Oei Sietsie das schrikken. Gelukkig ust goed. Jette jee wat een bericht zeg. Snap dat die roze wolk ff weg is. Veel sterkte en succes.
Goedemorgen, @Jette: Wat een schrik zeg! En idd, hoe nu verder? @Sietsie: Jeej, ook schrikken. Hopelijk wordt het snel weer rustig in je buik. @Harde buiken: voelen zoals nijnja zegt, meestal niet pijnlijk, maar je bm is helemaal hard. @Nijnja: Ok, ik wist niet dat ze steeds eerder kwamen, ik had met 13 weken de eerste, maar dat was er maar 1 gelukkig. @Hier: Gisteravond echt heel pijnlijk harde buiken, en ik begin me echt zorgen te maken. Uiteindelijk heel rustig op de bank gaan liggen en toen zakte het langzaam af. Vandaag even urine laten controleren om te kijken of het geen blaasontsteking is.
Jeetje meiden, dat is niet leuk om te horen allemaal zeg! Ik wens jullie veel sterkte toe! Hier ook harde buiken, maar vanmorgen ook echt pijn in de buik. Manlief is dan weer gelijk in rep en roer en ik ben daar erg afwachtend in om wel/niet de VK te bellen....hoe staan jullie daarin ?
@Jette; Wat een rot nieuws zeg! Hopelijk kunnen ze er wat aan doen! Dat drukt de pret natuurlijk enorm dat je een dochter krijgt. @Sietsie; Vervelend van de hevige buikpijn. Hopelijk komt het niet meer terug. @pco; Ik ben niet zo snel van slag om naar de vk te bellen. Bij mn vorige zwangerschap heb ik enorme buikpijn gehad en al vrij snel last van flinke harde buiken. Zat dus ook uiteindelijk deels in de ziektewet omdat ik het lichamelijk niet meer trok. Maar moet zeggen dat manlief daar dus heel anders over denkt Je moet doen wat voor jou goed voelt. Ik vind de tijd nu wel heel snel gaan. Nog even en we zijn allemaal op de helft! Ik heb mn 20 weken echo met precies 20 weken Kan niet wachten tot we te horen krijgen wat het gaat worden. Meisjes namen hebben we er nu 3, eentje moet er nog afvallen, maar welke weten we nog niet. Jongensnaam komen we maar niet uit. Vind dat zo moeilijk!
@PCOmama: Ik zou net precies dezelfde vraag stellen. Ik twijfel ook om de vk te bellen. @Jerami: Is ook moeilijk om een mooie naam te vinden. Wij waren er snel uit dit keer, maar bij Myrthe hebben we er heel lang overgedaan. @Hier: Ook nog steeds harde buiken. Zeker 3-4 per uur en een enkele hele pijnlijke. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heb dl voor de nacht ondergebracht zodat ik iig heel rustig aan kan doen aangezien ik alleen thuis ben.
Ik denk dat het ook met drukte te maken heeft hoor. Ik ben wat dat betreft blij dat ik de kleine meid de hele dag lekker door voel en zo ook via de doptone. Het geeft mij enorm veel rust moet ik je bekennen!!
Ik voel de baby ook goed, en ook bij mij heeft het te maken met druk zijn. Ik maak me wel een beetje zorgen omdat ze ook echt pijn doen en me herinneren aan de weeën die ik bij mijn 1e gehad heb.
