16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Ik snap jullie goed. Hoewel ik in mindere maten er mee in aanraking ben gekomen. M'n neefje is autist maar niet in hele erge vorm en heb een hele speciale band met hem.
    Ik ben gewoon geen zorg type. Natuurlijk wel in bepaalde maten maar ik zie mezelf m'n kind van 12 (of wat dan ook) nog helpen met eten of aankleden. Ik ben in dat opzicht ook zo opgevoed eerst zelf alles proberen en dan pas vragen. En dat ben ik gewoon niet gewend. Daarbij heb ik altijd gezegd dat ik jong moeder wil worden (hoewel ik mezelf nu al met 2kinderen had gezien van min een jaar of 2) ook omdat je dan nadien nog een leven hebt (begrijp me vooral niet verkeerd!) maar wil als ik 55 ben nog lekker op vakantie kunnen en kunnen genieten van het leven. Wat normaal moet kunnen als je een "gezond" kind hebt.
    Krijgen we een kind met een afwijking is het geen probleem maar zal ons hele leven en onze complete toekomst omgegooid moeten worden.

2. Olicha

Olicha Niet meer actief

Juis: Ik denk ook dat het theoretisch gezien altijd makkelijker praten is dan in praktijk. Feit blijft inderdaad dat het mijn kindje is en ik het nu al niet kwijt wil. Ik zou voor mezelf heel goed nadenken.

Ik begrijp dat zo een situatie moeilijk is. Er bestaat geen goed of slecht als je eerlijk bent en je het beste kiest voor het kind, jezelf en je omgeving.

3. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Ja juist. Ik heb ook altijd gezegt mocht het (echt) niet gezond zijn laten we het weghalen... Maar als het puntje bij paaltje komt weet ik ook niet wat we doen :s zal voor iedereen ten alle tijden de moeilijkste keuze zijn die ze/we ooit zullen maken

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedenavond!

Net de echo gehad en we hebben een prachtig klein mensje gezien met een super kloppend hartje! Het moest wel inwendig, maar viel me reuze mee :D
    Ik ben 4 dagen vooruit gezet, dus nu 9,4 weken ipv 9 weken. Moet mn banner dus ook maar even aanpassen.

Zou iemand voor mij het op de lijst ook willen aanpassen. Ipv 27-8 ben ik 23-8 uitgerekend.
    En kan dan ook gelijk de volgende afspraak erbij
    5-2 echo (termijn echo)

En natuurlijk even spammen met een foto :D Alle stress en onzekerheid is bij nu wel weg! Het liefst gil ik het nu van de daken!

1300003_20130122_vag_0002.jpg

5. Olicha

Olicha Niet meer actief

Wauwww een ini mini mensje!!!!
    Gefeli! Jerami

Geniet van het mooie moment!

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Jerami mooi!!!! Genieten meid

7. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Mooi Jerami!

Combinatietest en uitslag: ik heb maandag de nekplooimeting en krijg dinsdag de uitslag. Mijn man en ik zitten helaas niet op één lijn, dus dat gaat nog een harde dobber worden als we een slechte uitslag krijgen... We hopen maar gewoon dat het goed zit en anders komen we er vast wel uit (we zullen wel moeten!), maar ik ben er best zenuwachtig voor...

8. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Heel mooi Jerami!

Nijnja, jeetje dat is wel minder hoor...ik hoop, maar weet wel zeker, dat jullie er goed uit gaan komen...want jullie spruit is gewoon kern gezond!

9. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Wat een mooie echo's zie ik weer voorbijkomen!

@Nijnja: Jeetje, heftig hoor. We gaan er gewoon vanuit dat de uitslag goed is, dan kom je ook niet voor dergelijke beslissingen te staan.

@Hier: Vandaag kraamschudden bij een vriendin en naar mijn coach. Voel me eigenlijk heel goed op het moment, alleen 's avonds ben ik echt gesloopt als ik thuiskomt, ik doe niets meer.

10. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    dames, gister gyn geweest. lang verhaal kort. ze was niet zo aardig, kon niet veel zien(heb n slechte echo) was vergeten te kijken naar 2 ukkies ipv 1 (zit veel in de fam)...dus...volgende week terug. Ik was gistermiddag zo ontzettend moe dat ik geen puf meer had en heb geslapen van ongeveer half 7 tot vanochtend 6 uur (ok tussendoor wel wakker...)

Dus t goede nieuws :) volgende week woensdag heb ik weer een echo :)

11. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @combinatietest; Hier werd er gisteravond weer gevraagd of we de combi test gingen doen. Maar ik ben nog steeds niet veranderd van mening en mn man ook niet. het kindje is hoe dan ook welkom! Maar voor iedereen is dat idd anders.

@ninja; Ik hoop dat jullie er met zijn 2en uitkomen!

