Een heel goed 2013 toegewenst en maak er een mooi jaar van! Voor de meiden die nog moeten bevallen, allen een voorspoedige bevalling toegewenst!
Jeeee, de eerste twee voedingen van 2013 zitten er op! Helaas had saar bedacht netjes om de drie uur te komen i.p.v. 5 uur van de vorige nacht
Zo we zijn weer heerlijk uitgeslapen hier!! Van 2 tot 6 en van 6 tot half 9! Viel mee hier met t vuurwerk dus Koden lekker optijd slapen. Vogeltje wat hebben ze bij jou gezegd over de diarree? Ben zo bang dat t een verzakking is ofzo....
Hopeljk heeft iedereen een leuke jaarwisseling gehad! @kat: Lol Hier twee kleine glaasjes wijn en eentje met bubbels. Ging eigenlijk best goed! Kreeg het alleen ontzettend warm!
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Kyan wilde op blijven tot 12uur, daarna heeft hij gelukkig tot 4 en tot 8 geslapen! Goede start van 2013! @mama's in spe: in wens jullie een voorspoedige bevalling. @mama's: veel geluk met jullie gezinnetje!
Hier vuurwerk voor Kiann zijn kamer tot 04:30u... Dus ben met hem beneden gebleven... niet dat hij er maar 1sec last van had hihi Maar zekerheid voor alles...
Luc moest om half 12 eten was net klaar voor 12 uur hem snel terug in bed en ging gewoon slapen tijdens het vuurwerk... Wel gek gistere was ik uitgerekend en Luc is er al bijna 4 weken.. Gaat snel
goedemorgen dames. allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar... dat het na het hoogte punt "het krijgen van een beebje" van dit jaar maar een super jaar mag worden voor iedereen. hier nog geen beebje. kleine was gister erg beweegelijk in mijn buik hij vond het denk ik maar te druk allemaal.. ik ook hoor, en hij bleef maar op me blaas duwen en iedereen had het over de zwangerschap en dat ie eruit moet pffffffff heeel vermoeiend hihihi nou alle rot dagen zijn voorbij hoop dat mini dat ook vind en snel komt.
@smurfin: bij mij was ze tot aan het einde heel beweeglijk! Dus wie weet! Laat maar komen!!! @aappie: ik heb een chronische darmontsteking dus heb ziekenhuis gebeld. Ik zou als ik jou was de huisarts bellen. Bij mij is het ook nog steeds niet over... Het duurt nu wel heel lang!
Vanuit hier nogmaals de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Ons mannetje heeft heerlijk door alles heen geslapen, ondanks de vreselijke knallen!! Wij zijn nog lekker even blijven liggen, na de flessen! Ga ze maar eens douchen, anders word ik niet meer goed wakker vandaag! Vanmiddag willen we voor het eerst op pad, naar opa en oma! Hier ook nog steeds diarree, kan het ophouden, maar is wel lastig! Kijk het ook nog even aan, en anders bel ik ook de HA! Zijn natuurlijk wel truckjes om te stoppen, maar daar wil ik liever zo niet aan beginnen! Heb ook geen zin in bevallingen!!
goeiemorgen allemaal allemaal de beste wensen! iedereen nog heel met het vuurwerk of hadden jullie niets? bij hadden 2 vuurpijlen we hebben er altijd 1tje voor me overleden ex en nu ook 1 voor de kindjes
Misschien jaloersmakend, maar wij hadden een nacht van 02:00 (toen kwamen we thuis, bewust zo gepland) 08:00 en nu 12:00 . Nu we dat jbpm in de fles doen, slaapt hij 's nachts 6 uur door. Super fijn dus! Nu zitten we op 6 flessen van 90. Verder iedereen een goed 2013 gewenst! Dat maar snel de laatste treuzelaars gezond en wel geboren worden . Zo, kolftijd en dan maar eens uit bed *schaam*.
Beste wensen allemaal!! Wout heeft gistermiddag heerlijk geslapen bij mijn ouders in het ledikant. arme kind verdween in het ledikant haha. Gisteravond ook heerlijk geslapen, 00.15 wakker flesje en weer gaan slapen tot 04.00 Daarna alleen weer spoken en hem geprobeerd in bedje te krijgen maar hij bleef aan de gang. niet continue maar genoeg om niet te slapen. 05.30 toch maar weer bij ons in bed genomen voor de 2e avond achter elkaar... toen nog heerlijk geslapen tot 08.15. Hebben wel door dat de voeding voor moeizame ontlasting net iets te goed werkt bij hem, Hij doet de hele dag niks anders als poepen en word er erg onrustig van. Gaan vandaag maar 2 van de 6 flessen mengen met die voeding kijken wat hij dan doet