Hier D-day vandaag. Goed geslapen. Wel.om 6 uur wakker maar dat geeft niet. Moest het liefst rond 7 uur ontbijten en mag dan niet meer eten tot de ks rond 2 uur. Hopen dat er geen spoedgevallen tussen komen want dan moeten we nog langer wachten en dus zonder eten. Zit nu nog ff lekker in bad. Zal komende weken wel niet meer mogen en wil wel.even fris, glad en geschoren voor de dag komen. Sorry, reageer ff niet op.iedereen want zit op tel . Succes iedereen vandaag en degene die op nieuws zit te wachten; sterkte!!
vandaag in ieder geval weer een beebje, sweetdreams heel veel succes en geniet van de kleine na de ks. @hier: weer opgestaan met een krampend gevoel in de onderbuik, hoop niet dat dat weer de hele dag blijft. wat zal dat toch zijn. wil ook de vk niet bellen want elke keer moet ik dan plas inleveren bij de dokter, heb dat wel al 20 keer gedaan en is elke keer schoon, daar ben ik dus wel een beetje klaar mee. maar dit gevoel is ook erg irritant.
@sweetdreams, succes vanmiddag! @mishur, jij ook succes! ik heb wonder boven wonder wel goed geslapen tot uurtje of half 7 daarna liggen woelen en steeds maar denken hoop dat t allemaal goed is. mag om 11.40 voor de echo dus nog even geduld......
Marijke88: succes vandaag en hopen op goed nieuws, dat de echo niets afwijkend treft. ik duim voor je..
Meiden met al die nare berichten een knuffel Sweetdreams succes en genieten! Mishur fijn dat het nu doorzet ! Ingrid meid... Hoe is het met je?
Sweetdreams; heel veel succes vandaag! Gek hoor dat je gewoon weet dat je kleintje er vandaag is. Hopelijk valt alles mee en kun je straks heerlijk genieten. Spannend een jongen of een meisje ! Dreames: aahh wat zielig voor Jordy! Veel sterkte. Hopelijk knapt hij snel op en drinkt ie lekker z'n flesjes leeg. Mishur( Jaa goed zo! Kom op.. Succes! Ingrid; zal ze al bevallen zijn???? Marijke; jeetje wat vreemd van gister bij de echo. Spannende dag vandaag. Volgende wek zoiezo inleiden dan! Nou hopelijk is er niks aan aan de hand... Succes!! Overtijd; nou ga er hier zeker van uit dat ik overtijd ga. bij dochterlief was ik 11 dagen overtijd. Dus hou daar nu zeker rekening mee.. Zeg maar elke keer; over 4 weken is ze er zeker haha.. Jkuil; fijn dat Lana het zo goed doet!! oei dat bloeden was vervelend, zielig voor zo'n klein mopje. Lees op m'n telefoon dus weet niet alles meer. Sorry!
Dreames, Marijke en Nathalie: Wat een naar nieuws allemaal! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik hoop en duim met jullie mee dat het allemaal mee mag vallen! Vanaf hier ook een digiknuf! Dreames fijn dat je mocht blijven vannacht, ik snap nu al dat je je mannetje niet alleen achter kan laten... Marijke: Succes zometeen! Nathalie: Voor het weekend de uitslag!! Ik duim met je mee! Echo's: Hier afgelopen weken ook meerdere echo's gehad, wel op indicatie! Anders is het hier ook niet normaal! Sweetdreams: Heeeel veeel succes vandaag! Jij hebt vandaag je beebje in je handen! Lekker genieten hoor... Autumngirl: Gefeliciteerd! Bakerpraatjes: Heb eigenlijk ook nog niets geprobeerd! Helpt toch niet.... Jkuil: Lekker dat Lana het zo goed doet! Houden zo hoor! Mishur: Jij ook heeel veeel succes vandaag! Eindelijk... Of niet? En ik ben ook benieuwd hoe het met Ingrid is!! Vanavond voor de eerste keer naar de klin. VK! Ben benieuwd, en hoop dat ik wat af kan dwingen.... Al hebben ze de papieren van de VK, heb besloten dat ik daar wel even ga mopperen! Wie weet helpt het!
Voor de lijst dames: Robine, 3100 gram en lengte nog niet bekend. Gaan we zo bekijken! Alles gaat goed hier na omstandigheden hihi! Erg aan het genieten van mijn dochter!
