16-31 december 2012 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Katalaya, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    Hey meis, ja ik ook, dorpje ernaast! sprang!! jij?!
    hoe gaat het meis, pff behoorlijk heftig he meis. doe wel rustig aan he, net wat je zegt je bent ook gewoon een kraamvrouw he.
    denk veel aan je, sterkte meis knuf

2. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Lieve Zazz.. Heb zoveel respect voor jou! Echt supergoed en heel gezellig dat je hier mee blijft kletsen. Ik ben blij dat jullie een mooi afscheid gehad hebben van jullie meisje. Hele dikke knuffel voor jou!

En ja! Dat had ik nou ook: ik kan weer op mijn buik slapen heerlijk!!
    En ook dat scheren ja hihi erg prettig en voelt ook weer zo heerlijk fris;) Had het wel zo goed en kwaad als kon bijgehouden hoor, maar gaat toch een stuk beter zo! Net als mijn teennagels knippen trouwens haha:D

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    @Acuzena, Quinten is nu toch niet prematuur meer? Zou eigenlijk ook niet weten waarom hij dat niet zo mogen. Je moet ook een beetje je gevoel volgen hoor.

4. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Ik ben het helemala met je eens en vind het absoluut niet gek dat je dat te druk vind! Wie is hier nou bevallen?? Lekker op je strepengaan staan meid en anders gooi er maar een flink paar hormonen bovenop, werkt meestal super!!;)

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Echt? Dan wonen we heel dicht bij elkaar..
    Ik in de kets ;)! Vlakbij jou plaatsje. Straat uit in sprang, straat in dan in de kets.
    Haha straks 'kennen' we elkaar gewoon!
    Zit je kindje op t kdv in sprang?

6. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Allereerst: wat een heerlijk ventje en prachtige foto..
    JBPM: tja natuurlijk is quinten prematuur geboren, maar ik denk dat het meer bedoeld is wanneer hij nog op of juist onder een bepaald gewicht zit?? Kan me voorstellen dat je er enigzins over twijfeld. Misschien een tip: Nutricia is 24 uur per dag, 7 dagen in de week telefonisch te bereiken, nummer staat op de verpakking. Hebben wij vd week ook gedaan en werden keurig teruggebeld na een half uurtje of zo!

7. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Iemand nog tips voor harde ontlasting buiten de omneo voeding? Ik weet dat het ong 2 weken duurt voordat je effect hebt van het overstappen op deze voeding, maar mag je iets bij de voeding doen om het proces te versnellen? Linn had vanmiddag echt zo'n flinke harde keutel, ze had er zo'n moiete mee! En mama zat natuurlijk zowat mee te brullen, vind het zo zielig voor haar als ze er zo'n last van heeft:(

8. Appel en Peer

Bij Taleah toen ook. Toen eerst wat olijf olie in de fles gedaan, maar werkte niet echt. Je kan ook wat meer water erin doen in de fles. Toen het echt te gek werd kregen we, ow chips ben de naam kwijt, soort van laxeermiddel, klein beetje erin en werkte gelijk. Kan je gewoon bij de drogist kopen.
    Deed ook wel eens helpen met de thermometer, maar dat moet je echt heel voorzichtig doen.

9. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Thanks! ik zal het eens vragen bij de drogist morgen. Was Taleah toen ook nog zo klein? Linn is nu bijna 4 weken..
    Extra water doen we al ong een week in de fles, zo'n 10cc en soms geef ik haar ook een flesje van 20cc warm bronwater. Drinkt ze prima, maar werkt helaas niet echt..

10. Appel en Peer

Was toen indd ook al bij 2 weken zoiets..
    Kan er nog steeds niet opkomen hoe het heet. Grr.. ;)

11. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    zo bijna weer een dagje wachten voorbij.

zou graag ff lekker willen wandelen en me vriend stelt het ook steeds voor maar weet dat ik na 5 min wandelen daar de hele avond voor mag boete met pijn in me bekken, botten, benen. dus dan ga ik maar weer niet.. word beetje depri zo...

ik word echt gek.

morgen weer naar de vk voor controle, maar ze had al eerder gezegd dat hun pas iets doen en gaan voelen als je 41 weken zwanger bent..

meer meiden bij wie ze pas met 41 weken iets gaan doen, maar toch eerder gestript zijn ivm pijn klachten??

en doen ze strippen dan bij je thuis of in de praktijk??

12. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    ja joh nou meen je niet! dat is raar zeg hihi.wonen we echt vlakbij! hoe bedoel je straat uit in sprang en in kets! woon je bij de .....dijk ????
    daar woon ik vlakbij! dat is nou wel echt grappig he meid:) ja idd dadelijk kennen we elkaar gewoon.
    ben je in het twee steden bevallen???
    nee zl zit op de peuterspeelzaal!

13. Happy12

Happy12 Niet meer actief

:Dhaha, als ik het vraag bij de drogist dan zullen ze het wel weten, komt goed, alvast bedankt

14. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Heb met je te doen meid! Hoop dat het snel gaat gebeuren! Knuffel!

15. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Bedoelde je lactulose?

16. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @smurfin: bij mij wel aangegeven dat ze met 40w5d wilden gaan strippen... Dat t minder effect had voor 41 weken, maar t wel wilden proberen vanwege mijn pijnklachten. Mss een btje overdrijven morgen?

@buikslapen: slaap niet op mijn buik, maar soms half op mn buik en dat kan nu wel weer! Heerlijk!

17. Appel en Peer

Ja dat bedoel ik.. Werkt heel goed!!

18. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Smurfin: Heb wel met je te doen!! Wens iedereen hier snel haar beebje toe!

Heb hier een paar keer gelezen over diarree.. Maar ik merk toch dat mijn buikje meer van slag is! Heb steeds geen honger: Brood gaat er wel in, maar warm eten gaat echt met tegenzin! Ben normaal ook een vreselijke snoeperd (zoet en hartig) maar heb dat nog niet gedaan na de bevalling.. Zelf VL viel het op!!
    Herkennen jullie dat ook? Val misschien wel lekker af zo, maar wil wel weer graag een normale stoelgang!! Zo moeilijk ophouden ook...

Ook een twijfel/tranen momentje hier!
    VL zou graag een dagje gaan werken morgen, en dat gun ik hem ook zo! Hij helpt me super goed, en even eruit, zijn eigen dingetje, dat snap ik zo goed!!
    Maar dan ben ik voor de eerste keer alleen... Geloof echt wel dat ik het kan, maar alles kost ook zoveel energie!

19. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Ik snap het heel goed, het is ook weer een nieuwe stap.
    Ik vond het idee de eerste keer ook een beetje eng. Is er misschien iemand anders stand-by? Je moeder bijvoorbeeld? Kan zij of een vriendin dan misschien even 'op de koffie' komen. Dat scheelt toch weer. Na die eerste dag komt voelt het vast wat meer vertrouwd

De eerste 2 weken na de bevalling vooral at ik ook wel anders, maar herken niet dat de stoelgang er zo door beinvloed word. Nu 'vergeet' ik vaak te eten.. Toch je huisarts raadplegen? Of je verloskundige nog?

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    voor harde ontlasting werd hier een druppel sla-olie aanbevolen door de vk.
    wij hebben het niet gedaan eerst even aangekeken maar zo heel veel last heeft hij er verder ook niet van

Deel Deze Pagina