Goedemorgen, @eliz: hoe was de echo? @jeskesjes: wat jammer dat je nog niet kunt genieten, dat komt idd vast na de echo. @MamaAnnelies: wat een buikje al zeg. Kun je trots op wezen. Hier voel ik me beroerd, heb niet lekker geslapen en ik ben moe. Gelukkig is hier alles aan kant en hoef ik niet te werken vandaag. Nu eerst maar eens ontbijten.
Met mn vriend praat ik er wel over. Maar is een man he. Is toch anders. En met mn moeder..... zijn niet meer de gesprekken als vroeger. Denk dat dat ook meespeelt dat mama niet op de uk kan passen later. Lief van je Clijntje. Je woorden doen me goed. Ik moet meer genieten ja.
@femke; Wat een vervelend nieuws!!! @lise; als je het nog leest. Heel veel sterkte en hopelijk snel weer roze nieuws voor je! @combinatietest; hier doen we hem niet. Ben nog 'jong' en hebben het bij M. ook niet gedaan. Het kindje is hoe dan ook welkom bij ons! @mamaannelies; Fijn dat je weer een goede echo hebt gehad en het goed gegroeid is! En wow wat een buikje heb je al zeg! Hier moet het eerst door mn vet heen komen... @diamonds; Wat fijn dat het frummeltje er gewoon zit en er een hartje klopt! @jeskejes; Jammer dat je niet echt kan praten over je zwangerschap. Hier ook nog steeds niet echt het besef dat het echt zo is, zolang ik de baby niet op beeld heb gezien, zal het echte besef er ook nog niet zijn denk ik. Hoe veel kwalen ik ook zal hebben... @eliz; al terug van de echo?
Zo, alles weer bij gelezen en gereageerd. Hier was gisteren redelijk te doen op het werk. Misselijkheid viel juist heel erg mee (gelukkig!) We gingen met de kids naar een indoor speeltuin, dus kon rustig zitten. Mn broek begon opeens wel enorm te knellen en zat onwijs ongemakkelijk, uiteindelijk begon het gewoon pijn te doen en heb ik mn knoop en rits open gedaan, trui er ver over heen getrokken Wat een verademing was dat zeg! Mn collega geeft de feestdagen de schuld, ben hier heel vrolijk in meegegaan! Vandaag helemaal niks op de planning. Enkel wat wasjes draaien.
Lieve schatten, Helaas houdt voor ons het verhaal hier op. Mijn gevoel is steeds juist geweest helaas. Volgende week naar de gyn voor een echo en kijken hoe nu verder. Ik meld me hier met veel verdriet af. Ik hoop dat jullie allemaal een prachtige zwangerschap mogen beleven en kom in de zomer graag eens spieken naar jullie prachtige augustus kindjes! Heel veel liefs
Jeetje eliz. Wat ontzettend erg, had zulke goede hoop. Heel erg veel sterkte meid! Hele dikke knuffel
Ohhhh eliz, wat erg! Ik heb er geen woorden voor, vooral omdat wij echt in hetzelfde schuitje zaten en ik zat echt in spannin voor je! doe maar rustig aan en geef het de tijd pm te verwerken.... Er is geen emotiocon met een traan, maar dat is wel wat nu goed van pas zou zijn :'( Veel sterkte! Ben nu wel zenuwachtig. Bij mij was het ook n net kloppend hartje en ben ook teruggezet in datum. Maar ja, je weet het echt maar nooit. Wat zijn de kleine frummels toch fragiel
Ben blij om te lezen dat het met de meeste van jullie ook goed gaat met het kleine prut! Hier heel erg last van misselijkheid, bekken, rug en benen en nu ook n verdrietig gevoel na nieuws van eliz
Eliz nee toch! Wat een verdrietig nieuws, dit had ik niet meer verwacht eerlijk gezegd... ik wil/kan je enkel een virtuele knuffel geven meid!
Ooh nee eliz!!! Dit zag ik toch niet aankomen! Heel veel sterkte dit verlies te verwerken! Hou ons op de hoogte mocht je weer zwanger zijn! Ik gun het je zo! Dikke knuffel!!
@eliz; wat erg meis! Zag dit echt niet aankomen! Heel veel sterkte! Hier vanmiddag gezellig naar een vriendin. Kan M. even lekker met haar kids (2,5 en 4) spelen, want hij heeft nu 2 weken in huis gezeten en geen kinderen om zich heen gehad en is dit merkbaar helemaal zat! Kan ik even lekker kletsen Ze weet dat ik zwanger ben, dus hoef niks te verbergen.
