Alles klopt! De groei, het hartje hebben we gezien en gehoord!!!! Ben dolgelukkig! Ik had alleen 1 dag verkeerd gerekend. Vandaag 6 weken en 3 dagen!
Wauw!! Wat fantastisch zeg! Wat heerlijk voor jullie Nou als die roze wolk er nu niet is haha Geniet er maar lekker van.
Dag dames, Hoe was de echo jette? Ben benieuwd! Over de thee. Ik denk dat de meeste thee geen kwaad kunnen en je drinkt het niet overmatig! Beter dan die troep bij drogist. Hier, ik heb huisarts gebeld en afspraak voor morgen. Heb wel n beetje het gevoel alsof ik me aanstel Heb trouwens nog bruin iederr keer in inlegkruisje en soms roze als ik veeg. Jerami: hoe ging de operAtie? Hopelijk alles goed! Beterschap Ook pco: veeeeel beterschap voor je zoontje. Hoe gaat het met de rest can de dames? Femke, wat naar die misselijkheid. Neem graag wat van je over want hier eet ik alles wat los en vastzit! Is iedereen al trouwens wat aangekomen?
Oh zag het te laat! Hele mooie foto jette! Prachtig! Gefeliciteerd en geniet ervan! Op naar de andere dames! Zou wel de foto weghalen straks. Staan je gegevens op.
@Jette, wat een mooie foto! Gefeliciteerd! @Diamonds, wat een kut reactie zeg van de VK. ik vind het echt niet normaal. Hopelijk krijg je een andere reactie van de HA en mag je daar alsnog komen voor een echo. @hier, drukke kerstdagen gehad bij beide ouders met de familie. Ook nog leuke kado's gehad voor de kleine . Verder nog af en toe een dag werken en spullen inpakken voor onze vakantie. Ik merk wel dat ik iets teveel heb gedaan waardoor ik moe ben en sneller misselijk. @dames die morgen een echo hebben: Succes en hopen op een super mooie foto!
@Diamonds: ben tot nu toe ruim 1,5 afgevallen. Prima, ik kan nog wel 3 kilo kwijt hoor. Ik zit braaf aan de Kamillethee dat schijnt ook erg goed te zijn voor je darmen zonder enig schadelijk effect. En...ik heb geen bruinverlies meer! De hele dag niets meer in mijn inlegkruisjes gezien! Zo blij!! Ook bij het afvegen is het al bijna helemaal helder. Ik vind die echo nog steeds doodeng maar ik ga er nu wel met iets meer vertrouwen naar toe..
@Jette: Mooi!!!! @Diamonds: Goed dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik vind dat de vk je met een kluitje het riet in stuurde. Hopelijk kan de ha je helpen. @Hier: Net een eind gewandeld met de kleine, heeft wel geholpen tegen de misselijkheid, ik hoop dat het nu even wegblijft.
@Diamonds: overheen gelezen, sorry meid! Fijn dat je morgen naar de ha kan! Ik hoop dat hij je ongerustheid een beetje weg kan nemen. Verder hoop ik dat de gekleurde afscheiding heel snel stopt. Je wordt er toch onzeker en een beetje van down van, althans ik.
Dag meiden! Weer even een berichtje van mij, heb de puf even niet gehad... Zo moe, zo misselijk, en nog steeds zoveel buikpijn... Diamonds, wat zit jij in een onzekere tijd! Fijn dat je alsnog terecht kunt bij je HA, en wat een vreselijke reactie van de VK! Echt onbegrijpelijk, daar word je dus niet (meer) serieus genomen... Wat een mooie echo Jette! Ik heb 's ochtends vooral moeite, als ik aan eten denk word ik al misselijk. Krijg er niets in, zo ook met de kerstdagen... Ben nu 2 kilo afgevallen, en toch al 4 dagen geen ontlasting meer gehad. Heel vreemd allemaal! De knoop van mijn spijkerbroek gaat wel vervelen als ik buk, haha!
@jette; mooie echo! Nu lekker genieten ! @diamonds; goed dat je een afspraak bij de ha hebt gemaakt. Nu afwachten wat zij zeggen... Ik duim voor je Verder even ego. M. is vanochtend geopereerd. Ging allemaal vlot en goed. Beter dan de vorige keer. We werden op onze wenken bediend en er werd goed voor hem gezorgd. Hij moet nog wel echt aan de paracetamol voor de pijn. Na de operatie kreeg hij er vrijwel gelijk 1 omdat hij maar pijnlijk bleef huilen bij elke beweging. Om 15.45 (waren inmiddels thuis) begon hij weer onwijs te huilen bij elke beweging, was zo zielig! Dus de zetpil maar een uurtje eerder gegeven en binnen 20 min. lachte hij al weer en liep weer wat rond in huis. Hij ontlast zijn linkerbeen gelukkig wel, dus hopelijk hoeven we hem niet te veel af te remmen. Nu moeten we alleen zijn temp. even in de gaten houden. Hij voelt al de hele middag wat warm aan, maar omdat hij in het ziekenhuis onder een verwarmde deken lag viel het me toen niet echt op. Nu eenmaal thuis bleef hij wat warm. Zijn temp. was net 37.3 met een zetpil. Normaal zit hij kwa temp. tussen de 36 en 36.5. Voor zijn doen is het dus al wat hoog. Later op de avond dus nog maar even kijken.
@sietsie: he meis toch. Is het bij jou wel zo dat je je beter voelt als je iets gegeten hebt of dat ook niet? Ik begin er steeds meer last van te krijgen. Lu crackers met olijf en oregano helpen mij goed. Ik hoop dat jij ook snel iets vindt wat werkt. @Jerami: beterschap voor je zoontje. Zo' n arm knulletje Misschien zeur ik maar ik moet echt kokhalzen tijdens het overgieten in de blauwe kannen voor MvM. Hebben jullie dat ook?
@eliz dat is normaal...dat zei de MvM die hier geweest is in ieder geval. Vaak zie je dat de man het doet ipv de vrouw zelf. @sietsie dat is toch niet erg...eerst even goed aan jezelf denken..vervelend dat je er zo ongelooflijk veel last van hebt! @jerami fijn dat het goed gegaan is, nu hopen dat het zo blijft gaan. beterschap.
Jerami beterschap met je kleine man. MvM kannen, ik heb ze nog niet geopend. Maar schoonmoeder zei dat ze vroeger (33jr geleden) ook al zo stonken.