16-31 december 2012 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Katalaya, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    aappie en liefdeis:

hoe gaat het nu met jullie??? al nieuws.....

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Sorry dat ik even inbreek...

Ook in andere toppics heeft het nieuws van zazz ons bereikt.
    Zazz ik wil jou en je man heel veel strekte wensen bij het verwerken van dit immens grote en oneerlijke verlies. heel veel sterkte

Liefs Stefanie (januari 16-31 mama)

breekt weer uit

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Zazz heel veel sterkte ! Pff wat oneerlijk dit en niette bevatten ...

4. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    Zazz, we kennen elkaar niet, maar las in ons 16-31 januari mama's topic over het verschrikkelijke wat jullie is overkomen. Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter Livah*. Prachtige naam. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

Groet, Sabine
    16-31 januari mama's

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Zazz en man,ik heb er geen woorden voor!
    Gefeliciteerd met jullie dochter,maar spijtig genoeg ook gecondoleerd..
    Heel veel sterkte met dit oneerlijke verlies.

(16-31 januari mama)

6. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    @zazz: ook ik (nog een mama uit het 16-31 januari topic) wil jou, je man en je dochtertje heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.

7. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Tjee zazz. Het nieuws heeft ook de topic van juni babys bereikt en slaat in als een bom. Wij willen jullie feliciteren en helaas ook condoleren met jullie dochtertje. Onbegrijpelijk... Heb er verder geen woorden voor. Er leven veel mensen met jullie mee, al neemt dat het grote verdriet niet weg. Morgen een extra kaarsje voor jullie dochtertje.

Liefs Bollie (1-15 juni topic)

8. Aviya

Aviya Niet meer actief

Zazz, heb even niet de juiste woorden voor jullie meiss, heel veel sterkte liefde en kracht toe gewenst met dit grote verlies van jullie Livah...

9. SannevH

SannevH Actief lid

1 mei 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Vanmiddag hoorde ik het vreselijke nieuws. Het laat me maar niet los... Vanavond is de prachtige Livah* geboren. Ik wil via deze weg Zazz en haar man en dochtertje heel veel sterkte wensen met het verlies van hun meisje.

10. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ook hier een 16-31 Jan mama die even inbreekt.. Wat een verschrikkelijk nieuws!! @Zazz: hier zijn geen woorden voor, wil jullie ontzettend veel sterkte wensen met het verlies van jullie dochtertje.. Wat is het leven toch oneerlijk.. :(

11. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Het blijft verschrikkelijk...
    Zo onmenselijk erg... blijf ermee lopen...

Gefeliciteerd met geboorte van Livah* en gecondoleert... :(

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.229
    525
    113
    Krijg Zazz maar niet uit me hoofd.... Zo verschrikkelijk! Zo'n lief klein mooi meisje... De hemel is een engeltje rijker!

*update vanuit zh, zit nog op 2 cm als het straks meer is gaan ze vliezen breken en anders heb ik een rustdag vandaag. Hoop dat t meer is heb de hele nacht pijn gehad ondanks de pethidine spuit*

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Sterkte / succes Aappie! Het lijkt mijn verhaal wel...

14. Happy12

Happy12 Niet meer actief

*update vanuit zh, zit nog op 2 cm als het straks meer is gaan ze vliezen breken en anders heb ik een rustdag vandaag. Hoop dat t meer is heb de hele nacht pijn gehad ondanks de pethidine spuit*[/QUOTE]

Heel veel succes aappie, toen ze mijn vliezen eenmaal gebroken hadden kwam het goed op gang! Ik hoop het voor je!

15. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    succes aappie: hopen dat het nu snel wat vooruitgang brengt....

hier voel ik me vandaga niet zo lekker, beetje keelpijn en me gezicht is al vanaf vannacht rood. hoop niet dat ik nog ff griep krijg ofzo. daar zit ik echt niet op te wachten,
    de kerst in met griep of een bevalling met griep

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @zazz: gefeliciteerd met jullie dochtertje Livah* (super mooie naam) en gecondoleerd. Heel veel sterkte. Het blijft mij ook maar bezig houden en grijpt me erg aan.

@Aapie: hopelijk kunnen ze snel iets doen om het te verspoedigen. Succes vandaag!

@Aviya: zag op fb dat het allemaal goed gaat met jullie zoontje en broertje en dat je al lekker thuis bent. Gefeliciteerd! Geniet van hem.

17. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    @aapie, succes vandaag! Ik hoop echt dat het vandaag gaat gebeuren :)

@smurfin, het heerst wel, de griep. Ik had knallende hoofdpijn toen de bevalling begon, maar die hoofdpijn was ik zo vergeten...
    Beterschap! Ik hoop dat t niet doorzet de griep.

Hier de hele nacht wakker geweest, Kyan heeft denk ik een regeldag en nacht. Maar misschien merkt hij ook dat ik helemaal uit mijn doen ben van het vreselijke nieuws van Zazz.
    De hele nacht heb ik met tranen beneden op de bank gezeten, de kleine man troosten.
    Dan pas ga je relativeren.

Wie bakert de kleine trouwens in? En hoe doe je dat? Met een hudrofiel of een echte puckababy ofzo?
    Kyan zwaait elke nacht onrustig met zijn handjes en als hij bijna in slaap is slaat hij zichzelf wakker. Mss dat inbakeren kan helpen?

18. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Wie bakert de kleine trouwens in? En hoe doe je dat? Met een hudrofiel of een echte puckababy ofzo?
    Kyan zwaait elke nacht onrustig met zijn handjes en als hij bijna in slaap is slaat hij zichzelf wakker. Mss dat inbakeren kan helpen

Hoi Flashy, vervelend dat je de hele nacht hebt opgezeten. Ik herken het wel, ik draag Zazz ook de hele tijd met me mee :'(

Wijkverpleegkundige zei tegen ons dat inbakeren pas als laatste geprobeerd moet worden en niet zonder overleg. Een puckababy kan dan uitkomst bieden! Is een 'gewone'slaapzak, maar dan zonder mouwen, misschien dat dit iets is voor Kyan?

19. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    Zazz meissie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Voor de 2e keer mama.. Maar helaas tegelijkertijd ook gecondoleerd met jullie meisje Livah*
    Wij leven vanuit hier ook ontzettend met jullie mee!
    Ben erg uit mijn doen, het heeft me erg aangegrepen!
    Kan me maar steeds niet voorstellen hoe dit voor jullie moet zijn!

Hoop dat jullie veel steun bij elkaar vinden.. Ook voor jullie dochtertje!

veel liefs! Sterkte!

20. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    inderdaad inbakeren alleen doen in overleg.

hydrofiel luiers worden/werden er wel voor gebruikt maar de kans op wiegendood neemt daardoor flink toe..

er zijn speciale inbaker doeken ik zou alleen die nemen maar eerst overleg met kraam, verlos of cb.... want er zijn bepaalde factoren dat je je kind niet mag inbakeren zoals koorts, hartafwijking, te warm zijn enz enz..

puckababy kan wel uitkomstbieden,, daar liggen ze niet helemaal vast maar kunnen zichzelf wat moeilijker slaan.

Deel Deze Pagina