Lieve dames, Sorry..sorry...ik ben erg druk..en ik kreeg geen berichtjes meer in mijn mail van zwangerschapspagina. Daardoor heb ik jullie een beetje verwaarloosd Kunnen jullie mij vergeven Ik ga mijn best doen weer meer aanwezig te zijn hier! Liefs
Hallo Dames, Hoe gaat het met iedereen? Vandaag ff stressen, stond op van de bank en had ineens een natte broek en verloor 3 stukjes slijm ( stug). Vk gebeld en min of meer erop gestaan haar te mogen zien, bezoeken. Echo gehad: alles zag er goed uit! Baby is echt gegroeid! Enorm gerustgesteld en weer vertrokken naar huis. Na een half uur thuis aangekomen ineens soort van rugweeen.. 20 minuten lang lopen puffen, kruipen, jammeren. Weer vk gebeld en geadviseerd 2 paracetamol in te nemen en een uur aan te kijken. Lig nu 1 uur of 1,5 op de bank. Rug steeds rustiger geworden, buik eveneens. Ik bid en hoop dat alles nu rustig blijft! Op naar een goede week meiden! Heel vl liefs
Dat is schrikken inderdaad! Jeetje. Hoe gaat het nu? Hier is de schrik van afgelopen donderdag een beetje gezakt..... Spanning zit nog wel in mijn lijf..... 3 april lijkt nu zo ver weg Ik hoop zo dat het dan duidelijk word wat er mis is! De onzekerheid nekt me bijna......
Goedemorgen, @Olicha: Jeetje, wat een schrikken. Rustig aan doen! @Jette: Heel spannend voor jullie, 3 april lijkt dan nog zo ver weg he? @hier: Hele weekend nog een paar harde buiken gehad, maar vanochtend begint het al meteen weer. Hopelijk blijft het de rest van de dag wel rustig.
Olicha jeetje doe maar rustig aan nu. Jette dat is idd spannend en dan duurt t helemaal lang tot t 3april is. Femke dat is geen lekker begin vd dag. Hoop dat t rustig blijft. Ik voel van alles (pijn) maar geen flauw idee wat t is. Zijn mn banden, mn rug, mn bekken....oftewel algeheel gammel op t moment. Ik blijf vandaag daarom ook een dagje thuis. Ben net een oud vrouwtje als ik opsta met mn kromme rug.
Dames! Hoe gaat het? Hoe was de nacht? Jette, ik kan me voorstellen dat 3 april ver weg lijkt. We tellen en hopen met je mee dat alles goed zit, komt. Hier, goede nacht gehad. Rustig en gerust gesteld. Ik probeer er verder niet over te stressen. Geen idee wat er gister gebeurde. Geniet van de dag en voor de dames die last hebben van buik, ik hoop dat het heel veel mindert, sterkte! We zijn bijna op de helft dames. Liefs!
Jeskejes, dat heb ik ook. Als ik plat lig ( zit) dan vraag ik vl om te helpen trekken, duwen met opstaan. Niet vanwege mijn ini mini buik maar omdat het anders gevoelig, soms pijnlijk kan zijn. Voel me zeker bejaard. Oefenen voor de latere jaren..
@olicha; dat is even schrikken! hopelijk blijft het nu weg. Hier vanochtend de uitslag van mn bloedtest binnen gekregen, alles was goed, ik had als kind de 5e ziekte blijkbaar al een keer gehad. Zit nu wel onverwachts thuis. Heb al de hele dag last van harde buiken en vanmiddag bleven ze continu opzetten, zelfs als ik rustig zat. Gelukkig was er een collega extra en kon ik lekker naar huis, aangezien ik vanavond een vergadering heb op het werk. Ik plant mezelf zo dus even lekker op de bank en over 1½/2 uurtjes mn kleine boef bij het kdv halen.
