Gylaine! Sorry ik zie nu dat m'n telefoon je naam had veranderd in gelatine... Pfff wat stom! Hoe is het gegaan PCO??
Pco-mama, je bent inmiddels al geweest, maar toch; Hopelijk ben je nu weer een beetje gerust gesteld en zag alles er super uit!
Daag meiden, ik ben inderdaad weer opgelucht Meneer/dame spartelde al goed in het rond, schopte en zwaaide zo nu en dan haha...zo grappig om te zien! We hebben het ook op dvd en maar liefst 8 foto's... die vrouw was ook zo lief en legde het ook echt goed uit aan manlief wanneer de onzekerheid 'over' was...dank u mevrouw... hahaha... maar manlief was nu zelf ontroerd omdat hij het ook zo goed zag bewegen. Zoonlief die schreeuwde zowat ik zie geen hartje, vervolgens stond ie met zijn neus echt voor het grote scherm en zag hij het licht haha.. hij zegt mama ik zie het ook wat mooi...en de baby zwaait al naar mij zo aandoenlijk....mijn twee mannen zijn overtuigd door het schoppen en 'boxen' dat het dus een jochie wordt haha... Volgens de echoscopiste zag alles er op en top uit, en dat ook mede door de bewegingen de kans op een mk bijna weg is... dus ik ben daardoor nog opgeluchter uiteraard, maar dat neemt niet weg dat ik gewoon realistisch ben afcourse Hier een fotootje van onze mupke..
Dank je wel....het is en blijft nog steeds zo onwerkelijk allemaal dat mijn lichaam het allemaal 'spontaan' alsnog heeft opgepakt .... en dat na dik 5 jaar zeg maar... het is en blijft een wondertje... vandaar ook mogelijk mijn enorme onzekerheid en dan ben ik blij dat ik zo een man heb die er alles aan doet om mij gerust te krijgen hahaha... heerlijk ding! *na 10 jaar nog helemaal in love*
@pcomama: mooie echo hoor! Wat een verschil met een paar weekjes terug hè? Nu is het echt al een kindje.
PCO: WAT MOOI!!!! Ben hier helemaal ontroerd (en ook een beetje jaloers!). ps je gegevens staan trouwens op de echo... Ik weet niet of je hier anoniem wilt blijven, maar anders moet je die even weghalen...
Dank je net samen de dvd ook gekeken, en onze zoon was helemaal wild weer haha, zo grappig. Nee dat interesseert mij niet zoveel hoor...kan het altijd nog wel halen toch Ik krijg de foto's ook niet anoniem in mijn album zeg maar..dus jah...
@pco; wat lief van je man en wat fijn dat het een goede echo was! Leuk hoe je zoontje er op reageerde @Gylaine; Wat een mooie verassing! Gefeliciteerd! Mocht ik niet op iedereen gereageerd hebben, mijn excuus. Functioneer niet helemaal de afgelopen dagen Afgelopen 2 dagen waren vreselijk. Hondsberoerd, hoofdpijn, continu misselijk, krampen en heel veel duizelig. Heb alleen maar in bed of op de bank gelegen. Zaterdag middag/avond stond ik er alleen voor. Zoontje was redelijk te doen. Gelukkig was manlief zondag wel de hele dag thuis en heeft zoveel mogelijk met de kleine man gedaan. Al had die daar een ander idee over, hij wilde alleen maar bij mama liggen. Ik kon gisteren gelukkig nog wel wat quality time hebben met mn zoontje. We zijn samen lekker in bad geweest met veel schuim Ik voelde me iets beter en wilde deze kans niet laten liggen en heb even heerlijk genoten met mn kleine vent. Hij vond het geweldig en je zag hem weer helemaal opbloeien dat hij wat leuks kon doen met mama, dat gaf me toch wel even weer een goed gevoel. Helaas was het daarna snel weer over. Ben eerder uit bad gegaan omdat de misselijkheid weer flink toenam. Vandaag op mn werk ook met moeite doorgekomen, mn collega die van de zwangerschap weet zag gelijk aan me dat ik me echt niet goed voelde. Gelukkig waren de kinderen rustig en heb ik voor mn andere collega's gezegd dat het misschien wel een aankomend griepje is. Mocht ik dan opeens een dag echt thuis willen blijven, dan komt het niet onverwachts. Nu maar hopen dat morgen een betere dag wordt... Wat de hoofdpijn betreft ben ik nog niks wijzer. Ha vanochtend gesproken en zij mag me ook niks anders dan paracetamol geven. De hoofdpijn wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het weinig eten en drinken, wat weer veroorzaakt door de misselijkheid. Als het volgende week nog zo is en niet minder is geworden, moet ik langs komen op het spreekuur en wordt er gekeken of ik misschien iets kan krijgen voor de misselijkheid zodat ik weer wat naar binnen krijg kwa voedsel en vocht.
och meid, dat is ook niets zo zeg! Je mag ook bijna niets hebben als je zwanger bent pfff.. knuffel en beterschap gewenst!
Jerami, waarom kan de ha je nu niet alvast iets voorschrijven tegen de misselijkheid? Als je je zo beroerd voelt, is het toch onzin om een week te moeten wachten?
Goedemorgen, @Jerami: Dat vraag ik me ook af, waarom heeft ha nu niets voorgeschreven? @Hier: Dl goed geslapen, dus wij ook Heerlijk om weer eens lekker te slapen.
Pco weer een mooie echo! Jerami beterschap hoop dat t snel afneemt die misselijkheid. Sorry hier echt gesloopt en begin verkouden te worden bleghhh.
Morning ladies! Wie weet waar de lijst is hahaha... En wat is iedereen rustig zeg... zijn er nog meiden die een echo hebben deze week? Ik werd wakker, sneeuw...blehh dus dit is een thuiswerkdagje geworden!
Whiehhh zie net dat ik vandaag 8wkn ben. Ik moet er wel zo doorheen helaas. Wel lekker als je thuis kunt werken. Ik vind sneeuw wel leuk alleen had int weekend moeten vallen.
Yeahh Jeske gaat goed he Nee, laat mij maar lekker thuis wekren hahaha, toen ik vanmorgen de wekker hoorde om half vijf toen lag er nog niets...maar ik dacht daaag er komt sneeuw ik voel het dus ben weer teruggegaan hahaha...en jawel mijn voorgevoel had het goed....er ligt een pakkie..dus ik ga echt niet door deze sneeuw anderhalf uur rijden normaal...dus was waarschijnlijk nu 4 uur geworden ofzo