@ Jessy Oei rustig aan doen hoor, ook al is dat moeilijk. Probeer ook aan jezelf te denken. Veel sterkte! @ Bambie Zoo jij hebt ook flink gepoetst zeg. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met je moeder. Ben benieuwd of het nu gaat doorzetten bij jou. @ Nathalie Wat een leuke foto van Luc. En wat super dat je naar huis mag, lekker thuis genieten van je mannetje! @ Dreames Fijn dat de BV zo goed gaat en dat je naar huis mag. Je bevalling is wel heftig geweest zeg, maar fijn dat je zelf geen schrammetje hebt. @ Swiebertje Van harte gefeliciteerd met je dochter Janne!! @ Chocoladekoekje Gefeliciteerd met de geboorte van Cato!! @ Daphne Leuke fotos van Quinten! @ Mishur Bellen!! @ Hier Ook nog steeds BIB! Vandaag weer lekker bezig geweest. Onze box was niet helemaal goed dus die is vandaag geruild. Heb meteen de nieuwe box weer in elkaar gezet. Babykamer is nu zo goed als af, manlief heeft vandaag het hemeltje van het ledikantje opgehangen. Ons bed staat nu op houten blokjes en is iets opgeschoven zodat er wat meer ruimte is voor het wiegje.
@bambie: spannend! Ben jij de volgende? @jkuil: mm bloedverlies lijkt me btje eng, maar kan ook begin zijn van bevalling. Dus ook spannend! Hier vandaag veel steken in mijn buik en fluit. Vl vroeg al of ie aan het blokfluiten was Maar goed, ik hoop dat het een beginnetje is...
Eff snel bevalling is begonnen lig nu in het ziekenhuis 4 cm ontsluiting. Weeen trekken al niet helemaal weg meer op het hoogte punt al goed pijnlijk. Ze verwachten stiekem dat het er vannacht al is. Ik ga verder puffen!
Heel veel sterkte meis enne puffse Dreames van Harte nog!!! enne lekker genieten van de borstvoeding! Bambi hopelijk de volgende die mag gaan puffen succes alvast.
Succes met je bevalling! Hier rommelt er van alle in die buik, zo nu en dan echt een stevige voorwee/harde buik ..............
Helaas was de goede bv van korte duur. Jordy valt veel af en mijn tepels doen heel erg pijn door het vele aanleggen. Bv was niet mijn ding bij mijn docgter en nu weer niet. Wordt toch kv. Maar goed daar is mn dochter ook groot op gewotden en het neemt veel onzekerheid weg. Bv lukt alleen als je echt er achter staat en dat lukt me nu niet. Heb het geprobeerd. @jkuil succes meid!
Volgens mij heb ik voorspellende blik!!! Wie zei ik nou jluil en bambi geloof k.... En van mishur ook ffies niks gehoord!!
@jkuil gefeliciteerd met jullie dochter! Hier vannacht toch nog het een en ander aan slaap gehad, de harde buiken werden onregelmatiger maar wel pijnlijker, toch maar naar bed gegaan en tussendoor elke keer geslapen, ze blijven pijnlijk en lopen met die buikpijn is echt niet lekker.. Ik ga straks maar toch ff het ziekenhuis bellen, en kijken of er iemand op mijn dochter kan passen, wil weten of het wat doet...het is namelijk écht niet lekker... Maar het blijft nu onregelmatig met harde buiken maar wel continue buikpijn..
Nou kom op bambi jij ook nog ff vandaag!! En dan nog iemand dan zitten we op 3 of misschien wel meer!!! Succes bambi
@appie...graag, maar ben als de dood dat het gewoon "oefen" weeën zijn en ik nog een paar weken zo moet doorwaggelen.... Zit echt te hopen op breken van mijn vliezen of zo zodat ik weet dat het echt begonnen is....
Jkuil van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Echt verslavend dit forum. Bij elk krampje denk je zal het doorzetten. En als ik wakker word denk meteen. En en en zal er weer iemand bevallen zijn
Nou he ik zou d'r bijna me wekker voor zetten s nachts (als ik door zou slapen) elke kramp is idd van goh zou dit t echte werk zijn?? Manlief hoopt op vandaag of morgen zou namelijk gunstig uitkomen qua uren... Ga vandaag dan maar even nr de intratuin en poetsen en ananas eten wie weet!!
Hier zou in avond van 11 dec (manlief zijn verjaardag) beginnen en in nacht van 12-12-12 geboren.... ideaal zijn... Schatje heeft dan precies 3 dagen vrij en hoeft weinig te regelen (Eigen bedrijf, dus alles loopt gewoon door)