Zo herkenbaar allemaal wat er wordt getypt.. Ben er ook zo klaar mee, al weken!!! Echt niet meer leuk die pijn etc! Door de gebroken nachten vd pijn ben ik ook echt bang dat ik niet meer ga trekken straks. Hoe moet ik nog vrolijk doen terwijl ik dat echt niet ben.. Ga echt aan de bel trekken donderdag bij de vk dat ik nu al zolang aangeef dat ik gewoon echt pijn heb etc. En dat ik gewoon niet meer trek om nog 2 weken overtijd te gaan! Ben dan bijna 40w, dan zullen ze toch echt wel iets gaan doen hoop ik voor ze! Oke ik snap als alles goed gaat etc, dat ze de natuur hun gang willen laten gaan maar wat is nu een klein handje (vingers) helpen?! Pff.. Zucht.. Kreun... Steun.. Puf...
@marijke: Ook hier nog gefeliciteerd! @mamavanbas: lekker klagen hier! moet kunnen. Kan ik lekker meedoen. Ik wil ook gewoon heel graag dat ie komt, dat we m lekker kunnen zien en knuffelen. Ik moet morgen naar vk, ga ik eens vragen of ze iets gaan doen als ik over tijd raak. want dat duurt nu niet zo lang meer (6 dagen).
Aappie: Haha, gelukkig maar!! Dacht al dat je zonder ons op de hoogte te stellen aan het bevallen was geslagen!! En dat kan natuurlijk niet!! Heeft de VK nog iets voor je kunnen doen? Iedereen lijkt er een beetje doorheen te zitten he! Word gewoon zwaar nu, geestelijk en lichamelijk! Toch ben ik blij dat ik dat hier kwijt kan, vriendinnnen, ouders, andere familie schijnen dat toch niet helemaal te begrijpen! Daarom zeg ik altijd maar: Gaat goed!! Dus meiden, hier lekker blijven "klagen" hoor!! Smurfin: Dat klinkt lekker!! Stiekem wel een beetje jaloers... Hopen dat de massage ook helpt! Jkuil: Zoo, dat was een fijn nachtje! Lekker bijgetankt! Marijke: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Ook een keizersnede... Kom lekker bij, en geniet! Hoe is het met alle andere bevallen dames? En Azucena: Volgens mij een spannende dag vandaag... Krijg je meteen de uitslagen?
Marijke gefeliciteerd! Leuke naam! Enne wij willen een foto zien van die bos haar Lekker bijkomen en genieten.
@ marijke gefeliciteerd met jullie Wout silvijn @smurfin heerlijk die massage Vanmorgen vk gehad verteld en gehuild en geschreeuwd dat ik het helemaal niet meer trek... En eindelijk zowaar een menselijke reactie; meid ik zie het we gaan wat doen!!! Word of vanmiddag gebelt met een behandelplan uiterlijk vrijdag bij de volgende controle hoor ik wat... Maar ik ga zelf morgen bellen als ik niks hoor.
Marijke: van harte gefeliciteerd met zoon wout Aappie: fijn dat ze in ieder geval naar je luisteren, ben benieuwd.. apk: hier weer goedgekeurd, wel aangegeven dat me rug beetje zwaar en pijn gaat doen, moet echt proberen op me houding te letten en in principe gaan ze hier pas met 41 weken kijken of er al wat gebeurd als je nog niet bevallen ben. maandag weer terug komen. AZUCENA: Hoe was het met Quinten bij het CB????
Aappie: Hebben ze niet nog een keer getoucheerd? Had ik wel een beetje verwacht na het verliezen van je slijmprop?! Smurfin: Lekker! Jammer dat ze pas met 41 gaan strippen, hopen dat het eerder begint!!
