@mamma annelies, wat een vreselijk nieuws!vooral als je voor die tijd nog 2 goede echo,s hebt gehad..ik wens je veel sterkte toe.
@Nijnja: Ik snap dat je je man erbij wit hebben, heb die van mij ook ontboden. Wel bij echo's en de intake, de rest maakt me niet zoveel uit. @PCOmama: Zo dat is wel heftig. Ik zou de meiden die bij het andere topic meekletsen hier van de lijst halen. Verder is het lastig, je weet niet of de anderen wel meelezen, maar niet reageren. @Hier: Lekker geslapen, maar nu best wel nerveus (ook een beetje door alle verhalen die ik de afgelopen tijd gehoord heb).
MamaAnnelies, wat een verschrikkelijk nieuws. Denk je dat het allemaal goed zit, krijg je alsnog zo'n bericht. Heel veel sterkte voor jullie.
@MamaAnnelies: Sterkte meid. @Hier: Een goede echo! Moest vaginaal, want ze kon het niet zien door de buikwand. Een mooi kloppend hartje en de baby is nu 8w5d, precies wat mijn banner aangeeft, maar ik dacht zelf dat ik iets langer zou zijn. Met 12 weken gaan ze de precieze termijn bepalen.
@mamaannelies; heel veel sterkte! Ben er helemaal stil van. Na meerdere goede echo's en dan toch nog mis :'( Als je dan al dat slechte nieuws hoort, dan ga je toch weer twijfelen. Zijn de kwaaltjes wel echt, is die buik die steeds groter lijkt ook wel echt, of hou ik me voor de gek? Ik moet nog 2 weken wachten tot ik voor het eerst naar de baby kan kijken om te zien of alles goed zit en dit duurt nog zo lang!
Ik heb trouwens al dagen een barstende koppijn die maar niet weg wilt! Als ik paracetamol in neem wordt de misselijkheid weer erger en de hoofdpijn zakt er niet echt van. Ik slikte dus altijd advil. Dit werkte en slikte ik makkelijk weg. Maar omdat in advil ibuprofen zit mag ik dit nu niet. Maar ik wordt helemaal gek van die hoofdpijn. Sta soms gewoon echt te wankelen op mn benen omdat ik dan weer duizelig erbij ben en dan ook die misselijkheid. die 3 in combinatie is een ramp en functioneer dan vrijwel niet en dat met een peuter die rondloopt... Iemand nog tips om het iets aangenamer te maken?
Jerami! Wat vervelend zeg als je er zoveel last van hebt. Ik kan je verder weinig tips geen. Ik gebruik geen pijnstillers namelijk. Wat ik doe bij hoofdpijn is ff met ogen dicht zitten en wellicht warm bad/douche... Maja of dat altijd even makkelijk is... Hier: vandaag raar dagje nog! Heb een duf gevoel in mijn buik al sinds gister. Morgen de echo heb er zoon behoefte aan!!! Ben ook benieuwd hoe ver ik ben aangezien mijn eigen telling + internet 4 dagen scheelt. Is het in deze periode altijd vaginaal eigenlijk??
Femke, wat fijn! Wat een opsteker, geniet er lekker van . Jerami, wat naar dat je hoofdpijn hebt. Moet eerlijk zeggen dat ik hiervoor ook altijd ibuprofen pakte, ik zou niet weten wat ik nu moet doen.. Paracetamol vind ik vies en werkt ook niet, een lastig dilemma! Gaat het niet wat beter als het straks donker wordt? Licht is bij mij echt een hele slechte factor.. Nog maar 3.5 uur, dan weten wij ook waar we aan toe zijn! Voor zover dan, er kan nog van alles gebeuren, maar dan zijn we weer een halte verder. Juis, volgens mij is de echo tot een week of 10 inwendig. Ik ga er gewoon van uit dat het vanavond het geval is. Even onderhoud plegen dus, hihi!
Lieve Mama Annelies, Mijn hart voelt en leeft met je, jullie mee. Een knuffel en hoop dat je veel steun hebt van omgeving. Heel veel liefs, Olicha
Sietse, succes straks! Femke gefeliciteerd met echo! Ik krijg foto nog niet geupload omdat ik alles via telefoon doe. Ik probeer zsm! Liefs!
Ik heb gisteren gewoon uitwendige echo gehad! Ze had beebje gelijk in beeld! Beginnende armpjes en beentjes, navelstreng, dooierzakje alles super duidelijk te zien! Ik ben erg mager hoor, moest wegen en woog 56,8 en ik ben 1.72 lang.Ik weet niet of dat scheelt...... Misschien als je iets dikker bent gaat het moeilijker en moet je inwendig. Ik weet het echt niet
Hey meiden, wat een goede verhalen weer van echo's Bijn mijn weten doen ze ze meestal tot ongeveer 10 weken vaginaal.. mijn maakt het niet uit, ik vind het eigenlijk niet erg (nadat ik ben bevallen ben ik er erg makkelijk in geworden )
Thanks meiden ik ga ook van vaginaal uit maar hoorde wisselende verhalen erover. Ben zelf ook totaal niet preuts dus maakt me niet zoveel uit!
@Juis: Hangt heel erg van je postuur af, bij mij dus vaginaal, maar ik heb dan ook wel wat vetjes @Jerami: Misschien even advies vragen aan je huisarts, misschien heeft hij een pijnstiller die wel kan? @Sietsie: Hoe was de echo? @Hier: Vanmiddag heerlijk een dutje gedaan, toen dl ook het bed in ging, echt heerlijk geslapen. Na anderhalf uur wakker gemaakt door mijn moeder die op dl kwam passen
Femke: ok thanks. Ik ben redelijk normaal denk ik hoewel ik mezelf wel wat te dik vind. 179 met 72kg. Daarbij ben ik afgelopen 2 maanden voor de zwangerschap 9 kg kwijt geraakt dus m'n broeken zijn allemaal ruim, kan ik m'n toekomstige buikje misschien langer en makkelijker verbergen
Mijn echo was goed! Hartje zien kloppen, wij zijn in de zevende hemel! Ik ben iets verder dan gedacht, 8 weken en 3 dagen. Uitgerekende datum 19-08 tot nu toe. De 23ste weer een echo, officiƫle termijn bepaling. Ik zweef even verder op mijn roze wolk!