Oh meiden, wat een harde buiken! Gelukkig heb ik die niet echt, moet er eerlijk gezegd ook even niet aan denken.. Genoeg gedoe met mijn buik gehad de laatste tijd. Olicha, wat ongelooflijk schrikken zeg! Jullie zullen flink in de zenuwen hebben gezeten. Gelukkig gaat het nu beter met je, ik hoop dat je het gewoon achter je kunt laten.. Jerami, fijn dat alles goed is, maar ook jij harde buiken. Doe het maar lekker rustig aan, als dat kan! En Jette, wat naar dat jullie nog zo lang moeten wachten... Ik zou het geduld niet op kunnen brengen, maar je móet gewoon.. Probeer de goede moed erin te houden, al is dat natuurlijk makkelijk gezegd. Ik heb vandaag voor het eerst een dag zonder buikpijn, en wat is dat heerlijk zeg! Besef me nu eigenlijk pas hoeveel last ik heb gehad... Heb geprobeerd om mijn omgeving er zo min mogelijk mee te belasten, ik wil nou eenmaal niet als een klager over komen. Die pijn zal ik niet snel vergeten.. Ik en mijn ouders wachten (ook ongeduldig) af tot de pret-echo van woensdag, bij Echo Vision. Heb nu één recensie gelezen, en ik word er niet heel vrolijk van. Maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken he .
Vanaf wanneer voelen jullie die uk eigenlijk? Ik voel nog niks. (weet ook niet wat je moet voelen) alleen mn banden. Harde buiken is niet fijn dames. (ken t niet maar klinkt pijnlijk) Jerami.nog ff je rust kunnen pakken? Sietsie wat fijn dat de buikpijn weg is. Lijkt me een verademing. Veel plezier alvast bij de echo. Wat is er dan met de echo van Echo Vision? Olicha ja daar lijkt t soms wel op oefenen voor later als we stokoud zijn. Mijn buik is niet ienie mini meer gaat al beetje in de weg zitten. Rare is op foto lijkt ie kleiner dan int echt.
Hoi dames, Kennelijk zijn n aantal reacties van mij niet geplaatst op de 1 of andere manier! Pfff baal baal. Had hele verhaal opgeschreven. Jette: wat n grote schrik zeg ik voel echt met he mee! Waarom moet he zolang wachten??? Tot 3 april. Wat gaan ze dan doen? N operatie of? Meid veel sterkte! Rest vd dames, hier ook zelfde. Voel me 80. Overal last van. Buikpijn. Rugpijn etc. Ik heb 1x vk gebeld en die gaf me n preek dak belde terwyl t geen spoed was. Ik brak toen letterlijk in tranen uit. Heb toen t gesprek afgekapt. Ik ben 3x naar huisarts. Urine was goed. Voor de rest moest ik maar mee leren leven... Kweet niet hoor. Ligt t aan amsterdam? Voel me echt nergens meer veilig of serieus genomen. Heb gezworen dak de vk nooit meer bel! Voor de rest gaat t hier ook niet goed. Van alles valt n beetje in elkaar. A. Vl en ik hebben nu al n tijd ruzie. We negeren elkaar volkomen en dat brengt veel stress. B. Ben werkloos en moet werk zoeken. Ik heb r totaal geen zin in... X diamond
Goedemorgen! @Diamonds; Vervelend van die ruzies met je vriend. Ik heb dit bij mn eerste gehad met ml. Gelukkig snapt hij het nu veel beter en kunnen we er samen van genieten. Jullie komen er vast wel uit. Blijf iig praten. Heb hier gister middag nog even lekker kunnen slapen. Had ook gelijk geen last meer van harde buiken. Rust deed me dus zeker goed. De harde buiken komen nu vooral opzetten als ik aan het fietsen ben en als ik naar de wc moet. En ik kan niet te ver naar voren zitten, want dan komen ze ook weer opzetten. Straks moet ik weer naar mn werk, hoop dat het niet te druk is en ik even mn rust momenten kan pakken. Wat het geslacht betreft, neig ik sinds een week heel sterk naar een jongetje. Had steeds geen sterk gevoel van wat het ging worden, maar nu voelt het echt heel duidelijk als een jongen. Heb nog niks tegen manlief gezegd, want die wilt zo graag een meisje. Maar bij mn vorige had ik dat zelfde gevoel en die klopte en toen was hij zo teleurgesteld dat het geen meisje was. Dit zal nu ook weer zijn ben ik bang.