Ohnee aappie... Wat erg!! Hoop met je mee hoor, laat die bevallen vrouwen maar gauw naar huis gaan daar!! Hier ook behoorlijk de zenuwen! Ook twee uurtjes wakker geweest, maar daarna toch nog wel weer even geslapen!! Ga kijken of ik jullie op de hoogte kan houden vandaag...
Ben ook nog gewoon een soort van pissig eigenlijk! Volgens manlief onterecht maar stel er zijn 6 verloskamers. 2 zijn er al bezet, 3 komen er vannacht binnen met eigen vk dan natuurlijk en er komt er eentje binnen die onder de gyn valt.. En er staan inleidingen geplant dan stuur je degene toch door die met eigen vk komen naar andere zh's bedoel er zijn er hier in een omstreek van 10 km 4 zh's.. (tenzij er natuurlijk nergens plek is he) Ben ik nu echt zo hormonaal en op van de zenuwen of klopt mij theorie toch een beetje?
Nee, snap je wel!! Je leeft ook ergens naartoe.. Het is niet een ontstoken teentje waarvoor je even naar de dokter moet... Maar aan de andere kant, valt het ook niet altijd helemaal te plannen!!
Nee valt idd niet altijd te plannen, mr vind t wel apart stel het was een inleiding vawege weet ik veel wat iets wat wel echt ernstiger is dan wat ik nu heb en ben.. Dan word er dus ook gezegd geen plek met wie weet wel alle gevolgen van dien.... Hoelaat meot jij je melden dan? Mocht Smurfin dit lezen owee als ik jou straks tegen kom
@Aappie, rustig blijven ademhalen.... Zul je altijd zien dat dit gebeurt en je komt er toch niet achter wat nu de exacte reden is waarom ze vol zitten. Ik duim voor je dat je zo terecht kunt. @Liefde is, ook veel succes vandaag. Zet hem op beiden. Vanmiddag weer voor controle vk. De vorige x met een andere vk afgesproken dat ze vandaag al wel konden kijken of het zin heeft om te strippen. Nu maar hopen dat de vk vsn vanmiddag dit ook wil. Het protocol is dat ze dit eigenlijk pas vanaf 40 wk doen.
Liefdeis: hoelaat mag jij je melden vandaag? Veel succes meis.. Wondertje: spannend ook voor jou! Doen ze strippen gewoon tijdens de controle? Bij ons niet.. Komen ze voor aan huis. Hoop voor je dat ze iets kunnen doen bij je. Hier; gelukkig nog Goed kunnen slapen vannacht. Kwart voor 7 wakker. Straks even naar groenrijk en verder rustig aan met dochter. Gelukkig is m'n man de komende 2 weken lekker vrij! Dit weekend nog even goed genieten met z'n drietjes, dan voor altijd met z'n viertjes hihi.. Heerlijk dat gevoel!
@Zazz helaas ze zitten VOL word zo gebelt, het is heir zo raar gegaan 06.15 bellen voor plek VOL okee kan 08.00 bellen voor plek VOL, word zo teruggebelt maar 3 andere dames hebben eerder gebelt (ookal kregen zij dezelfde mededeling dat ze vol zaten) en die staan nu voor mij op de lijst! Nu bellen ze zo terug, het zou morgen kunnen maar in het weekend inleiden doen ze liever niet dus daar hoef ik niet op te rekenen en gezien de stand van mijn baarmoeder (hij is alleen nog neit open) willen ze liever maandag voor de feestdagen ook niet doen! Nou vraag je me! Ik bel ze om kwart over 9 terug of ze hun plan klaar hebben zoniet vraag ik of hun me niet kunnen insturen in een ander zh! (geen idee of dit kan maargoed) Vind het ook heel vreemd dat als er gezegd word 8 uur bellen er dames zijn die eerder gaan bellen en dus een plek eerder hebben dan iemand die zich wel aan de 'regels' houd. Ben nu helemaal een hoopje ellende, echt neit te geloven dus smurfin ik weet niet maar ik zou eigelijk nog switchen naar lumc of toch maar het diac
Aappie: Nou, zo word er ook wel met je heen en weer geslinger zeg... Vind het heel erg voor je... Je rekent er zo op, en nogmaals, het is ook niet zomaar iets!! Denk aan je, en duim voor je hoor! En... Laat je niet afschepen!! Ik moest me om half 8 melden, even kort CTG gehad. Klin. Vk heeft toen mijn vliezen gebroken, en schedelelektrode geplaatst! En lig aan het infuus... Heb af en toe al een flinke harde buik sinds gisteravond!!
@aappie20: ooh ik kan me voorstellen dat jij zo baalt. Is ook niet eerlijk dan moet je al veel moeite doen voor ze inleiden en dan leef je daar naar toe en dan gaat het misschien niet door. Mijn duimen draaien overuren dat je alsnog vandaag ingeleid kan worden!
Jeetje Aappie wat een tegenvaller. Stel je je er helemaal op in dat je vandaag of morgen gaat bevallen en dan krijg je dit. Leef met je mee, alles gaat dan wel goed met je kleintje maar kan me voorstellen dat dit een enorme domper is. @Zazz, voor zover ik weet doen ze dit gewoon op de praktijk. Dus we zullen zien, probeer me er niet teveel van voor te stellen, misschien zit ik nog wel potdicht.
Ow wat klote zeg!!! Je kreeg eigenlijk te horen "trek maar een nummertje" Pfffff dan voel je je net alsof je in de bank staat IPV op punt van bevallen!!! Ik hoop echt dat alle dames zo snel mogelijk bezig zijn met bevallen, want die laatste loodjes zijn toch zo ellendig! STERKTE dames en hou vol he!!! Hier een Kiann Spam momentje: 1e momentje met zijn grote broer Bekijk bijlage 293889 4 daagjes oud Bekijk bijlage 293891
@aapie, ne he! Ik zal echt woest zijn je bereid je er helemaal geestelijk op voor! Ik duim voor je dat je je alsnog mag melden vandaag! @liefdeis, heel veel succes vandaag! Hopelijk snel je beeb in je armen. @kirasese, ahhhh zo lief!
Ahhh wat een droppie kirasese!! Weet iemand of een zh je kan doorsturen naar een ander zh... Ga dit anders proberen te regelen, heb namelijk geen zin om dan weer een week door te lopen als ze maandag en morgen niet gaan inleiden... Of zou ik dan weer eerst naar de vk moeten en dan weer naar de gyn zodat we alsnog een paar dagen verder zijn Pff ben helemaal van me leg
@liefdeis: succes! @aapie: juuj! fijn dat je alsnog mag! @kirasese: wat een schatje! @nachtdienst: hier wel 6 keer eruit voor de wc, gelukkig nog wel kunnen slapen, vanochtend pas om 9:10 wakker. Wow.. lekker ff doorgeslapen. Nou vandaag vergaat de wereld ga ik lekker thuis afwachten... Daarna boodschappen doen...