16-31 december 2012 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Katalaya, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    @daphne, weet gewoon niet wat te zeggen, vind het zo verschrikkelijk voor je! Het is ons aller grootste angst denk ik wat jullie nu overkomt, wat zal je het gevoel hebben in een nachtmerrie te zijn beland! Hopenlijk zal hij jullie en de artsen versteld laten staan met hoe hij zich verder ontwikkeld, hij doet het al zo goed de hele tijd! Hoe kwamen ze op het idéé om dit te onderzoeken, waren er aanwijzingen voor dan? Dikke knuffel meid, en lucht vooral je hart hier, het zal nog een rollercoaster worden..

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik weet ook niet wat ik moet zeggen... Ik wou dat ik ook maar iets kon doen om het een beetje beter te maken of zo...

3. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier er ook stil van!! Slecht nieuws weer allemaal! Sterkte meiden die het nodig hebben!!...

4. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Bambie, die echo's doen ze standaard bij prematuren. Dag 1, 3 en 7 en dan nog een keer geloof ik. En die laatste keer (maandag was dat) is dus niet zo goed geweest.

Het gekke is dat er ook niks aan hem te merken is. Hij doet het zo ontzettend goed.. Z'n spieren lijken ook niet meer gespannen dan die van een 'normale' baby. Ik kan me dan ook eigenlijk niet voorstellen dat we over een jaar misschien een kind hebben dat nog niet kruipt oid.

In ieder geval jullie allemaal alvast bedankt voor de steun :).

En ik wilde nog even een leuke foto laten zien! Dat was na z'n eerste badje afgelopen zondag.

5. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Och, wat 'n menneke! <3

6. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Jeetje Daphne wat een tegenslag! Zat je moedergevoel van de week toch goed toen je aan gaf dat er iets niet lekker zat....
    Weet ook gewoon even niet wat te zeggen....
    Het is wel een heerlijk ventje zeg!!
    Heel veel sterkte!!!

7. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    @daphne, hier ook even helemaal stil geslagen! Hij doet het zo goed jullie mannetje dat je dit nieuws echt niet verwacht. Ik hoop zo dat hij de artsen en iedereen om zich heen versteld laat staan. Een knuf voor jullie!

@kyrah, wat heftig allemaal voor je en dan sta je er ook nog alleen voor in deze zware tijd. Duimen dat de ingreep goed slaagt en de kleine lekker blijft zitten. Heel veel sterkte.

@katalaya, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd! Je eigen lichaam voel je toch het best!

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Pff wat een nieuws allemaal... :(
    Even een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

9. Swiebertje

Swiebertje Actief lid

15 apr 2012
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kyrah
    Wat heftig allemaal meid en er dan ook nog alleen voor staan... *knuf*
    Hoop dat de ingreep goed gaat en je je kleine meid nog lekker wat langer in je buik mag dragen. Jij mag nu wel al weer ietsje verder zijn dan Jessy en Daphne, maar zo geheel zonder risico´s is het toch nog steeds niet...

@ Azucena
    Jeetje meid... Maar meer dan afwachten en hopen op een zo gunstig mogelijke uitkomst/afloop kun je idd niet.*knuf*

Hier 2 feestdagen achter de rug die ik de hele dag hangend/liggend op de bank heb verbracht. Maar heeft niet veelmogen baten en gisteravond ook nog een slechte pizza op (nu aan de race en daardoor nòg meer harde buiken + steken (indalen?))...
    Denk morgen er toch maar gebruik van maken dat hub nog 2 dagen thuis is (weekend) en voor de zekerheid toch ff langs het zkh. Geloof nog steeds niets dat er werkelijk al iets gaande is, maar knijp hem af en toe toch behoorlijk. Niet dat ik maar blijf afwachten en hopen dat het nog niets is en het ineens toch eens doorzet...

10. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    @daphne vooral foto's blijven plaatsen, het is zo'n mooi ventje!
    Verder blijf ik bij wat ik straks al schreef, ben er erg van onder de indruk knuf

@katalaya toch rot van die suiker! Hoop dat je het onder controle kan houden voor die laatste weken! Ps 12-12-12 is wel een mooie datum als je toch moet worden ingeleid:D

@kyrah brr spannend, duim voor je dat het goed verloopt allemaal!

@swiebertje geen pizza meer voorlopig dus...:)

Wij zijn net naar Allerzielen geweest, dat betekent dat hier op de begraafplaats fakkels en kaarsen bij de graven staan, wat echt een super mooi en op een of ándere manier rustgevend gevoel geeft, we hebben (met mijn dochter) kaarsen en theelichtjes aangestoken bij mijn schoonmoeder (dus niet mijn schoonloeder...dat is de vriendin van mijn schoonvader) en bij de buurvrouw die daar ook begraven is. Mijn dochter is zich er heel bewust van dat haar echte oma daar ligt, heel apart voor een 4jarige en ze wilde zelf nog bij de buurvrouw kaarsen aansteken zo lief...

11. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Kyrah; vanaf hier ook heel veel sterkte toegewenst! Het is een behoorlijk pittige ingreep zo te lezen en kan me voorstellen dat het je dan extra zwaar valt om er "alleen voor te staan". Wij zijn hier om je beklag tegen te doen!!!

Daphne; getver, wat een onverwacht slecht nieuws zeg! Daar ging niemand, en zeker jullie, niet na die vliegende start. Ik wens jullie ook heel veel sterkte en kracht toe hierin!

Katalaya; goed dat je je onderbuik gevoel hebt gevolgd, zo zie je maar, dat zit er niet voor niets! Hopelijk is het met een goed dieet onder controle te houden!

Hier ben ik bijna klaar met het kamertje, er moet nog een stoel in en het bedje moet nog in elkaar. Maar we zijn de schroeven kwijt, dus die moeten we nog ff opsnorren. Kleding voor de baby voor in het ziekenhuis zit ook al in de vluchttas, nu mijn eigen spullen nog.

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @Azucena: wat een mooie mannetje!

13. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    @jessy, moest aan je denken toen ik wakker werd vanmorgen, het is erg stil van jou kant...

@daphne hoe is de opvang voor jullie in het ziekenhuis?

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Jee vandaag gaan ze eindelijk het muurtje plaatsen... :D
    Kunnen we eindelijk een baby kamer maken! :)

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Daphne, wat ontzettend schrikken zal dat zijn geweest zeg. Ik hoop met je mee dat alles mee mag vallen. Sterkte meid!

@Kyrah, wat lijkt me dat moeilijk om in zo'n blijde periode in scheiding te liggen. Je hoort het toch samen te doen en je heb juist nu die arm om je heen hard nodig. Ik hoop dat je lieve vrienden en familie om je heen heb om je te steunen in deze tijd. Sterkte!

@Kat, ow balen meid. Maar idd wat goed dat je zelf aan de bel getrokken heb.

@Zazz, haha, heerlijk jou nuchterheid. Veel plezier met klussen en inrichten!

@Bambie, ik ken dat niet, allerzielen. Klinkt een klein beetje freaky. Vind begraafplaatsen al niet de leukste plaatsen, maar in het donker mijdt ik ze helemaal.

Hier gaat alles nog prima. Gister mn officiele laatste werkdag gehad, maar moet dinsdag nog een dagje om alles af te ronden. Aan het eind van mn dag mn afscheidsborrel. Het begint nu allemaal wel weer heel echt te worden.

16. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Daphne: Jeetje, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen! Hij doet het zo goed... Hopen dat het toch allemaal mee mag vallen! Dikke knuffel!
    Katalaya: Shit zeg, maar aan de andere kant fijn dat je nu weet waar je aan toe bent!
    Marijke: Lieeeef, die echo!!
    Kyrah: Bah, wat ga jij ook door een rottijd! Sterkte! En hou ons op de hoogte hoor!
    Zazz: Jij gaat een leuke dag tegemoet... Veel plezie

Ben bang dat het hier een vreselijke 'verveeldag' word, huis is aan kant, heb geen auto vandaag, en aangezien het weer en snel harde buiken word lopen/fietsen ook niets! :)

17. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @azucena Heel veel sterkte! Wat een schrik zeg, hij leek het zo goed te doen! Laten we hopen dat het allemaal toch mee valt...

@kyrah Jeetje meid, jij ook heel veel sterkte! Hoe zijn je kinderen eronder, papa weg en mama in het ziekenhuis? Heel veel beterschap!

@katalaya Balen zeg, van je suiker! Wel goed van je dat je zelf aan de bel hebt getrokken. Nu hopen dat het zonder teveel gedoe onder controle te houden is...

Wij zijn druk bezig met de laatste dingen voor de baby. Wieg net op onze kamer gezet, man maakt als dochter wakker is nog wat planken in het kamertje en dan alles wassen. Nu even druk aan de studie, want wil heel graag nog een vak afronden voor de bevalling!

18. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @daphne: jeetje ik schrik er echt van en weet niet wat te zeggen..... ik duim voor jullie dat het mee mag vallen. Sterkte:

Kyrah: sterkte!

@katalaya: balen van je suiker. Beetje opletten met eten, dan kan et vast allemaal nog goed komen! succes!

Hier gister in de lappenmand gezeten. Buikpijn en overgeven. Gelukkkig vandaag weer wat beter... Rustig weekend. Met dit weer ook niet zoveel te doen. En vanaf maandag og maar 3 weekjes werken.... :)

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @whoppie Beterschap!

20. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi dames,

Ik ben even een weekje niet actief op het forum geweest omdat ik niet lekker in mijn vel zat met dat hele suikergedoe en mijn bevallingswensen, en dan werk ik ook nog eens 40uur en ik ben gewoon een beetje gestressd.

Maar dan lees ik hier weer en dan vind ik mezelf zo'n aansteller.

@daphne, ik ben er stil van. Vreselijk. en dan weer al dat lange wachten.... een hele dikke knuffel voor jou en je mannetje. Prachtig kaartje en foto trouwens !

@Kyra, jij ook heel veel sterkte. Het is al zo'n lastige periode en al zeker als je dit helemaal alleen moet doorgaan. Hopelijk krijg je genoeg steun vnan fam en vrienden. Zorg goed voor jezelf.

@Kat, jij ook suiker? balen meid! Hopelijk kunnen we het beide zonder de insuline redden. Hoe voel je je nu?

@whoppie, beterschap!! 3 weken is aftellen geblazen. Ik nog 2 weken...:)

@Zazz, veel plezier met de babykamer. ML is hier ook druk bezig met de laatste dingen maken. Nog wat plankjes ophangen etc.
    T begint ergens op te lijken.
    Ik krijg nu wel kriebels omdat met suiker de kans op vroeggeboorte weer aanwezig is. Nu mag de kamer wel afkomen.
    En ik heb al vanaf het begin zo'n gevoel dat hij wel eens eerder kan komen.

@Jessy, moeilijke keuze. Maar jij moet ook goed uitgerust zijn wil je goed voor je kids en je man kunnen zorgen! Soms een beetje aan jezelf denken.

@versluis, fijn gevoel lijkt me dat als het kamertje klaar is.
    Plaats je nog wat foto's?

Even een vraagje: wassen jullie alles met neutral of met gewoon wasmiddel?
    En strijken jullie ook alles (al is het maar voor de 1e keer)
    Ik heb echt een hekel aan strijken !!:) Dus als het niet hoeft....

Genoeg gekletst. (dat wordt nog wat als we over 2-3 weken allemaal met verlof zijn :D )

Deel Deze Pagina