Goedemorgen dames, hoe is het met iedereen?? Hier alles goed, er ligt alweer sneeuw...BAH! Ik moet straks naar Amsterdam 4 kinderen ophalen...doe ik ook niet voor mijn lol, maar een client van mij heeft haar kids al 4 maanden niet gezien en niemand kan/wil haar kinderen ophalen...dus offer ik mij maar een keer op! Morgen dagje Den Haag en dan is het alweer maandag!! jahoe....ben zo benieuwd! Mijn zus komt helemaal met de trein naar Amsterdam toe om ook te gaan spieken hihi....zo leuk leuk! Zoonlief kan ook niet wachten! Gisteren had ik een afspraak bij de nieuwe VK, althans dacht ik stond ik daar...mevrouw u heeft pas volgende week...owkee...dan ga ik maar weer hahaha...zwangerschapsdementie is hier dus al toegeslagen hahaha... Fijn weekend allemaal!
@PCOmama: Ja het is natuurlijk ook niet anders he? Als we het konden plannen hadden we het anders gedaan, maar dat kan helaas niet. Wordt nog wat als we straks met 3en in de schoolvakanties moeten gaan. @Jerami: Fijn dat zl weer een beetje opknapt. @Hier: dl heeft me lekker laten uitslapen tot 8.30, maar vraagt nu heel erg om aandacht... Moet dat even gaan geven!
Druk weekend dus pco Zoontje heeft gewoon weer koorts gisteravond hoorde ik hem veel hoesten en was hij een stuk benauwder dan eerst. Dus maar de puf gebruikt. net voor middernacht was hij weer benauwd en een stuk warmer, koets was weer terug en is niet meer weg gegaan. Hij is gelukkig nog wel vrolijk en eet/drinkt goed. Dat worden dus geen plannen voor het weekend...
Nou de afspraak met brengen dus al geannuleerd, want ik ga echt niet rijden met 4 kids in de auto...dus helaas...die is al weg... Jerami wat sneu zeg....ik hoop dat ie gauw weer beter is!
Jeramibeterschap met je zoon! Wat naar zeg. Ik ga zo even langs ziekenhuis, last van buikpijn sinds gister ( ik denk blaasontsteking maar word voor zekerheid ook nagekeken door arts. Ik heb Zojuist met vl zoooo een prachtig kinderkastje op de kop getikt via MP. Het is een oud kastje wat opnieuw is geschuurd en geverfd ( +bewerkt). Zo leuk. Ik baal dat ik zelf niet zo creatief ben! Ik maak er een kiekje van en dan laat ik t zien! Liefs en geniet van jullie weekend!
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/69969-albums11999-picture73128.html Kastje! In het echt ziet het er super uit!
@Olicha: Mooi! @Jerami: Balen zeg, hopelijk knapt hij snel weer op. @Hier: Geen land te bezeilen met dl. Wordt helemaal gek van d'r, ze wil niets, alleen maar klieren. Grr. Ben verder aan het opruimen/poetsen, heb ik een pesthekel aan, dus ben chagrijnig.
Dag meiden! Ik krijg geen mail meer binnen als er nieuwe berichten zijn geplaatst. Staat nog wel gewoon zo ingesteld zie ik, dus ik weet niet wat er aan de hand is. Pcomama, moest wel even lachen toen je zei dat je een week te vroeg bij de VK was, zou mij nu namelijk ook zomaar kunnen overkomen . Beterschap met je zoon Jerami! Olicha, wat een mooie kast, ook helemaal mijn ding! Alleen dat 'bord' bovenop, zit die er helemaal vast op? Weet niet of ik dat zou laten zitten, hou vooral niet zo van franse teksten. Succes bij de HAP, hopelijk geen enge dingen en krijg je een AB'tje mee, en is het snel weer over. Wat vervelend dat je dochter zo op je zenuwen werkt Femke, wat dat betreft lijkt het me soms knap lastig om zwanger te zijn als je er nog eentje rond hebt huppelen... Ik ben weer opgeknapt van de griep, alleen heeft mijn vriend vannacht bloed opgehoest, daar ben ik niet zo gerust op... Zelf was hij er laconiek onder, en zei dat hij zich na die hoestbui beter voelde, haha. Heb helemaal het voorjaar in mijn bol, heb ik meestal rond deze tijd van het jaar. Bomvol energie, en zelfs zin om straks weer te gaan werken. Dat is vreemd voor mijn doen! Dinsdag sollicitatie, erg spannend. Mijn leventje hangt er nu toch een beetje vanaf... Straks een pakketje opgehaald van de Wehkamp, en 2 hele leuke dingen gehouden. Een jurkje van Mamalicious, voor maar 30 euro, en een T-shirt van noppies, afgeprijsd voor 14.95! Dat is nog eens leuk shoppen. Ik ga snel aan de poets voor ik naar mijn werk moet, dus ik zeg fijn weekend tegen iedereen!
