16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Carlijn succes hoop dat t goed zit meid.

Gylaine succes met de echo!

Vakantie: we hebben sinds kort eigen stekkie in de Ardenne. Gaan daar regelmatig naar toe. Kan woeffie ook mee. Normaal trekken we rond met de tent maar gaat m dit jaar niet worden. En als t mooi weer is gaan we gewoon lekker varen met miss overnachten in de Biesbosch.

2. CarlijnW

CarlijnW Actief lid

3 sep 2012
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff we zijn opgelucht! Het was goed!!!!
    Helemaal blij nu! :-D

Zooooo opgelucht! Weer het hartje gezien!

3. Olicha

Olicha Niet meer actief

Carlijn wat fijn!
    Geniet ervan!

Ik heb mijn doppler binnen en warempel de baby's hart kunnen horen!!!!
    Zoooo geweldig!

Gylaine hoe was jouw echo?

Xx

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Carlijn wat fijn zeg!

Hier ook de echo gehad en wat denk je...ik ben mooi geschrapt 30 januari haha....dit omdat het gewoon al goed zit en ze dit als officiele termijn echo hanteren, dus kan mooi 9 weken wachten op de 20 weken ;) Nou prima...het antwoord was...meid je bent hartstikke mooi zwanger van een mooi kindje waar alles op en aan zit...de combi test doe je niet dus er is geen reden tot ongerustheid daar de kans op een mk nu praktisch nihil is... ok dat is een opluchting niet waar...

11 februari hebben we dan wel bij dr papa de echo en dat is dan geslachtsbepaling...ze gaf ook aan...maak het de wereld maar bekend :D

Hoe is het met Gylaine?

Olichia, wij gaan hem ook bestellen..welke heb jij? En wat goed nu al een hartje... super zeg!

5. Olicha

Olicha Niet meer actief

Pcomama, wij hebben deze genomen: BabyBeats - Angelsound, Babysound en Sonotrax doppler / doptone baby hartje thuis luisteren

Gekozen omdat je ook kan zien hoevaak het hartje klopt.
    Ik heb met een volle blaas( weet niet dat er iets mee te maken heeft) liggen zoeken ( op mijn rug). Ik kon de baby's hartslag onderin mijk bekken vinden ( zeg ik dat correct) dus op schaamhaar gedeelte ( excuus, dit stond ook in gebruikersaanwijzing).

Prachtig om te horen! Ik kan nu leven met wachten op de 20wk echo! Als ik even de baby wil horen kan ik altijd even naar hartslag luisteren.

Helemaal happy!

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nou die gaat het dna ook worden voor ons! je kan het ook opnemen he...zo leuk! Ik heb er nu al zin in, heb het al bij manlief onder zijn neus geschoven ;)

7. Olicha

Olicha Niet meer actief

Jaaaa ik heb het al opgenomen, gaat zo makkelijk. Ahh geweldig om te horen. Klinkt als prachtig muziek, genot in de oren!
    Hopelijk is je man ook zo om! De mijne is er enorm blij mee.

Je hoeft geen oordoppen te gebruiken, maar kan wel. Staat op speaker!

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hij is om hahaha... net zoals dat hij nu echt wilt shoppen haha... pfff mannen ;)

9. Olicha

Olicha Niet meer actief

Hahaha! Wat leuk

Gaan jullie ook naar de 9 maanden beurs? Baby dump en of andere leuke shopplekken?

10. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nope, manlief heeft een fobie van de Rai, heeft er zelf 15 jaar gewerkt namelijk ;)

En wij gaan enkel naar Babypark, wij zijn echt idolaat van die winkel en gaan werkelijk alles daar inkopen :D het is daar super fijn winkelen daar en dat doen we in 2/3 etappes..

11. Olicha

Olicha Niet meer actief

Dat ken ik niet. Ik zal daar ook kieken, waar is dat ongeveer?
    We hebben nog een hoop nodig, dus wil overal rondkijken.

Ik hoor over koopjes enz bij de Rai, ben er zelf maar 1 keer geweest.
    Wellicht mis je niks.. Ik ben erg benieuwd!

12. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Stel je er echt niet teveel bij voor hoor, het is echt gekkenhuis daar hahaha..en de koopjes vallen echt mee..daar bedoelen ze eerder het gratis eten van de huishoudbeurs mee ben ik bang! ;)

kijk maar eens op babypark.nl je hebt allerlei winkels overal zitten..het is er niet goedkoop, maar service eersteklas! en daar houden wij van ;)

Je gaat zelfstandig rondneuzen, zonder gemauw van verkopers..als je wat ziet, dan meld je je aan de balie, en dan loopt een verkoper mee door de hele winkel wat je allemaal nodig hebt en noteert dat netjes...je hebt dus een soort private verkoopster op dat moment... vervolgens bestel je de boel, hoeft niets aan te betalen, pas bij bezorgen... mogelijk is dat veranderd en moet je iets aan betalen, maar dat weet ik niet....zodra het bezorgd wordt, wordt werkelijk alles in elkaar gezet waar jij dat wilt! Nou kind kan de was doen :D:D

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wij gaan trouwens naar Kesteren en dat is puur vanwege de sfeer..zo gezellig daar!

14. Olicha

Olicha Niet meer actief

Waaaaauw! Nu ben ik ook om!
    Daar wil ik heen!

Ik zal zo eens googlen hoe ver dat voor ons is, maken we er een gezellig dagje van.

15. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ja het is echt prachtig, we zijn circa drie weken in zaanstad gweest, maar daar is de sfeer absoluut niet zoals bij Kesteren...daar is het gewoon echt gezellig en dan voel je je echt helemaal de mom in spe hahaha... zo ook wel natuurlijk, maar ik weet zeker dat jij die feeling ook gaat krijgen! ;)

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeskesjes: Beterschap meid.

@CarlijnW: fijn hoor!

@9 maanden beurs: Wij gaan wel, vorige paar mooie aanbiedingen gescoord. Wij zijn toen zondag geweest, op de 9maanden beurs was het OK, maar op de HH beurs was het idd gekkenhuis.

@Babypark: Wij wonen het dichts bij Kesteren, we gaan misschien nog wel een keer, leuke winkel. Qua grote dingen hoeven we alleen niet zoveel meer en kleertjes vind ik daar wel heel duur.

17. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    9 maanden beurs gaan wij ieder jaar ff over (gaan normaal naar de huis houd beurs met de meiden) en lopen er dus altijd ff over heen. Gaan dit jaar swoensdags in ieder geval... Het is altijd druk maar woensdag is iets minder gekkenhuis...

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

hier weer lekker geslapen, de kleine was wel wakker vannacht, maar ml heeft vandaag vrij dus die had "dienst";)
    Het schiet al mooi op richting de 12 weken, nog maar 14 dagen:) Daarna wordt de kans op een mk wel heel klein, dus zal blij zijn als we daar overheen zijn.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgrn. Nog steeds beroerd wordt alleen slechter. Dus probeer nog wat te slapen.

9mnd beurs: Waarschijnlijk wij ook swoensdags

20. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

@shoppen; Hier zal grotendeels bij marktplaats vandaan komen. M. heeft helaas zijn eigen commode lade kapot gesprongen (hij wilde via de open lade erop klimmen!) en zijn ledikant is de lattenbodem 1 haak los waardoor je met teveel gewicht in 1 hoek naar beneden zakt. Wij moeten dus weer een heel kamertje halen. Daarbij heb ik bij M. toen alleen zijn kinderwagen nieuw gekocht en wat kleine dingetjes, maar verder alles via marktplaats. Zolang het goede kwaliteit is...

@geslachtsbepaling; Vanaf wanneer kunnen ze dit echt heel zeker zien? Vorige keer hebben we gewacht tot de 20 weken echo, maar zou het eigenlijk wel eerder willen weten :D Dan kunnen we wat eerder beginnen met alle voorbereidingen aangezien ik pas echt wil gaan kijken voor spullen als we weten wat het gaat worden.

Manlief is M. naar mn moeder brengen, ik ga zo even lekker mn voetjes laten verzorgen door de pedicure. Heb altijd enorme eelt onder mn voeten door een verkeerde stand van mn voeten, hypermobiliteit en het vele lopen en staan dat ik doe, dus elke 6 weken wordt het allemaal weg gehaald. Is elke keer weer een hele verademing. Voel me dan gelijk weer geaard met de grond :D
    Daarna werken, kijken of we het volhouden. Heb vannacht van 0.45 tot 4.00 wakker gelegen met flinke buikpijn en kan geen middagslaapje doen :(

Deel Deze Pagina