16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Maar het verschil is denk ik dat ik een eigen bedrijf heb en dus altijd werk. Ik nooit geen vrij heb enkel wanneer ik mijzelf of ja mijn man mij verplicht. Ik werk tussen de 60-80 uur per week dus ja, verlof ga ik mij echt aan houden. :D

2. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik werk 40 uur en dat gaat prima! Ik heb dan ook echt geen klachten....
    Namen, nee daar zijn we nog niet uit:(

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @PCOmama: nou heerlijk toch.

@Jette: Blijf je dat ook werken als de beeb geboren is?

@Hier: Werd wakker van de buurman die aan het sneeuwschuiven is?! Het was kwart voor 7 en die man is gepensioneerd? Vreemd hoor...
    Vandaag weer een dagje werken, ben druk dus het zal wel voorbij vliegen hoop ik.

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    hahaha moet gelijk aan die vent van Home Alone denken met dat sneeuwschuiven....

Hier wel redelijk geslapen, vandaag thuiswerkdag, en ik denk dat ik dat morgen ook maar doe. Ik ga namelijk echt geen 110 km heen en terug rijden... dus mijn afspraken ga ik maar eens afzeggen alvast :D

5. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Vanmorgen echo gehad en frummeltje was goed gegroeid. Zo mooi om te zien, zo blij en opgelucht!
    Foto staat in mn album.

6. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Mooi he! je bent ook iets vooruit gezet of niet :D

7. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Wat een mooie echo! Je buikje groeit trouwens ook goed! Bij mij is er nog vrij weinig te zien, haha. Kan het dus ook nog heel goed verbergen.

Ik werk nu nog ongeveer 28 uur. Soms wat meer, soms wat minder. Ik weet dus niet hoe alles gaat lopen wat werk betreft, hoop dat ik weer iets kan vinden voor hetzelfde aantal uren. Ik kan het nog prima volhouden.

Woensdag hebben we weer een echo en ik ben een stuk relaxter.

Vanmiddag word ik om 14.00 ontvoerd door mijn beste vriendin, ben benieuwd!!

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Spannend een ontvoering haha....

Nou hier is het ook prima vol te houden, heb geen 'zware' job qua tillen ofzo, maar het is bij mij meer psychisch...ben bewindvoerder/curator van allemaal jongeren met veel problemen. Financien en zorginhoudelijk verricht ik het werk voor hen, en het zijn geen makkelijke mensen uiteraard.. en daarnaast is het mijn eigen bedrijf dus kan niet zomaar de ZW in gaan of wat dan ook... ik moet gewoon door bikkelen totdat ik niet meer kan. Scheelt dat ik het samen doe met iemand, maar die kan soms enorm bot/lomp zijn dus dan vliegen we elkaar flink in de haren zeg maar... maar goed... dat is prima en daarom verlang ik al naar het verlof whoehaha... :p

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @namen; hier voor een meisje 3 namen, moet er dus nog 1 afvallen. Voor een jongen kunnen we nog niks bedenken...

@werk; ik werk gemiddeld 21 uur in de week.

Vandaag moesten we eigenlijk met M. naar het ziekenhuis voor controle, maar hij werd vanochtend wakker met koorts en was alleen maar 'auw' aan het jammeren. Hebben de afspraak gelukkig kunnen verzetten naar vrijdag ochtend. Hij ligt nu op schoot te slapen. zetpil het zijn werk dus even gedaan.

10. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Pittige baan PCO!! Respect hoor!

Mooi buikje Jeskejes!

Jerami beterschap met M.! Heb ik gemist dat het er bij jou 2 zijn?? Aangezien je aangeeft dat van de 3 er 1 moet afvallen?!

Volgens mij zijn jongens namen bij iedereen wel moeilijker dan de meisjes namen.

Veel plezier Sietsie! Word vast erg leuk!!!

Werk: ik hoor van een aantal dat de vermoeidheid zo aanslaat op het moment! Hoewel ik heel moe ben lukt het mij goed m'n banen te combineren en vooral op kantoor (40uur) fit/actief te blijven!

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @juis; het kindje krijgt 2 namen :) M. heeft ook 2 namen.

12. Olicha

Olicha Niet meer actief

Meiden!

