Bah dit vind ik niet leuk heb onze mama's van de vlinders erbij gezet! 1986Cindy! Welkom! Hartelijk gefeliciteerd! Ik heb je op de lijst bij gezet. Wil je jou info ff toevoegen (via quote en dan de quote gegevens weghalen) of even doorgeven dat een van ons ze erbij zet? Clijntje de steken heb ik inmiddels minder. Waren er eerst dagelijks... Ga daardoor denken dat er nu iets niet meer klopt ofzo :s Hoe gaat het verder bij jullie? Ik heb inmiddels een bekkenband omdat ik zoveel last van m'n heup en stuitje heb. (Draag ik alleen bij lopen en staan van minimaal 15 min) Met wat oefeningen en de band moeten de klachten snel minder worden. Heb het eergisteren mijn moeder (en haar vriend) verteld doormiddel van een doosje met daarin een rompertje, sokjes, speen, knuffeltje en een kaartje voor de liefste Oma! Ze was echt dolgelukkig zo fijn
He meiden,ben even niet geweest.Maar lees wel alles hoor! Ik lees hier vrolijke en verdrietig berichten.. Allereerst @ Eliz en Lis,Ik wil jullie veel sterkte wensen de komende tijd..Neem jullie rust en tijd,want het is niet niks wat jullie mee maken.Helaas weet ik er alles van.. @Meiden met een goede echo,gefeliciteerd!!!Superleuk voor jullie! Ik mag dinsdag voor de echo. Begin alweer zenuwachtig te worden.pfff.Hoop zo dat het goed is! Die steekjes in de buik heb ik ook af en toe. Het zal er allemaal wel bij horen denk. Vandaag heb ik de hele dag honger.ben de hele dag door aan het eten.haha. Ik ben niet meer echt misselijk.Hebben meer meiden dit?In het begin misselijk geweest en nu niet meer??
Oh Eliz... Jeetje.. Ook jij! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, wat vreeslijk dat er aan alle onzekerheid zo een einde moet komen... Ik moet zeggen dat het me zoveel doet dat ik zelf ook ontzettend ga twijfelen. Ik lijk ineens minder te voelen, en net even getest om te kijken hoe donker die was, maar dat had ik niet moeten doen... Hij is erg licht geworden... Bah, ik vrees dat ik ook wat meer afstand moet nemen...
Sietsie! Heb je ook bloed verloren?? (Kan niet alles per persoon bijhouden sorry! Ik ben zelf ook heel bang en twijfel! M'n test was heel licht maar ben niet gaan vloeien ofzo en alle eigenschappen kunnen ook niet missen... Maar ik denk gewoon dat ik alles mezelf inbeeld. En maak ik mezelf echt gek mee. Durf ook niet opnieuw te testen:s omdat iedereen zegt dat het niet nodig is. Wat een gedoe. Ik wacht af tot donderdag dan heb ik de echo...
Nee Juis, ik verlies gelukkig geen bloed! Denk dat ik dan direct de VK zou bellen, anders zou ik mezelf helemaal gek maken vrees ik... Heb al een vraag gesteld bij de verloskundigen hier op het forum, want om nu mijn eigen VK te gaan bellen op het spoednummer.. Dat lijkt me wat ver gaan..
@Eliz: Nee toch meid, heel veel sterkte! @Cindy: Welkom! @Elfje: Bij mij komt en gaat de misselijkheid, verschilt per dag. @Juis: Jeej, nu al een bekkenband, dat is snel. Heb je eerder bekkenklachten gehad? @Sietsie: Dat kan hé, de symptomen komen en gaan. Wanneer heb je een echo? @Steekjes: Hier ook, ook al echte bandenpijn gehad. Meestal is het niet heel ernstig.
Spannend he? Ik weet ook eigenlijk niet zo goed wat ik met mijn verjaardag moet doen... Wil het echt heel graag zondag aan mijn opa en ooms en tantes vertellen... Ondanks dat ik dus geen bloed verlies, en mijn test nog wel positief is, durf ik het niet zo goed. Ik kan mezelf ook wel voor mijn hoofd slaan omdat de VK 23 december vroeg of ik 3, of 9 januari de volgende echo wilde. Ze adviseerde natuurlijk de 9de, omdat er dan meer kans is dat er wat te zien is. Daar mee ingestemd, maar nu puntje bij paaltje komt had ik misschien toch graag gisteren een echo gehad... Dan wist ik misschien waar ik aan toe zou zijn... Maar jeetje, wat maak ik me druk. Ik mag eigenlijk niet zeuren, bij mij kan het nog alle kanten op gaan.. Voor Eliz en Lise is het gewoon einde verhaal wat deze zwangerschap betreft, dus eigenlijk moet ik me schamen..
@twijfels; Hier komen de twijfels ook wel meer opzetten. Ik moet nog 2½ week wachten tot een echo die voor mij kan bevestigen dat alles goed zit. Ik had over een week al gekund, maar op die datum kon ik niet, baal hier zo van!
@Sietsie: Zou je hte die ooms en tantes ook vertellen als je miskraam krijgt? Want dan maakt het geen verschil... En meid, zeuren en onzeker zijn mag, hoort gewoon bij zwanger zijn. @Jerami: Het is spannend he? @Hier: Voel me goed. Ik vind het ook wel spannend om volgende week de echo te krijgen, toch ook een beetje ongerust of er wel een garnaaltje te zien is. Al gebeurd er op het moment zoveel in ons leven dat ik er weinig over na kan denken...
