Hi dames, @Goedeechoś: fijne dames! @Combitest: Wij doen het niet, om de reden die Pleak ook aangeeft. Gebruik het geld dan liever voor een pretecho. @Hier: Pff, wat was ik gisteren beroerd, kon ook helemaal niet in slaap komen, maar voel me op ditt vroeg uur toch best OK. vandaag iig weer werken.
Nou mijn berichtjes komen er niet op! Nijnja wat n grap! Ik werk ook in het vo als docent Nederlands alleen iets meer uurtjes! Ik mag vandaag weer ben erg benieuwd hoe het zal gaan....... Succes vandaag dames. Nog 1 dagje hier een dan echo
Combinatietest. Wij doen m wel. Ook als er een verhoogde kans is doen we vervolgonderzoek. Dit om de reden dat wij al 2 kinderen hebben (van mijn man) Wij willen hun niet belasten met een gehandicapt broertje of zusje. Ze wonen ook bij ons vandaar. Moeder is uit beeld en hierdoor ligt alles wat moeilijker. Zij hebben ook veel aandacht nodig. Als er een gehandicapt kindje bijkomt moet alle aandacht daar naartoe. Dat verdienen de kinderen niet na alles wat ze mee hebben gemaakt. Hier. Vanavond 18:45 de echo!!!! En intake. Spannend..... Afgelopen nacht om 04:00 klaarwakker. Nu een vroege dienst.
Combitest: Wij gaan ons goed inlezen en hebben tot nu toe geen vast besluit genomen. We neigen wel meer naar een Nee. Ik ben 30 en vl 35 dus hopelijk geen verhoogd kans en mijn/ onze liefde is onvoorwaardelijk, kind is hoe dan ook gewenst. Draagkracht speelt ook een rol, maar daar moet ik eens goed over nadenken. Gister naar Brabant gereden om schoonouders en broer en schoonzus van vl te vertellen! Ik werd gistermiddag wakker van middagdut ( vl en ik hebben een weekje vrij om klussen NU echt af te maken) en had een geniaal plan ( in mijn ogen, haha) we hebben een kadoboxje gehaald ( plastic/ doorzichtig en gekleurd) ik zal later een foto toevoegen in album! En dat hebben we 3 kwart gevuld met hartjes ( snoepjes) op papiertjes geschreven: jullie worden nog een keer opa en oma! En gevouwen, geschud en grote confetti erbovenop en box dichtgedaan, Zie daar een kleine grabbelton! Onder het mom van, met kerst hadden wij te weinig kado's uitgedeeld, wij voelden ons dus schuldig dus hebben we besloten ieder koppel nog een kado te doen ( schoonouders, broer,zus van vl en bijhorend partners). Wij hebben alleen een aantal kado's in hoofd en kunnen niet kiezen, vandaar de grabbelbox! Wat jullie eruit vissen alseerst, dat wordt jullie kado! Nou dames, enthousiaste reacties!!!! Tranen en Champagne! ( hadden we ook nog voor iedereen meegenomen, vandaag alleen nog langs zijn zus. Daar was het gister te laat voor. Zal zo eens laten zien, hoe ons grappige boxje eruit zag! Xx
Olichia, wat leuk!!! Ben benieuwd naar je foto Hier om 13.40 afspraak bij de gyn, ik weet alleen niet of er wel/geen echo wordt gemaakt.. Had eerste gedacht; hoeft ook niet zo vroeg, maar inmiddels wil ik het toch wel graag. Hoop dat ze er 1tje maakt! Ben zooo zenuwachtig!
He meiden,hier vandaag een echo gehad. Alles zag er goed uit! zo,n opluchting! Ik zit nu op 8,1 weken volgens de berekening. 28 jan heb ik mn volgende echo.duurt me natuurlijk weer veel te lang.haha. Ik zal proberen er vanavond een foto op te zetten. @jette,jij succes vanavond.. sorry dat ik niet zoveel reageer meiden,ik probeer het nu wat beter bij te houden. liefs mij
Jeee, de echo was goed!! Heel fijn gesprek gehad met de gyn, ze vond het erg leuk om ons 'alweer' te zien, zelfs door de meiden achter de balie werd ik herkend (woonde tijdens mijn vorige zwangerschap ongeveer in het ziekenhuis ) Ze heeft gelijk een echo gemaakt om ongeveer het termijn te bepalen, ik had alle datums van positieve test en laatste menstruatie netjes opgeschreven, en die lagen nog netjes thuis in de keuken , dus maar met een echo begonnen Ik zag gelijk dat er idd een kindje in mijn buik zat en na een paar seconden zei ze al; Ik zie het hartje kloppen hoor! We hebben daarna nog een fijn gesprek gehad over de vorige zwangerschap en deze. Gezien de voorgeschiedenis krijgen we over 2 weken bij de intake ook een echo, 2 weken daarna de termijn echo, 2 weken daarna weer een controle bij haar met weer een echo (jeetje!) Maar ze wil zeker weten dat dit keer alles goed gaat en ons zo min mogelijk in onzekerheid laten zitten. Ik had gedacht na de vorige keer niet veel echo's te willen, maar zo op het begin vind ik het toch wel prettig! Na de 12 weken kan ik, als alles goed gaat, ook een aantal van mijn controle's bij de verloskundige lopen, alleen rond de 20 weken en de laatste controles wil ze zelf doen. we zullen zien hoe alles loopt. Oja, achter deze (ik weet niet hoe je dit precies zegt) vochtruimte (?) zit er nog 1, maar die kreeg ze en niet goed in beeld, en was (leek) leeg en was kleiner. Ze durfde er niet echt uitspraken over te doen, maar zei wel dat het misschien 'gewoon' vocht was. Bij de volgende echo checken ze dit nog even extra. Ik ben zoooooooo gelukkig
Leuk weetje! Wij krijgen bijzondere kindjes! Dat is natuurlijk niks nieuws, maar. .... Onze kinderen zijn kinderen die geboren worden in het 1e jaar met 4 verschillende cijfers sinds 1987.
