16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Vandaag afspraak gehad bij de gyn om over de keizersnede te praten wilde hij prompt een echo maken! Een mooi mensje! Beentjes, armpjes, gezichtje alles!

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    leuk zeg!!!

3. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Niet heel duidelijk maar de benen zie je goed:p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,5 KB
      Weergaven:
      3
  4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie echo's dames!

@Eliz: wat leuk dat je nog even komt spieken. Hoe is het met jou?

5. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Jette: leuk van je gyn, en een mooie echo, hoor!

Clijntje: spannend, morgen je echo. Ik weet het even niet meer... Is het je eerste echo? Hoeveel dames moeten nog hun eerste echo krijgen, trouwens?

Eliz: ik lees in je onderschrift dat het een pittige tijd geweest moet zijn voor jullie... Heel veel sterkte.

Namen: totaal nog niet over gehad. Ik denk dat het een heel erg Frans of Engels klinkende naam wordt ;). Bij de eerste twee wisten we het ook pas bij een maand of 6, geloof ik.

Hier: moe, moe, moe, ben echt niet vooruit te branden... Gelukkig een iets rustiger weekje ivm de toetsweek (ik werk net als clijntje op een middelbare school), helaas komt het daarna dubbel zo hard terug (nakijkwerk). Schop mezelf maar eens naar bed, denk ik!

6. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @eerste echo; hier ook vanavond de eerste echo... Baal nu alleen, mn man zou meegaan en zoontje ook. Maar omdat hij nog steeds ziek is, blijft manlief thuis bij hem. Het is even niet anders, maar had dit graag samen gedaan.

Ben wel onwijs zenuwachtig, hoop zo dat alles goed zit en we een mooi kindje met kloppend hartje gaan zien!

7. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen meiden! Hoe gaat het daar?

Hier koppijn ben echt hoofdpijn gevoelig zeg op t moment. Daarbij komt dat op kantoor waar ik werk de lucht uiterst slecht is en weinig zuurstof in zit...
    Gelukkig laatste werkdag deze week morgen dagje vrij en donderdag een lang weekend op vakantie:) ben er echt aan toe ff eruit te zijn :)

Mooie echo Jette!! Kleine ballerina/voetballer :)

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Jerami leuk een echo! Succes vanavond meid!

Ik ben vandaag ook thuis gebleven, dus een thuiswerkdag...morgen ook en dan donderdag weer naar kantoor toe. Dan weer weekend :D nou ja hoef niet naar kantoor..en dat scheelt enorm!

9. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Brabant
    Wij denken voetbalbeentjes ;)
    Vanaf het begin al het gevoel dat het een jongen is;). We zullen het af moeten wachten:D

10. Olicha

Olicha Niet meer actief

11. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Wat een leuk filmpje meid:D

12. Olicha

Olicha Niet meer actief

:D!! Je ziet al een echt mensje! Ik heb meerdere foto's en filmpjes. gaat zo snel nu! echt super:D

13. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Vanmorgen vk geweest voor intake. Wat een leuk mens. Krijgen 31jan weer echo. Als ienand t bij de afspraken kan en wilt zetten graag. Via foon gaat t niet goed.
    Denk dat we hier wel de combinatietest gaan doen. Moet t er nog met vriend over hebben. We hebben nu al best veel zorg voor mn moeder en t klinkt miss egoistisch maar een kindje met beperking of iets dergelijks zouden we niet trekken. Ben dan bang dat 1 vd 2 of beide er onder lijdt. We gaan er goed over praten en de uitslag afwachten. En dan beslissen wat we doen.

14. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Ik mag zo :) voor nr 2

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Clijntje succes en veel plezier!

16. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Wat fijn Jeskejes!
    Ik heb morgen de intake! Ben heel benieuwd!
    Egoïstisch is dat zeker niet is gewoon rationeel nadenken.
    Ik weet van mezelf dat ik die vorm van zorg niet kan dragen en mijn vriend is zo ook niet. Veel respect voor de mensen die het wel kunnen maar wij zijn daar beide niet voor weg gelegd.

Veel plezier clijntje!

Olicha, filmpje kijk ik thuis ben heel benieuwd. Op t werk kan ik m niet zien en data van mobiel gaat aan gort met YouTube :p

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Juis succes morgen met de intake. Blijft toch spannend.
    Ja ik heb ook diep respect voor alle mensen die op de 1 of andere manier zorg dragen voor hun naasten/geliefden. Ik zie en merk nu al dat t zwaar is met mn moeder. Ik zit er best mee in mn maag. Voel me schuldig. Maar goed nu niet tevel piekeren, want we gaan ervan uit dat frumnel gezond is.

Zit al te bedenken hoe ik dat moet gaan combineren. Speelt ook nog mee dat mn vader depressief is.
    (korte uitleg omtrent mn moeder: eind 2011 zware CVA gehad met meerdere complicaties en sinds nov 2012 thuis. Linkerkant is aangedaan en zit in rolstoel en transfers gaan met passieve lift. Er moet altijd iemand aanwezig zijn)

Ik merk dat ik t de laatste dgn erg moeilijk heb. Van alles overdenken, stress en mn oma die aanwoont bij ouders ligt nu int zh met bacterie. En nu merk je hoeveel zij uit handen neemt. Zoals koken en op mama letten.

18. Olicha

Olicha Niet meer actief

Clijntje succes!

Jeske.. Hebben jullie een verhoogd kans op, of is het echt alleen maar het onzekere kunnen wegstrepen?

Ik heb 2 dagen op een groep gestaan met diverse gehandicapten. Mijn. Beeld van hen is echt helemaal veranderd. Het enge en onbekende is er af. Je vindt altijd wel een manier om met hen te communiceren, zo bijzonder! Ik zal onvoorwaardelijkvan mijn kleintje houden dat terzijde. Ik besef wel dat er enorm veel zorg, kracht en verantwoordelijkheid voor nodig is. Letterlijk 24 uur per dag bezig zijn met een kind, leven lang. En als de ouders wegvallen..

Ik twijfel erg aan mijn eigen kracht. Klinkt laf en wellicht is het ook zo. De wil is er wel, maar mijn kunnen moet ook toereikend zijn.
    Wij gaan ook de test doen. Maar sta nog niet stil wat zo'n uitslag betekent in het ergste geval.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Olicha we hebben geen verhoogde kans. Maar willen t uit kunnen sluiten.Ik heb jaren geleden paard gereden met mensen met een beperking. Ik heb daar zoveel plezier mee gehad en hele mooie herinneringen en ervaringen aan over gehouden.
    Ik herken t gevoel van niet de kracht ervoor hebben. Mn angst is dat ik t niet aan kan om voor 2 mensen te zorgen.
    Wat ik wel merk is als je er voor komt te staan dat je de kracht ervoor vind. Zo zat ik niet in een goed vel voor t met mn moeder gebeurde. Maar ik vond de kracht om rustig te blijven en te vechten voor mn moeder. De gehele fam had dit niet verwacht van mij.
    Eigenlijk wil je hier niet over nadenken. Maar t hoort er wel bij om de dingen af te wegen en te bespreken.

20. Olicha

Olicha Niet meer actief

Ja snap ik.
    Nou ik hoop en probeer gewoon er in te geloven dat we gezonde kindjes krijgen.

Ik snap dat het al zwaar kan zijn met een kleintje als je ook nog de zorg van je Moeder op je hebt. Ik hoop dat middenin alles, je ontzettend kan genieten van zowel je Moeder als straks van een gezonde baby!

Deel Deze Pagina