16-31 december 2012 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Katalaya, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @lieverd: gefeliciteerd! wat een mooie datum! Geniet van jullie dochter!

@mishur: ik hoop dat het doorzet. Dat je niet nu naar huis hoeft, lijkt me niks als je al zo'n eind gekomen bent!

Hier ook nog helemaal niks....

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @lieverd Gefeliciteerd!

@mishur @ingrid Sterkte meiden!

@vitamines Inderdaad D en K bij bv!

3. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Lieverd86 gefeliciteerd!!

Mishur en ingrid zet em op meissies!!

Andere meiden, even vlhouden!

4. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Heb ik ook gehad, vorige week en maandag, ik was helemaal leeg zeg maar :) Gisteren harde buiken en krampen, maar nu weer niets. Het kan alle kanten op, op dit moment. En wij maar met zijn allen steeds hopen dat het eindelijk begint ;)

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Mishur, ik hoop dat het gewoon goed gaat doorzetten, al dit gedoe voor niets is ook niet eerlijk.

6. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Gefeliciteerd met jullie meid. Lekker naar huis, genieten en bijkomen!

7. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Een kleine opmerking, uitgebreidere komt straks ;)!

Vruchtwater hoeft er niet per se uit te komen als je op je hand blaast. Bij mij kwam er bij blazen niets, omdat Quinten als kurk fungeerde, pas als hij bewoog kwam er wat (of veel ;)) uit. Toen ze met de eendenbek keken, zagen ze dat m'n vliezen dus wel gebroken waren. Dus als je twijfelt, bel even! Een infectie heb je zo opgelopen met gebroken vliezen en dat kan heel verkeerd lopen.

8. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    @ vitamines:
    bij BV idd vitamine K en D, bij mij staat in de kraamzorg papieren dat de verloskundige vitamine K voorschrijft voor de eerste week,

bij flesvoeding hoef je alleen vitamine D, toevallig gister aan vk gevraagd en je moet ff kijken op je pak voeding hoeveel vitamine D er al inzit en dan moet je aanvullen tot 10 microgram...
    ben er alleen nog niet uit wanneer te starten lees op veel sites en boeken pas 8 dagen na de geboorte maar zeker ben ik er nog niet van.

9. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik doe met jou mee!

10. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Nog geen baby om voor te zorgen en voor de rest half gehandicapt rondlopen, dan hou je een hoop tijd over en kijk je vanzelf elke keer of er iets gebeurt hier haha

11. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.729
    2.229
    113
    Hallo iedereen,

Lekkende boobs, hier wel zo ongeveer elke week alleen snachts, vanaf week 30 begon het.

MamavanBas, ik heb vorige week ook aan ctg gelegen omdat ik me meisje niet voelde, zenuwslopend is dat idd, nu beweegt ze nog steeds niet uit der zekf, alleen als ik der poor krijg ik gelukkig wel reactie, krijg jij reactie als je der poort?

Lieverd 86, van harte gefeliciteerd met je dochter :) heel veel geluk samen.

Meiden die nu aan het bevallen zijn heel veel succes !!!

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    @lieverd: Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat is het snel gegaan zeg!

@Mishur en Ingrid: Nog ffies! Ik hoop voor jou Mishur dat het nu wel snel doorzet hoor... als je weer naar huis moet lijkt mij dat ook niks.

@sweetdreams: Spannend joh! Voor jou gaat het nu echt bijna beginnen. Succes met je laatste opruimklussen en dan op naar de baby!

@darmkrampen: Heel erg gehad, liep gewoon leeg. Nu weer een weekje rustig en minder last. Zegt dus niet zo heel veel helaas.... maar wie weet! Alles kan!

Mn beeb is na mn schoonmaak van badkamer weer lekker actief. Buik neemt de meest gekke vormen aan!