Lijst Actieve leden 16-31 December 2012 mama's Uitgerekende datum: 16-12: Rijkie28, 31 jaar, 2e kindje, BV, Ziekenhuis 16-12: Vogeltje85, 27 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 16-12: Mya, 31 jaar, 1ste kindje, BV, Ziekenhuis 19-12: 27denise, 28 jaar, 1ste kindje, FV, Thuis 22-12: Wondertje2012, 31 jaar, 1e kindje, FV, Thuis 24-12: Whoppie, 30 jaar, 1e kindje, FV, Thuis 24-12: Liefdeis, 24jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis 24-12: Zazz, 27 jaar, 2e kindje, BV, Thuis 25-12: Carlo1987, 24 jaar, 2e kindje, .., ..... 25-12: Marlijntje, 27 jaar, 2e kindje, FV, Thuis 27-12: Moedertje1983, 29 jaar, 2e kindje, FV, Thuis 27-12: Miesje24, 30 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis tussen 18-12 en 23-12 geplande KS 27:12: Bambie, 39 jaar, 2e kindje, FV, Ziekenhuis 28-12: Smurfin29, 29 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis 28-12: Mups, 31 jaar, 1e kindje, BV, Thuis 28-12: Sidneys,...., ....., .., ....... 28-12: Chila, .. jaar, 1e kindje, BV, Ziekenhuis 29-12: Aappie20, 23 jaar, 1e kindje, FV/BV?, Ziekenhuis 29-12: Mikatjuh, 34 jaar, 2e kindje, BV, Thuis 29-12: Zowie, 29 jaar, 1e kindje, FV, Ziekenhuis 30-12: Aviya, 3e kindje, BV, Ziekenhuis 20-12 KS 30-12: MamaVanBas, 24 Jaar, 3e kindje, BV, Ziekenhuis 22 Mama's: 10 jongens, 7 meisjes, 5 verrassingen/geheim/onbekend Bevallen: 24-09: Jessyd van Lucas Dennis Alec (1295 gram & 37 cm) met 27+0 13-10: Azucena van Quinten Noah (1575 gram & 40 cm) met 30+3 30-11: Kyrah12 van Lissy (2685 gram & .. cm) met 36+5 01-12: Katalaya van Xavi Alexander (3475 gram & .. cm) met 37+5 04-12: Flashyfly van Kyan Aiden (4370 gram & 55 cm) met 37+6 05-12: Happy12 van Linn ( 2940 gram & 50 cm) met 37+5 06-12: Nathalievs van Luc (2800 gram & 48 cm) met 36+3 07-12: Dreames van jordy joël (3470 gram & 50 cm) met 38+5 08-12: Swiebertje van Janne (3640 gram & 52 cm) met 38+1 08-12: Chocoladekoekje van Cato (4215 gram & .. cm) met 38+6 09-12: Jkuil01 van Lana (3075 gram & .. cm) met 38+4 10-12: Lynn1302 van Jaylen Mairo (3185 gram & 48 cm) met 38+1 10-12: Marijke1985 van Gigi (3200 gram & .. cm) met 38+3 12-12: Lieverd86 van Robine ( 3100 gram & .. cm) met 38+0 12-12: Autumngirl van M. (3215 gram & 52 cm) met 39+2 13-12: IngridE van Stijn (4490 gram & ..cm) met 38+5 13-12: Mishur van Elijah (3310 gram & .. cm) met 37+4 13-12: Sweetdreams van Ruben (4065 gram & .. cm) met 39+4 13-12: Bby3 vanYaela (2970 gram & 47 cm) met 39+1 14-12: Versluis van Daniyar (3345 gram & 50 cm) met 37+6 15-12: Nonaches van Benjamin (3040 gram & .. cm) met 39+4 16-12: Kirasese van K.iann R.ayne P.ieter (3810 gram + ..cm) met 39+6 17-12: Marijke88 van Wout Silvijn (3440 gram & 51 cm) met 38+4 23 Mama's 15 jongens, 8 meisjes Afspraken: 18-12: Azucena - Quinten CB 18-12: Vogeltje85 controle vk + eventuele strippoging 18-12: Rijkie28 controle vk 18-12: 27denise controle vk 19-12: Azucena - Quinten mri-scan, Echo, bloedprikken 19-12: Dreames Jordy gehoortest 20-12: Zazz controle vk 21-12: Azucena - Quinten fysiotherapie 21-12: Jkuil - Lana gehoortest 24-12: Zowie controle gyn 24-12: Mups controle vk 24-12: Smurfin29 controle vk Vlindertjes: 24-04: MamaMars (4w) 04-05: Jossie81 (6w) 13-05: Brix (8w2) 18-05: Veerle (9w3) 29-05: Annabeth (7w2) 06-06: Laura98 (12w)
hebben ze gedaan maar helaas niks geen millimeter..... nu wel bloedverlies dus ff in de gaten houden dat is echt balen smurfin!
Marijke88 van harte met Wout!!! Geniet er van meiss Mamavanbas niet meer accepteren, maar laten weten dat je er dus ECHT klaar mee bent, genoeg is genoeg, en dat nemen ze dus niet serieus, laat je partner het ook nog eens dunnetjes uitleggen hoe of wat (tenminste als je geen heet gebakerde partner hebt ) 3600 gram geschat en je hebt kramp... neem je rust niet focussen hier op, maar aangeven dat het echt genoeg is, en dat het tijd is (zeker iedere keer die kramp, is het geen blaasontsteking? anders mogen ze nu wel gaan strippen, snap niet dat ze dit al niet gedaan hebben) Whoppie nog paar daagjes en dan schrijven we jou hier dus ook tussen?!!
