Marijke88 weet iemand hoe het met haar is, of ze het nog vol kan houden?! of misschien dat ze al bevallen is?!!! Versluis, hoe ben je aan de naam Daniyar gekomen, ook voor de anderen, hoe komen jullie aan de naam van jullie kleintjes??? Flashyfly, even gas terug nemen, is niet niks wat je mee hebt gemaakt!!! Meiden die al bevallen zijn, neem je rust, en geniet van de kleine!! pff sorry voor mn gekwek, zal weer snel stil zijn
Ik heb net weer een hele lap hier bijgelezen, tsjonge wat een hoop is er geschreven Kirasese; wat een heftig verhaal en een ingrijpende bevalling. Gelukkig kun je nu herstellen en genieten van jullie zoon. Bby; Gefeliciteerd met jullie dochter! We zitten dus al op de helft van de bevallingen deze lijst. Wie weet een hoop kerstkindjes, kan zomaar eens gaan gebeuren gezien alle data. Jessy; wel heel fijn dat ie nu zelf uit de fles heeft gedronken, toch weer een stap in de goede richting. Morgen krijgt Daniyar hier zijn hielprik, ben benieuwd hoe hij zich houdt. Ik vind het iig verre van leuk, maar toch maar even doorbijten Hier nog ons thuiskomst plaatje: Bekijk bijlage 293318
Mijn man komt uit Noord-Irak en deze naam komt daar ook vandaan, het betekent uitvinder/speciaal en sterke jongen. De oudste heet Bezhân en dat betekent uitblinker. Onze mannen hebben dus een naam waar te maken Gezellig toch dat gekwek, ik vind het altijd heerlijk om te lezen, vergeet bij het reageren wel eens wat, maar heerlijk om hier van alles terug te lezen.
Jessyd kijk dat is positief nieuws!!! Succes en duimnen dat het lukt!!! Versluis, wat een droppie!!! en dat berenvelletje.... te schattig! Hielprik is noodzakelijk, maar begrijp wel dat je daar tegen op ziet, sterkte!
Hele bijzondere naam ook, Bezhan (sorry geen dakje op de a) is ook zo'n mooie aparte naam, hou daar echt van zeker met die betekenis van de namen, maakt het speciaal. dank je wel voor de uitleg, speciaal ook dat jouw man uit Noord Irak komt! Dank je wel voor het delen. Hier idem, lees veel maar goed reageren gaat beetje langzaam, er wordt zoveel neergepend op het moment wel fijn hoor! (denk zeker voor de dames die nog moeten wachten)
Zo ff mijn frustratie afgereageerd, wát was deze gyn een oetlul zeg, je zou hem een bevalling gunnen pfff... Ten eerste liep hij 2uur! Uit, was mijn onderdruk te hoog met mijn bloeddruk, maar dat was niet belangrijk? Vond hij strippen onzin, daar was nog nooit iemand op bevallen...en wat betreft mijn "zwangerschapsdoofheid" dat viel wel mee ik kon hem toch nog horen?? Echt mijn bek viel open! Hij heeft ook niets gecontroleerd verder en ik stond binnen 5 minuten weer buiten...de volgende keer zouden we het wel gaan hebben over het eventuele bevallingsplan op 31 december 5 dagen na mijn uitgerekende datum??? Het was namelijk onzin om per week te controleren na 37 weken omdat er geen touw aan vast te knopen is wanneer vrouwen bevallen... Je zou het accuut inslikken als hij aan je bed komt zeg! Morgenochtend ga ik de vk bellen om te overleggen met haar wat ik nu moet doen, wordt er alleen nog maar onzekerder door.... Zo ff reageren op de laatste bladzij, en dan ff terug lezen... @jessy eindelijk wat positiefs! Goed van Lucas zeg! @versluis mooie namen inderdaad, ik hou wel van namen met een mooie betekenis, en ook een mooie foto! @avida jij vast succes voor donderdag, zie je er tegenop of juist niet? Trouwens jou oudste is morgen (vandaag het is 0.00 uur) jarig toch? Gefeliciteerd!
@bambie: jeetje wat een #%&* lekker vrouwonvriendelijk! Zal zeker de vk bellen en anders een andere gyn! Meiden heb last van krampen, begint in mn bovenbenen en rug. Wordt dan erger en zwakt weer af. Heb het nu om de 10 min ongeveer. Zou dat een begin zijn of zijn het voorweeen? Had al ffies uurtje geslapen maar nu werd ik er wakker van..
@vogeltje klinkt als been weeën? Heb je al ff warm gedoucht of kruikje gemaakt? Gezien jou termijn kan het maar zo eens het begin van het echte werk zijn!
Nee nog niet, het is ook pas net begonnen.... Wilde eigenlijk proberen te gaan slapen maar doet toch best wel pijn ook in mn rug.. Kruikje is goed idee
Lekker kruikje maken en in je rug leggen, hoop voor je dat het begonnen is maar dat je nog wel een beetje kan slapen! *knuffel*
Achteraf wel heeeel stom om bevallingsverhaal neer te zetten. Helemaal niet over nagedacht! Excuses dames! Maatlr jullie bevalling zal vast en zeker beter gaan!! Vrouw 1 kamer ernaast had 3u weeën en 3 persweeën en hoppa uur later liep ze weg met haar 1e kleine!!! Denk daar maar aan! Ik ben toevallig worst case en gyn heeft mij 5x extra benadrukt dat ik echt wel voor nog beebje kan gaan, enkel onder haar toezicht en met duidelijk bevallingsplan zodat dit zich niet herhaald... En nu nog gaat het ales behalve lekker, maar heeft echt meer met pech te maken dan met normaal. Sorry dames, wou niemand laten schrikken!!!!! Kleine is het dubbel en dwars waard!!!!