Jeskejes: wat een mooi echo! Prachtig. Je ziet echt al een kindje!

Ik ben zo benieuwd naar onze echo straks, maar ieder x ook bang.

Namen hebben wij 1 voor beiden geslachten al vanaf het begin, maar ik wil GOED rondkijken en niet overhaast beslissen. Het gaat immers een heel leven mee.

Ik doe bij al mijn eten ketchup. Brood met ketchup, rijst, groente, noem maar op ( voorheen at ik nooit ketchup. Ik luste het wel, maar was gewoon nooit mijn favoriet) Heinz is tegenwoordig mijn beste maatje.

Ook ben ik na 2,5 vega weer aan de vlees. Ik hunkerde zo erg naar een hema rookworst. En wilde alles toegeven om maar niet meer misselijk te zijn. Zwak volk ben ik zeg :-/ maar goed ik heb mezelf een vrijkaart gegeven deze zwangerschap en dan pak ik mijn vega leven weer op.

Verder ben ik de grote Davitamon pillen zat. Ieder x word ik er misselijk van.. Maar wil nog wel een paar maanden ermee doorgaan.

Ik werk 28 uur. Als Maatschappelijk werker dus ik werk vaak ook met Curators samen! Grappig.. Maar je kwam niet uit NH toch Pcomama?

Nou meiden, geniet van deze dag.
    Sneeuw
    Buikje
    En hopelijk lekker fit!

Xx

13. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Nope, maar je kan mij altijd aanbevelen uiteraard ;) Ik heb een kantoor inmiddels in Elst Overbetuwe, maar woon zelf in Almere. Ben daar nu ook een nieuwe vestiging aan het openen zodat ik nOOOOOIT meer naar het kantoor in Elst hoeft en dat ons personeel daar gewoon kan doorwerken en ik hier in Almere en omgeving...dus ja... ;) Ik heb inmiddels een aardig netwerk hier in Flevoland waar wij mee samenwerken, maar kan altijd groter natuurlijk... :p

14. Gylaine

Gylaine Actief lid

12 nov 2010
    247
    0
    0
    Verzorgende ig
    Maarssen
    Hey meiden,
    Hier alles rustig heb wel last van krampen en toch meer last van mijn rug :(, misselijkheid valt gelukkig wel mee hebben jullie daar ook last van?. Het is voor ons niet duidelijk of we naar de verloskundige mogen, moet eerst accoord krijgen van mijn mdl arts ivm een darmverzakking. Hij moet beslissen of ik voor controles in het zh moet blijven of naar de verloskundige mag, ook moet hij een briefje schrijven dat ik in het ziekenhuis moet bevallen.

@jeskejes : ja hihi wie weet, vond het wel leuk om op de 1e dag van de 9 maanden beurs te gaan. Wat fijn dat je echo goed was!!!

@juis : het lijkt mij ook heel erg om het aan vrienden vertellen die in de mm zitten, wij moeten het ook nog aan vrienden vertellen die ook al een tijdje bezig zijn. Wat goed dat jullie gesprek met jullie vrienden goed verlopen is!

@jermami : Hoe gaat het met je krampen??, spannend morgen echo! Ik heb het al op mijn werk moeten vertellen omdat ik geen zwaar werk weer mag doen, iedereen reageerde zo leuk! Gelukkig helpt mijn man in huis, bij ons was ook alles een beetje blijven liggen van het weekend hebben we het huis even goed aangepakt samen!

@ Olicha : Spannend, wat leuk dat je een half uur kan spieken! Ik ga naar de 9 maandenbeurs met mijn moeder, schoonzus & vriendin, heb er zin in eindelijk snuffelen voor ons zelf :)

@pcomama : wat leuk pretecho, wij willen er ook 1 laten maken weten alleen nog niet wanneer

@ namen : een meisjesnaam hebben we al, jongensnaam word nog een uitdaging hihi

@ eten : ik heb kwa eten echt voorkeuren veel dingen vind ik ook niet meer lekker en ik ben bijv nu erg gek op snoepsmurven hihi

@ werk : ik werk 32 uur en dat gaat prima (wel aangepast)

15. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik ga ook naar de 9 maanden beurs! Samen met mams, op de 20ste. Heeft ze mij cadeau gedaan voor de kerst, en we hebben er allebei veel zin in.