Ik voel me zo blij! Vanochtend werd ik weer lekker misselijk wakker, maar heb me er niks van aangetrokken en ben mn zoontje uit bed gaan halen, ontbeten en ipv op de bank te liggen, nu lekker actief bezig :D Er is gisteren zo'n zorg van mn schouders gevallen! Ik weet dat die 12 weken nog niet voorbij zijn, maar als het met 9,4 week al zo goed eruit ziet, ga ik er niet vanuit dat het opeens nog mis kan gaan. Ik wil lekker genieten :p

Vanochtend met mn zoontje een foto gemaakt die we op facebook willen zetten. Ik had tegen mezelf gezegd dat ik donderdag avond diezelfde foto voor het afsluiten snel in de keuken zou hangen op mn werk, zodat iedereen op het werk het vanaf vrijdag kon zien (ik werk die middag altijd 2 uurtjes). En het dan donderdag al wel tegen mn leidinggevende vertellen (die werkt niet op vrijdag). Maar mn handen jeuken enorm om het nu al op facebook te zetten :) Maar ik heb zo'n beetje al mijn collega's op facebook en dan heeft het geen nut meer om het op het werk op te hangen. Daarbij zou mijn leidinggevende het waarschijnlijk niet van mij horen, maar van collega's die het misschien zeggen (heb mn leidinggevende niet op facebook). Zit dus een beetje in dubio... Zou natuurlijk ook een whatts app kunnen sturen naar haar, maar is ook weer zo onpersoonlijk.

Waar kunnen we ons toch weer druk om maken he :)

12. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo, weer terug in het koude Nederland na een super vakantie in Thailand.

Ik heb geprobeerd regelmatig mee te lezen om alles een beetje bij te houden. Helaas is dit niet helemaal gelukt omdat ik op weinig plaatsen internet had.

Ook heb ik gezien dat er een aantal goeie echo's zijn geweest.
    Echt zo leuk om te zien dat iedereen een mooie echo heeft van een klein wondertje.

@combinatietest, deze gaan we niet doen omdat hierbij gaat om een kansberekening. Het kindje is sowieso hartstikke welkom.

Verder hebben we morgen de termijnecho.
    Ik kijk er zo naar uit, zeker na zo'n lange reis wil ik even de bevestiging krijgen dat het allemaal goed gaat met de kleine uk.

13. Olicha

Olicha Niet meer actief

Jerami en heb je ervoor gekozen om je foto te plaatsen op facebook of toch nog ingehouden?

Puk, lekker een vakantie, heb je goed genoten. Spannend om morgen je kleine te zien, geniet ervan!!!

14. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL

Het was een heerlijke vakantie, en lekker samen tot rust gekomen.
    We hebben om de dag wat ondernomen zodat ik ook kon uitrusten.
    Gelukkig wordt de vermoeidheid nu wat minder.

15. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Oeh puk! Wat heerlijk! Thailand is een droom om ooit heen te gaan:p

Hier ben ik vandaag klaar en voorbereid om morgen een lang weekend naar Dreesden te gaan (oost Duitsland) :p valt beetje in t niet ten opzichte van Thailand haha! Maar desalniettemin heb ik er echt zin in ff eruit ff geen smoesjesof wat dan ook :)

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Puk: Oh heerlijk, maar terug in de kou zal wel even tegenvallen of niet?

@Hier: Het is nog veel te vroeg.... ml heeft vroege dienst en ik ben samen met hem opgestaan.

17. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL

Thailand was heerlijk maar ik vind een lang weekend weg ook altijd lekker.
    Even tot rust komen en niks moeten.
    Wij gaan vaak een paar keer per jaar naar de Moesel naar kennissen wat echt leuk is.
    Geniet van het lange weekend en rust lekker uit!

18. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL

De kou valt idd erg tegen.
    Gisteren lekker binnen gebleven en nog had ik het koud. Hihi...

19. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Dag allemaal!

Puk, welkom terug in Nederland! Vandaag de echo, wat spannend!

Een hoop goed nieuws, en prachtige echo's. Wat leuk om te lezen.

Wij hebben gisteren de termijn echo gehad. Kleine frummel was erg beweeglijk en had moeite met stil liggen, haha. Ze kon dus erg lastig meten, maar uiteindelijk kwam ze uit op 10 + 2, vandaag dus 10 +3. Moet mijn banner nog even aanpassen.

Gisteren hebben we het ook op facebook gezet. Ik moest steeds felicitaties verwijderen van mensen die erg enthousiast waren, maar we wilden het wel graag zelf kenbaar maken daar.

Oh ja, hier nog een foto van onze kleine. Echt al een mensje! Jullie zien het vast wel, maar links natuurlijk het hoofdje, en rechts de bewegende beentjes!

20. Olicha

Olicha Niet meer actief

Mooie echo sietsie!!!!
    Echt al een mini mensje. Die van jullie wordt dus ook een atletisch figuur! Lekker bewegelijk!

Deel Deze Pagina