Nijnja, wat geweldig! Een jongen erbij in ons midden, hij kan straks kiezen uit al die dames . Wij hebben gisteren de eerste GUO gehad, om de ruggenwervels nauwkeurig te bekijken. Alles zag er gelukkig goed uit, voor zover is ons kindje prima in orde. Jammer dat onze gynaecoloog zo'n hork is, ik durfde hem geen vragen meer te stellen nadat hij mijn vriend te kakken zette.. Heb er nu nog een naar gevoel van! Vandaag zijn we naar de babydump geweest, en hebben we zo'n beetje alles aangeschaft. Aan het eind van de streep hadden we 348 euro korting die we er ook echt afgekletst hadden, dus wij zijn blij! We zijn trouwens naar de vestiging in Kesteren geweest. Wauw wat indrukwekkend, echt ontzettend mooi! We werden erg fijn geholpen, door een medewerkster die alle tijd voor ons had. Was eerlijk over dingen waar de ervaringen niet goed mee waren, smeerde absoluut niet aan. Vertelde ook dingen uit eigen ervaring, en samen met mijn ervaring in de kraamzorg zijn we er goed uit gekomen. Vind het ook erg prettig dat we geen aanbetaling hoefden te doen, dat hoeft pas als ze het af komen leveren. Ik heb volgens mij flink last van bandenpijn, kan soms echt niet op of neer.. Heel af en toe lijk ik wat plopjes te voelen in mijn buik, maar ik twijfel of het de kleine is. Verder komt bij vlagen het eten omhoog, bah! Word dat toch wel een beetje zat, lijkt ook niet over te gaan. Vanochtend hebben we ontbeten bij de Mac, erg ongezond natuurlijk. Maar ach, voor een keertje. Toch was mijn lijf het er blijkbaar niet mee eens, want net voor de laatste hap kwam alles weer omhoog en moest ik me echt inhouden om over te geven... Je levert dan zo'n strijd op de één of andere manier, om het eten binnen te houden. Hoop echt dat dat snel over gaat, want ik heb een vreselijke overgeef-fobie, en heb me er de laatste maanden al teveel aan over moeten geven. Letterlijk en figuurlijk... Mijn weerstand lijkt ook wat minder, ik ben steeds verkouden en lijk er niet vanaf te komen. Ook wat grieperig, maar dat zet niet door. Trouwens, ik heb een nieuwe baan! Hoefde geen moment in de WW, het contract sluit precies aan op mijn oude. Dinsdag mijn eerste dag, spannend dus! Zo, wat een lang verhaal. Tijd om te gaan slapen ..
@ Sietse.. Wat super.. Gefeliciteerd, fijn dat je niet in de WW hoeft Wij zijn ook bij Babydump geslaagd vorige week, locatie Hellendoorn, daar werken toch een stel horken Maar goed, over 5 weken word de kinderkamer geleverd en dan kan het klussen langzaam aan beginnen Hier zijn de klachten trouwens ook zo goed als verdwenen, lage bloeddruk met de daarbij horende kwaaltjes blijven spelen (zou ook wel zo blijven gedurende de zw zegt de vk) maar als 't daar bij blijft Goed weekend dames
Neeeee.... Ik had gehoopt dat lage bloeddruk gaandeweg zou verdwijnen Het liefst deze week nog. Word tierelier van de hoofdpijn. Goodmorning everyone Fijn weekend? Hier nog in bed, terwijl de mannen van de straat ( 5 huizen bij elkaar) samen tuinhekken aan het plaatsen zijn. Ben benieuwd hoe de mijne het doet, aangezien hij geen superklusser is.. :-/ Hihi. Sietsie: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat leuk, zelfde functie als voorheen? Heb je bij soll. Gezegd zwanger te zijn? Zoja, hoe reageerden hen? Die plopjes waarvan ik niet zeker wist, had ik in week 14, daarna werden ze steeds duidelijker!! Dus wie weet volgende week durf je het met zekerheid te beamen! Leuk dat we er zo vroeg bij zijn.
Goedemorgen dames! @nijnja; leuk een jongen! Een echt jongens gezin @femke; fijn dat je je beter voelt. @sietsie; gefeliciteerd met je nieuwe baan en goede uitslag! @olicha; nog steeds zo'n lage bloeddruk, vervelend! Hier gaat het de laatste dagen heel wisselvallig... Had gehoopt dat het na die 12/14 weken wel beter zou gaan. Maar ben nog steeds enorm moe, laatste week ook weer vlagen van misselijkheid waardoor ik dus weer minder eet en drink en daardoor weer meer hoofdpijn heb. Slapen gaat de nachten ook echt rampzalig. Lig nu vooral op mn rug, op mn zij hou ik niet lang vol en op mn buik gaat al helemaal niet. Met de voedingskussen slapen lukt ook niet.dat ding ligt alleen maar in de weg. Ik voel de kleine nu wel steeds vaker. Vooral 's avonds.