Heel lief van jullie! Voor mij een bevestiging van wat ik steeds al meende te voelen maar niet aan toe durfde te geven. Ik was niet verbaasd vanochtend, wel heel verdrietig natuurlijk. Als het aan mij ligt nemen we een tijdje afstand van het zwanger raken. De afgelopen 2 jaar hebben alleen maar in het teken daarvan gestaan en het heeft ons niets dan tranen gebracht. Meiden, ik heb er alle vertrouwen in dat het bij jullie goed gaat komen hoor. Dus laat je niet onzeker maken of afschrikken door mijn verhaal! Alles is zoals het moet zijn, ook al zie ik dat nu niet zo. Dikke knuffel!
Ten eerste eliz heel veel sterkte meid, afscheid nemen van je grootste wens is niet niks. Ik kan er over mee praten helaas! Dikke kus en neem de tijd... En ik mag me officieel aanmelden hier vandaag 2de echo gehad en een kloppend hartje mogen zien. Zo gelukkig! Volgend het ziekenhuis ben ik 24 augustus uitgerekend, dus 6weken en 6 dagen zwanger. Mag over 2weken terug komen voor weer een echo, en met 12 13 weken moet in na het radboud in Nijmegen voor een uitgebreide echo net zoals de 20 weken, maar daar hebben ze zon goede apparatuur dat ze dat dan al kunnen zien het meeste dan. Wel fijn dat ze me zo goed in de gaten houden geeft toch wat geruststelling. Wens jullie ook een fijne zwangerschap. Xxx cindy
Welkom Cindy! En gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo een goede begeleiding krijgt. Clijntje, heb ik ook gehad. Dacht dat het te maken had met bm, oprekking, banden.. Soms pijnlijke steekjes, maar maak me verder niet heel vl zorgen erover.
[FONT="]♥[/FONT]Bevallingslijst 16 - 31 augustus[FONT="]♥[/FONT] 4 augustus 2013 Summer1987 9 augustus 2013 Umm Asmae, 25 jaar, 2e kindje, zh/thuis, bvh 12 augustus 2013 Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV 13 augustus 2013 Nijnja, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv (evt uitgerekend 17/8) 15 augustus 2013 Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Pippi85, 27 jaar, 1e kindje, ?, BV 16 augustus 2013 Loesje, 26 jaar, 1e kindje, zh, bv Tat76, 36 jaar, 1e kindje Femke11, 2e kindje, zh/thuis, bv 17 augustus 2013 Liesje1975, 37 jaar, 3e kindje, zh/bv 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv Elfje82, 2e kindje, ZH, fv MamaAnnelies, 21 jaar, 2e kindje, thuis, 19 augustus 2013 Invuurenvlam, 29 jaar, 1e kindje, bij voorkeur thuis en bv. 20 augustus 2013 21 augustus 2013 Sietsie, 25 jaar, 1e kindje, zk,bv 22 augustus 2013 Puk1988, 24 jaar, 1e kindje, zk, fv 23 augustus 2013 JojO, 27 jaar, 1e kindje, 24 augustus 2013 Upkedupke, 1e kindje 79Mama79, 1e kindje 1986Cindy, 25 augustus 2013 Diamonds82, 3e kindje 26 augustus 2013 ML82, 3e kindje, Clijntje, 29, 1e kindje, zkh, bv 27 augustus 2013 Jeskejes, 1e kindje Sassie1980, 32 jaar, 4e kindje, zh, BV Jerami, 27 jaar,2e kindje, zh, fv Juis, 26 jaar, 1e kindje, zh, bv/fv 28 augustus 2013 79Mama79, 33 jaar, 2e kindje, zkh 30 augustus 2013 Sasa84, 1e kindje, Vlinders Lise87 Eliz30 Afspraken 07-1-13 Femke11, 1e echo 07-1-13 Jeskejes, 1e echo 07-1-13 Pippi85, 1e echo 07-1-13 Olichia, 1e echo en intake VK 07-1-13 JoyJoy, intake VK 07-1-13 PCOmama, 4e echo afsluiting Ferti 08-1-13 Jette1976, echo en intake 08-1-13 Elfje82, 1e echo 09-1-13 Loesje6, 1e echo 09-1-13 Clijntje, 1e echo 09-1-13 Sietsie, 2e echo 10-1-13 Elfje82, Intake VK 10-1-13 Juis, 1e echo 11-1-13 Sasa84, 1e echo 14-1-13 Upkedupke, 1e echo 14-1-13 Sietsie, intake VK 14-1-13 79Mama79, 1e echo 14-1-13 Invuurenvlam, 1e echo 15-1-13 Femke11, intake VK 15-1-13 Diamonds82, intake VK 21-1-13 Cappucino, 1e echo 23-1-13 Juis, intake VK 24-1-13 Cappucino, intake VK 28-1-13 79Mama79, intake VK 29-1-13 PCOmama, VK 31-1-13 JoyJoy, 1e echo