16-31 december 2012 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Katalaya, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    Precies mijn gedachten....

2. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik merk dat ik gewoon boos ben! Dit is zo intens gemeen..!

3. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Zazz: Wat zijn jullie in een hel beland! Mijn hart gaat helemaal naar jullie uit, ik zit hier met een brok in mijn keel. Onbeschrijfelijk en onbegrijpelijk dat dit realiteit is. Ik wens jullie de komende tijd alle sterkte, liefde, steun en kracht toe!!!!!!!

Een heeeeeeeeeele dikke knuffel.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

zazz heel veel sterke! wat verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor

5. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn gedachten blijven steeds bij zazz hangen! Boosheid, verdriet, waarom.... Als wij ons al zo voelen, hoe moeten hun zich dan niet voelen :( " in gedachte bij zazz "

6. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Jkuil je haalt me de woorden uit de mond... Zit ik me hier 'druk' te maken dat ik maar 2 cm ontsluiting heb terwijl.....* zazz*
    Pff

7. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons hadden we bij Luc een doekje met beetje alcohol eromheen gebonden en dag erna viel die eraf was tip van kraamzorg versneld het proces..

8. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zazz heel veel sterkte! Weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen.. We denken aan je in deze moeilijke tijd..

9. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Onvoorstelbaar. Mijn gedachten zijn bij Zazz en haar gezinnetje. Zo verschrikkelijk hard en oneerlijk. Mijn woorden zijn zo nietig bij hetgeen wat jullie moeten doormaken. Ik kan niet anders dan jullie sterkte wensen in deze vreselijke tijd.

10. Oh meid wat een verschrikkelijk nieuws! :(:( al voldragen, bijna à terme en dan ineens is het hartje gestopt :(:( we kennen elkaar niet maar ik hoorde het van Lara.. vorig jaar allebei ons kindje verloren. Dit grijpt me enorm aan. Je hebt niets aan deze berichten, maar weet dat er veel mensen zijn die met jullie meeleven. Was er maar iets wat we konden doen, maar iets anders dan tips of lotgenotencontact kan niet.
    Wil jullie heel veel sterkte wensen, denk aan jullie en brand een kaarsje hier.

*breekt weer uit*

11. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Zazz wat verschrikkelijk! Ik heb er ook geen woorden voor, alleen maar tranen, ik vind het zo erg voor jullie. Ik zou ook willen dat ik wat voor je zou kunnen betekenen... Ik leef zo met je mee, ik wil je heel erg veel sterkte wensen in deze ontzettend moeilijke tijd. Hele dikke knuffel xxx

12. Zowie

Zowie Actief lid

1 apr 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zazz wat verschrikkelijk. Weet niet wat ik moet zeggen. Wil jullie heel veel sterkte wensen.

13. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Met ongeloof gelezen wat Zazz is overkomen. Woorden schieten te kort, ml en ik leven op afstand met je mee. Heel veel sterkte.

14. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Zazz..... weet gewoon niet wat ik moet zeggen! De tranen rollen over me wangen! wat vind ik dit erg! zo oneerlijk! zo klein, zo kwetsbaar en nooit een kans gehad!

Heel veel sterkte!!

15. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Zazz wat verschrikkelijk hier zijn echt geen woorden voor.Heel veel sterkte

16. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    jesus Zazz... wat mega mega mega mega erg... onbeschrijvelijk...
    ergste wat er is... je kind verliezen!!!

ik wou dat ik wat voor je kon doen, ongeacht dat ik je niet ken...
    maar wat is leven toch oneerlijk... deze hel die jullie doormoeten...

dan vallen al de klachten en mopperingen etc gewoon in het niet...

sterkte...

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

de hele dag denk ik er al aan, je kan je het niet voorstellen en zeker niet op dit termijn!
    ik ken zazz niet maar ik heb net wat berichtjes van haar gelezen, zo blij en positief naar iedereen toe en dan maak je zoiets mee!

niet te omschrijven, helemaal niet verdient, niemand verdient dit

zazz je hebt niks aan mijn bericht maar ik vind het echt supererg voor jullie

18. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Dat is wat ik ook steeds denk; zo'n klein kwetsbaar mensje en nooit een kans gehad. Alle dingen waar wij dan mee zitten, vallen echt helemaal in het niet. Ml schrok ook heel erg toen ik het hem vertelde, we zijn hier allemaal onbekenden van elkaar, maar wat zou ik je graag op wat voor manier dan ook kunnen helpen! Mijn gedachten zijn bij jullie!

19. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Zazz: even geen woorden voor. heel veel sterkte

20. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871