Olicha, ze weten dat ik zwanger ben. Heb me eerst voorgesteld, en verteld wat ik in huis heb. Toen ze aan het eind vroeg of ik nog vragen had, heb ik het verteld. Ze reageerden erg enthousiast, en feliciteerden me direct. De volgende ochtend had ik al het arbeidsvoorwaarden gesprek, dus het is in vogelvlucht gegaan. Ze gaan me zo goed mogelijk begeleiden tijdens de zwangerschap, dus ik heb het getroffen! Heb inderdaad dezelfde functie, met doorgroei mogelijkheden als ik het goed in schat. Erg leuk!
Even een gênante vraag... Hebben jullie ook zoveel last van overtollige lucht in je darmen? Ik produceer geluiden en luchten waar je werkelijk waar eng van wordt. Schaam me steeds kapot als het gebeurd waar geen wc in de buurt is. Ik kan ze namelijk niet lang tegenhouden. Krijg dan enorme buikkrampen. Ik hoop echt niet dat dit iets is wat lang gaat aanhouden... Verder heb ik even een zware kutdag! Mn rug en hoofd doen enorm pijn, zoontje is niet te genieten en gisteravond is mn moederfiets gejat! Vandaag online aangifte gedaan. Morgen ochtend ga ik naar de fietsenzaak met mn verzekeringspapieren, sleutels en bewijs van aangifte. Zij bestellen dan meestal gelijk een nieuwe fiets (is mij helaas al eerder overkomen), maar baal zo, het was een super fiets, een unieke die je niet veel ziet en fietste zo goed en fijn voor mij. Had er net een achter stoeltje op gezet voor zl en hij had net een onderhoudsbeurt gekregen. Morgen dus maar met de fiets van mn man (mijn oude fiets) naar het werk. Word wennen, aangezien dat een normale fiets is die niet meer helemaal super rijd.
Ah bah wat naar van je fiets! Wat voor slot gebruikte je? Erg balen dat iemand zomaar aan je spul zit! Luchtjes: ja ja ja... Pfff erg vervelend Ik heb mij paar weken terug diep zitten schamen toen .. Vl bij me kwam zitten. Zo! Ik ken mijn lichaam niet eens meer, lijkt meer alsof ik te gast ben in eigen lichaam.. Ik vermijd alles met wat prik: cola, spa.. En eten sjah.. Vervelend gokje :-| Je bent dus niet alleen in deze. Zucht.
@olicha; Ik had een normaal slot. Mn andere fiets was ook een paar jaar geleden gestolen en die had 2 sloten en zat vast aan een fietsenrek. Tegenwoordig krijgen ze alles wel open...
Pfff meen je! Wij hebben beiden al 5 maanden onze fietsen in Adam staan. Aan de Amstel, bij oude woning.. Sinds de verhuizind geen tijd gehad om op te halen.. Pff kunnen we dus ook op buik schrijven. Maar jij bent dus verzekerd, wel fijn. Ondanks dat je daar je investeringen niet mee terug krijgt.. :-/
Ik had de fiets via het fietsen plan van mn werk gehaald. dit scheelde enorm veel geld. Ben benieuwd of ze dezelfde fiets nog kunnen bestellen.
Hoi dames, Het is weer even geleden dat ik gereageerd heb. Zit niet zo lekker in m'n vel omdat er toch best wel veel om ons heen gebeurd. M'n opa heeft anderhalf jaar geleden te horen gekregen dat ze niets meer kunnen doen voor hem en nu is echt het laatste stadium bereikt. Ook kreeg ik van m'n vader te horen dat zijn moeder (mijn oma dus) ook heel erg hard achteruit gaat, bij haar is een jaar geleden borstkanker ondekt met uitzaaiingen. Inmiddels is ze ook opgenomen in het Hospice omdat ze niets meer eet/drinkt en de pijn ondragelijk is. Dit vreet momenteel erg aan me waardoor ik nergens zin/behoefte aan heb. Hier heb ik alweer leuke berichten voorbij zien komen dat er al meerdere weten wat hun kleine wordt! Zo leuk om te lezen. Eigenlijk wil ik het ook echt super graag weten, maar heb beloofd aan ml dat als hij het niet wilt weten ik het ook niet wil weten. @sietsie, Gefeliciteerd met je nieuwe baan! @Olicha, wat vervelend dat je fiets gestolen is. Hopelijk kunnen ze zelfde nog voor je leveren, zeker omdat hij zo prettig was.
