Miesje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Vogeltje: Zooo, dat is super snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Jullie brengen het percentage meisjes weer omhoog! Geniet ervan beide, kom lekker bij! Aappie: Balen zeg, heb je toch het gevoel dat al die voorweeen voor 'niks' zijn! Chila: Wat rot dat ze niks voor je willen doen, zeker in jou situatie! Azucena: Lieeef, wat een lekker koppie heeft die ook! Doe je wel rustig aan meis, en anders praat erover! Balen dat de scan is uitgesteld! Rijkie: Fijn dat alles weer goed was! Jessy: Kijk, hij lijkt vooruit te gaan! Jkuil: Zucht... Zo leuk die foto's! Nathalie: Wat een goed nieuws!! Super! Keizersnedes: Dat viel mij ook al op! Hier geen nieuws eigenlijk ... Harde buiken van afgelopen dagen lijken hier ook weer wat minder te worden! Stilte voor de storm??? Kijken jullie ook Een huis vol? Vind het zo leuk! Leuke gezinnen ook..
Miesje van harte gefeliciteerd met EVa!!! Vogeltje gefeliciteerd met Saar!!! Lekker gaan genieten er van!!!
Miesje, van harte gefeliciteerd, veel geluk samen! Vogeltje, jij ook van harte gefeliciteerd, en veel geluk samen!
Joehoei weer 2 baby meisjes bij.. Zo gaat het goed dames!! Miesje; proficiat met Eva! Genieten!!! Vogeltje; zo is dat even snel gegaan, thuis bevallen? Gefeliciteerd met Saar! geniet van je gezinnetje. Leuke namen ook!
Meisje en vogeltje: van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van. Ja helaas, ik voel me niet serieus genomen. Vind het ook apart dat ik en in het ziekenhuis onder controle ben en bij de vkpraktijk. Ze bemoeien zich er allebei mee. Weten jullie of als je geen ontsluiting hebt dat ze dan helemaal niet kunnen inleiden? Dmv veter ofzo kan dat toch om je baarmoeder te rijpen?
Miesje: Gefeliciteerd met jullie dochter! Vogeltje: Jullie ook gefeliciteerd met jullie dochter! JKuil; Wat een mooie meid! En een mooie bos met haar! Marijke88; Gefeliciteerd met Wout! Heerlijk als ze zo meewerken in het ziekenhuis, ze zien het toch ook zelf en luisteren naar je patienten is ook een kunst, dat blijkt. Succes met herstellen! Hier hoop ik ook een nacht met wat uurtjes slaap. Daniyar slaapt overdag goed, maar hij heeft niet door dat de nacht daar ook wel voor bedoeld is. Ik denk dat ik vanavond maar probeer hem eerst helemaal goed in slaap te krijgen en dan pas zelf te gaan slapen. Zolang hij niet echt slaapt maait hij zichzelf steeds wakker met zijn armen. Morgen ga ik bij Prenatal ook zo'n speciale slaapzak kopen waarbij hij helemaal ingepakt zit, een puckaboo. Voor de nachten zou dat best eens een goede oplossing kunnen zijn.
Miesje en Vogeltje van harte gefeliciteerd met jullie meisjes EVA en SAAR!! Super joh lekker genieten nu meiden.. Miesje meid IK WIST HET haha ik weet niet waarom maar had steeds een heel sterk gevoel dat je een klein meiske zou krijgen hoop dat het goed met jullie gaat en jullie lekker aan het genieten zijn van jullie madammekes!! en gauw ffotootjes plaatsen he Hier weer een beetje afgekoeld en ga mezelf gewoon even herprogrammeren haha In plaats van hopen dat ze te vroeg komt ga ik gewoon leuke dingetjes plannen met de gedachte dat ik nog tot 2013 doorloop leuk is wat anders maar het gaat goed met dr en dat is belangrijker, dan maar ff doorbijten wachtende dames knuffel aappie meid het zit jou ook niet echt mee he.. knuffff al jullie geluksvogels die de kleintjes al hebben mogen verwelkomen LEKKER GENIETEN Jkuil wat een prachtig meissie!! allemaal mooie kindjes!! hier nog een weekje doorbikkelen en dan heeft de grootste manneke hier schoolvakantie.. heerlijk.. ff niet meer dat gesjauw en gezeul op de fiets voor op de lijst ik ben vorige week 25 jaar geworden.. en ik heb maandag om 9.00 weer controle bij de VK whoppie meid.. jij loopt nog een weekje verder.. jij ook een knuff hoop dat jij jullie manneke gauw kan knuffelen en kunt gaan genieten Aviya thnx meid.. hihi, het gaat weer, ik zal maandag eens aankaarten dat ze kijken of ze wat voor me kunnen beteken.. heb gewoon steeds van die krampen en zon giga pijn in mijn rug is echt verschrikkelijk ben gewoon gesloopt ondertussen met Bas zijn school erbij en Job die met zijn 3 jaar een heerlijk ondernemend ventje is hihi, maar het komt goed het is gewoon zo ontzettend naar als ik bedenk dat ik bij Bas 16 dagen overtijd ging (en toen ben ingeleid) en bij job 12 dagen.. heb toen nooit geen gevoel gehad dat ik ging bevallen en nu heb ik vanaf 36 echt krampen en maak me gewoon af en toe erg zorgen als ik ze een paar dagen bijna niet voel op de een of andere manier ben ik op het moment gewoon heel bang dat ik dr nog kwijtraak ofzo.. weet niet klinkt heel stom maar maakt me gewoon af en toe zo zenuwachtig achja zal geen volle maand meer duren moet ik maar denken toch sorry voor het lange verhaal haha, heb de laptop weer eens en dan kan ik tenminste fatsoenlijk typen.. die tablet houd er altijd een eigen leven op na, en dan kom ik gewoon niet verder dan een paar zinnen en soms niet verder dan een paar woorden maar ik lees alles mee vind jullie allemaal toffe meiden, en heb veel respect voor jullie, vooral als ik dan de verhalen van Jessy en Azucena lees ben blij meid dat de vooruitzichten van kleine Lucas beter worden en hoop dat je hem gauw mee naar huis kunt nemen.. en dat het met je man gauw beter gaat, en jullie in 2013 een heerlijk jaar zullen hebben met jullie gezinnetje, dat hebben jullie wel verdiend en dan al die leuke namen die voorbij komen hihi, super om te zien!! wel bijzonder dat er nog geen meiske geboren is met dezelfde naam, ben erg benieuwd of dat nog gebeurt Chila wat ontzettend vervelend dat ze je zo verwarren met al die info.. niet netjes hoop dat je je kleintje gauw in je armen hebt.. Liefs!!
