16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dank je meid! Zoonlief vind het ook geweldig hahaha...lekker ding is het!

:)

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pcomama: leuk man!

@hier: goede dag gehad gelukkig, ml en dl geveld door de griep.

3. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Wat een geweldig filmpje! Een schot in de roos als je het mij vraagt, die titel alleen al, haha!

Met mij gaat het goed. Ik blijf wel steeds een beetje afvallen, maar daar zal vast verandering in komen. Merken jullie trouwens ook dat je er anders uit ziet als je in de spiegel kijkt? Mijn oogopslag is anders, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.

Wij hadden een prachtige combi kinderwagen gezien, die gewoon boven ons budget is, geen optie dus. Krijg ik straks een whatsapp'je van mijn (hippe :D ) vader, dat we die van hun krijgen. Poeh... Dat vind ik wel erg moeilijk hoor, zou me ontzettend schuldig voelen denk ik... 855 euro is niet niks!

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Sietsie lekker aanpakken toch! Geniet ervan dat je dat krijgt ;)

Wij zijn ook al aan het rondsnuffelen, maar zijn er nog niet helemaal uit...na 11 februari (geslachtsbepaling) gaan we naar babypark en daar alles aanschaffen... heb er nu al zin in! haha

Ik ben 'al' 3 kg aangekomen..en heb me een buik pfff is ook niet meer te verdoezelen hoor... :)

5. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    PCOmama: Wat is het leuk geworden! Misschien dat ik je idee wel steel!

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dat mag hoor ;) hahaha

7. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Waaauw PCO!!! Geweldig leuk!!!

Ik ben nu 0,4kg aangekomen en ivm drukte ook niet gezond gegeten... Dus weet niet waar het dan precies aan ligt :p

Vandaag super veel hoofdpijn gehad (keek er letterlijk scheel van). Lig nu lekker met vriendlief op de bank ff een avondje niks:)

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Jeetje wat een hormonen in mijn lijf :p ik moest er (van ontroering he ;)) ook om huilen.. wat leuk gedaan!!!
    Ontzettend leuk!!
    Wat een geweldig bed heeft je zoontje trouwens! Wij willen later ook zo'n bed voor ons zoontje, vind het zo knus en stoer tegelijk zo'n bed!

@Sietsie, wat lief van je ouders!! Welke kinderwagen nemen jullie?
    Wij twijfelen nog heel erg of we een duo wagen aan willen schaffen, mijn zoontje loopt nu nog niet en denk ook niet dat hij het heel snel gaat doen. Maar ik vind de donkey zo leuk, alleen echt onbetaalbaar natuurlijk :$

9. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou je mag hem tegen die tijd overnemne dan want zoonlief wilt weer een laag bed omdat dat toch makkelijker is met uitstappen volgens hem! ;) ja daaag..dat gaat hem niet worden!

Zijn vloer ligt er nu in, gordijnen zijn in de maak en dan is zijn kamer zo goed als klaar!

10. Olicha

Olicha Niet meer actief

Waaaaaaaaaaaat leuk!!!!!

Superleuk filmpje!

Heb je het aan iedereen gemaild of via social network laten zien?

11. Olicha

Olicha Niet meer actief

Wij hebben de Joolz gekocht! Rood ( fel en gedurfd kleur) met zilver onderstel, reiswagen ook meteen en een maxi cabrio fix! Wel een flinke duit ( alles nieuw) en vroeg..
    Maar ik kon het niet laten, nachtelijk shopavontuurtje zullen we maar zeggen. Lol

12. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Pco wat gaaf!!!!!
    Met manlief zitten kijken!
    Wat n lekker jong hebben jullie een wat grappig om het zo te doen! Hier ook emo... zucht Haha
    Lekker van genieten

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Thanks meiden!

Olicha, wat gaaf haha, wij zijn ook al zo lekker bezig....nu maar hopen dat het echt goed blijft gaan hoor...

Ik heb het 'helaas' nu al moeten bekendmaken... om een lang verhaal kort te maken...ik heb al 3 jaar geen contact met mijn moeder, en iemand heeft het rondverteld...wie? I don't know...maar die bedanken wij hartelijk NOT! Heeft het dus ook tegen mijn moeder verteld, en wat denk je! Heeft zij het dus echt op haar FB geknald dat ze 'oma' wordt... dus ik krijg dat te horen via via...ik helemaal flabbergasted en vooral omdat ik wilde dat onze zoon het zou het vertellen aan de hele wereld...dus jah, toen moest ik wel... enkel al omdat ik niet wilde dat dat momentje verpest zou worden door iemand waarvan ik echt denk je bent niet wijs! Erg spijtig, maar laten we maar gewoon ervan uit gaan dat het goed blijft gaan... :D

14. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Pcomama, echt een geweldig filmpje.
    Is echt heel erg leuk geworden.

Ik zie dat we niet de enige zijn die al een beetje aan het shoppen zijn.
    Het is allemaal zo leuk maar probeer me nog wel een beetje in te houden nu.
    Eerst 24 januari maar weer bij de kleine spieken :).
    Naar de volgende echo kijk ik echt uit!

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @PCOmama: lekker dan, zo'n oma....