Lijst Actieve leden 16-31 December 2012 mama's Uitgerekende datum: 16-12: Rijkie28, 31 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis 16-12: Vogeltje85, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 16-12: Mya, 31 jaar, 1ste kindje, BV, Ziekenhuis 17-12: Sweetdreams, 24 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis (medisch), 13-12 geplande ks 17-12: Kirasese, 27 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 18-12: Nonaches, .. jaar, 1e kindje, BV, Thuis 19-12: Bby3, 29 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch) 22-12: IngridE, 28 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis, 10-12 Inleiden (avond) 22-12: Wondertje2012, 31 jaar, 1e kindje, FV, Thuis 24-12: Whoppie, 30 jaar, 1e kindje, FV, Thuis 24-12: Liefdeis, 24jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis 24-12: Zazz, 26 jaar, 2e kindje, BV, Thuis 25-12: Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje 25-12: Marlijntje, 27 jaar, 2e kindje, FV, Thuis 27-12: Moedertje1983, 29 jaar, 2e kindje, FV, Thuis 27-12: Miesje24, 30 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis 27-12: Marijke88, 24 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis 17-12 Inleiden 27:12: Bambie, 39 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis 28-12: Smurfin29, 29 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis 28-12: Versluis, 29 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis (medisch) 28-12: Mups, 31 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 28-12: Sidneys, 29-12: Aappie20, 23 jaar, 1e kindje, FV/BV?, Ziekenhuis 29-12: Mikatjuh, 34 jaar, 2e kindje, BV, Thuis 29-12: Zowie, 29 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis 30-12: Aviya, 3e kindje, BV, Ziekenhuis (KS) 30-12: Mishur, 26 jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis, 11-12 Inleiden 30-12: MamaVanBas, 24 Jaar, 3e kindje 27 Mama's: 14 jongens, 6 meisjes, 7 verrassingen/geheim/onbekend Bevallen: 24-09: Jessyd van Lucas Dennis Alec (1295 gram & 37 cm) met 27+0 13-10: Azucena van Quinten Noah (1575 gram & 40 cm) met 30+3 30-11: Kyrah12 van Lissy (2685 gram & .. cm) met 36+5 01-12: Katalaya van Xavi Alexander (3475 gram & .. cm) met 37+5 04-12: Flashyfly van Kyan Aiden (4370 gram & 55 cm) met 37+6 05-12: Happy12 van Linn ( 2940 gram & 50 cm) met 37+5 06-12: Nathalievs van Luc (2800 gram & 48 cm) met 36+3 07-12: Dreames van jordy joël (3470 gram & 50 cm) met 38+5 08-12: Swiebertje van Janne (3640 gram & 52 cm) met 38+1 08-12: Chocoladekoekje van Cato (4215 gram & .. cm) met 38+6 09-12: Jkuil01 van Lana (3075 gram & .. cm) met 38+4 10-12: Lynn1302 van Jaylen Mairo (3185 gram & 48 cm) met 38+1 10-12: Marijke1985 van Gigi (3200 gram & .. cm) met 38+3 12-12: Lieverd86 van Robine ( 3100 gram & .. cm) met 38+0 12-12: Autumngirl van ........... (....gram & .. cm) met ..+. Afspraken: 13-12: Whoppie controle vk 13-12: Versluis controle vk 13-12: Liefdeis Intake klin. Vk 14-12: Azucena gesprek gynaecoloog om medisch dossier door te spreken 17-12: Zowie controle vk 17-12: Azucena afspraak gyn voor zetten implanon 17-12: Kirasese controle vk + echo + toucheren 18-12: Mups controle vk 18-12: Azucena - Quinten CB 18-12: Vogeltje85 controle vk eventuele strippoging 18-12: Smurfin29 controle vk 19-12: Azucena - Quinten mri-scan, Echo, bloedprikken 19-12: Nonaches controle vk 21-12: Azucena - Quinten Fysiotherapie Vlindertjes: 24-04: MamaMars (4w) 04-05: Jossie81 (6w) 13-05: Brix (8w2) 18-05: Veerle (9w3) 29-05: Annabeth (7w2) 06-06: Laura98 (12w)
@lieverd Wat een mooie naam! Fijn sat het goed gaat! @dreames Fijn dat je bij hem mocht blijven. Sterkte! @sweetdreams Zet hem op vanmiddag! @Mishur Jeee, succes!! Verdacht stil bij Ingrid, hoop dat je nu lekker van je ukje aan het genieten bent! Vandaag voor mij een pittig dagje. Moet niet klagen, want het gaat allemaal super goed, Cato is tot nu toe maar 5% afgevallen en drinkt goed, kraamhulp doet haar werk fantastisch en zorgt ook goed voor m'n oudste dochter. Toch even een dagje dat ik erg licht geprikkeld ben en twijfel of ik dit wel wil. Geen kraamtranen, maar zal wel op hetzelfde neerkomen Manlief is sinds gister weer werken en vanaf maandag 2 weken vrij. Vind hrt helemaal niet leuk dat hij weg is, maar meer vrije dagen heeft hij nou eenmaal niet meer. Ach ja, zal morgen vast weer een stuk beter gaan!