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Lieve dames,

Maandag 10 december om 14:29 is onze lieve dochter Gigi geboren! Het was een snelle thuisbevalling en ik hoop dat jullie er ook zo 1 krijgen! We zijn nu heerlijk aan het genieten:D:D:D

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Lieverd gefeliciteerd met jullie dochterje

Marijke gefeliciteerd met Gigi

15. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    @ Zazz Wij wonen in de omgeving van Den Bosch. Tilburg is dus voor ons niet zo ver weg en vrienden van ons hadden ook goede ervaringen met van Asten. Vandaar dat wij daar zijn geweest. Ben echt superblij dat we het zo hebben kunnen oplossen.
    We zijn ook al terug geweest met het pompje van de Maxi Cosi Mura kinderwagen (die zoog lucht uit de banden ipv erin) en daar kregen we ook zo een nieuwe voor. De Mura pompjes die blijken gewoon erg slecht te zijn en wij kregen er eentje van een ander merk kinderwagen die veel beter werkt!

@ Sydneys Welkom hier!

@ Bewegen Hier echt al de hele ochtend een mega druk beebje. Dus die zal wel blijven zitten vandaag. Lees toch vaker dat beebjes rustig zijn zo vlak voor de bevalling.

@ Lekkende boobs Ik heb er totaal geen last van, misschien komt dat nog??

@ Miesje Ja superfijn die easyfix, lekker makkelijk in en uit klikken! De planning is nu nog om thuis te bevallen, maar wie weet bedenk ik me nog hoor, twijfel af en toe nog wel een beetje. Maar als ik naar het ziekenhuis moet dan ga ik naar het Jeroen Bosch. Ben daar wel wezen kijken op een informatieavond en ze hebben echt mooie kraamsuites :)

@ bby3 Heel veel succes en hopelijk gaat het allemaal wat vlotter!

@ Ingrid Zet hem op vandaag hopelijk heb je snel je kleintje in je armen.

@ Lieverd86 Van harte gefeliciteerd met je dochter, leuke datum!

@ Mishur Het zit niet echt mee bij je, hopen dat het nu snel gaat doorzetten, heel veel sterkte!

@ Marijke 1985 Van harte gefeliciteerd met je dochter Gigi. Nu lekker genieten!

Wie weet nog meer 12-12-12 beebjes vandaag! Ik verwacht dat Mini hier nog lekker blijft zitten vandaag dus ik offer me alvast op voor 20-12-2012 :D

Ga zo maar wat poetsen en stofzuigen boven.

16. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @ Autorijden: wie rijd er nog auto?
    zo ja... max 10min of ook gewoon 30 of 60min?

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    marijke gefeliciteeeerd!!!

voor de lijst weer erg mooi 2 meisjes!!

18. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Marijke: Jij ook van harte gefeliciteerd met jullie meisje Gigi! Hoe vinden de broertjes en zusjes het? Lekker genieten!
    Autorijden: Rijdt sinds van de week geen auto meer... Kreeg van de week van een stukje van een halfuur echt kneiter harde en pijnlijke buiken! Vond ik geen fijn gevoel en idee...

Hier is Schoonmoeder mijn keuken aan het soppen, gister is moeders al geweest en heeft ook het een en ander gedaan!
    Zeiden allebei: Dan mag het nu komen, anders moeten we weeer komen! ;)

Dus... Als schoonmoeder zo weg is, breken mijn vliezen, en dan heb ik nog tot 23.59 uur de tijd!! Moet kunnen toch! Hihi!

19. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    #2859 smurfin29, 12 dec 2012
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
    ik rij nog steeds auto. in me eentje korte stukken zoals naar de winkel. maar als ik ver moet rijden omdat ik beijvoorbeeld een verjaardag heb wat 45 min rijden is dan ga ik alleen als me vriend ook mee gaat, durf dat niet zo goed meer in me eentje, voor het geval ik kramp krijg dan kan ik ruilen van plek.

marijke1985 van harte gefeliciteerd met de geboorte van gigi, geniet lekker van elkaar...

20. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Ik haal namelijk de kleine van school en das 35min heen en 35min terug.
    Mijn mannetje heeft nachtdienst gehad en had hem gebracht en ik dus halen.
    Vind wel ietsie eng, maar ja heb ook even geen andere oplossing hahaha.
    Manlief moet ook slapen anders valt hij om :D

Deel Deze Pagina