Goedemorgen! @PCO: Hier hetzelfde vanmorgen! Haha, niets past meer! Mooi buikje! @Jette: Ja hier ook gekregen, lekker shoppen volgende week. Wij gaan ook donderdag @Hier: dl nog niet lekker/sprongetje ofzo, dus die was weer wakker vannacht. Nu dus nog moe, terwijl zij nog lekker ligt te slapen. Ach ja, hoort er allemaal bij. Nog 1 dag werken en dan is het weekend
Goedemorgen Ja ik ben er dinsdag/donderdag ALTIJD vroeg bij, veel te vroeg als je het mij vraagt.. ik verplicht mij dan zelf om op kantoor te verschijnen, dus ga ik voor de files weg, zodat ik rond 7 uur op kantoor ben en dan kan ik weer voor de files weg, maar ik rij zo alweer terug naar huis...wist niet dat het ging sneeuwen haha... Nou ja... ik volg het nieuws ook niet meer zo echt...dom maar goed! ik heb nog helemaal niets gekregen...wel krijg ik de WIJ en stond het daar in dan?
Daar zat een boekje negen maanden beurs bij en daar zaten al die kortingen in...... Afgelopen dinsdag binnen gekregen volgens mij.......
Mooie buik PCO! Je loopt toch net iets voor op mij, haha. Wat zijn jullie vroeg met de kamertjes! Wij hebben de kamer zo goed als leeg, dat is al een heel karwei want we hebben maar twee slaapkamers. Dan moeten de muren nog helemaal glad gemaakt worden, die zijn ooit enorm grof gestuct. Wel aan het rond kijken voor kamertjes, maar wil eigenlijk pas beslissen als we weten wat het wordt. Heb al wel de neiging om bij de Hema alle verzorgingsspullen in te slaan, dat zal er wel in zitten door mijn werk, haha. Boekje van de 9 maanden beurs komt me wel bekend voor, maar vrees dat die, net als veel andere dingen momenteel, bij het oud papier is beland..
Wowww PCO!!! Jij bent ZWANGER zeg!!! Hihi, Goedemorgen! Hier een klein uitstekend buikje. Mijn mini truitjes passen ook niet meer. Gelukkig Jurkjes nog wel!!
Wauw PCO mooi buikje! We gaan hier voor het babykamertje waar ik ook in gelegen heb. Mijn opa was een vakman en heeft het nog gemaakt. We laten het wit spuiten dan dan wordt dat het kamertje! De kamer is leeg, maar ja we zijn in December net verhuisd en we hadden (zonder dat we iets wisten) al tegen elkaar gezegd dat die kamer leeg moest blijven
hoi meiden meld me ook weer even tijdje gelden maar lig telkens in ziekenhuis bah blijf maar overgeven soms 5 dagen lang bah. ben gister voor nekplooimeting geweest was allemaal prima' ik kom ook op de 20e uit hiihih l
@pco; mooi buikje hoor! Mijne is geloof ik ook wel zoiets. Zal kijken of ik zo even een foto kan maken. @kamertje; Hier gaat zl zijn oude meubeltjes naar de nieuwe babykamer. Dit kamertje staat nu nog vol met grof vuil dat weg moet. Maar hier gaan we ook pas klussen in de kamer als we weten wat het wordt. Hier is de misselijkheid vrijwel helemaal weg, waar ik natuurlijk heel blij mee ben. Maar ipv van dat heb ik nu veel last van lage buikkrampen... Echt precies op de rand van mn baarmoeder zeg maar, gisteravond kon ik niet normaal zitten en op mn zij liggen ging ook niet.
