Zo, ik heb de lijst weer even opgezocht! Moest weer even ver zoeken Ik heb de geslachten erbij gezet die al bekend zijn. Mocht ik er een vergeten zijn, geef even een gil, dan zet ik die er nog bij. Wil je het niet weten, laat het ook even weten, dan komt dit er natuurlijk ook te staan Ik heb de lijst op mn pc staan, dus wil het best bijhouden.
Fijn dat je even je gevoel hebt kunnen uiten Jerami. Hier alles zn gangetje.. hormonen doen goed hun werk zeg maar As dinsdag 20 weken echo van onze prachtmeid. Hopen dat dan alles goed is en de zorgen weg kunnen nemen van waar de gyn ons 'bang' mee heeft gemaakt. Er zit nl een cyste op haar hersentjes...?? Fijn paasweekend iedereen
Fijn dat het gesprek goed is gegaan! Hier ook alles goed, druk geshopt vandaag weer...we hebben nu alles wel weer paraat denk ik... Babykamer komt mei en zo ook de box, badje etc. We hebben het behang al geschraapt...volgende week gaan we de gordijnen bestellen en de vloer en opnieuw behangen... assecoires hebben we ook gekocht, maar zal nog wel wat bij gaan komen..maar dat zie ik dan wel weer...ik heb nog tijd zat niet waar.
@Jerami: Fijn dat het goed ging! Wij weten al dat we een meid krijgen Maar wil het graag bevestigd zien Voor op de lijst: de 22e mag ik weer naar de vk. @Frida: Een cyste? Wat voor gevolgen zou dat kunnen hebben? @PCOmama: Zo, jullie zijn al lekker bezig! Foto's? Ben benieuwd hoe het wordt. @Hier: Lekker rustige dag gehad, wel wat in huis gedaan, fijn om weer wat te kunnen doen. Moet het wel rustig aan doen anders meteen harde buiken.
Frida, voor jullie ook spannend dus..... Wij hebben woensdag de 20 weken echo en uitgebreide check omdat ze 2 weken geleden een dubbele blaas hebben gezien bij ons meisje. De niertjes leken ook vergroot....... Is dus bij ons ook spannend.... X
[FONT="]♥[/FONT]Bevallingslijst 16 - 31 augustus[FONT="]♥[/FONT] 13 augustus 2013 Nijnja, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv, Jongen 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv, Meisje Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV, Meisje 16 augustus 2013 Femke11, 2e kindje, zh/thuis, bv, Meisje 17 augustus 2013 Liesje1975, 37 jaar, 3e kindje, zh/bv 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv, Meisje Elfje82, 2e kindje, ZH, fv 19 augustus 2013 Invuurenvlam, 29 jaar, 1e kindje, bij voorkeur thuis en bv 20 augustus 2013 Puk1988, 24 jaar, 1e kindje, zk, fv, Verassing 21 augustus 2013 Sietsie, 25 jaar, 1e kindje, zk,bv Frida87, 25 jaar, 1e kindje, Meisje Jerami, 27 jaar,2e kindje, zh, fv 24 augustus 2013 Upkedupke, 1e kindje 1986Cindy, 26 jaar. 2e kindje, zh, 25 augustus 2013 Diamonds82, 3e kindje 26 augustus 2013 ML82, 3e kindje, Clijntje, 29, 1e kindje, zkh, bv, Verassing 27 augustus 2013 Jeskejes, 1e kindje Sassie1980, 32 jaar, 4e kindje, zh, BV Baby1985, 2e kindje, thuis, Fv 28 augustus 2013 79Mama79, 33 jaar, 2e kindje, zkh Gylaine, 29 jaar, 1e kindje, zh, Jongen 30 augustus 2013 Sasa84, 1e kindje, Pleak, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv 31 augustus 2013 CarlijnW, 38 jaar, 1e kindje 5 meisjes, 2 jongens, 2 verassing Vlinders Lise87 Eliz30 MamaAnnelies Miran78 juis Afspraken 2-4-13 femke11, 20 weken echo 2-4-13 frida87, 20 weken echo 3-4-13 jerami, 20 weken echo + controle vk 3-4-13 jette1976, 20 weken echo 22-4-13 femke11, controle vk
Zo, ook weer een teken van leven van mij. Hier ook erg druk op 't werk. Bovendien ligt mijn vader in het ziekenhuis en moet ik dus regelmatig er naar toe, ook omdat mijn moeder niet kan rijden en ik haar dus vaak breng. Leuk dat je de lijst erbij hebt gezocht, jerami. Hier de twintig-weken echo ook gehad en alles was helemaal in orde. We mochten twee keer, omdat de boef de eerste keer eigenwijs was en niet wilde draaien, zodat ze zijn hartje niet helemaal goed kon zien. Gisteren nog een keer een echo gehad, binnen tien seconde zag ze het hartje, maar ze keek toch nog even alles na. We kregen zelfs nog een fotootje mee. Spannend voor jullie Jette en Frida... ik zal dinsdag en woensdag aan jullie denken... kamertje: hier nog niets aan gedaan, we zijn niet zo snel Hij komt toch het eerste half jaar bij ons te liggen (in een cosleeper, lijkt me ideaal, dan hoef je niet eens je bed uit om te voeden!) en daarna kan hij op de kamer van de jongste. Onze oudste twee mannetjes gaan wel samen op de kamer, dus hoe we dat gaan doen, daar moeten we nog even over nadenken.