@puk; Wat vervelend allemaal. Veel sterkte. Is verder iedereen lekker aan het genieten van het goede weer? Hier net even lekker buiten gespeeld met zl. Gisteren was het ook al zo lekker en iedereen zag opeens mn buik duidelijk en hadden niet echt door dat het al zo ver was! Dat heb je met goed weer. Dan heb je geen trui meer aan die redelijk wat verdoezeld Vanavond weer controle bij de vk. Hopelijk mogen we weer even spieken. Is al veel te lang geleden dat ik de baby heb kunnen zien. Daarna gelijk door naar mn werk, hebben we een etentje met alle collega's. Alle turkse collega's hebben samen gekookt dus dat wordt heerlijk smullen vanavond!
Hey meiden, ik laat mij ook weer even zien! Hoe is het met iedereen? Hier wel redelijk...klachten aan de bekken blijven aan, dus moet naar een bekkentherapeut 20 maart. Verder gaat alles goed, kleine meid is giga druk in mijn buik en die groeit ook goed Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!
Hey meiden, Alles goed met jullie? Wat is het hier rustig....... Hier, even een lang verhaal heel kort: eergisteren echo gehad omdat ik in mijn hoofd had zitten dat ons kleintje niet goed groeide..... Ik zag al die buiken en hier in mijn omgeving 2 mensen zwanger net zo ver als mij.... Hun hebben echt een dikke buik en ik loop nog in mijn gewone kleding.... Zat echt in mijn hoofd want verstandelijk wist ik dat het goed zat. Vk zei dat ik maar gelijk langs moest komen om te meten.... Alles goed en het groeit echt bovengemiddeld..... Vl vroeg of ze het geslacht al kon zien. Daar hebben we volgende week donderdag bij haar een afspraak voor. Ze wilde wel even zoeken.... Ze hield even een slag om de arm maar voor 95% zeker dat het een meisje word!!!! Er was geen pieletje te zien!! Wel 2 streepjes!! Whoehoeoeoe!!!! Ik was ertussen gepropt dus veel tijd had ze niet en volgende week neemt ze er echt de tijd voor.... Wat zou het leuk zijn een prinses in mijn mannenhuishouden
@pco; Hopelijk gaat de bekkentherapeut helpen! @jette; Ik vind 95% toch wel bijna zeker! Waar blijven al die jongens? Misschien moeten we de lijst maar weer even opzoeken, kunnen we het er bij zetten. Wel zo leuk! Hier gisteren controle gehad. Alles was goed, groeide goed en was lekker aan het bewegen. Het lag helemaal gedraaid, dus maar niet om het geslacht gedraaid. Wij moeten dus even wachten tot de 20 weken echo.
Het is hier zekers rustig Leuk hoor om te lezen dat iedereen van die mooie echo's heeft. Hier afgelopen maandag vk afspraak gehad, toch nog snel even weer gespiekt maar de kleine spruit is zo eigenwijs, hihi. ene keer trekt hij/ zij de been omhoog, dan weer een handje ervoor, dan springt hij/ zij weer omhoog, andere woorden: we weten nog niet wat het word. Maakt natuurlijk ook niets uit maar we zijn zoooo nieuwsgierig
Meiden, het topic bloedt dood! Nu al, dat zou erg jammer zijn... Ik ben vanmiddag naar de verloskundige geweest. Mijn schoonmoeder ging ook mee. Voor haar was het wat beladen, omdat ze bij haar eerst kleinkind zomaar ineens géén hartje meer hoorde tijdens een controle. Gelukkig was met onze kleine alles helemaal in orde, dus ik hoop dat ze die nare ervaring nu tegenover een hele mooie kan zetten. Het kleine ding was goed druk, schopte hard tegen de doptone. Wat is het toch een prachtig geluid, ben zo ontzettend verliefd! Als het goed is komt vandaag het pakketje van Sanoma, een welkomst cadeau die ik mocht uitkiezen bij een tijdelijk abonnement op Wij jonge ouders. Zit met smart te wachten, maar vrees dat hij niet meer komt... Hoe gaat het met jullie?