Hahah.. Straks komt het voor me! Maar ik kan de lol er wel an inzien en wellicht leer ik eens geduldig te zijn, hihi We zullen het wel zien!
Nee nee Absoluut geen teleurstelling en dan heb ik weer een nieuwe reden tot shoppen! Wel jammer van de roze spullen en leuke jurkjes!!
HAHA, JA erg he! Ik ben ook zoo blij dat het een meiske is, maar toch blijfi k nog steeds voorzichtig..bonnen bewaar ik allemaal hahaha.. het zou alsnog een jochie zijn zeg
Hahaha, Olicha, je bent wel zeker van je zaak Wel een leuk jurkje trouwens! @Puk: Mooi! @PCOmama: Heerlijk toch al dat shoppen. @Baby voelen: Ik dacht het al een tijdje, maar ik voel de beeb ook. Denk dat de placenta dit x aan de achterkant ligt dan, want is wel vroeg.
Wauw!!! Haha jullie zijn ook al lekker bezig! Prachtige jurkjes! Ik zal morgen beter kijken op pc, maar ziet er superschattig uit!!!! Ik trek me weer terug in schulpje: knallend hoofdpijn en duizelig terwijl ik lig.. Pff! Een fijne nacht een ieder, en werkse morgen, de dames die moeten werken! Liefs!!!
Jaa wij shoppen graag hahaha...is verschrikkelijk eigenlijk, want we hebben nog veel meer hoor haha... maar goed...de kast is al bijna vol, maar nooit genoeg Nou ik ga ook mijn mandje! Dikke knuff meiden!
Goedemorgen, @PCOmama: Dat is ook een heel leuk jurkje! @Olicha: Beterschap! @Lief: Ik heb daar niet zoveel mee Voor dochter hadden we wel het eea van lief en het zat ook wel mooi, bleef ook mooi in de was, maar ik hou er niet van als er zo duidelijk een merk op staat @Hier: Beroerd geslapen. Ml moest er om 5.15 uit en ik kon niet meer slapen, ben er dus maar uit gegaan. Myrthe ligt gelukkig nog wel te slapen, dus kan de dag lekker rustig beginnen. Deze week maar 3 dagen werken en ik ben ook nog 1 dag op pad, dus maar 2 dagen op kantoor, heerlijk!
Goedemorgen. Leuke kleertjes! Wij willen t niet weten wat t wordt dus niet gericht shoppen. Ach ja vind t niet erg. Vandaag nekplooi meting vind t toch wel spannend.
Spannend Jeske! Hier weer brak uit bed...ik heb zoo veel last van mijn rug...niet normaal..maar goed...het is niet anders. Zoonlief heeft deze week vakantie dus kunnen lekker relax doen
goeden avond dames! Hier vandaag echt heel duidelijk de baby voelen bewegen vanmiddag! Net ook weer even wat gevoeld. Wat een super gevoel is dat zeg!!! Manlief was ook heel blij dat ik het gevoeld heb en kan niet wachten tot hij het ook kan voelen
Hi Dames, @Jeskesjes: Hoe was de nekplooimeting? Wanneer krijg je uitslag? @Jerami: Heerlijk he die beweging @PCOmama: Hoe is het met je rug? @Hier: gister controle bij de vk, alles goed, hartje weer gehoord. Ik heb alleen last van een plek op mijn been (spatader), de vk vertrouwde het niet en ik moest het even bij de ha laten zien. Vandaag gedaan en de ha stuurt me door naar de vaatchirurg. Morgen/donderdag een afspraak maken, ik vrees dat ik elastische kousen krijg.
Wat leuk!!! Geweldig gevoel Jerami! Al wat beter Pco? Hier leven we HEEL ERG toe naar de echo van morgenochtend! Weet men, wat te verwachten van de 9 maanden beurs? Moet ik een tasje meenemen ( zijn er echt zoveel leuke aanbiedingen) of valt dat allemaal reuze mee? Gaaaaaaaap** fijne avond meiden. Ik ben weer moe.. Heb vandaag schommelstoel binnen gekregen. Ik ben erg ongeduldig dus begon ijverig te bouwen.. Nu staat hij mooi te wezen de komende maanden, lol..
Sorry sorry vergeten te melden. Nekplooi en bloed was goed!! Frummel werkte niet echt mee dus moesten ff uurtje wachten en toen uiteindelijk lukte t wel. Weer lekker lang mogen spieken. Wel inwenidig maar ach. Femke dat is minder. Benieuwd wat ze zeggen. Heerlijk weer hartje gehoord te hebben. Jerami lijkt me zo bijzonder om te voelen. Hier denk ik ook wat te gaan voelen maar weet niet wat ik moet voelen. Olicha ik ga morgen ook. Vriendin neemt trolly mee. Maar je krijgt daar vaak tasje mee dacht ik. Ik zie t wel. Heb er wel zin in. Misschien tot morgen haha
@jeskejes; Fijn dat de meting goed was! En de baby voelen, ik kan het enkel omschrijven als een soort fladderig gevoel, soort plopjes wat je in de buik voelt. Toen ik het voelde wist ik gelijk weer hoe het was met mn zoontje. @femke; Hopelijk hoef je geen kousen voor je spataderen! Hier ook een paar op 1 been maar gelukkig nooit last van. @olicha; Mooie schommelstoel! Hier hebben we op zolder even gespiekt wat daar allemaal staat voor de baby en wat bijv. goed schoon gemaakt moet worden of wat we willen opknappen/schilderen. We gaan langzaam beginnen met het leeghalen van de babykamer. Vrijwel alles moet naar het grofvuil. Daar moeten we dus even een afspraak voor maken, want ze komen bij ons in de wijk maar 1x in de maand dus willen dan zoveel mogelijk gelijk weg hebben. Daarna gaan we de vloer eruit halen. Er ligt nu een houten vloer, maar die is zo vergaan... Muren waren al kaal, dus dat scheelt weer.