16 - 31 augustus 2013 Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Eliz30, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olicha

Olicha Niet meer actief

Haha voel me net een oma af en toe, herkenning??

Pco, idd geweldige uitslag!! Prachtig! Is jullie van harte gegund.
    :) xxx

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @nijnja; gefeliciteerd met je vast contract. In deze tijd is dat altijd mooi meegenomen!

@Pco; Wauw een Dochter!!!! Geweldig! Was het gelijk heel duidelijk?En wat een mooie uitslag :D

@olicha; Wat vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt.

Hier blijkt mn zoontje een infectie te hebben. Omdat hij vandaag eindelijk koortsvrij is hoeft hij geen ab kuurtje. Als hij morgen toch weer koorts krijgt, moet hij alsnog een kuur hebben. Maar ze denken dat hij het ergste heeft gehad.

Ga nu eens even lekker op het internet kijken welke pret echo bureau's er in mijn omgeving zitten. Want wil nu toch wel weten wat het wordt :D

3. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    haha, thanks ladies! We zijn er echt enorm blij mee! Manlief moest even wennen hoor ;) maar toen we in de Bijenkorf waren en meneer had door hoeveel leuke kleertjes je voor een meid kon halen haha, ging ie los! ;) ik moest hem echt bij de kassa neer zetten en zeggen van nou is het afgelopen...nou dat wordt nog wat!

Jerami ik zou inderdaad goed opletten meid, en hopende dat een kuur dan echt aanslaat..dat ziek zijn is ook niet wat he met die kleintjes! Beterschap!

Thanks voor de lieve reacties van de uitslag..:) maar ja het is nou eenmaal een kasnberekening niet waar... dr papa heeft ook al 80% van de 20 weken echo gedaan en gaf aan dat alles goed eruit zag.. dus we gaan wat dat betreft die echo ook goed tegemoet! Nu nog flink groeien en laat maar komen haha

Zoonlief moet overigens helemaal wennen! Hij vind het maar apart een zusje whoehaha..

4. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

@pco: gefeliciteerd! Dan heb je er 1 van elk! :p heel mooi! Meisjes zijn ook idd wat betreft het shoppen zoooo leuk! Ook blij met je uitslag combitest! Hoe oud ben je?
    Ik heb de combitest donderdag. Op valentynsdag! :) hoop alles goed!
    Ik heb ook eerst n jongen en toen n meisje. Iedereen die nu weet dat ik zwanger ben zegt: waarom? Je hebt toch al n jongen en n meisje? ;) maar mn man is alleen opgegroeid dus hij wil graag broers en zussen voor zn kinderen.

@ olicha: hier ook n bejaarde hoor! Moe en misselijk....het mag nu echt afgelopen zijn. Ben n wrak :(
    Plus iets nieuws en vreemd: honger! 24/7. Ik eet nu mn ontbyt. 10 min later knort mn maag. Kotsmisselijk vd honger en MOET eten anders word ik duizelig en moe! :$
    Ik ga zooooooveeeeel aankomen! :(

@jerami; mijn kids aan de lopende band ziek. T lijkt wel n abonement die maar blijft lopen! Mn zoon vannacht koorts. Hoest. In de ochtend werd hij goed wakker en wilde toch naar school. Dus vl toch maar gebracht... Hoop dat t goed gaat! En jij beterschap met jouw mannetje!

Rest van de dames ook goed?

Trouwens waar shoppen julie goedkoop positiekleding? Niks past mij meer! :( had eerst maat 36 nu maat 42. Dus daar had ik niks meer van in huis! Moet helemaal opnieue beginnen!

5. clijntje

clijntje Bekend lid

13 mei 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    @PCO GEFELICITEERDDD!!! Wat leuk, een meisje!!! Super gaaf dat je het ook weet :D

@Nijnja GEFELICITEERDDD!!! Lekker gevoel..zo een vast contract!! Lekker van genieten in deze tijd ;)

@ziek zwak misselijk...hier moe-moe-moe (dus Olichia...JA :) )en IK KAN NIET DRINKEN..Drink ontzettend weinig..is er iemand die het (her)kent...Word er n beetje gek van :(

@Jerami...fijn dat je weet wat het is...nu hopen dat hij inderdaad het ergste gehad heeft.

Hier nu lekker vakantie..man-man..slaap als een gek en doe echt NIKS..behalve mij schuldig voelen ;)
    Ik wil babyspullen gaan kopen..maar ja manlief werkt WEL gewoon :(

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Hier een paar dagen heel druk geweest. Naar R'dam naar vrienden met hun ernstige zieke kindje en naar Z-limburg voor Carnaval.

