Oeiiii zoooo leuk! Al die spullen!! Ik vroeg aan die mevrouw bij binnenkomst of ze het op een papiertje wilde schrijven inplaats van ons vertellen. Wij wilden het ook later pas bekijken. Stiekem zag ik al niks tussen de beentjes, maar vl had niks door.. En ze floept zo eruit; Ja hoor, een dame!!! Haha weg verrassing maar ik, wij vonden het niet zo erg. Ik ben zwlf ook een flapuit. Dit heb ik gehaald: 2 jurkjes van Vinrose Pampers Billendoekjes Zwitsalpakket Nijntje boxkleed ( even later zag ik die van Woezel en Pip, SPIJT!!!) Nijntje muziekmobiel Woepies pakket: dekens, hydrofiell luiers en mond.. 2 zwspijkerbroek van noppies ( 1 gratis gekregen) Tuniekje zwkleding Kikkertas Avent starterset Nutricia tasje ( gratis) Matje om te verschonen En mapje voor luiers Mutsje HoesLakens 4 en 2 molton Ik denk dat ik alles heb, maar kan me vergissen.. Btw, ik heb een luiertas gezien die ik wil hebben. Wat vinden jullie? Le Petit Tom ® - Timi and Leslie CHARLIE PEWTER Convertible Baby Bag
En nóg een meid, wauw! Gefeliciteerd! Een mooie luiertas Olicha, maar wat een geld! Dan was de mijne van 100 euro toch best goedkoop, haha. De echo kostte 30 euro, ipv de 130 euro die je anders betaalt voor een echo met geslachtsbepaling (bij hun dan). Ik vond het leuk om te laten doen, zodat we na de tijd eventueel nog voor kleertjes konden kijken. Wat ik tot nu toe heb gekocht is nog niet bijster veel. * Pakje prenatal twinkle twinkle little star, gekocht op de dag van de test * 2 pakjes bij kleertjes.com, stand op 9 maandenbeurs * twee truitjes en een vestje van de Hema * ledikantdekentje van H&M * aantal rompertjes * kleerhangers * 2 kruikzakken met een uil erop geborduurd. Na mijn vervroegde 20 weken echo van volgende week donderdag, willen we als alles ok is, vrijdag voor een kamertje gaan kijken. We zijn er ook uit welke kinderwagen het wordt. De Joolz in de earth edition, monkey maroon. Zag hem op de 9 maanden beurs, en was op slag verliefd!
Wij zijn helemaal los gegaan op de 9 maanden beurs: 4 pakken pampers 4 pakken KV luiers (ook erg goed) 1 setje kleding van Tis Lifestyle 1 setje kleding van Babypark 2 Difrax flessen ByKay draagdoek Hipp voeding Luieremmer casette Nestle pyamapapje Woezel & Pip knuffels En nog het eea geloof ik, was voldoende geld kwijt iig
Hoi dames, Wow, wat veel meisjes krijgen wij tot nu toe! prachtig! Ben benieuwd over de rest! ( en mezelf) ik wacht tot de 20 weken echo. Er was zoiezo geen plek meer dus pech gehad helaas! Ben ik de enige die nog niks gekocht heeft? Ik vind het nog best vroeg. Misschien ook omdat ik al zoveel spullen heb. Ben met de 1e ook fanatiek geweest en 80% vd spullen liggen op zolder in mn ouwe woning. Had een schommelstoel van fisherprice kostte 300 euro en jammer genoeg bij mn dochter niet gebruikt (2e kind) omdat we her niet veilig vonden ivm mn zoontje die misschien er ook op wou klimmen en al te groot was ervoor. Mn wipstoel is namelijk wel zo aan zn einde gekomen! Kinderwagen heb ik n quinny plus een dubbele wagen nog en n buggy. Bad etc heb ik. Luieremmer heb ik.... Nooit gebruikt en zal t ook niet meer gebruiken. Aankleedkussen, ledikant, matras, wiegje, en reiswiegje. Veeeeel te veel speelgoed en een babygym ook jungle fisher price. Ik moet gaan shoppen in mn zolder!!!! Haha Kleding van mn zoon heb ik veel weggegeven aan mn zus. Maar van mn dochter heb ik bijna allemaal nog. Meeste mer pryskaartje eraan. Wat ik wel jammer vind is dat ik mijn oude bh's niet heb bewaard en voedingsdinges. Lang gebruik je het toch niet. Dus ik heb eigelijk al heel veel. Hoe graag ik ook alles nieuw koop. Denk dat her beter is om alles even uit te zoeken wat nog nieuw is en wat weg mag. Smeren jullie al je buik in? Vorige zwangerschappen deed ik het meteen al. Nu ben ik laks
Ik smeer mijn buik al in, met bio-oil. Een week of 2 geleden werd mijn buik kurkdroog, de velletjes zaten steeds in mijn ondergoed. Bah . 2 Keer per dag aan het smeren, en dat gaat geweldig! Mijn buik is trouwens echt wel gegroeid, net eens 2 foto's naast elkaar geplakt. De linker is van 3 weken geleden, de rechter van gisteren. Gek dat het je zo niet opvalt, je groeit er letterlijk en figuurlijk 'in mee', haha.
