Hey meiden, Hoe gaat het met iedereen? En met de kwaaltjes? Vanmorgen de echo en de intake gehad. Ons kindje doet het allemaal goed, goed gegroeid. Het dubbele vergeleken met afgelopen vrijdag. We zijn wel een week terug gezet vanwege die dia pauze waar ik het vorige week over had. We zijn nu dus 6 weken en 3 dagen maar meestal veranderd dat nog zei de vk. 24 januari weer een echo. Echt sorry dat ik hier zo weinig ben maar ben zo druk de laatste tijd en in de avond geen puf meer om te kijken. Maar beloof dat ik hier heel snel weer wat vaker op zal zitten . Liefs
Soweeeee!!! Mooi hoor!!! De foto van je van voor de zwangerschap zo zie ik er ook uit Ik hoop ook snel zo'n mooie foto te posten!!!!!!
Hoi dames, Eerst maar even vertellen hoe alles ging. Echo gehad vandaag: er was een klein frummel te zien. Moest heel lang wachten. En dat met n volle blaas. uiteindelijk buitenecho niks te zien. Kreeg het even benauwd. Inwendige echo gekregen. Was wel n hartje te zien, maar ze zei dat hij waarschijnlijk net net begonnen was met kloppen. Ik word dus waarschijnlijk achteruit gezet nog. Net 6 weken ipv 7. Maar dat hoor ik op de termijn echo over 1 maand. 31 januari 2e echo dus. Ben wel opgelucht dat er toch n frummeltje zit met n kloppend hartje, maar ik ben ook mij van bewust dat het nog mis kan gaan Lise: verschrikkelijk voor je! Veel sterkte! Femke: ook jij wat naar. Zulk nieuws is gewoon verschrikkelijk on te horen! Julie ook sterkte. En je vriendin! Dikke knuffel voor jullie Mamaannelies: ben jaloerrs op je buik! op allebei de fotos. Na mn 2 zwangerschappen is mn buik n zielig geval! Misselijkheid: hier ook flink toegeslagen. Ik neem iedere keer een koude slok roosvicee yoghurt. Dat helpt voor eventjes.... Andere eten lust ik niet Rugpijn: hier ook flink verl rugpijn e heupen. Soms kan ik niet eens staan of bukken. Mn buik puilt ook echt uit.... of dat nou komt van het frummeltje van 0,5 cm.....
@MamaAnnelies: wat een prachtig figuurtje heb jij zeg! En wat leuk dat je nu al zo het verschil ziet. Ik merk wel dat sommige dingen strakker zitten maar ik heb al een buikje van mezelf dus het zal wel even duren voor het vetrandje weg geduwd wordt haha. Maar begrijp ik nou goed dat jij met 5,3 weken al een kloppend hartje had? @Diamonds: pfffieuw!! Wat een opluchting zeg! Fijn voor je hoor meid! We zitten een beetje in hetzelfde schuitje dus. Vind je het jammer dat je lang moet wachten tot de 2e echo? Voor nu gewoon lekker genieten van de geruststelling. Heb je een foto meegekregen? Hier morgen de echo + intake. Ik heb gebeld en ze beginnen standaard met de echo. Ik vind het super spannend. Ik ben zo bang dat het niet goed gegroeid is of dat het hartje niet meer klopt. Verder ben ik gammel en emotioneel vandaag. Ik herken mezelf echt niet meer terug. Fijne avond allemaal meiden! Ik hoop dat iedereen lekker onderuit op de bank kan hangen.
Wat een goed nieuws zeg! En dat allemaal terwijl je je zo'n zorgen maakte. Gelukkig nu tot rust gesteld! Lekker gaan genieten nu! Dankje.
Met 5,4 weken had ik idd een kloppend hartje. Dus we hebben echt mazzel gehad. Met 5 weken en 3 dagen kan het hartje beginnen met kloppend maar bij iedereen is dat anders. Dankje vOor het compliment. Ik ga heel hard duimen voor morgen.. Probeer jezelf nu niet al te gek te maken, hou goede hoop. Ik denk persoonlijk dat je morgen gewoon een goed gegroeid frummeltje ziet.
@Jette1976: Lief van je! We mogen om 09.00 uur dus we zijn direct aan de beurt. Ik laat het zeker weten!
Heerlijk zo vroeg!!!! Ik heb late dienst dus zal dan nog niet wakker zijn. Zodra ik wakker ben kom ik gelijk kijken hier!!!!!!
Eliz ja succes met de echo. Hier een bagger nacht en voel me alsof ik overreden ben. En kan gewoon niet genieten v mn zwangerschap. Zou dat na de echo miss dan eindelijk komen?
Jeske ik slaap ook werkelijk bagger, tien keer eruit onderhand om te plassen...dus wakker/slaap enz enz... voel mij wel goed dus dat is het niet..heb ook al een flink buikje dus het begint zelfs zichtbaar te worden. Maar ook ik leef van echo naar echo...waarschijnlijk ivm de mk van oktober...maar ik denk dat zodra jij kleine ukkie ziet a.s. maandag dat het echt een ander gevoel geeft meid!
Ik hoop t Pco want voel me nu alleen maar ellendig, verdrietig en schuldig. Voel me alleen. Kan er met niemand echt over hebben dat ik zwanger ben. Bang om anderen te kwetsen. Stom maar zo voel ik me op t moment. Buikje is hier ook al aardig zichtbaar.
Jeskejes ik herken je gevoel helemaal! Ik wacht ook in spanning op de echo en probeer er wel over te praten, kies daarvoor mensen uit. Bijv dan maar met man, moeder. Lieverd je hebt er zo lang op moeten wachten! Het is zonde als je nu niet geniet. Zij zijn straks zwanger en moeten wel alles met je delen en dan moet je wel met hen meegenieten! Denk ook aan jezelf lieverd!