@PCOmama: Een meid! Wat leuk:D

@Jerami: Balen dat zl weer een infectie heeft. Hoe gaat het nu?

@Nijnja: Gefeliciteerd met je contract!

@Diamonds: Ik heb mijn vorige zwangerschap veel bij Bonprix gekocht, maar die hebben nu niets leuks.

@Olicha: Jou nub er hetzelfde uit als de mijne. Ben heel benieuwd wat het bij jullie wordt.

7. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
  8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @clijntje; Hier zoizo al een slechte drinker, maar tot vorige week was het helemaal beroerd. Nu kan ik opeens weer alles eten en drinken :D

Met zl gaat het een stuk beter. Hij is weer wat vrolijker en actiever. Hij hoest nog wel veel en is vooral 's avonds heel benauwd. Zijn astma speelt nu heel erg op icm zijn verkoudheid en lage weerstand.

Zijn jullie al in gewicht aangekomen? Hier weeg ik mezelf elke week en was steeds niks aangekomen en uiteindelijk zelfs 3 ons afgevallen.
    Vandaag weer op de weegschaal gestaan en ben sinds vorige week gewoon 1.6 kg aangekomen! Is wel gelijk goed te zien dat de misselijkheid vrijwel helemaal weg is en ik weer gewoon kan eten. Dat wordt dus opletten :)

9. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Wat leuk PCO, een meisje! En wat een fijne uitslag, lekker verder genieten!

Wat gewicht betreft, ik val nog steeds af... Ben nu sinds het begin van de zwangerschap 4 kilo afgevallen. Moet ook zeggen dat mijn eetlust ver beneden peil ligt, ik eet soms echt met tegenzin. Voel me verder erg goed, maar op dat punt ben ik totaal niet mezelf. Hoop echt dat het snel over gaat.

Ik reageer trouwens wat minder omdat ik veel van huis ben, en antwoorden via smartphone is zo omslachtig. Ik lees wel braaf mee hoor :).

Zijn er trouwens meiden die ook de 20ste naar de 9 maanden beurs gaan? Zit eraan te denken om daar een geslachtsbepaling te laten doen, als dat al kan ten minste met 14.5 week. Ik word zo enorm nieuwsgierig!

10. Olicha

Olicha Niet meer actief

Jaaaa ik ga ook de 20e! En kom dan net van echo voor geslachtsbepaling. Ik ben dan minimaal 15,1 zwanger!

11. Diamonds82

Diamonds82 Actief lid

9 nov 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Helaas zit dr Papa helemaal vol tot ver eind maart en om nou een week voor de 20 weken echo een geslachtsbepaling te doe. Vind ik onnodig. Wel jammer. Ben zoooo ontzettend nieuwsgierig!

Aankomen: ik ben al 3,5 kilo aangekomen. Ik ben continu misselijk maar vooral ook hongerig dus ik eet wel veel denk ik.

Shoppen: ik ben gister wegens nood echt wezen shoppen. Niks pastte meer. Heb eerst van alles gepast. Maar niks zat goed. Of te strak of goed bij de buik maar heel wijd bij de benen. Dus uiteindelijk prenatal geweest. Heb 3 zwangerbroeken gekocht. Zaten heerlijk! Jammer voor die prijs dat je ze maar paar maanden aankan maar tis niet anders.

Morgen combinatietest. Hopelijk is alles goed.

Jerami fijn dat je zoontje opknapt! Mijne ligt ook vandaaf beroerd op de bank :(

12. Olicha

Olicha Niet meer actief

Je kan ook geslachtsbepaling in sommige ziekenhuizen doen..
    ( wij gaan naar Amstelveen).

Beterschap voor de kindjes!!!

Liefs!

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier toch ook geen geslachtbepaling voor ons :( De bureau's die dit doen in onze omg. doen het pas vanaf 17 of 18 weken op zijn vroegst. 2 weken later de 20 weken echo en vind het dan dus ook zonde. Dan kan ik die 2 weken langer ook wel wachten.
    Met 16 weken heb ik mn controle bij de vk. Wie weet wilt zij wel even spieken voor me :p

Hoe bevalt jullie de huishoudelijke taken in dit termijn?
    Hier vanochtend de huiskamer een grote schoonmaak beurt gegeven en moet zeggen dat ik het toch wel pittig vond. Normaal ben ik zo klaar, maar nu moest ik tussendoor steeds even zitten omdat ik last van mn buik kreeg of wat licht in het hoofd werd. Heb nu de huiskamer wel af, de gang beneden opgeruimd en even de stofzuiger er door gehaald. Er staat een was en een droger aan, 2 wasjes opgevouwen. En dan tussendoor nog even een uurtje op de bank gelegen met mn oogjes dicht :D
    Heb dus toch nog aardig wat werk kunnen verrichten.

