16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland

Pff jeetje zeg, wat ontzettend erg.
    Het is dus echthelder rood bloed?
    Hoe gaat het nu met je, bloeden en krampen minder geworden?
    Ik zou na de kerstdagen toch echt de vk bellen en als je het niet trek gewoon het spoed nummer bellen van je vk. Ze zullen je denk ik niet laten komen ivm dat er met je termijn niet echt wat te zien is.. Maar misschien kunnen ze je wel geruststellen en een afspraak maken voor een echo voor zodra je wat kan zien.

Heel veel sterkte en hoop dat het nu gestopt is!
    Dikke knuffel

2. Olicha

Olicha Niet meer actief

Diamond, ik lees net je bericht!
    Ik hoop dat er gauw iemand, je man bij is.

Je kan ook altijd huisartsenpost bellen en kijken of zij je kunnen helpen, zien? Dit is natuurlijk niks, zoveel onzekerheid.

Meiden rustig aan. Ik hoop gauw goed nieuws.

3. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Oh weet ik veel:( Volgende week hoop ik dat je een knipperlichtje ziet!!
    Ik laat het donderdag gelijk weten. Ik hoop dat ze dan ook wat ziet;)

4. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Diamond, is je man er al? Hoe gaat het nu?

Hier: een hormonale ramp ben ik! Alleen maar zitten janken bij all you need is love .........

5. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Hihi, het is allemaal nog zo inniminie
    Ik hou donderdag het forum in de gaten!

Ik heb aankomende vrijdag weer een echo, dus hoef gelukkig niet te wachten tot volgende week.

6. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Oh nou we zijn net zo ver dus als ze donderdag bij mij wat zien, dan vast bij jou ook! Ik duim voor ons samen!!! X

7. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n vriend is net thuis gekomen, flink geschrokken maar kan niks doen :(

Ik heb nog buikpijn, een raar gevoel in m'n onderbuik en als ik veeg komt er best veel rood bloed en slijm op papier, maar ik vloei niet. Dus ik wacht het af. Ik heb niet gebeld, want ik weet uit ervaring dat ze weinig kunnen doen in dit stadium :(:(:(

Oliche: wat n prachtige echo!

Rest van de dames, bedankt voor de reacties.
    Ik kan nu niet echt op iedereen reageren. Ben moe en bezorgd. Maar ik hou julie op de hoogte. :)

8. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Sterkte Diamonds82!!!!!!

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Goedemorgen lieffies,

Diamonds het is echt balen he...ik hoop dat het minder is geworden. Maar wanneer had je de afspraak bij de VK dan? Ik neem aan dat je toch wel vandaag ofzo gaat bellen om in ieder geval a.s. vrijdag ofzo te gaan kijken...

MamaAnnalies, hopelijk zie je a.s. vrijdag wel een mooi vruchtje in dat zakje en een kloppend hartje! Komt helemaal goed...

10. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @diamond; hopelijk is het al wat minder! Iig sterke.

Voel me hier even een hele slechte moeder! M. Had een mega driftbui en lag op de grond boos te gillen en tegen de kinderstoel poten te schoppen waardoor hij steeds tegen mij aan kwam. ik werd boos en hield de stoel tegen. Op het moment dat ik koosjer schopte hij er net tegen aan waardoor hij omviel met de rand van het blad tegen zijn gezicht! Hem natuurlijk gelijk opgepakt en meneer had me toch een bloedneus...ik kon me helemaal omkleden en hem ook wassen en omkleden. Als ik die stoel gewoon had weg gezet had dit niet gebeurd. Gelukkig is hij weer lekker actief en heeft weer praatjes voor 10. Hij heeft nu wel en dikke en wat blauw wordende neus en tussen zijn wenkbrauwen word het ook al dik.

