Hier ook nog geen beebje! Ik mag ook morgen weer naar de VK. Kijken wat dat gaat brengen! De feestdagen zijn allemaal voorbij dus Mini mag nu wel snel komen
Dames ik maak mij een beetje zorgen. Vigo drinkt slecht, 50 a 60 cc per fles en hij slaapt alleen maar ..... Bij iedere fles moet ik hem wakker maken, na 10 minuten drinken valt hij in slaap en na 3 uur herhalen we dat Hebben jullie baby,s dat ook?
Hier ook slechte drinker... maar geen slaper haha Zit met dik 2 weken nu op 60-100cc... erg afwisselend... Lastig he? Ik ga morgen CB bellen voor zekerheid...
@wmvss: ik weet niet wat saar drinkt omdat ik bv geef. Als je twijfelt zou ik morgen cb bellen. Heeft hij elke keer een plasluier? Heb je het idee dat hij tevreden is na een voeding? @nachtvoeding: zijn jullie ook zo moe? Wil het liefst een hele nacht slapen. Heb soms ook echt moeite met wakker worden! @vloeien: ik vloeide niet meer, vandaag al de hele tijd ongesteldheidgevoel en stond ineens chocola te eten. Ging naar de wc, bloedverlies. Zou ik nu al ongesteld kunnen zijn? Het voelt namelijk wel zo... Maar bij bv blijft het meestal uit.
Hier nachtdienst met flinke harde buiken en een mega drukke baby. Het voelt alsof Mini zich eigenhandig een weg naar buiten probeert te banen. Het begint wel een beetje te rommelen.
Hier het inbakeren geprobeerd: zowaar *klopklop* heeft ons project X. geslapen als een roosje! (Wel met een paar doorntjes)
Als k sommige lees met nachtenlang opzitten mogen wij geloof ik in onze handjes knijpen! Aappie heeft gister 21.00 laatste fles gehad en kwam om 2 uur en nu net om 6 uur en ligt alweer lekker te tukken... Hopelijk blijft dit zo! Wel gisteravond krampjes zo sneu, weet van vroeger ( ik kon het rustig 3weken ophouden en ja dan had ik hetzelfde als aappie nu) zei al als hij het morgen weer heeft ga ik gelijk aan de infacol?? Als het verminderd kan worden voor hem graag! Mupps spannend ik ben aan het duimen voor je!! Smurfin succes vandaag bij de vk
Lekker hoor die schema's van sommige Luc kwam vandaag om kwart voor 23 , 2, 5 en nu weer.. Om 3 uur dan is voeden verschonen voeden en naar bed voordat die slaapt uur verder.. Ach hij ging tenminste slapen al paar nachten en dagen met een huilende baby gezeten ze sneu
Pff. De nachtvoedingen om de 3 uur waren een makkie Ivgl met de krampjes die Stijn nu heeft. Vandaag op jacht naar een kolf, homeoptische druppels en een belletje naar een osteopaat om te kijken of die kan helpen. Ik ga echt stuk van het slaaptekort en heb De hele dag zon sluimer hoofdpijn. Manlief gaat volgende week weer aant werk en ik zie er tegen op... Nu voeden en nog 1x mee op slapen als het lukt. Uiteraard met de baby tussen ons in, want de krampjes in eigen ledikant zijn helemaal niet te doen, arme schat.
@saar gaat pas na de laatste avondvoeding slapen. Vannacht heeft ze wel van 12 tot 5 geslapen en daarna tot half 9. Dat is al super. Nadeel was dat ik er zelf paar keer uit moest om de wc te halen. Val alleen maar meer af en daardoor nog minder energie. Toch maar ha bellen..
Hoe doen jullie dat trouwens met douchen als je alleen bent? Ben nu voor het eerst 's ochtends een paar uur alleen maar wil ook even douchen. Saar gaat het natuurlijk niet pikken als ik haar op bed leg...
Na een succesvolle nacht d.m.v. inbakeren probeerde ik Xavi vanmorgen vanaf de 6:00 fles 'los' in bed te leggen. Een boel onrust, obsessief pinkje sabbelen, mopperen, huilen. Om 8:45 de inbakerdoeken weer ingezet, en waarempel: hij ligt (na 20 seconden moord & brand schreeuwen) al een half uur rustig te slapen! Samengevat onze conclusies van de afgelopen 3 weken met een huilbaby: - darmkrampjes: Sab Simplex druppels (sterke variant van Infacol) De krampjes lijken beperkt tot een kwartiertje/half uurtje na het eten. - reflux: hoofdeind bed verhogen en voeding indikken met JBPM. Het enorme hikken, terugslikken en voeding teruggeven is een stuk minder. - onrust: bezoek osteopaat en inbakeren (Van constant huilen, strekken, krijsen, niks willen tot een beetje mopperen) Samengevat denk ik nu ook de verschillende huiltjes te herkennen: er is de 'ik heb pijn-gil/krijs' van de krampjes, en het 'ik zit mezelf in de weg'-huiltje wat daarna gerust de rest van de tussen-voedings-tijd kon aanhouden. Het is nog te vroeg om te zeggen of bovenstaande echt de oplossing is, maar voor de dames met vergelijkbare problemen misschien de moeite waard om te proberen!
Mups! Meid hoop dat het doorgezet heeft! Succes meid! Hier met kramp naar bed, en er ook weer mee opgestaan.. Maar er zet niets door.. Zucht..
hier ook al vanaf gister avond constante kramp.. begin van de nacht eruit. had wat ontlasting met toen ik klaar was (sorry voor details) krampen in rug benen en buik, ik dacht ok ik krijg op alle 3 de plekken weeen erg fijn. in bed nog erge kramp in onderbuik.... constant dus niet opzetten en wegzakken. gelukkig wel kunnen slapen... elke keer als ik wakker werd kramp.. en zo ook opgestaan. me schaambotje voelt alsof er een mes ingezet is en steeds word rond gedraaid. en na een bak koffie en nog een keer wc zijn de krampen weer vertrokken.pfffffffff IK WORD GEK......
Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Alles is goed. Afwachten wanneer de baby naar buiten wilt. hihi. Maandag weer een nieuwe afspraak. Dan gaan ze strippen als ik dat zou willen. Maar ik hoop dat dat niet meer nodig is... Voor de lijst: 7 jan. afspraak verloskundige
zowie goed om te horen dat alles goed is.. hier als ik niet uitgeloot word voor de 41 weken inleiding ook maandag strippen. maar ik denk dat ik haar ga smeken om vandaag te doen als ik niet uit de comp kom voor inleiden....