hier net ff angst momentje, had constant harde buik vooral bovenop, werd misselijk maar spugen ging niet.... even wat water gedronken gaan liggen op de bank en leek net of ik elk moment weg kon vallen, me benen werden helemaal licht. ben snel opgestaan want werd er beetje bang van. toen kwam ik weer bij misselijkheid verdween weer even en kwam net weer even terug heeel klein beetje gespuugd, (opgewekt) en nu gaat het weer beter, alleen erg moe ineens.... af en toe steekje in onderbuik en menstruatiekramp en somsharde niet pijnlijke buik. weet niet wat het was. heb mcdonalds gegeten vanavond 2 hamburgers en patat misschien was dat niet helemaal goed.
NU GAAN BELLEN, NU METEEN, dit hoort niet, en moet je niet eens over nadenken, GEEN RISICO, niet om je bang te maken, maar hoop alleen dat je nog geen hoofdpijn hebt, bloed druk laten meten en de vk laten komen of naar de gyn in t zh dit is NIET GOED. BELLLENNNNNN en niet op zn beloop laten!!!!!!!!!!!!! (en niet af laten schepen tevens!)
nou als dit het begin is, dan ben ik bang dat me angst waarheid word, dat ik in paniek ga raken en ga hyperventileren, als de weeen beginnen wist net echt even niet waar ik het zoeken moest.... gelukkig ben ik weer beetje bijgekomen ga zo denk maar naar bed...
MamavanBas, hebben ze al gekeken of je al ontsluiting hebt? en of je water niet gebroken is???? anders morgen op af gaan en jij ook niet af laten schepen! Denk dat we morgen weer twee meiden bij de lijst van bevallen kunnen neerzetten (tenminste ik hoop het!!!)
ik heb een bloeddruk meter hier en me bloeddruk is goed... denk je dat ik ook moet bellen als het nu weggetrokken is en ik de kleine net heb voelen bewegen????
Flashyfly ik geef vitamine d en k gewoon tegelijk of ja achter elkaar en dan voor de voeding zodat het erna meteen goed mee gedronken word.. Doe het wel dagelijks rond zelfde tijd maar das meer routine voor mezelf dat ik het niet vergeet.. Proficiat allemaal met de meisjes.. Weer iets meer roze op de lijst
Als je hoofdpijn hebt of krijgt BELLEN, en uitleggen hoe of wat, voel je je nu verder goed en rustig, de bloeddruk is zoals je weet hoe het moet zijn en de kleine beweegt goed, je rust pakken en morgen je vk of gyn even vroeg in de ochtend bellen, het is belangrijk dat ze dit weten, je hebt dan alleen kans dat ze je extra controle geven, maar zolang de kleine goed beweegt en geen hoofdpijn en je voelt je weer goed en rustig, zou ik het even laten. Schrok er wel van sorry
Hier nog steeds veel bloedverlies na vanmorgen dat zse binnen gekeken hebben... Ze hebben niet terug gebelt met een nieuw plan van aanpak dus ik ga morgen opbellen, wil gewoon NU weten waar ik aan toe ben!!! Smurfin zou ook ff bellen hoor! Mama van bas ik hoop dat ze ook eerder wat gaan doen voor je! Jessy zo fijn dat Lucas nu ook eindelijk gaat snappen hoe het hoort Daphne heerlijk zo dat ventje Nathalie fijn dat ze uitslag van de hielprik goed was Katalaya hoe is het met de Mr. X. spam heb al ffies niks gezien
met de hele familie in het ziekenhuis gwen bij ml gebracht en met anna zit ik op de spoed ze had een koortstuip ik ben nooit zo erg geschrokken
Ach jeetje heel veel sterkte!! Tis inderdaad heel eng om mee te maken, maar kan 'gelukkig' geen kwaad!