@gewicht; hier nu 4,5 kg aangekomen. Bij zl was ik 12 kg aangekomen, maar ook binnen 6 maanden allemaal weer kwijt. We zullen zien hoeveel het dit keer totaal, wordt. @pco; al een flinke buik Hier loopt zl zonder luier rond. Hij wilt hem niet meer om. Nu hopen dat hij het duidelijk aangeeft als hij moet plassen, zo niet dan heeft hij een natte broek...
Dames! Hier even snel berichtje van mij! Hoop dat alles fijn is bij een ieder! Komende week spannende echo's weer! Vandaag paasbrunch in Brabant bij schoonouders. Enorm gezellig! Nu moe en naar bedje toe! Ik ben 4-5 kilo aangekomen. Buikje goed zichtbaar nu. Last van bekken/ onder rug. Volle blaas doet erg zeer, iemand ervaring mee? Xxx
@PCOmama: in 10 maanden weer kwijt? Respect hoor! @Jerami: Leuk die zindelijkheidstraining! hoe is het gisteren gegaan? @Olicha: Mooi buikje hoor! Hier ook pijn bij een volle blaas, krijg er zelfs harde buiken van. Moet gewoon op tijd naar de wc. @hier: Slecht geslapen, kon niet lekker liggen, mijn buik gaat steeds meer in de weg zitten. Zal 1 dezer ook even een foto maken.
Ja dat heb ik dus ook. Pijn en harde buiken. En bij het slapen/ liggen, pak ik mijn buik op/ vast als ik op mijn zij, rug wil liggen. Pfff!
Goede morgen meiden! Ik ben nu 1.5 kilo aangekomen. Ben niet de zwaarste, had verwacht al meer aangekomen te zijn. Wat een mooie buikjes komen er weer voorbij! Olicha, wat een leuk jurkje heb je aan, mag ik vragen waar je die hebt gekocht? Ik heb ook last van mijn blaas. Niet super pijnlijk, maar ik moet wel echt op tijd naar de wc. Ik plas s nachts nog steeds niet, met als gevolg dat ik erg snel moet zijn om op tijd naar beneden te komen. Anders stroom ik echt over! Nu lekker paas ontbijten met mijn vriend, zometeen op pad voor laminaat. Vanavond helaas afscheid nemen van de oude eigenaar van mijn pony, hij heeft de prachtige leeftijd van 91 mogen halen.
@olicha; Mooi buikje, echt een rond bolletje. Die van mij vind ik absoluut niet rond, zot nog overtollig vet bij zeg maar Hier ook harde buiken zodra ik moet plassen. Ik moet dus ook echt gelijk naar de wc! iedereen een leuk Pasen gehad? Wij zijn gisteren met zl naar de kermis geweest. Hij vind dat altijd prachtig om te zien. Al die lichtjes, geluidjes en natuurlijk de wilde bewegende attracties. Ook hebben we nog eieren geverfd Vandaag lekker rustig aan doen, vanmiddag gaan we wat eitjes verstoppen voor zl die hij dan mag gaan zoeken. Oja, zl heeft gisteren 2 uurtjes zonder luier gelopen en dat ging goed. Hij moet toevallig in die tijd niet plassen. Vandaag gaan we het weer proberen.
Mooie buikje Olicha. Je draagt mooi naar voren Vinden jullie de positie kleding ook zo tegen vallen Was met spoed afgelopen week op zoek naar shirtjes met lange mouw, nou niet geslaagd hoor, uiteindelijk via internet paar dingen besteld maar euhm.. de voorjaars/ zomer collectie voor de niet-zwangeren ziet er toch echt beter uit hoor Passen jullie nog in eigen kleding/ broeken? En wat is jullie favo kledingstuk? De langere shirts passen nog redelijk maar de broeken worden nu allemaal toch wel lastig dicht doen.. Hmmpff
Olichia mooie buik zeg! frida, hier pas ik echt niets van mijzelf meer...maar ja wat wil je met 10 kilo erbij whoehaha... Ik ga altijd in Almere naar een winkel en zij is redelijk modern, al het nieuwe van noppies, mamalicious en nog wat...dus slaag daar redelijk...
Mmm ik kan alles 'gewoon' nog aan, maar ik draag nooit broeken alleen leggings met een jurkje of een lang shirt of wat dan ook er overheen. Dus nog geen problemen met zwangerschapskleding. Met mijn mams binnenkort maar eens gaan shoppen! Nu lekker de box in elkaar aan het zetten met manlief..hahah hij stond al wel in de woonkamer, maar nog uit elkaar, vond het ineens zo een zooi dat hij nu in elkaar moest! Man vond het fijn (wilt dit al weken!)
Hier ben ik ook van de leggings en de jurkjes, dus ik kan mijn gewone kleren nog aan, hoewel ik al een tijdje zwangerschapsleggings aan heb, anders zie je zo'n mooie naad door je jurkje heen . Zit ook veel lekkerder, trouwens. Verder kan ik juist een paar jurkjes aan die voorheen niet zo mooi zaten, omdat je er echt een buikje van vet in zag, maar nu het een zwangerbuik is, mag ik die natuurlijk wel trots laten zien! Ik ben wel erg blij dat ik over het punt heen ben, dat het de vraag is of het vet is of zwanger. Het is nu duidelijk een zwangere buik!
Goedemorgen meiden, @Nijnja: Mooi buikje hoor. @Kleding: Hier nu ook veel jurkjes aan, zit comfortabeler als een broek. @Hier: Vandaag 20 weken echo, daarom ben ik ook zo vroeg wakker, kon niet meer slapen. Ben er om de een of andere erg zenuwachtig voor.
Femke succes met de echo komt zeker goed! Succes voor de andere dames die vd week echo hebben. Jeej voor de meiden die al echo hebben gehad. En wauw mooie buikjes voorbij zien komen. Gewicht: ik denk dat ik nu op 5 kg zit oepsie. Vd week nieuwe buikfoto maken. Gister thuis gekomen v weekend Ardennen. T was koud maar zo heerlijk daar! Echt genoten weer. Alleen nu zet griepje toch door ben ik bang. Heb ook weer vreselijke buikpijn en kan niet naar de wc. Verder hobbel ik gewoon door. Owja leuk dat iedereen met kamertjes bezig zijn. Hier nog niet. Eerst voorbereidend werk en zijn nog op zoek naar kamertje en wat we willen.
Sietsie hield jij de lijst bij? Ik kan t allemaal niet onthouden haha. Maar zoja..... bij ons blijft t een verrassing. En 12 april 20 wkn echo.
Nijnja, wat een mooie buik! Ik zal er straks ook weer eentje maken, hij groeit gestaag, haha. Ik word s nachts regelmatig wakker van gezelligheid in mijn buik, soms zou ik willen dat ik het batterijtje er heel even uit kon halen, haha. Ik mag om 9.50 voor de echo. Ondanks de vorige, goede GUO, ben ik ook best zenuwachtig. Stel nou dat het toch een jongetje is, hihi. Dan moet ik mijn denkwijze om gaan gooien! Ik zou totaal niet teleurgesteld zijn hoor, maar de meiden kamer is in mijn hoofd al klaar . Voor een jongetje vind ik dat veel lastiger, op de één of andere manier...
Een ruime week geleden voelde ik ook nog niet zoveel als nu hoor. Het kan ineens erg snel gaan, heb ik ervaren!