@Shoppen: hier nog niet, wij willen weten wat het wordt.;)

@Hier: Weer een beroerde nacht. dl is nog steeds ziek, gaat wel een stuk beter,maar ze kan niet lekker slapen, dus wij ook niet:)

16. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @pco; Wat een geweldig filmpje! Wat een leuk t-shirt ook :D Die viel me als eerste op!
    Maar wat jammer dat het al door verteld is, nog voor dit filmpje verstuurd is :( Ga je hem nog wel alsnog versturen?

@shoppen; hier nog niks geshopt. Eerst wachten tot de eerste duidelijke echo en dan zien we wel weer. We willen weten wat het wordt, dus kwa kleertjes ga ik zoizo nog niks halen. Mocht het weer een jongen worden dan hebben we nog enorm veel kleding van M. liggen die gebruikt kan worden. Met een meisje moeten we natuurlijk wel weer kleding shoppen, maar denk dat dit dan vooral gebeurd door mn moeder en zusje, die kunnen niet wachten!
    We zijn wel al op mp aan het kijken voor een kamertje. Ik weet wat ik ong. wil en ben me dus een beetje aan het oriënteren.

@Hormonen; Hier gaan de hormonen ook echt tekeer! Was 'the lion king' aan het kijken met M. en begon al te huilen bij het eerste stukje! En bij elk droevig of mooi stukje in de film begon ik weer ;)
    Met alle droevige/ emotionele dingen ben ik niet meer te houden...

Vanochtend weer enorm misselijk wakker geworden. Maar vannacht wel redelijk geslapen. Even kijken of ik vanmiddag nog even een uurtje of 2 mee kan pikken (zo niet, dan stort ik toch wel in later :p)
    Vanochtend heeft manlief heel lief croissantjes voor me gehaald :)

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Het staat op mijn fb nu, dus mijn zoontje heeft het alsnog aan veel mensen zelf kenbaar gemaakt... dus jah.

Zo heb vannacht echt bagger geslapen...pfff maar ja het is niet anders. Toch blijf ik zo nu en dan onzeker hoor....ik ben wel kapot, maar de borsten zijn de ene keer giga gevoelig en de andere keer valt het wel mee...ze zijn wel 'groter' en zwaarder zeg maar... pfff wat kan je jezelf gek maken he ;) ben blij dat ik woensdag weer mag koekeloeren haha

18. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    #1218 sietsie, 12 jan 2013
    Laatst bewerkt: 12 jan 2013
    Goedemiddag meiden!

Pco, wat jammer dat het al verklapt is... De mensen die het weten van ons, heb ik op het hart gedrukt het nog niet op FB te zetten, ons ook niet te feliciteren daar. Toch zie ik het wel gebeuren dat mensen het via via horen, en het dan alsnog bij ons neer zetten, mensen zijn daarin totaal niet tactisch.

We hebben het er wel over gehad wanneer we het zelf bekend zullen maken op FB, mede om dit soort dingen voor te zijn. Morgen ben ik pas 9 weken, en dat vind ik toch wat vroeg.. Ondanks de goede echo's, dat is het ook niet. Maar meer het idee wat andere mensen er van zullen zeggen als wij het al zo vroeg online zetten...

Oh ja, de kinderwagen die ik had gezien. De Mima xari flair camel. Nadeel is dat er alleen een bijpassend autostoeltje bij kan, niet van een willekeurig merk.

Bijgevoegde bestanden:

19. elfje82

elfje82 Actief lid

12 jul 2011
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    He dames ,hoe is het met iedereen?
    @ meiden met een goede echo,gefeliciteerd!!fijn dat alles goed is.
    @pco, wat balen zeg van je moeder zeg! Raar dat ze het zo maar op fb zet.. Kan me voorstellen dat je daar pissig over bent!
    @sietsie, mooie kinderwagen zeg!Is de kap van een soort leer?Of lijkt dat zo. Wij hebben de kinderwagen nog van mn dochter. de maxicosi mura 4.een zwarte.Erg fijn is ie!

@hier,deze week aardig misselijk geweest,en de hele dag door!Blehh. Ik heb dan ineens trek in de vreemdste dingen.haha.hebben jullie dat ook? En behoorlijk moe...lag er elke avond op tijd in.haha.
    Vandaag voel ik me gelukkig weer een stukje beter.

20. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook de mc mura 4 voor de baby. Vond het zo'n fijne wagen met mn zoontje!

Hier een hyperactief kind in huis en ik kan het vandaag maar slecht handelen. Normaal gesproken zou ik hem mee naar buiten nemen zodat hij zijn energie even kwijt kan. Maar voel me zo beroerd, sta niet echt stevig op mn benen en aangezien ik 3 verdiepingen met een trap naar beneden (en uiteindelijk ook weer omhoog) moet durf ik het niet echt aan. Manlief is tot vanavond laat aan het werk, die kan me dus ook niet bijstaan. Dus moet nog even volhouden.
    Vk zei al dat een 2e zwangerschap met een peuter in huis zwaarder zou zijn dan een 1e zwangerschap, zeker als je veel kwaaltjes hebt. Ik heb dit heel erg onderschat! Hoe doen de andere mama's dit die ook een kindje al hebben rond dwarrelen?

Deel Deze Pagina