Is prima hoor smurfin!!! Bah moet op controle vandaag vind sneeuw echt geweldig mr als k weg moet niet!! Waarom weet ik niet maar ik zag de sneeuw en ging spontaan zingen midden in de winternacht wie weet toch een voorteken!!
Pfff hier ook weer de hele nacht een zeurende rug en last van onderbuik. Sinds gisteren ook overdag.maar nee hoor door zetten vergeet maar.
Zo dat was echt weer een drama nacht zeg... Heb het nog 4 uur zien worden, kreeg enorme kramp in m'n zij. Toch beetje in slaap gevallen en om half 6 weer plassen, nog steeds erge kramp en toen maar op de pijn gaan liggen. Toen ging de wekker van manlief af en om half 7 m'n dochter wakker... Ben eigenlijk nog eens zo heel gaar haha! Heb zelfs zin om te poetsen... Wuhaha! Maar m'n buik is toch erg gevoelig dus met een warme kruik op de bank en dochter speelt lief. Sneeuw; hier een dun laagje nu, benieuwd wanneer de rest komt. Blijven dus lekker bij huis vandaag, miss even de sneeuw in.. Flash; fijn dat het zo goed gaat met jullie !! Kat; jij bent zeker gemeen hahaha. Eerst zo'n lief filmpje van je prachtige zoon en dan ons ook nog lekker maken met carpaccio. Had trouwens wel een foto erbij verwacht !
Hier hetzelfde, ik heb hem overgezet, lag echt met de tranen over mijn wangen op de bank. Ik kan al janken van een kruimel die in mijn weelderige decolleté valt, maar met dit soort dingen zit er nu echt geen stop op.
Over een klein uurtje naar de gyn, door de sneeuw. Hopelijk goed nieuws, goed nieuws als in, deze week gaat het gebeuren. Ben vannacht 3 keer uit bed gekomen van de buikpijn, nog steeds onverklaarbaar aan de dunne en nog steeds kotsneigingen als ik hoest.
@dreames: bijna! Succes! @hier: word wakker met persdrang. Zou t hoofdje al staan of zijn t toch mijn darmen? (ook de hele nacht al buikpijn) @smurfin: wil ook nog niet bevallen vandaag, mijn familie moet uit brabant komen, dus de wegen moeten wel begaanbaar zijn! @kerst: zaterdag naar intratuin voor de ballen en dan eindelijk de boom optuigen
Succes Dreames!!! Hier eens goddelijk geslapen, 02:30u tot 08:00u! Wauw dat voelt lekker! Buik is heerlijk onspannen! We hobbelen dus nog ff verder
succes dreams...... hier ook niet al te best nachtje gehad er is 1 plekje 5 cm links van me navel als ik dara op rol dan ga ik door de grond wat een pijn zeg. alsof ik daar helemaal beurs geschopt ben, ook felle steken in me lies vanmorgen en net daarboven helemaal verkrampt en nu weer niets aan de hand grrrrrrrr. word er gek van. heb liever overdag dat soort dingen en dat ik beetje kan slapen dan iedere keer in de nacht
Snap ik!!! Overdag is minder erg en we hebben ons slaap hard nodig!!! We komen er wel, uiteindelijk komen onze kleintjes eruit!
Dreames is uitgerekend op 16 dec... Mijn datum 17 dec komt zoooooooo dichtbij We zullen ziennnnnnnnnnn...
@dreames: succes! @versluis: dat hoesten met kotsneigingen heb ik ook al de hele zwangerschap. Dus nu schraap ik mijn keel alleen nog maar. @Nachtdienst: na een slechte nacht, gelukkig vanmorgen nog ff kunnen slapen tot half tien. @flash: fijn dat het zo goed gaat en je lekker naar huis mag. Dan lekker genieten! Vandaag nergens heen, lekker thuis blijven met dit weer en de kerstboom opzetten.. Moet vanmiddag alleen nog boodschappen doen, maar als t zo blijft dan doen we dat fijn morgen.
hier heerlijk geslapen allen als ik wakker werd last van me rug, en nu ook weer en wat krampies in me buik.gisterenavond ook krampies maar toen moest wat anders op de w.c dus ik weet niet wat de kleine in petto heeft. hoop dat de kleine zich gauw meld .
We krijgen het allemaal steeds zwaarder hè....laatste loodjes Hier alweer druk bezig met de woonkamer...alle spullen afwassen (kaarsenstandaards) en glazen spulletjes die ik heb staan, alle hoekjes en gaatjes stof vrij maken (de schoonmaakster kon niet vandaag) maar kom er ook achter dat ze wel eens wat vergeet maar misschien is het wel mijn nesteldrang dat alles spik en span moet zijn... Hebben jullie ook dat je als de dood bent buiten uit te glijden nu?