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    jerami, voel je niet slecht hoor, gaat nog wel vaker gebeuren ;)

12. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL

@hier: bloeden is gestopt. Wel nog bruinverlies. Misschien komt het omdat ik redelijk hard hoest? Of door zwaar te tillen? (Mn kinderen wegen ook niet zo licht meer) als het aanhoud of erger word bel ik na kerst met de praktijk. Alles is nu dicht. :(

@ jerami: voel je niet schuldig. Dit kon je ool niet weten. Heb ook vaak "verkeerde" beslissingen genomen die anders uitpakten. Heb ook wel es per ongeluk een deur dicht gedaan terwijl hun vingers ertussen zaten. Etcetera etc.... We zijn moeder maar ook mens! En al helemaal niet perfect. Voel me ook vaak schuldig als ik hem hongerig achterlaat omdat hij zn groenten niet wil eten eyc etc. Je hoort het al.... ;) je bent niet de enige en kids vergeven snel!

Bedankt lieve dames voor alle lieve reacties.
    Hopelijk voor iedereen een mooie echo! !

13. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Gelukkig is het bloeden gestopt! Ik hoest ook al twee weken en misschien hebben die paar druppels bloed van mij ook wel mee te maken.... Ik hoop dat het wegblijft bij je en je straks een mooie echo hebt!!! Knuf!

14. Olicha

Olicha Niet meer actief

Vrolijk kerst iedereen!

X

15. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Fijne kerst..
    Ik ben erg benieuwd hoe de familie/ vrienden hebben gereageerd (van de meiden die het gingen/ gaan vertellen)
    Geniet er heeeeeerlijk van :D

16. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Jullie ook een fijne kerst!

Wij gaan het mijn moeder "vertellen" op nieuwjaarsdag.
    Ben heel benieuwd naar haar reactie. Ze krijgt een cadeau doosje met daarin verschillende babyspullen.
    M'n moeder ruikt het volgens mij. Gister en vandaag zei ze voor de grap ben je zwanger ofzo... 3 mnd geleden zei ze dat ook telkens alleen kreeg toen n miskraam voordat ze op de hoogte was. In de tussentijd heeft ze t nooit meer gezegd en nu begint ze weer... Haha maar nog een paar dagen voor me houden en nu zie ik d'r niet meer tot t moment van t cadeau gelukkig.

M'n vader en schoonouders komen het later te horen maar weten nog niet wanneer we dat doen, maar iig wel op dezelfde manier.

Hoe gaan jullie het vertellen/hebben jullie het verteld???

17. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @jius SPANNEND!!!Leuke manier om het zo te vertellen.
    Wij hebben het aan de familie verteld door verschillende slingers... 'wij worden opa en oma' bijv.
    Was best n succes :D

18. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier vanmiddag fotolijstje gegeven. Mn tante dr mond ging steeds verder open bij t lezen van t gedichtje. Ze waren allemaal zo blij. Zelfs oma die nooit een traan laat schoot nu vol. Maar de mooiste reactie was van mn moeder. Ze heeft vorig jaar een zware CVA gehad en psych zei dat ze geen emotie toonde. Nou ze schoot helemaal vol en dr ogen straalde. Eindelijk worden ze opa en oma.
    Morgen op zelfde manier aan schoonfam vertellen.

19. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Wat een heerlijke reacties allemaal jeskejes!
    Lekker genieten van hun reactie nu!!
    Morgen stap 2..ook erg gaaf om te doen!! :D
    Geniet..geniet..geniet!!

20. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat een leuke reacties allemaal!

Hier hebben we het vanavond ook aangekondigd. M.had zijn tshirt onder zijn blouse aan, dus na binnenkomst het excuus gegeven dat ik zijn luier moest moest verschijnen en heb toen boven zijn blouse uitgedaan en hem weer naar beneden genomen. Toen hij de kamer inliep en ik hem naar mn moeder stuurde, zagen zeer het bekijk en reageerde heel enthousiast! Wel kregen we gelijk het verzoek dat het een meisje moest worden, ze willen allemaal heel graag een nichtje/kleindochter ;)

Deel Deze Pagina