Dag meiden! Ik heb weer even iets minder laten horen, soms heb je van die dagen dat je er gewoon niet aan toe komt . Mooi dat de lijst er weer is, mag ik wat wijzigingen doorgeven? Ik ben inmiddels 26, en ben op 19 augustus uitgerekend. Morgen ben ik alweer 20 weken, wat vliegt de tijd toch. Dinsdag hebben wij ook de 20 weken echo, maar ze noemen het weer een GUO. Hij wordt gedaan door de gynaecoloog, en zal misschien iets uitgebreider zijn dan bij de VK of ander echo-bureau. Gisteravond voor het eerst een late dienst gehad op mijn 'nieuwe' werk, waar ik inmiddels alweer een maand ben. Heb geen moment stil gezeten, ook niet echt pauze gehad. En oh, wat word je dan bestraft... In de auto naar huis had ik flinke krampen, ik had ook niet eens geplast in die dienst. Gewoonweg geen tijd voor gehad. Gelukkig ben ik nu 5 dagen vrij, echt ontzettend fijn. Ik ga het er maar eens lekker van nemen. Het kamertje is gisteren gestuct, en we hopen dat de vloerbedekking er eind volgende week uit kan, zodat ik verder kan met het schilderen van al het houtwerk. Als we dinsdag zeker weten dat we een meid krijgen, rij ik direct door naar de Decorette, om mijn behang- en verfbestelling definitief te maken. Maandag gaan we laminaat uitzoeken, die waarschijnlijk wordt gelegd door mijn neefje. Als het mee zit, hebben we alles over een week of 3 a 4 helemaal klaar. Dan laat ik het kamertje ook maar komen, kan dan toch niet meer wachten .
@Jette: Jullie ook veel succes, hopelijk is alles goed met jullie meisje! @Nijnja: Fijn dat de 20 weken eho goed was. Hier ook nog niet aan het kamertje gedaan hoor. @Sietsie: Wij hebben ook een GUO dinsdag, succes! @Hier: Onrustige nacht, Myrthe was wakker, en die heeft uiteindelijk bij ons geslapen. Zo kraamschudden bij een vriendin
@ Jette.. Onee.. wat heeft dat van gevolgen? Spannend hoor. met de 20 weken echo kunnen ze alles toch alles wat beter zien en uitleggen dan de gyn. De cyste kan alle kanten opgaan. Gyn zelf gaf aan dat we ons er niet te druk om moesten maken zolang het er bij 1 blijft. Mochten het er meer zijn dan word gauw het verband gelegd met Trisomie 18 maar alle 'symptomen' die daarmee gepaard gaan zijn bij onze prinses niet aanwezig dus we houden moet en wachten af wat er dinsdag bij de GUO uitkomt @ Sietsie: bevalt je nieuwe job je goed?