Goedemorgen, ]Hier ook het boekje gehad, zat idd bij de wij. @Clijntje: Wat grappig. @Peelen: Beterschap. @Jerami: Heb ik ook een tijdje gehad, naar gevoel. @Hier: Dl steeds wakker vannacht, dus nog hartstikke moe. Gelukkig vandaag niets op het programma. Vanochtend ineens 1,5 kilo lichter op de weegschaal
PCOmama, mooi buikje, zal zo ook eens de mijne showen! Heb je trouwens nog een echofoto van je dochter? Jerami: wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Wel balen van je buikpijn (bandenpijn, denk ik?). Peelen: wat naar dat je zelfs opgenomen moet worden... Wordt het ook niet minder nu je verder bent? Kamertje: nog niet eens over nagedacht, haha. De kleine komt toch eerst bij ons (ik wil een co-sleeper kopen) en dan pas na een half jaar of zo naar zijn eigen kamer. De jongens moeten straks samen op een kamertje, dus dat gaan we eerst eens regelen! Vinden ze trouwens helemaal geweldig, dus dat gaat goed komen! Verder: Joehoe, ik heb een weekje vakantie! Lekker bijslapen, zo'n zin in! Van de week weer een dag ziek moeten melden omdat ik zo draaierig was (was wel naar mijn werk gegaan, maar na een uurtje toch weer naar huis). De dag erna was het weer helemaal in orde... Begrijp er niets van. De vk heeft ook geen idee, bloeddruk en ijzergehalte zijn beide prima. Misschien toch even mee naar de ha, het kan natuurlijk totaal ongerelateerd zijn aan de zwangerschap, maar irritant is het wel!
@nijnja; Ook al zo'n mooi buikje! Hier vandaag een middagje op pad geweest met zoonlief. Voor hem was er niet veel aan helaas aangezien we op bezoek gingen bij mn oma die in het ziekenhuis ligt nav een operatie. Maar hij heeft zich keurig gedragen Had veel sjans van alle zusters en bezoekers Ben ook zo trots op mn oma, ze is nu 80 jaar en het ziekenhuis heeft al meerdere malen haar geboorte datum gecontroleerd omdat ze het maar niet willen geloven. Ze heeft woensdag een hele zware operatie gehad (baarmoeder eruit, darmen, maag en blaas weer op goede plek gezet) en mag morgenochtend al naar huis! De regel is normaal dat je zeker 5 a 6 dagen moet blijven, maar ze hersteld zo snel dat ze dus al 3 dagen eerder mag Was blij dat ik weer even langs kon gaan. Zie haar niet zo vaak helaas omdat het voor mij een uur reizen is met het ov.
Dit is een zwangerschapsbroek, maar draag soms ook nog een gewone broek. Heb er 1 die zit heel los en laag, dus dat is nog te doen.
Goedemorgen dames! Mooie buikjes alweer! Mijne lijkt niet groter dan eerst.. Hoe krijgen jullie je foto hier? Ik weet alleen links te plaatsen.. Jerami wat fijn van je Oma! Ik heb beiden Oma's niet meer, evenals vl. Zo spijtig! Hier: gister kindje gevoeld!! Gisteravond Lekker aan het bewegen! Ik voelde eerst telkens een bubbel in mijn buik, onderin..( niet mijn darmen!!! ) en toen ben ik plat gaan liggen om naar buik te staren en jawel hoor!! Heel ini mini stukje gaat zo omhoog! Toen ben ik opzij gaan liggen en voelde ik echt gefriemel in mijn buik!! Dat heeft een tijdje aangehouden!!! Heerlijk! Ben ook blij zo vroeg!
Wow, wat bijzonder dat je de kleine al gevoeld hebt. Ik volgens mij ook, maar het is nog erg onduidelijk, dus ik weet het niet zeker. Een foto kun je hier zetten door onderaan meer opties aan te klikken. je krijgt dan een voorbeeld van je bericht en het bericht met een menuutje erboven. Daar kun je dan op het paperclipje klikken.
Dank je Ninja! Ik dacht het eerder te voelen maar wist niet zeker. Maar gister was overduidelijk! Zoooo een bijzonder gevoel he???? Heeft nog iemand de beeb gevoeld?? Nog 4 daagjes!!! Echo
Hoi dames, Mooie buikjes allemaal. Ik denk dat ik wel win. Heb n enorme toeter. Zal wel proberen een foto te plaatsen. Combitest ging goed. Volgende week de uitslag. Ben benieuwd! Ik denk dat ik ook wel iets gevoeld heb, maar door de drukte weinig mee bezig gehouden nog