Sietsie, heeft je vriend longontsteking of iets dergelijks, bloed ophoesten lijkt mij niet niks?? Ik kom net van de hap en bij aankomst urine ingeleverd, bij de dokter mijn verhaal gedaan en asisstente kwam binnen om te zeggen dat ze niks gevonden had in mijn urine. Ik begon ernstig aan mezelf te twijfelen, de buikpijn, pijn bij plassen.. Ik stond op op het punt om te janken ( iets gevoelig tegenwoordig 'jankerd). Mijn vriend keek mij aan, de arts.. Ik voelde me een aansteller. Maar deze arts was alert, hij zei dat mijn klachten inderdaad overeen komen met een blaasontsteking en heeft me nog een potje gegeven om in te plassen. En direct zelf getest! En ja hoor, afwijkingen in mijn urine. Ik heb idd een bo. Nou begon te lachen en wilde weer huilen!! Haha Ik ken mijn lichaam dus toch een beetje!! Nu dus een antibioticakuurtje....'sh*t' .. Ik hekel pillen..
@Sietsie: heerlijk shoppen in de opruiming! @olicha: beterschap @hier: dl heeft geslapen en is een stuk beter te pas. Hoort ook een beetje bij haar leeftijd.
@olicha; Beterschap! Hier ook maar eens rond gaan kijken voor wat positiekleding. Heb wel 3 broeken, een rokje en heel wat shirts. Allemaal nog liggen van mn eerste zwangerschap. Maar alle shirts zijn zonder mouwen. Mn buik is alleen nog niet groot genoeg om die banden van de broeken omhoog te houden... Zakken steeds naar beneden. Ben blij als ml morgen gewoon de hele dag thuis is. Ben kapot. Zl vraagt enorm veel aandacht nu hij ziek is. Niks is goed, heb al aardig wat klappen gehad alleen al omdat hij zichzelf in de weg zit en gaat dan om zich heen zwaaien. Hij weet gewoon niet wat hij met zichzelf aan moet. Heb hem maar op bed gelegd. Hopelijk valt hij nog even in slaap. Gelukkig mogen we over 2 weken weer naar de kinderarts. Dan wordt de hele winter besproken en gekeken hoe we de rest van het jaar gaan doen. Ik verlang zo naar het mooie weer. Geen gedoe en gewoon mn gezonde mannetje weer terug!
Goedemiddag dames! Wat is het stil hier! Iedereen carnaval gevierd? Hier het weekend thuis gezeten met zoonlief die nog steeds ziek is. Hij gaat er steeds slechter uitzien Moet zo naar de ha met hem. Gisteravond nog 39.6 en vanochtend werd hij wakker met 35.0 Dus een wereld van verschil opeens. Hij gaat ook steeds meer aan zijn oor zitten en zit echt enorm wit. Ben benieuwd wat de ha gaat zeggen. Hij is daar bekend om zijn slechte weerstand, astma enz. dus ze zijn bij hem wel alerter zeg maar. Hoop alleen niet dat hij weer een infectie heeft, hij heeft in de afgelopen 2 maanden al 2 luchtweg infecties gehad.
PCOmama: fijn dat je een goede uitslag had van de combitest. Wat was de kans precies (of wil je dat liever niet delen, mag natuurlijk ook. Doe dan maar of je dit berichtje niet gezien hebt!). Hoe was de echo vandaag? Olicha: slaat de ab-kuur intussen al aan? Wat goed dat je door hebt gevraagd, trouwens. Sietsie: succes morgen met je sollicitatiegesprek. Spannend, is het een leuke baan? Jerami: beterschap voor je zoontje. Ik hoop dat het geen oorontsteking is... Hier: donderdag te horen gekregen dat ik een vast contract krijg. Ik ben dit jaar van school gewisseld, dus dat was best even spannend. Ze wisten gelukkig ook al dat ik zwanger ben, dus geen onaangename verrassing voor hen! Ik heb net een pretecho voor volgende week geboekt, dan kunnen we met het hele gezin! Als het goed is kunnen ze dan ook het geslacht al zien, spannend!
Ja ik kan wel weer normaal plassen. Gister alleen bijna niks gegeten ( 4 snee brood op 1 dag.. Thats it). Ik heb buikpijn, hoofdpijn ( lage bloeddruk) en misselijk en lust nog steeds niks. Maar gewoon even doorbijten. Succes met sollicitatie Sietsie Gefeliciteerd!!!! Met je vast contract, voelt vast mega heerlijk. Jerami beterschap met je zoontje!!! En alle andere meiden, hoe gaat het bij jullie??? Ik moet nog 9 dagen wachten alvorens wij de echo hebben en zien wat voor liefs er in mijn buikje ligt! Although mijn vermoeden sterk uitgaat van het NUB uitslag. Ik word graag verrast! X
Nijnja wat fijn dat je een vast contract krijgt zeg! En dat in deze tijd! Goed gedaan meid! Wil het wel zeggen hoor, maar niet om de 'draak mee te steken' ik vind dat altijd wel erg moeilijk zeg maar... ik ken iemand die er gelijk van in de stress sprong omdat de uitslag van ons namelijk > 1:5000 is.. Olichia fijn dat jij je ook weer iets beter voelt..spannend ook al bijna de echo!
PCOmama: wat leuk, een dochter! Een echt koningsgezin! En dat is inderdaad een hele mooie uitslag, daar hoef je je niet meer ongerust over te maken! Olicha: fijn dat het beter gaat met je blaas, maar jammer dat je je verder nog zo slecht voelt. Ik was vandaag echt ontzettend moe. ik moest eigenlijk nog heel veel doen voor mijn werk, maar er kwam niets uit mijn handen. Ik hoop dat ik zo nog even wat kan doen, maar ik vrees dat ik zo al ga slapen, haha. Morgen weer een drukke werkdag, dus dat is wel verstandig.