Namen hebben we al. Helaas wil het toeval dat een buurjongetje van 2 huizen verderop dezelfde naam heeft als die wij al jaren in ons hoofd hebben... Toen hij 2 jaar geleden geboren werd, en ik zijn naam in dikke koeienletters op het raam zag staan, viel ik bijna steil achterover, haha. Een buurman zag dat, en kwam direct naar me toe om te vragen of het wel goed met me ging :).

Mocht het een jongetje worden, dan ga ik toch eens naar onze buren toe, om te vragen of zij er problemen mee hebben. Buren kunnen verhuizen, en ik zou het heel jammer vinden als we die naam uiteindelijk laten varen, terwijl zij misschien binnenkort wel gaan verhuizen.

Een meisjesnaam heb ik sinds 3 jaar. Ik werkte in een erg leuk gezin tegenover het werk van mijn vriend. Het meisje dat geboren werd had een ontzettend mooie en schattige zus. Haar naam betoverde me op de één of andere manier. Op de laatste dag zei ze tegen me: 'Ik moet naar de schuur van mama, daar ligt mijn cadeautje voor jou!', en ze kwam terug met een rood, ijzeren hartje aan een touwtje. Die hangt nog steeds aan de krans in onze woonkamer, als stil symbool voor dat meisje met haar prachtige naam. Mijn vriend was er ook direct weg van!

16. Olicha

Olicha Niet meer actief

Sietsie wat een leuk verhaal, kan je later zo aan je dochter vertellen. Klinkt prachtig. Bij ond word het waarschijnlijk meer een verhaal van uit frustratie hebben we maar een naam uit het grote namenboek gekozen ( grapje) maar we tobben nog wel even verder.

Ik kom net van de echo! Wauwwwww ik ben zooo sprakeloos.
    Baby is al 4,5 cm ( ik zit op 11 wk en 1 dag) de baby was volop aan het bewegen! Echt handje in het gezicht, uitstrekken en beentjes de 'lucht' in! Nog 3 fotos meegrekregen. Ik zal later op youtube een filmpje plaatsen van ons spartelend wondertje!

Hoe 'groot' was je wondertje Jeske?
    Was je uk ook zo heerlijk druk in de buik?

Ps voel me steeds stukken beter, niet meer zo misselijk alleen zeer moe en hoofdpijn, hier en daar steekjes maar dat hoort er dus bij
    Liefs!

17. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik kwam even spieken en ben blij te zien dat het met jullie goed gaat! De meeste zijn nu bijna uit de gevarenzone geloof ik.
    Wat fantastisch! Op na de 20 weken en rond die tijd kom ik zeker weer even spieken.

Heel veel liefs!

18. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hoi lieve dames,

Sorry dat ik even zo stil was. Mijn telefoon heeft n nieuw programma waardoor het niet zo makkelijk meer leest..daarnaast ben ik zo ongelooflijk beroerd en moe! Afgelopen weekeinde ook voor het eerst een heftige emo-bui gehad. Echt ruzie staan maken hier, daarna flink zitten janken (en als ik terug kijk...om niks!).
    We hadden ook n mega drukke periode dit weekeinde!

Ik werk 4 dagen en doe een studie daarnaast. Het is op dit moment, vooral op mijn werk, erg veel. Ik ben na 12 uur moe en dan moet ik nog 3 uur les geven. Nou dat gaat vaak hartstikke mis!

Ik ga mijn best weer doen hier :)

Morgenmiddag gynaecoloog...weer spannend hoor....iedere keer als ik dichterbij zo n echo kom denk ik..shit is alles wel goed!

Eliz wat lief dat je even kwam..je hebt n heftige periode achter de rug, zo te zien..heel veel sterkte!

19. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Eliz leuk dat je even langskomt. Hoe is het met je?

Hier ook vandaag het hartje gezocht met de dopler, en jawel hoor...prachtig hartslag mogen waarnemen. Was even flink zoeken, maar manlief en ik konden beide het verschil goed onderscheiden van mijn hartslag en die van beebje...zo mooi om te horen joh.

Morgen mijn afspraken geannuleerd...blijf dus lekker thuis!

Deel Deze Pagina