16-31 december 2012 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Katalaya, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aappie; ja het is wat met die schoonfamilie. Ik snap dat het (voor hun) vervelend is dat ze 200 km verderop wonen. Maar dat geeft hun nog niet het recht om te beslissen dat ze na de bevalling bij ons in huis mogen blijven slapen. Grr...

2. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier word het ook geen 12-12-12 gok ik...
    Tja jammer hahahaha :D

We zullen zien welke datum meneer kiest :D

3. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    @uitkoken: zo hier maar even 2 pannen op het vuur en ff alles lekker uitkoken..

rot dag: ik hebecht een ROT dag vandaag, al vanaf gisteravond beetje pijnlijk (spierpijn, menstruatiepijn) gevoel in me onderbuik, me bekken doen zeer en de rest daaromheen voelt bond en blauw. daarnaast steeds harde buiken en vanmiddag een steek in me onderbuik en net een steek in me lies auwwww..
    wat is dit???? ik wil niet meer hahah ben er echt klaar mee. sorry dames moest ff kwijt

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hier ook nog geen bevalling vandaag.. Pff ook een rotdag, blegh. Zit al heel de dag op de bank en dochter lief is daardoor ook niet erg gezellig.
    Pff wil dat t klaar is!

5. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Haha na de bevalling blijven slapen.... Nou ze zoeken maar een hotel!
    Ga op je strepen staan hoor meid!

6. Wondertje 2012

Wondertje 2012 Actief lid

8 jul 2012
    143
    4
    18
    NULL
    NULL
    De 12e gaat het hier ook niet worden ben ik bang. Vanmiddag voor controle geweest en alles zag er goed uit, meneer ligt in de startblokken.
    Ik ga dan ook maar voor de 20e, gezellig. Moet anders de 21e weer voor controle, dus hoop maar dat ik er niet meer kom.

@bevallende dames, zet hem nog ff op voor de 12-12-12 babies!

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Wij zijn net thuis uit het ziekenhuis met Jordy. Hij heeft allemaal uitslag in zijn gezicht en op zijn handjes (rode puntjes). Ondanks dat wij hier nog last hadden van muggen lijkt het volgens 3 kinderartsen niet op muggenbultjes. Bovendien was hij tegenover gister weer 60 gram afgevallen. Hij zit nu onder zijn 10 procent grens.

Er is bloed geprikt en zijn infectiewaarden en bloedplaatjes en zo waren goed. Morgen moeten we terug. Als de puntjes meer zijn dan gaan ze op allerlei infecties testen en eventueel bekijken voor een dermatoloog. Maar als hij morgen weer is afgevallen dan wordt hij sowieso opgenomen. Alleen het is zwaar kut dat ik waarschijnlijk niet bij hem in het ziekenhuis mag blijven. Ik zit dan ook alleen maar te huilen, elke keer begint het weer opnieuw. Als hij moet blijven ga ik gewoon niet naar huis. Ik pak een stoel en ik blijf naast hem zitten en weiger gewoon te gaan. Niemand mag mij bij hem weghalen. Zit nu alweer te huilen. Ik hoop zo erg dat hij morgen is aangekomen.

8. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    @klagen: hier ook zoveel lastjes en pijntjes en rugpijn en ongesteldheidspijn en harde buiken en beetje chago en pfffff moe en blegggggggg
    Hoofdpijn, misselijk en GEEN honger...

Zo... voor de rest geniet ik nog volop en heb boven en beneden stofgezogen :D

9. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    O meid wat vreselijk!!
    Zou het niet een kinderziekte kunnen zijn die zijn zus mee heeft genomen? Waterpokken, 5de/6de ziekte?
    Als die morgen moet blijven, gewoon eisen hoor dat je blijft!!

10. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Marijke!

Hier net gebeld hielprik was niet goed! Een dibieuze uitslag van schildklier dus net weer geprikt en nou weer afwachten tot de uitslag.. Dus ook hier in de tranen..

Dreames succes met Jordy hopelijk is die aangekomen!!