Ja... Dan zouden zij het ook gewoon mogen weten. Staan erg dichtbij. Ik vertel het maar gewoon, dat is immers toch erg leuk om te doen . Eigenlijk nog maar een paar nachtjes tot de echo, mijn vriend heeft me net weer hoop ingepraat. Positief blijven, moeder natuur doet toch wat ze wil, daar kunnen wij niets aan veranderen. Fijn om zo'n nuchtere, stabiele factor naast je te hebben staan
bekkenband nee heb het nooit eerder gehad. Maar had zoveel last van mijn heupen en stuitje dat ik de VK had gebeld en die heeft me naar de bekken/heup/onderrug fysio heeft gestuurd. Daar na war onderzoekjes bleek dat een bekkenband m'n pijn kan verminderen bij lang staan en lopen. Vind t zelf ook raar maar liever nu al onderzoeken dan dat ik over 14 weken verplicht op bed lig ofzo.
Heb geprobeerd via quote erbij te zetten maar hij zegt telkens verleng bericht met minimaal 3 tekens. Toen ik dit deed zei die dat weer Zouden jullie het willen doen 26 jaar 2e kindje ziekenhuis bevallen. Willen jullie als het lukt even vertellen hoe is dat de volgende keer zelf kan doen. Thx Xxx
[FONT="]♥[/FONT]Bevallingslijst 16 - 31 augustus[FONT="]♥[/FONT] 4 augustus 2013 Summer1987 9 augustus 2013 Umm Asmae, 25 jaar, 2e kindje, zh/thuis, bvh 12 augustus 2013 Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV 13 augustus 2013 Nijnja, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv (evt uitgerekend 17/8) 15 augustus 2013 Cappuccino, 26jaar, 1e kindje, zh/thuis, bv Pippi85, 27 jaar, 1e kindje, ?, BV 16 augustus 2013 Loesje, 26 jaar, 1e kindje, zh, bv Tat76, 36 jaar, 1e kindje Femke11, 2e kindje, zh/thuis, bv 17 augustus 2013 Liesje1975, 37 jaar, 3e kindje, zh/bv 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv Elfje82, 2e kindje, ZH, fv MamaAnnelies, 21 jaar, 2e kindje, thuis, 19 augustus 2013 Invuurenvlam, 29 jaar, 1e kindje, bij voorkeur thuis en bv. 20 augustus 2013 21 augustus 2013 Sietsie, 25 jaar, 1e kindje, zk,bv 22 augustus 2013 Puk1988, 24 jaar, 1e kindje, zk, fv 23 augustus 2013 JojO, 27 jaar, 1e kindje, 24 augustus 2013 Upkedupke, 1e kindje 79Mama79, 1e kindje 1986Cindy, 26 jaar. 2e kindje, zh, 25 augustus 2013 Diamonds82, 3e kindje 26 augustus 2013 ML82, 3e kindje, Clijntje, 29, 1e kindje, zkh, bv 27 augustus 2013 Jeskejes, 1e kindje Sassie1980, 32 jaar, 4e kindje, zh, BV Jerami, 27 jaar,2e kindje, zh, fv Juis, 26 jaar, 1e kindje, zh, bv/fv 28 augustus 2013 79Mama79, 33 jaar, 2e kindje, zkh 30 augustus 2013 Sasa84, 1e kindje, Vlinders Lise87 Eliz30 Afspraken 07-1-13 Femke11, 1e echo 07-1-13 Jeskejes, 1e echo 07-1-13 Pippi85, 1e echo 07-1-13 Olichia, 1e echo en intake VK 07-1-13 JoyJoy, intake VK 07-1-13 PCOmama, 4e echo afsluiting Ferti 08-1-13 Jette1976, echo en intake 08-1-13 Elfje82, 1e echo 09-1-13 Loesje6, 1e echo 09-1-13 Clijntje, 1e echo 09-1-13 Sietsie, 2e echo 10-1-13 Elfje82, Intake VK 10-1-13 Juis, 1e echo 11-1-13 Sasa84, 1e echo 14-1-13 Upkedupke, 1e echo 14-1-13 Sietsie, intake VK 14-1-13 79Mama79, 1e echo 14-1-13 Invuurenvlam, 1e echo 15-1-13 Femke11, intake VK 15-1-13 Diamonds82, intake VK 21-1-13 Cappucino, 1e echo 23-1-13 Juis, intake VK 24-1-13 Cappucino, intake VK 28-1-13 79Mama79, intake VK 29-1-13 PCOmama, VK 31-1-13 JoyJoy, 1e echo
Dames! Ik heb mijn eerste foto gemaakt van zwangere buik! Voor wie benieuwd is, ik heb het in mijn fotoalbum met de naam ( olicha Zwangerschap). Het is mogelijk dat je eerst mijn contact moet worden omdat ik op mijn foto voor zwangerschap herkenbaar ben. Ben benieuwd wat jullie vinden! Liefs!
Wil je foto wel zien! Heb vriend verzoek gestuurd Hier ook erg onzeker. Verhaal van elize heeft me erg aangegrepen. Vooral omdat we zowat hetzelfde verhaal hebben Ook jullie dames, ik snap het heelgoed. Maar laten we proberen positief te blijven!
Ik snap dat volledig. Ik denk dat veel nu die onzekere gevoelens hebben. Ik ook :-/ omdat je het niet verwacht. Maar we moeten inderdaad positief blijven..