Hier nog een foto van de echo. Helaas is hij niet zo duidelijk maar ze verwacht dat ze de volgende keer wel een goed beeld te hebben van de kleine
Hey meiden... jejj nog een mooie echo! Diamonds wat fijn dat je morgen komt, ik duim gigantisch voor je! Olicha, eerlijk gezegd dacht ik al dat je verder was hoor lees mijn bericht na het plaatsen van jou echo Ik heb vandaag de echo gehad en de papieren erbij gepakt, van kruin tot stuit is ons kleintje 'jawel' 1.60 cm groot whoehaha... en dat is dan bij 8 weken! Ik was bij 6 weken en toen was het circa 0,5 cm groot... Ik zal zo mijn echo ook even toevoegen.... fijne avond meiden ik ga patat eten! Jammie! Ow eliz, ik zou idd gewoon gelijk die echo vragen...
Bij de bovenste zie je dus frummeltje in het groot...onderste bol is zijn/haar hoofdje en dan die daarboven is zijn/haar bips
Dag meiden! Diamonds, ik schrik van je bericht! Hoop zo voor je dat met de echo alles goed blijkt te zijn, dat je lijf alleen bezig is met 'schoon maken'. Ik duim voor je! Ik kan eindelijk weer zeggen: Ik voel me goed!!! . Heerlijk, het gaat op en af, maar vandaag heb ik voor het eerst weer wat eetlust. Heb net zelfs wat chocolaatjes op, dat is voor mijn doen nu echt heel wat. Morgen moet ik nog een dagje werken, dan heb ik anderhalve week vakantie. Zondag ben ik jarig, 9 januari hebben we een echo, dus een leuke week voor de boeg! Herkennen jullie dit trouwens? Ik ben geneigd om van de week nog wat testen te kopen, zodat ik die kan doen voor ik naar de VK ga. Eigenlijk onzinnig, want heb geen druppel bloed verloren en voel me net als een paar weken geleden, maar op de één of andere manier wil ik zeker weten dat ik nog zwanger ben. Domme gedachte, toch?
Sietsie nou zeker weten dat heb ik ook zou nog even een test willen halen zodat ik niet voor niks ga. Echt stom idd. Maar is niet anders
pcomama: Wow, wat een mooie echo. Je ziet in de onderste al echt het hoofdje en de oogjes, of niet? Ik kan me wel voortellen dat je zoontje er niets aanvond, het is nog wel erg abstract natuurlijk! Ik mag volgende week dinsdag pas naar de vk, en dan moet ik de echo nog inplannen, ben benieuwd of het die week nog kan. Mijn man wil uiteindelijk wel graag een combinatietest, dus dan moeten we wel snel zijn. Ik weet het nog niet, of ik het wil, maar zolang ik twijfel, moet ik maar met mijn mans wensen meegaan, denk ik...
@nijna leuke banner Waarom zou je in zijn wens mee moeten gaan..je twijfelt niet voor niks...schrijf eens de voor en tegens die je voelt op..bespreek dat! Wie weet kom je tot de conclusie dat dit niet gaat lukken, of juist wel!
@PCOmama: Van harte! @Puk: Jij ook een goed echo, fijn! @Eliz: Gewoon doen waar je je goed bij voelt, maar ik denk dat ze eerst de intake doen. Hier gaat het ook op en af idd, vandaag een hele goede dag gehad, veel gedaan. @Diamonds: Fijn dat je nu dan toch eindelijk mag komen! @Sietsie: Zou niet meer testen meid, er is geen reden om aan te nemen dat het niet goed zou zijn toch? Zonde van het geld. @Nijnja: Waarom wil je man een combitest? Ook goed om na te denken wat je met een evt slechte uitslag wilt doen. @Hier: Hele huis gepoetst vandaag, dat was hard nodig. Fijn dat alles weer netjes is, kan ik morgen met een gerust hard werken.
Wij doen de combinatietest wel, en niet zozeer om te kijken of die chromosoonafwijkingen...meer omdat we dan nog eens mogen spieken..ok we zijn wel gelijk 130 euro lichter haha...maar goed, dan weet ik ook gelijk, of ja je weet niets, want het is een inschatting wat betreft de nekplooi...je weet het helaas nooit zeker!