@Diamonds: Het is nog best vroeg ook hoor! Kan me voorstellen dat je nog even wacht. Wij hebben ook veel dingen voor dl gekocht. Hier moet ik ook veel gaan shoppen op de zolder, hahaha, zeker nu het een meid wordt, we hebben nog zoveel kleertjes enzo. @Sietsie: Mooi buikje hoor! @Insmeren buik: Vorige keer niet gedaan, nu ook niet. Ik heb een heel dunne huid, dus zou het misschien wel moeten doen.
Waar smeren jullie je buik mee in dan? Lees nog wel mee maar reageren is ff wat moeilijker sorry ladys.
Hey meid, Lees nog wel mee, en zie dat er ook weer meisjes in aantocht zijn.. Hier geen kwalen, maar wel 1 vervelend ding! Mijn bekken! Ik heb dus heel veel rugpijn en dat straalt door naar onderen....moet maandag weer terugbellen naar de Vk en moet dan misschien ook fysio gaan doen... hopen dat het niet slechter wordt!! Hier geen 9 maanden beurs...vind dat ook niet zoveel aan om eerlijk te zijn... Over 2/3 weken gaan we weer verder met shoppen bij babypark en dan het kamertje verder in orde maken net zoals die van zoonlief... en dan is het met de pootjes omhoog haha... heb daar nu al zin in! Fijne zondag meiden!
Pco vraag dan naar een bekkentherapeut! Wel vervelend dat je veel pijn hebt. Hier gaat t wel met de pijn dankzij bekkentherapeute. Wij gaan vanmiddag voor t eerst op spullenjacht....9mnd beurs niet meegerekend.
@pco en jeskejes; hopelijk gaat het snel beter! @9 maanden beurs; Hier uiteindelijk niet gegaan. Had gisteren veel last van mn buik en zijn mn zoontje wat vroeger bij oma gaan halen en naar een indoor speeltuin geweest met zijn 3en. @spullen kopen; Hier ook nog niks gekocht hoor! Enkel de maxi cosi overgenomen van iemand, maar verder nog geen cent uitgegeven. Kamertje hebben we nog, wip/schommelstoel, box enz staan allemaal op zolder, beddengoed voor ledikant heb ik ook nog. Het is wachten tot we weten wat het wordt, als het een meisje wordt, kunnen we kleding gaan halen, wordt het een jongetje, dan heb ik 4 dozen kleding op zolder staan. Vrijdag zijn ml en ik met wat vrienden een avondje weg geweest. We hadden vorig jaar zomer kaartjes gekocht voor 'de nacht van holland' in ahoy. Iedereen verheugde zich er enorm op. Vooral ml en ik, aangezien dit sinds tijden weer een avondje weg was zonder zl. Zl dus de ochtend al bij oma gebracht en die zou daar blijven slapen. Helaas was het feest een grote domper... Het was wel gezellig met de groep vrienden, maar er was totaal geen sfeer op het feest. Artiesten konden hier helaas geen verandering in brengen. Prijzen waren abnormaal en het was allemaal heel erg slecht georganiseerd. We zijn halverwege dus al vertrokken, eigenlijk net als heel veel andere mensen die daar waren. Nu al wel 2 dagen goed last van mn buik, steeds krampen enz. Eetlust is ook weer wat minder.