Combitest ik weet het nog niet. We hebben geen grote kans op een afwijking (naar mijn weten) maar ik weet dat we beide niet het type zijn voor een echt zorg kind... Maja moeten nog ff goed laten informeren enzo. Daarbij heeft een ex van me hem toen wel gedaan en kwam er niks uit... Word het kindje geboren blijkt het Down syndroom te hebben. echo's geweldig!!! Ik heb zoveel zin in donderdag hoop ook zo een super echo te hebben! beroepen ojeee 2 Nederlands leraressen... Mijn Nederlands is zo slecht het gaat steeds beter gelukkig dus neem er me vooral niet kwalijk. Daarbij komt wel dat ik fulltime administratief medewerkster/management secretaresse ben. (Jaja met mijn nederlandse kunsten) Daarbij ben ik ook kapster en visagist in de avond uren en soms in het weekend én werk ik af en toe in de horeca.... hier vandaag bijna geen buikpijn/krampen gehad! Halleluja!! Alleen nu een dof gevoel in m'n buik sinds anderhalf uur. Gister m'n moeilijkste dag overleefd! Nu ben ik het ene moment bang als in misschien gaat het dan nu wel mis en het andere moment denk ik, zoooo dit was het nu blijft het gewoon zitten... Maar ja eerst donderdag kijken of er hopelijk een hartje klopt, tot die tijd vind ik alles nog heel dubbel gok ik.
Wat een mooie echo Pleak, ik word helemaal vrolijk van je berichtje! Clijntje, wat bijzonder! Laat ik nou net geboren zijn in 1987, dat maakt het nog specialer . Echt een leuk weetje! De combinatietest... Ik was eerst heel resoluut, evenals mijn vriend. We wilden hem niet doen, zorgt alleen maar voor onzekerheid. Maar als er twijfel is, kan er verder worden onderzocht ivm mijn epilepsie. Eventuele afwijkingen ten gevolge van mijn medicatie kunnen zo vroeg opgespoord worden. Ik zal er mogen avond dus nog eens naar vragen bij mijn verloskundige. Zojuist toch nog stiekem een test gedaan, kon het niet laten. De lichte test van vorige week maakte me zo verdrietig, dat ik het nu graag nog even wilde checken voor de echo. Gek genoeg is hij weer donker. Waarschijnlijk kwam de lichte test door de ophoging van de medicatie een paar weken geleden, waardoor het HCG-gehalte omlaag wordt geduwd. Weer wat geleerd .
@Olicha: Wat een leuk idee! @Pleak: Fijn dat je een goede echo had meid! Wat had je de vorige keer dat je nu extra op controle moet? @Jette: Succes vanavond! @Juis: Spannend hoor meid. @Hier: Ging goed vandaag, wel misselijk en moe, maar te doen. Morgen de echo!
Hoe laat moet jij ook alweer Femke? Sorry... ben een wandelend vergiet, ik onthoud die dingen niet...
He Meiden, hier nog mn echo.Ben helemaal trots Pleak, gefeliciteerd met je goeie echo!Mooi om te zien he! Femke,alvast succes voor morgen.
hahaha om mij moet je je niet druk maken hoor! Lekker op tijd Femke! Hier pas om 13.45 duuuuurt lang Eerst n paar uurtjes werken. Ik had vandaag een vreselijk dag...ze zijn ongelooflijk druk terug gekomen van vakantie (gelukkig had iedereen er last van) Ik was boos op 1 leerling, hij was ook boos (op mij/ de situatie) en ik stond bijna te janken..gelukkig viel het niet op bij de leerling Pfffff horrrrrmonnnnnennnnnnnnnnn
De echo van vanavond! Hartje gezien en gehoord. Armpjes en beentjes aanwezig! Groeit supergoed! Vandaag 8 weken en 1 dag zwanger maar qua lengte 8 weken en 3 dagen. Is alleen echt mm werk dus we houden vast aan 8,1. We zijn heel blij! Onderin zie je het dooierzakje wat bijna helemaal weg is nu. Leuk koffertje gehad van de vk met allerlei spulletjes
Meiden, wat fijn om te lezen dat hier goede echo's zijn allemaal! Bij de eerste gedeelte van augustus gaat het helaas niet zo goed... Ik ben kapot en ga weer pitten! Succes met de echo's die morgen moeten! Knuf