hahaha jerami gooi het eruit meid! hihi... Wij hebben voor Joaquin maar een spel online gekocht van sonic voor op de wii u zodat hij even zijn kleppie dicht houd en rustig wordt pfff wat is hij hyper zeg...maar van mij mag het wel 2 januari zijn jahoee gaan we weer naar spruitje kijken...ben zo benieuwd!
Een heel prettige jaarwisseling gewenst, en dat we allemaal maar mooie 2013 baby's in onze armen mogen houden straks (ik vind 2013 trouwens stiekem helemaal geen mooi jaartal, maar ja, om nu om die reden een jaar over te slaan, haha)!
Lieve meiden Een heerlijke avond en goede jaarwisseling gewenst!! En dat we allemaal maar een gezond kindje in onze armen mogen sluiten in 2013!
Sorry dames, ik wil op jullie allemaal reageren en een gelukkig nieuwjaar wensen, maar ik heb niet zo goed nieuws. Was vandaag even naar buiten. Boodschapjes doen en naar dokter. M'n dochter was ziek. En ik had ook tijdje lat van m'n oor. Hele tijd gevoel dat ik afscheiding had. Eenmaal thuis was m'n inlegkruisje helemaal zwart. echt donker donker rood bloed. Daarna nieuw ondergoed, en inlegkruisje. Paar uur later leek het weg te zijn gegaan, maar was net naar wc, bloed! En ook buikpijn en lage rugpijn. M'n stuitje doet pijn en heupen. Ik heb stiekem zitten huilen in de wc. Heb niks gezegd tegen vl. Ik wil hem niet ongerust maken. Ik ben bang dat dit niks meer wordt...ik mag niet meer hopen Sorry dames....had liever een mooi nieuwjaar gewenst. Ik voel me gewoon zwanger. Moe en ZIEK?
Alle dames allereerst gelukkig nieuwjaar! Diamonds, wat verschrikkelijk, zeg. Heb je inmiddels je vriend wel ingelicht? Veel sterkte!
Diamonds, meis heel veel sterkte! Hier zal ook een kaarsje voor jullie branden en zal duimen voor een goede afloop!
Gelukkig nieuwjaar dames! @Diaomds: Oh nee toch meid! Heb je het vl inmiddels vertelt? @Hier: Gisteren een goede dag/avond gehad en daar heb ik nu last van. Weer ontzettend misselijk en moe.
Pfff wat ben ik moe moe moe moe!!!! Gisteravond viel ik om 9uur al bijna in slaap, maar hebt gered tot rond 1uur. Mijn man is vandaag alweer werken..dus heb ik mij nog even omgedraaid! Nu eruit maar t liefste blijf ik nog ff liggen.... Gelukkig hoef ik vandaag niet heel veel te doen!
Morgen. Iedereen nog de beste wensen. Diamonds meid dikke knuff. Blijf hopen dat t wel goed zit. Hier strontziek. Gister was ff te veel. Blijf in mn nest vandaag en nieuwjaar wensen bij fam komt nog wel maar niet vandaag als t aan mij ligt.
Diamonds, wat naar! Hoe gaat het nu? Hoop op het beste. Ga je wel naar zh of vk of ha? Liefs! Gelukkig Nieuwjaar voor een ieder, wishing u all the best!
Hej meiden, Allereerst een dikke knuffel voor daimonds, heb je het al wel aan je vriend verteld?? Hier moet je niet alleen mee rondlopen! Hoop dat alles goed zit! Dan aan iedereen een gelukkig 2013 gewenst!! Heel veel gezondheid gewenst! Update: inmiddels bivakkeer ik op de bank. Heb het gister stoer tot 3 uur volgehouden! Zelfs nadat we gister teruggevlogen zijn, nu mag ik het bekopen denk ik! Ben super lui en misselijke vlagen. Straks naar schoonouders.. Pff even doorzetten! Morgen de echo: ik heb zo'n zin maar vind het ook super spannend! Als morgen alles goed lijkt gaan we het aan iedereen vertellen. We houden het niet vol tot 12 weken voor die tijd hebben de helft van de vrienden het al geraden!! Ben benieuwd naar de reacties!! Spannend.. Fijne dag!! Liefs
diamonds wat verschrikkelijk voor jullie! Ik hoop dat je snel bij een HA/VK terecht kan en anders gewoon naar spoed arts! Dan heb je zekerheid! Dat is hoe dan ook beter voor je meid! Maar je heupen/stuitje heb ik ook (kan amper zitten/lopen) dus denk dat dat wel een kwaaltje is. hier gaat goed blijf dood bang datum dat het mis ging komt steeds dichter bij en vind het maar niks! Heb gister iedereen over de vloer gehad en appelsap gemengd met cola... Ziet eruit als safari cola wat de rest dus dronk dus viel niemand op! En daarbij zo onhandig als maar zijn kan... En prooste daarna maar even met m'n drinken dat dat "de laatste" was haha heb het volgehouden tot half 3. Toen ging de rest richting de kroeg en ik zei net na middernacht met de champagne dat ik giga buikpijn had dus geen champagne en niet opstap snapte iedereen dus was makkelijk. Om 11:45 heeft m'n vriend me wakker gemaakt dus had t ook echt nodig! iedereen! Gelukkig gezond geweldig en vooral gezellig 2013!!!
Lieve dames, Net even heerlijk op de bank geploft met mijn man! We hadden 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' aangezet! Ik heb erg veel gelachen (soms door herkenning )maar aan het einde zat ik toch echt bijna te janken! NIET TE GELOVEN!!Ik & janken is al een wonder, laat staan bij iets op tv.. Dan toch de hormonen?? Hihi ik moest t kwijt...dus stalk jullie maar ff
Allereerst iedereen de beste wensen voor 2013 & dat het maar een heel mooi jaar mag worden! Diamonds heel veel sterkte met deze moeilijke situatie. Ik hoop voor jullie dat het toch goed zit. Morgen hebben we de intake bij de VK. Ik vind het toch wel erg spannend nu hoor.
Hier morgen ook de intake bij de vk en hopelijk ook een echo, ga er niet vanuit omdat het vorige keer ook bij de intake niet gebeurde en toen pas in het zh de eerste echo kreeg... Verder een druk dagje gehad. Bij familie langs geweest. Flinke buikpijn en rugpijn al de hele dag, dus was niet in opper stemming. Alles wat ik eet vandaag valt verkeerd, enkel vanille vla geeft geen problemen. Vandaag ook steeds een knellende broek, die ik normaal met een riem omhoog moet houden! Het gaat zo snel!
Geen idee of ik hier al de beste wensen had gewenst. Dus bij deze dan.... T allerbeste voor iedereen en dat 3013 een zeer mooi jaar mag worden. Vandaag echt een offday. Goed beroerd en ben dan ook lekker thuis gebleven. Gelukkig maar want van dagen niet goed naar de wc kunnen. Ben ik dat nu aan t inhalen. Loop haast leeg (sorry voor details) en gaat zeer doen.
Hoi lieve dames, Ik lees dat de vermoeidheid hier flink heeft toegeslagen! Gisteren dus flink wat bloed verloren. Maar heel heel donker rood. Bijna paars, zwart. Daarna weer wat roze en toen bruin. Slijmerig. Zoooo vreemd en eng. Nu is er weer niks. Ik heb soms vooral als ik plas last van een branderig gevoel binnen ik weet niet wat voor plek. Binnenin je vagina? Of misschien de baarmoedermond? Ik wilde morgen bellen, maar weet niet ha of vk? Ik ben bang dat ze me afwijzen. ik heb geen vertrouwen in ze.