16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Diamonds, je zal toch iemand moeten bellen meid, het is je lichaam!

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @diamonds; Ik zou de ha bellen. En vooral ook aangeven dat je een branderig gevoel bij het plassen hebt. Wie weet wel een blaas ontsteking.

Hier voel ik me weer echt beroerd... Die buikpijn in combinatie met de rugpijn blijft maar aanhouden. Als ik vanmiddag bij de vk ben maar even vragen of dit normaal is in deze tijd van de zwangerschap. Ik herken het namelijk helemaal niet van mn vorige zwangerschap.

3. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Diamonds, weet je al wat? Erg zeg die onzekerheid!
    Hier, nog steeds geen kwaaltjes! Als dit nog 7 maanden zo doorgaat teken ik ervoor! Dinsdag de 8e mijn intake en weer even koekeloeren naar het beebje! Kan nu al niet wachten! Vond het vorige week zo bijzonder! Omdat ik geen kwaaltjes heb voel ik me ook niet zwanger.... Echo is dan weer even een bevestiging ;)

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik mag zo ..brrr ben zooo zenuwachtig! Waarom weet ik niet, maar zoonlief gaat ook mee. Dus hij staat helemaal te stuiteren nu....pfff hopende dat het gewoon allemaal goed zit, maar ga daar wel vanuit aangezien ik strak sta van de kwalen hiero.....

Ik voel mij echt zoo zenuwachtig, vaag zeg! Nooit gehad haha...

5. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo, vk hebben we ook weer gehad! Ze heeft geprobeerd een echo te maken, maar konden nog niks zien. Ben nu volgens eigen berekening 6+1 dus dit is heel normaal. 22-01 krijg ik een echo om te kijken hoe ver ik werkelijk ben :D Veel te lang wachten!
    Ik moest de rugpijn in de gaten houden, volgens haar is het wel heel vroeg dat ik daar nu al last van heb. Mocht het aanhouden, dan moet ik even contact op nemen met mn fysio, want dan zou het wel eens te maken kunnen hebben met mn hypermobiliteit.

Wil iemand voor mij mn 2 nieuwe afspraken op de lijst zetten?

22-1 termijn echo
    6-2 vk controle

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik zal de afspraken straks toevoegen. Even de lijst zoeken ;)

Heb je een uitwendige echo gehad dan?

7. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, ze doen bij ons alleen uitwendig. Had hier al rekening mee gehouden en die vrouw vond me ook heel relax en was blij dat ze, zonder bang te zijn voor mijn reactie als er niks te zien is, gewoon de echo kon doen. 2 jaar geleden hadden ze niet eens zo'n apparaat en moest je voor alles naar het zh. Het is dus al een hele verbetering!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Pco succes bij echo

Jerami dat is wel jammer. 22e duurt nog ff.

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou dames, kan weer opgelucht adem halen ;)

Zoonlief vond het geen snars aan haha, zag er natuurlijk niets in, maar zag wel dat er een mooi hartje klopte..

Ik mag nu a.s. maandag ter afsluiting bij de ferti arts en dan vervoglens 16 januari voor de 10 weken en dan 30 januari voor de combinatietest...

10. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net terug van de Echo en we hebben een mooi hartje zien kloppen!
    We zijn zo blij dat we het hartje hebben gezien.

De kleine was nu 0,83cm dus lopen precies op schema :).
    Ik zal straks de Echo inscannen en nog posten, maar het is niet zo duidelijk te zien om de echo.

Voor iedereen die vandaag ook een goeie echo heeft gehad, gefeliciteerd!

Voor de dames die nog moeten, succes!
    Het is zo bijzonder om te zien.

11. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hi Puk, dames

Even een kort vraagje. Bij mijn echo 6,5 week of 6,6 was onze spruit 1.08 cm. ik lees nu dat jij 0,83 bent met 6,6 wk. kan het zijn dat ik verder ben dan ik dacht?

12. Olicha

Olicha Niet meer actief

Gefeliciteerd overigens lieve dames met jullie echo!
    Altijd fantastisch om te zien je kleine hummeltje!

Liefss

13. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Dag lieve meiden

@Diamonds: hoe is het nu lieverd? Ik hoop dat je voet bij stuk hebt gehouden en anders toch echt gewoon naar het ziekenhuis rijden en huilend om een echo vragen. Die onzekerheid mag je gewoon niet aangedaan worden!

@PCOMama + Puk1988: whoohooee!! Wat heerlijk, een goede echo! Jippie meiden, ik ben echt enorm blij voor jullie.

Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we zelf ook weer + de intake. Is het stom dat ik eerst om de echo vraag? Ik heb zo ontzettend de behoefte om te weten dat ons kleintje goed gegroeid is en dat het hartje op volle sterkte klopt.

Hoe gaat het voor de rest hier meiden? Houden jullie het nog een beetje vol met misselijkheid en vermoeidheid? Ik heb vandaag weer een rustige dag. Het gaat wat op en af allemaal. Hebben jullie dat ook?

Liefs!

14. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL

Je zou wel denken dat je dan al verder bent...

15. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou er gewoon om vragen, ze snappen echt wel dat dit geruststellend is.
    Hier vooral erg moe en vlagen misselijk.

16. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,

Wat goed om te horen over de prachtige echo,s ! :D superblij voor jullie!

Hier: heb eerst vanochtend ha gebeld en afspraak gemaakt met een andere ha dan die van de vorige keer. Ik zou morgenmiddag langskunnen. Had er alleen weinig vertrouwen in. Daarna toch gegokt op vk praktijk en gebeld. Er viel weer een paar druppels bloed dus ik dacht, ik probeer het gewoon. Ik kreeg een andere vk dan die vd vorige keer. Ik herken haar naam nog can vorige zwangerschap. Ze was ook erg aardig en begripvol. Ze zei wel dat het geen enkele garantie geeft, maar dat ik dus wel n echo mocht doen.
    Morgen om 12.45 1e echo. Hopelijk is alles goed. Er gaat toch wel n soort last v mn schouders. ;) afspraak met ha heb ik met veeeeel plezier geannuleerd!

17. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja, fotos echo's :D

18. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

@Diamonds: wat goed meid!!! Heel erg fijn voor je. Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en dat jullie kleintje het goed doet.

@Puk1988: thanks! Ik ga morgen maar bellen en het alvast vragen. Dan weet ik maar waar ik aan toe ben ;)

19. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Diamonds fijn meid houdt ons op de hoogte!
    Duim voor je!
    Gaaf gaaf gaaf al die echo's erg jaloers hoor ;)
    Geniet er lekker van!

20. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wheeeehhh voor de echo's. Altijd mooi om te lezen.

Diamonds goed van je. Succes morgen.

Hier moe moe en ik moet nog tot maandag wachten voor echo. Dagen kruipen voorbij. En ben goed aant piesen voor MvM.

Deel Deze Pagina