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @aappie20: Demi heeft helemaal nergens last van. Geen uitslag. Waterpokken heeft zij ook al gehad. Ze is verder niet ziek.

Ooh ja hij heeft ook nog spruw en daarvoor heeft hij medicijnen gekregen.

12. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Owww wat erg... zo kleine beebjes ziek...
    Hopen dat meevalt en snel beter word...

13. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @dreames, wat rot. En idd verschrikkelijk als ze je hem bij je weg halen. Dat is toch gewoon onmenselijk na 9 maanden. Ik duim heel erg voor je dat hij morgen gewoon is aangekomen. Moet hij gewoon aankomen om niet opgenomen te worden of weer onder de 10% zitten??

@natalievs, ook bij jou al tegenslag. Wat houdt een dubieuze uitslag precies in?? Wat een domme bewoording om je even flink onzeker te maken.

Hier geen rotdag, maar gewoon een hele erge zenuwdag. Net opnamegesprek gehad. Moest eerst nog een keer bloed prikken, toen uur ctg met ondertussen een vragenvuur van verpleegkundige over mn gezondheid enz. Uitleg hoe en wat er morgen gaat gebeuren, toen nog gesprekje met co-assistente gyneacologie en toen moest hoofd verloskunde nog een oordeel vellen over mijn ctg die helemaal goed was. En toen mocht ik eindelijk naar huis. Morgen om 12 uur melden en sta om 2 uur gepland. Bij geluk eerder, bij pech later.

14. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Succes morgen Sweetdreames!!!!
    Dat er maar mooi beebje uit mag komen!!!

15. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dibieuze uitslag houd in dat die niet goed is, maar dit kan ook nog zijn dat er te weinig bloed was of iets dergelijks om het goed te kunnen controleren en er niks aan de hand is.. Hoop het zo! Afwachten tot volgende uitslag hopelijk krijgen we die voor het weekend!!

Mocht die niet goed zijn moet die volgens mij dagelijks medicijnen om zijn ch (schildklier hormoon) op peil te houden

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @dreames: vervelend zeg dat t niet zo goed met Jordy. Hopelijk is ie morgen aangekomen en komen er geen enge bultjes/vlekjes meer bij.

@nathalie: Dubieuze uitslag? beetje vreemd. Hopelijk is de uitslag de volgende keer wel goed.

@bevallen: hier ook nog niks hoor. Weer ff wat gepoetst en gezogen en de wc gedaan, daarna lekker geluncht en toen weer erg veel pijn aan mijn been en bil en dus nu maar weer op de bank. Vandaar weinig laten horen vandaag.

@ingrid en bevalling: niks meer gehoord, dus mss zou het goed begonnen zijn?

Hier vandaag de kleine maar een keer gevoeld (wel erg weinig). Morgen naar vk, dus zal ik dat maar eens noemen.

17. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    ow ja sweetdreames: heel veel succes morgen!

Ik hoop op veel babynieuws morgen... Ingrid en Mishur en Sweetdreames natuurlijk! Spannend hoor!

18. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Zou het misschien een allergische reactie kunnen zijn op de medicijnen??

19. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Och Dreames... ik denk een beetje te kunnen begrijpen hoe je je moet voelen.

Toen Xavi opgenomen moest worden omdat hij onder de 10% grens zag en geelzucht had, dacht ik dat ik kapot ging!

Ik denk aan je!

20. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    @sweetdreams: ze heeft alleen gezegd dat als hij nog meer afvalt dat hij dan wordt opgenomen. Denk dat als hij weer een beetje aankomt ze hem niet gaan opnemen.

@aappie20: nee met die medicijnen moet hij nog beginnen en die bultjes heeft hij al sinds eergisteren.

@katalaya: dank je wel. Mocht je bij Xavi blijven of moest je naar huis? Hoop gewoon zo dat ik bij hem mag blijven. Mijn hart breekt als ik er aan denk hem achter te moeten laten.

Deel Deze Pagina