@Mya: gefeliciteerd met dochter Savannah! Fijn dat ze het zo goed doet! @smurfin: ik hoop voor je dat het snel doorzet nu! Succes! Oproep voor alle beebjes van de wachtende mama's: kom maar snel! Het nieuwe jaar is begonnen en jullie mama's zijn benieuwd naar jullie! Vandaag zitten we op 100 cc. Hij doet t er goed op. Hij slaapt nu meer. Nachten vaak om de vier uur (is dus een keer per nacht) dus mogen niet klagen. Mss gaan we morgen op pad naar Aalten (fam van vl). Uurtje in de auto met de kleine... Spannend en voor mij ook. Nog niet zo lang buiten geweest, dus we zullen ns eens zien morgen...
Lang leve de infacol! Mannetje had vanmiddag weer zo last van krampjes, manlief naar de apotheek gestuurd en als resultaat nu 2 flessen kramp vrij en een poepluier rijker Hopelijk blijft t zo gaan. Ik voedde met avent en difrax s fles en merk dat t met de difrax ook beter gaat! Smurfin ik duim dat het doorgaat zetten? Heb je wel een gyn in het Rijnland? Whoppie dat je dat als durft zolang weg ik schijt al in me broek als ik naar de dokter moet (maandag eerste uitje van ons) De rest zal ik zo even terug lezen zover was ik nog niet op me mobiel
http://www.prenatal.nl/shop/babykleding-Newborn/Prenatal-Jongens-1-delig-pak-streep-96754.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=96754 Wie o wie?? Dit pakje is zo gaaf! Jammer dat ik het geld er niet voor (over ) heb!
whahaha grappig aappie, zeker duur pakje. ja heb een gyn in rijnland er blijken er 2 te zijn hoop dat die beetje aardig is hahaha
oke ben erg benieuwd, ik had iets met hazel.... was aardige vrouw! ik zou me alleen al wel voorbereiden op de verpleegkundige die zijn niet heel erg hmmm hoe zal ik het noemen aardig! en sommige zijn ook niet heel snugger!
Hahaha beetje dure smaak he Aapie! @mya nog gefeliciteerd met je dochter! @infacol, hoe lang duurt het voordat het effect heeft of dat je resultaat moet kunnen zien? Wij geven het kyan sinds gister maar hij heeft nog steeds krampjes en moet veel spugen.
Hier gebruiken we de Avent flessen! Gaat helemaal goed gelukkig.. @aapie: mm klein beetje duur hoor! tis niet mijn smaak, maar anders had ik m meteen besteld
hihi, idd mooi pakje..... Kreeg net een berichtje van mijn schoonzusje... Of we al een datum weten voor het inleiden. Of we dan rekening willen houden met de verjaardag van hun zoontje..... Ben er gewoon een beetje overstuur van. Wat moet ik hier nou weer mee?!
@ Smurfin Wat vervelend dat je zoveel klachten hebt. Wel fijn dat de VK naar je heeft geluisterd. Hopelijk gaat het strippen zijn werk doen en heb je snel je beebje in je armen. @ Aappie Hebben helaas niet de Staatsloterij gewonnen, dus dat pakje gaat hem niet worden!!
Mya: van harte gefeliciteerd! Zowie: ik sluit me aan bij de rest: ene oor in, heel snel door het andere eruit.. tjonge tjong sommige mensen...
Hier ook geprobeerd, maar geen merkbaar resultaat na een paar dagen, terwijl het in principe meteen zou kunnen werken, toch? Wij zijn overgestapt op Sab Simplex (alleen online of in Duitsland te krijgen), een sterkere variant van Infacol. (Aangevuld met babymassage, badjes midden in de nacht, enz, enz.) Xavi lijkt iets minder last te hebben van krampjes. Of dat daadwerkelijk door de Sab Simplex komt, geen idee. Boeit ook niet. Voor het spugen (in Xavi's geval verborgen reflux) gebruiken we Johannesbroodpitmeel (Nutriton). Ook zijn hoesten, hikken, boeren en kokhalzen is flink minder. De rest van het overmatige huilen lijkt door spanningen te komen. Daarvoor hebben wij een osteopaat en het bakeren ingezet. Na 3 weken modderen beginnen we voorzichtig resultaat te zien.
Luc om 8 uur eerste flesje gegeven.. Heeft 50ml gedronken.. Zou best meer hebben gekund maar liep al beetje langs mondje dus durfde niet goed.. Heb liever dat die zich dan wat eerder meld dan kindje die er last van heeft of gaat spugen ofzo.. Dus ben benieuwd hoelang het duurt voordat die zich meld als binnen de 3 uur is doen we morgen gewoon iets meer geven.. Mijn borsten zijn nu wel echt hard.. Maar gelukkig niet pijnlijk.. Hopelijk gaat het afbouwen soepeltjes vind nu al een verademing om ff niet te hoeven voeden ff afhankelijk van mijn lichaam.. Luc was wel weer goed gegroeid ook al ging het naar mijn idee erg slecht met drinken door zijn verkoudheid.. Toch weer 380 gram en dat in 5 dagen tijd!! Vorige x ook al 400 gram in week tijd.. Dus dat gaat goed!!
Flashyfly ik merk nu al resultaat hij heeft het nu voor 3 flessen op en geen kramp te bekennen! Nu had hij het ook niet ma elke fles maar zo af en toe maar dan duurden de huilbuien gewoon tot de volgende fles. Hier werkt t dus wel super. Zowie lekker laten waaien hoor! Wel jammer dat niemand dat pakje toch wil kopen!
Na 2 uur melde meneer zich dus wil morgen meer geven als 50 ml kunstvoeding.. Wat zou ik dan doen 75 of meteen 100 proberen?
@zowie: zulke dingen gewoon negeren... Alsof je daar rekening mee kan en wil houden. Gewoon lekker je eigen ding doen! @nathalievs: met flesje moesten wij steeds 10cc per dag erbij... Maar weet niet hoe dat met overstappen is van bv naar fv. Mss cb bellen?
Ja 10 cc vind ik eigenlijk wel goed idee! Ben liever voorzichtig dan te veel geven heb de tijd dus.. En cb kan ik idd even bellen..