Dames, ik net terug van controle en ben echt zwaar teleurgesteld. In het ziekenhuis vertelden ze mij sowieso met 39 weken te kijken of er ingeleid kon worden, als het nog niet open stond oid dan door middel van andere dingetjes. Kom ik vandaag op controle en hun vertellen mij even doodleuk dat als ik niet gestript kan worden ik toch echt tot de bevalling vanzelf komt door moet lopen. Dat hebben ze even overlegd met het ziekenhuis. En de kans dat er al iets ontsluiting was was wel heel erg klein maar ze hopen dat ik zsm beval. Nou daar heb ik wat aan. Verder moet ik maar slaaptabletten nemen en een paar keer per dag paracetamol. Nou echt niet dus.
@ Aappie Wat fijn dat ze wat gaan doen, ben benieuwd wat het plan gaat worden! @ Smurfin Die rugpijn herken ik wel, begint hier ook steeds erger te worden helaas. @ Chila Balen hoor dat ze niets gaan doen. Hier schiet je dus niets mee op. Hopelijk komt het snel op gang.
Alle bevallen dames, gefeliciteerd & geniet!! Dreames, wat ontzettend fijn dat Jordy weer thuis is! Hopelijk gaat hij nu goed aankomen! Jessy, wow! Dat is goed nieuws.. Ik duim en hoop heel hard dat Lucas nog lekker voor oud&nieuw thuis is! Is hij al helemaal van ademhalingsondersteuning af? En hoe gaat het met z'n alarmen? Laatste loodjes, sterkte, succes en geniet vooral van de laatste loeizware dagen. Aappie, hopelijk kunnen ze snel wat voor je betekenen! Begrijp helemaal dat je er doorheen zit. Nog even doorbijten. Iedereen die ik vergeet sorry! Ik heb het zo druk de laatste dagen, dat ik niet meer de kans krijg om te reageren, maar ik lees braaf alles meerdere keren per dag bij (ideaal voor tijdens het kolven .) Vandaag dus naar het CB geweest en Quinten doet het goed . 3250 Gram en 51 cm alweer. We gaan dus langzaam van maatje 44 naar een heuse échte babymaat . Ik vind het wel heel bizar dat ik nu eigenlijk nog zwanger zou moeten zijn.. Morgen was ik uitgerekend, maar ik heb gewoon al een zoon van ruim 2 maanden.. Verder gaat het met mij stiekem helemaal niet goed, maar we gaan gewoon lekker door . Quinten slaapt 's nachts zo'n 4 à 5 uur door en hij zit nu op 7 voedingen van 80. Niet verkeerd dus. Het kolven, aanleggen, wegen, fles geven begint een beetje op te breken, maar ik zou het onwijs zonde vinden om nu te stoppen met BV. Dus ondanks dat het onwijs vermoeiend is, wil ik graag volhouden. Morgen voor het eerst écht weg met Quinten in de wagen, kerst shoppen in de stad. Hij heeft gister z'n RS prik gehad, dus hij mag zich nu onder de mensen begeven. Z'n prik was even schreeuwen, maar het was ook heel snel over. Stoer ding . En om m'n verhaal af te toppen natuurlijk nog een foto. Jammer van de vuist voor z'n mond, anders hadden we deze op canvas laten drukken denk ik.
zo ik ben ook weer tereug van de vk. alles was goed. ze zouden me dus strippen maar ze moest nog vragen aan die vrouw die het deed nou vandaag werd het niks omdat er teveel bevalingen zijn dus kon het niet, mschien maandag dus weer afspraak nu rustig af wachten.
hij is van de ademhalingsondersteuning af. hij heeft nog vrij veel dipjes met zn hartslag als dat weg is en hij zelf goed kan drinken mag hij mee naar huis. mag ook wel want hij is al bijna 3 maanden
Wauw! Wat goed van Lucas . Kanjer. Die dipjes kunnen zomaar in een keer over zijn (dat was hier in ieder geval wel). Hersteld hij zich wel altijd zelf of heeft hij soms nog hulp nodig?
Ooooh nog meer lieve foto's!!! Zoooo schattig!! Voor dames die wachten, hoop dat zsm doorzet! Ineens kan het begonnen zijn! Ik had geen slijmprop verloren, geen vruchtwater en totaal geen voorteken. Behalve een lange nacht van harde pijnlijke buiken... Ik hoop dus dat het snel start!!! En dat we allemaal het jaar uit gaan met de kleintjes gezond en wel en vooral... thuis!!!
Jessy, ja, dat is dan eigenlijk wel vervelend. Is de kans wel reeel dat hij dan binnenkort in een keer wel dip vrij is met z'n afwijking? Of zit daar een andere marge, dus dat bijvoorbeeld 3 dipjes per dag met zelfherstel goed genoeg is? Wat ik nog vergat te vertellen is dat de MRI is verzet naar donderdag 13:00. Er kwam een spoedgeval tussen, daar belde ze gister over . Wist niet dat je twee dagen van te voren al een spoedgeval kan hebben .