[FONT="]♥[/FONT]Bevallingslijst 16 31 augustus[FONT="]♥[/FONT] 13 augustus 2013 Nijnja, 38 jaar, 3e kindje, thuis, bv, Jongen 14 augustus 2013 Olicha 30 jaar,1e kind, tb, bv, Meisje Pcomama, 30 jaar, 2e kindje, zk, BV, Meisje 16 augustus 2013 Femke11, 2e kindje, zh/thuis, bv, Meisje 17 augustus 2013 Liesje1975, 37 jaar, 3e kindje, zh/bv 18 augustus 2013 Jette1976, 36 jaar, 1e kindje, zk (keizersnede), bv, Meisje Elfje82, 2e kindje, ZH, fv 19 augustus 2013 Invuurenvlam, 29 jaar, 1e kindje, bij voorkeur thuis en bv Sietsie, 26 jaar, 1e kindje, zk,bv 20 augustus 2013 Puk1988, 24 jaar, 1e kindje, zk, fv, Verassing 21 augustus 2013 Frida87, 25 jaar, 1e kindje, Meisje Jerami, 27 jaar,2e kindje, zh, fv 24 augustus 2013 Upkedupke, 1e kindje 1986Cindy, 26 jaar. 2e kindje, zh, 25 augustus 2013 Diamonds82, 3e kindje 26 augustus 2013 ML82, 3e kindje, Clijntje, 29, 1e kindje, zkh, bv, Verassing 27 augustus 2013 Jeskejes, 1e kindje Sassie1980, 32 jaar, 4e kindje, zh, BV Baby1985, 2e kindje, thuis, Fv 28 augustus 2013 79Mama79, 33 jaar, 2e kindje, zkh Gylaine, 29 jaar, 1e kindje, zh, Jongen 30 augustus 2013 Sasa84, 1e kindje, Pleak, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv 31 augustus 2013 CarlijnW, 38 jaar, 1e kindje 5 meisjes, 2 jongens, 2 verassing Vlinders Lise87 Eliz30 MamaAnnelies Miran78 juis Afspraken 2-4-13 femke11, 20 weken echo 2-4-13 frida87, 20 weken echo 2-4-13 sietsie, 20 weken echo 3-4-13 jerami, 20 weken echo + controle vk 3-4-13 jette1976, 20 weken echo 22-4-13 femke11, controle vk Gegevens van sietsie veranderd en wat afspraken erbij gezet
Wij krijgen ook een meid waarschijnlijk he . Wat een spannende echo's komen eraan.. We gaan duimen met z'n allen, zenuwslopend! Mijn ouders hebben net voor het eerst het hartje gehoord, met de angelsounds. Prachtig vonden ze het!
Fijn weer even iedereen te lezen..of naja dat iedereen weer even gepost heeft! Pfff wij zijn vandaag opzoek gegaan naar een kaartje! Wat een hel! Ik wil blijkbaar iets wat er (nog) niet is. En zelf maken kan 'dus' niet, want dat is allemaal qua vorm zo recht toe- recht aan. Mijn leerling riep van de week, midden door mijn uitleg, JUF JE BUIK! Ik schrok, maar vervolgens: 'hij is echt al gegroeid!' Ik schoot in de lach..leuk joh..pubers
Wooow jette wat een bescheiden buikje ik begin echt alweer tonnetje te worden hier pfff....ik had al wel weer zo een vermoeden..bij zoonlief ook 32 kg aangekomen..zit nu op 11 kg alweer...kademzz... nou ja ik had die 32 kg er ook weer heel gauw af, dus laten we maar hopen dat dat nu weer zo is haha.... We gaan voor een mooie muurschildering trouwens...we zijn ons aan het orienteren hoe of wat, maar wordt heel mooi denk ik... eerst volgende week vliesbehang halen en dan kan een vriend van ons dat gaan plakken...manlief gaat sauzen en dan kan de muurschildering erop....vloer erin en klaar is kees! Ben zooo benieuwd hoe dat gaat worden allemaal... Ga nu lekker naar boven op bed liggen tv kijken even relaxen... fijne avond meiden!
@ Sietsie.. wat bijzonder.. Hier lukt het nog niet echt met de angelsound helaas.. Om mn eigen hartslag te vinden is al een hele klus met dat ding @ Clijntje: geweldig toch die opmerkingen.. Wat van soort kaart had je in gedachten dan? @ PCO.. 32 kg? wowie.. hihi.. Hier nu net 4 kg aangekomen en een spoor van een buikje begint langzaam aan te komen (niemand die uit zichzelf zou zeggen 'zwanger?') ...op naar de paasbrunch.. hmmmm
@Jette: wat een bescheiden buik! @Clijntje: Hahaha, wat leuk die reacties op school @PCOmama: 32 kg?! Zo he, dat is echt veel! @Frida: Mmh Paasbrunch, hier ook net achter de kiezen. @Hier: Tot nu toe 1 kg aangekomen ongeveer, maar ik ben ook niet slank, dus dan hoef ik ook niet zoveel bij te komen.
Tsjah, ik weet het...ik was voordat ik zwanger werd van mijn zoon iets van 27 kg afgevallen...2 maanden later was ik zwanger en hoppe in 9 maanden 32 kg eraan...en tien maanden later was ik het alweer kwijt...na de bevalling was ik overigens gelijk 9 kg kwijt haha...dat was het eerste wat ik deed na de bevalling..douche en hup die weegschaal op Ik ga nu midgetgolfen met onze zoon en wel glow in the dark Fijne dag dames!