Zoonlief ligt nog heerlijk te slapen, dus ga kijken of ik nog even snel de wc kan doen en dan vind ik het wel weer even best.

14. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Even snel, hier uhmm 5,5 kilo aangekomen :) tsjah ga er ook niet meer omheen draaien vind het wel goed zo haha...

huishoudelijke taken!?!? was da? hahaha...ik heb een man die alles doet ;)

Ben weer weg, gaaaaap ga mijn mandje zo in!

15. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Pcomama, gefeliciteerd, wat leuk een dochter!

Nijnja, ook gefeliciteerd, het is altijd prettig een zekerheid te krijgen van je werk.

@gewicht, op het moment ben ik nog wel iets afgevallen.
    Eerst was ik bijna 3 kilo afgevallen, nu nog ongeveer 1,5kg.
    Ik merk dat ik nu meer trek heb en er gaan niet altijd alleen maar gezonde dingen naar binnen ;).

@shoppen, positiekleding heb ik een aantal weken geleden in de uitverkoop gekocht. Ik ben toen erg goed geslaagd.

Ik kijk zo uit naar zaterdag want dan gaan we de meubeltjes van de kinderkamer ophalen :). Ze belde vorige week dat ze in de weg begonnen te staat en of wij al ruimte hadden.
    Gelukkig waren we al begonnen met de kinderkamer dus het meeste schilderwerk is al klaar.

@geslachtsbepaling, wij willen niet weten wat het wordt (temministe ml niet en als ik het weet, weet hij het ook, hihi).
    We willen wel binnenkort een pretecho doen omdat we gewoon heel graag extra willen spieken naar ons kleintje.

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

@Nijnja: Bedankt voor de tip.

@Jerami: Fijn dat het beter gaat met zl.

@Diamonds: Succes morgen

@Puk: Leuk de kinderkamer ophalen! Is zo leuk om er een beetje in rond te lopen en aan het kindje te denken.

@Gewicht: Ik ben nog niet aangekomen en dat is maar goed ook. Ik sta onder behandeling bij een dietist en we hebben afgesproken dat ik niet boven de 100 uitkom tijdens de zwangerschap en dat betekend dat ik maar 4 kilo aan mag komen.:)

@Shoppen: Ik hoop ook nog tegen wat aan te lopen op de 9 maanden beurs.

17. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Grrrrr sta ik net mij netjes om te kleden pas ik het truitje niet meer....gadver! Vervolgens poging 2....OOK NIET! BAH BAH...Colbert jasje zit mij ook al te strak whoehaha... nou nog effe en ik knap overal uit!

*klaagmodus weer uit*

GOEDEMORGEN!!!!!! :D

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dit is mijn buik(je) op dit moment!

Bijgevoegde bestanden:

19. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Ik ga de 21e naar de negen maanden beurs..... De 24e halen wij de babykamer op. Het is prachtig!!!!! Ml is nu dus druk aan het schilderen en ik ben de kamer leeg aan het ruimen zodat alles klaar is. Ik heb een boekje gekregen bij WIJ jonge ouders van de negen maandenbeurs. Vol met kortingscoupons en aanbiedingen. Bv luieremmer afsluitbaar voor maar 20 euro! Bij prenatal kosten doe dingen 60 euro! En 2 pakken pampers new Born voor 10 euro! En nog veeeeeel meer. Hebben jullie dat ook gekregen? Dan moet je voor de blije doos zijn ingeschreven volgens mij.....
    Verder, erg lage bloeddruk hier dus regelmatig sterretjes ;)
    Veel dropjes en cup a soep dus :)

20. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Mogguh PCO! Jij bent er ook al vroeg bij! Mooie buik meid! Wees trots! Ik ben nog zo plat als een dubbeltje!!! Zou wel een beetje van je willen hebben ;)
    Ik heb vroege dienst dus daarom ben ik al wakker maar jij bent er ook al vroeg bij :)

Deel Deze Pagina