Wauw meiden mooie echo's!!! Ik ben volgende week donderdag aan de beurt ben heeel benieuwd!! Hier gaat t beroerd! Ik heb al dagen last van mijn linker heup en mijn stuitje(en uitstraling naar mijn onder rug). Vannacht tot 3:30 hiervan wakker gelegen. Vandaag VK gebeld en heeft me doorgestuurd naar de bekkenfysio. Hier kan ik morgen terecht dus ben benieuwd. Hoop dat het iets kleins is en niet een voorbode voor de hele zwangerschap! Hoe gaat het met jullie lichamelijk??
Mooie echo's dames! @diamonds; fijn dat je morgen een echo krijgt! Hou er idd wel rekening mee dat dit geen garantie geeft of ze iets kunnen zien. Licht er natuurlijk wel aan of het in of uitwendig is. Ik ben vandaag 6+1 weken en uitwendig konden ze bij mij niks zien. Voor jou hoop ik natuurlijk dat het allemaal gewoon goed zit! @juis; Hier gelukkig alleen nog maar mn onderrug, doorstralend naar de rest van mn rug. Hoop ook niet dat het een voorbode is. Al is bij mij de kans wel groter dat ik grotere klachten kan krijgen wat bekken en rug betreft. Hopelijk bij jou niks raars. @misselijkheid; Vla is op dit moment het enige wat werkt en op dit moment bestaat mijn ontbijt en lunch hieruit. Met de lunch lukt het ook nog wel om 1 boterham te eten, maar merk dat dit al gelijk heel zwaar valt. Avond eten gaat wel goed, we eten nu wat eerder zodat ik niet te misselijk wordt. Merk alleen wel dat ik veel minder kan eten en dan na het eten gelijk weer last van mn buik heb, wat misselijk wordt en spijt heb dat ik gegeten heb. Maar ja moet toch iets eten. Hier even een dipje. Zit er heel erg tegenop om morgen te gaan werken. Ben de afgelopen dagen zo misselijk geweest dat ik bang ben dat dit morgen ook weer zo zal zijn. Ik werk met kinderen en we gaan morgen met ze op stap met de trein, dus kan niet even tussendoor rustig zitten en bijkomen of steeds wat eten. Mn man is heel lief voor me, doet alles voor me en vind alles best op dit moment. Ik merk dat hij heel erg graag wat meer lichamelijk contact wilt en probeert nog wel eens te peilen hoe mijn 'mood' is, maar met deze misselijkheid snapt hij gelukkig wel dat het er dan voorlopig even niet in zit. Vind het dan weer zo lullig voor hem Oja, wij zijn gisteren begonnen met het maken van buikfoto's. Met de vorige zwangerschap had ik dit ook vanaf 6 weken gedaan en is zo leuk om te zien hoe je buik per week ontwikkeld. Tot 14 weken deden we het elke 2 weken omdat het dan nog niet zo snel gaat, maar wie weet nu wel elke week. Ik kijk nog even.
Clijntje, ja banner heb ik gejat van jou, haha. Ik merkte dat ik bij jou steeds ging spieken hoe groot het nu is! Over de combitest: ja, tuurlijk is het bespreekbaar, maar ik wil ook mijn zin niet "doordrammen" zeker niet als ik twijfel... Maar inderdaad, mijn grootste twijfel is, dat ik niet zeker weet wat ik met een slechte uitslag zou doen. Ik denk nu dat ik het zou houden, maar ja, je weet nooit wat je doet als je ineens echt voor de keuze staat, we zadelen er dan ook twee andere kinderen mee op... Ik wil dus eigenlijk niet voor die keuze komen te staan. Aan de andere kant... Als mijn man de test heel graag wil en we doen het niet, zou ik me misschien schuldig voelen, als het achteraf een downkindje blijkt te zijn. Maar inderdaad, we moeten het er nog maar eens goed over hebben! Wel fijn om hier mijn gedachten even op een rijtje te zetten!
@juis: vervelend dat je zo'n last hebt van je lijf. Hopelijk kan de bekkenfysio je goed helpen. @Jerami: Heel veel sterkte vandaag! @Nijnja: Dat is idd het moeilijkste, wat zou je doen met een slechte uitslag. @Hier: Beroerd geslapen, gisteren avond heel slecht nieuws gehad over het kindje van en vriendin dat misschien wel komt te overlijden. Echt afschuwelijk nieuws. Dan denk ik wel weer: wat een godswonder dat ik hier met mijn prachtige meid mag zitten ontbijten! Vandaag weer werken. Ben ook nog heel misselijk, dus dan wordt nog wat.