@sweetdreams: succes vandaag. Straks heb jij je baby! @marijke88: veel succes bij de echo! @lieverd86: mooie naam. Ondanks dat Jordy goed eet of bij kreeg met de sonde is hij toch weet afgevallen. Ooh meiden wat ben ik bang. Hoop dat dit snel goed komt. We mogen dus spwieso nog niet naar huis maar ik kan vannacht weer blijven. Mn hart breekt als ik aan mn dochter denk. Ik moet hoe dan ook 1 van mijn kids alleen laten. Het huilen staat me nafer dan het lachen.
Chocokoek; knuff voor jou! Waar twijfel je aan dan; of je dit wel wilt.. Straks is je man lekker 2 weken vrij joh, genieten toch?! Ben wel benieuwd hoe de naam van je eerste dochter is hihi.. Wat vond je moeder van de naam Cato, hihi.. Succes en alles komt goed!!! Dreames; knuff voor jou! Ow wat is dat toch moeilijk he.. Wil er ook echt niet aan denken. Ik maak t nog niet mee en kan er soms nu al van wakker liggen of over piekeren hoe en wie mijn dochter opvangt tijdens de bevalling. Allemaal lieve mensen om ons heen maar onze dochter is gevoelig voor zulke dingen.. Pff en dan ook nog eens de onzekerheid van je mannetje! Sterkte, denken aan jullie. Lieverd; mooie naam Robine!!! Lekker genieten !
Jeetje dreames wat spannend voor je meid! Gelukkig ligt hij nu in het ziekenhuis en is alle zorg dichtbij! @chocoladekoekje: Laat zo'n dag maar lekker over je heen komen! Het hoort erbij en het komt allemaal weer goed. Vandaag mag je gewoon toegeven aan die gevoelens! @Lieverd: Mooie naam! Geniet er maar van hoor! Ik kan niet wachten! @liefdeis: Je hebt het vast al eerder verteld maar waarom ga je naar een klin.vk? Hier is alles nog erg rustig.... Net maar weer stofgezogen en boodschappen gedaan... Nu maar weer op de bank. Ga denk weer verder met het babymutsje wat ik aan het haken ben.
Dreames: He bah, wat een spanning en onzekerheid! Sterkte, en ik denk aan jullie! Dat wil je niet in deze tijd! Lieverd: Wat een leuke naam! Choco: Laat je inderdaad maar lekker verwennen vandaag! Vogeltje: Ben sinds vorige week overgenomen door de Gyn/Klin.VK, omdat ik een hoge bloeddruk heb/had, en daarbij ook klachten heb van hoofdpijn en vocht vasthouden! Word nu meerdere keren in de week in de gaten gehouden, en blijft schommelen! Vanavond voor het eerst een 'normale controle' daar, en een intake, was eerder geen tijd voor! Ga zo maar weer eens aan mijn nesteldrang toegeven, alles is schoon... maar MOET wat doen!! Hihi!
Nog een tegenvaller nietjes keizersnede zijn eruit is wond open gesprongen!! Verloskundige zegt niks aan te doen maar is echt heel akelig dus bellen zo het ziekenhuis..
@lieverd: wat grappig. Robine! Leuk hoor. Ik heet namelijk Robina... lijkt erop @dreames: even een digiknuff voor jou! sterkte. Ik duim voor Jordy. @Mishur: fijn dat het nu door gaat zetten... @chocokoekje: kraamtranen is volgens mij heel normaal, sterkte met deze dag en hopelijk vanaf morgen weer beter. Ik ben ook wel erg benieuwd naar Ingrid. Hier vandaag apk gehad. Gister erg veel steken in mijn onderbuik en vagina, en dat heeft wel iets gedaan. Meneer ligt nu vast in het bekken, dus dan kan er ook wat gaan gebeuren. Hopelijk gaat het snel en zijn we voor de kerst met zijn drietjes... Verder was alles weer helemaal goed.