Goeiemorgen allemaal! Bambie: Nou ja zeg.. Wat een l.. zeg!! Wat is dat toch met die gyneacologen! Vogeltje: Nog kunnen slapen? En hoe is 't nu? Marijke: Hoe is het bij jou? Kirasese: Je hebt mij er niet mee bang gemaakt hoor! Laat alles 'lekker' over mij heen komen, elke bevalling is anders...
Vogeltje; hoe is het nu? Hoop voor je dat het is door gezet! Bambie; nee dat kan toch niet!! Wat is dat voor een gyn?!!! Zou vandaag ook even de vk bellen. Jeetje wat een gek zeg. Wil je nog geen eens bij bevallen met zo iemand. Bang bevalling verhalen; nee hoor hier ook nier bang gemaakt. Hier was m'n eerste bevalling ook best drama. Maar ga er van uit dat ie nu totaal anders is. En indd sommige vrouwen 'poepen' ze zo uit hahaha.. Vind het juist erg mooi om te lezen! Foto spam; heerlijk die kleine baby'tjes! Blijven spammen! Hier; weer een wakker nachtje gehad. Kreeg honger dus maar een banaan gegeten en de afwas opgeruimd die er nog stond haha.. Kon weer niet goed liggen op m'n zij, en op m'n rug slaapt zo niet lekker! Blij als ik op m'n buik kan liggen.. De eerste tijd blijen die slapeloze gebroken nachten toch maar dan hoef ik niet zo'n buik mee te sjouwen haha.. Straks dochter naar kdv en even t dorp in en dan weer terug in bed!
@vogeltje: ben benieuwd of het vannacht nog heeft doorgezet. @bambie: wat een gigantische eikel die gyn. Klinkt mij als een hoogbejaarde man die in al die jaren geen inlevingsvermogen voor zwangere vrouwen heeft kunnen ontwikkelen. Ben benieuwd wat je vk ervan zegt. Hier gaat het drinken van Jordy wisselend. Hij krijgt nu 7 x 80 cc (en als hij slecht drinkt bieden we hem een 8e keer 80 cc aan). Vannacht drinkt hij zomaar 100 cc op (dus hij kan het wel) en andere keren krijgen we er niet meer als 60 cc per keer in. Maar hij is soms wel gewoon nog wakker dan, hij heeft dan gewoon voldoende en wil niet meer. Mijn duimen draaien overuren om te hopen dat hij van de week als hij gewogen moet worden (wrsch donderdag ik ontvang vandaag de afspraakbrief) hij netjes is aangekomen. Zijn poepbroeken zijn wel minder vaak maar nog wel regelmatig dun (niet meer waterdun) en met veel slijm erin.
@nare verhalen: die hou je altijd en kan gebeuren natuurlijk, maar wordt er niet bang van. Laat t lekker over me heen komen. Er zijn veel meer goede verhalen. Maar die blijven niet altijd hangen... @vogeltje: hoop dat t echte werk begonnen is voor je. Hier ook weer nachtdienst! Vier uur opgezeten vanwege rommelende buik en maagzuur. Bleh. Nu net wakker. Maar straks nog maar wEer ff terug bedje in denk ik.
hier sinds vanacht af toe last van de onderrug heb wel wat kunnen slapen maar rond 1 uur .sinds vanochten half zeven weer last van me rug tot kwart over zeven toen helemaal niks meer en nu net van kwart voor negen tot 5 over negen weer. dus nu hoop ik dat door zet ,moet vanmidag ook nog naar vk.dus af wachten.vogeltje hoe is nu bij jou.
Hallo iedereen, Noanches, wat fijn dat alles zo goed gaat Katalaya, wat een knapperd heb jij zeg! Kirasese, jij het ook al zo een knapperd! Smurfin, fijn dat het geen blaasontsteking is! Aviya, fijn dat je je nu zo goed kunt voorbereiden, die tips zijn idd handig, 3de keizersnee, dan heb je idd heel wt ervaring! Versluis, jij hebt ook al zo een knapperd! Jessyd, fijn dat het beter gaat met je zoontje, hopenlijk mag hij dit jar nog naar huis! Bambie, wat erg zeg hoe jou gyn doet, ik zou klacht egen hem indienen! Vogeltje, wat spannend, ben benieuwd of het heeft doorgezet! Whoppie, vervelend he die maagzuur, ik heb het ook steeds vaker nu, vannacht maar 3 uurtjes geslapen.... Rijkie, wie weet begint het bij jou ook dan, spanbend hoor! Ik wil ook! Gister ben ik gestript, was best pijnlijk, maar ze kon er ook maar net aan bij zei ze, duurde ook maar minuut of zo, had daarna best beetje menstruatie achtige krampen rest van de dag en bloedde ook flink. Savonds geen druppel bloed meer, en vanmorgen vroeg verloor ik slijm met bloed gemengd, was geen prop en maar klein beetje, iemand ervaring mee?