Lieve dames, Sorry ik was lang stil.... Ik heb een drukke werkweek achter de rug en ook nog eens open dag zaterdag..ik ben echt veul veul veul te druk om nog maar iets te doen hier.. sorry!! Morgen hebben we echo..pfff weer bang dat er toch iets niet goed is of wat dan ook....gek mens ik weet het..maar toch! Hoe gaat het daaR?
Hier alles goed, wel enorm moe, meer dan normaal, en al 2 dagen flink last van mn rug. Nu heb ik gisteren ipv een halve dag, nu een hele dag gewerkt en veel moeten bukken, dus zal denk deels daar ook wel door komen. Het liefst lig ik de hele dag in bed om te slapen, zoontje gaat de middag vrijwel niet meer naar bed, dus echt rust heb ik niet meer. Ik ben blij als mn rond 15.00 thuis is, dan kan hij de kleine over nemen en ik even op bed liggen.
Hi Dames, Hier gaat het even wat minder, heb al 4 dagen erge hoofdpijn, kan helemaal niets meer. Ben net naar de ha geweest en krijg medicijnen en naar de fysio, kijken of mijn spieren niet helemaal vast zitten. Tijdens de 1e zwangerschap ook gehad en toen heb ik er 20 weken last van gehad, dat wil ik echt niet meer!
Jerami: pfoe, ja die vermoeidheid, dat herken ik wel... Fijn dat je wel af en toe een middagslaapje kunt doen. Hier ga ik wel eens tegelijk met de kinderen naar bed, met als gevolg dat ik later op de avond weer heel wakker ben, zoals nu.... Femke: wat rot dat je zo'n hoofdpijn hebt. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen. Hier: Leuke anekdote over hoe mijn derde klas er vandaag achter kwam dat ik zwanger ben: Ze waren een zin aan het ontleden die begint met: "Met de baby op komst in dat huis te moeten wonen...". Twee meiden vragen aan mij: "Begint de bijzin bij "met de baby op komst?"" Vervolgens vraagt een jongen daarachter: "Is er een baby op komst?" Dus ik zeg: "Ja, dat ook, in augustus ongeveer." Beginnen ze allemaal te roepen: "Zie je wel, ze is zwanger!" "Gefeliciteerd!" "Wat leuk!" "Ik zei het toch!" Het blijkt dat ze al een tijdje aan het speculeren waren, haha! Wel een leuke manier van vragen, als ik niet zwanger was geweest, had ik het gewoon kunnen negeren. Vrijdag naar de pret echo, ook voor het geslacht. Mijn oudste is helemaal enthousiast, niet in de laatste plaats omdat hij een uurtje eerder van school weg mag!
Hoera, wij krijgen weer een jongetje! Een echt jongensgezin, straks drie kleine mannetjes in huis! Wat zal mama in de watten gelegd worden!
Nijnja: Een jongen! Wat leuk voor jullie! Van harte! @Hier: Het gaat een stuk beter, eigenlijk geen hoofdpijn meer. Misschien toch griep? Maandag wel naar de fysio, want ik heb mijn nek en schouders wel behoorlijk vast zitten. Verder is het best rustig hier... Misschien ook wel logisch, dit is echt zo'n periode waarin niet veel gebeurd in de zwangerschap. Maar goed, hoe is het met jullie allemaal? Alle 1e termijn klachten voorbij?
Hier nog wel hoofdpijn, meestal moe.. Maar alles valt mee vergeleken met 1e trimester! Ik voel ons meisje nu elke dag, schopjes ( kleine turnster volgens mij ). Vl kan meegenieten, want je voelt en ziet stukje buik omhoog schieten, prachtig!! Ben ook zo blij, lekker vroeg!! Alleen de nacht, lighouding. Op 1 zij krijg ik buikpijn?????? Pfff hoe ervaren jullie de nacht en 2e trimester?! Geniet ervan Dames!!! Knuff