Vanavond gaat Ruben voor het eerst naar de oppas. We gaat uit eten met 5 bevriende koppels. Kijk er best naar uit. Eindelijk weer eens een avondje alleen met manlief op stap. De andere koppels wilden na het eten nog even de stad in gaan maar wij gaan dan ons mannetje weer ophalen. Vind 3-4 uurtjes voor een 1e keer meer dan genoeg.
Ik zou vandaag gestript worden, maar vanochtend van 7-9 weeen gehad om de 5 min. Ben ik onder de douche vandas, stopte de weeen. vk gekomen had gelukkig al wat ontsluiting. Moesten nog maar ff doorgaan nog wat bodschappen gedaan... helaas zet het nog niet genoeg door....... vk belde nog om te vragen hoe het was.... we kijken het nog wel aan.... hopelijk gaaat het nu ff flink doorzetten.... Voor idereen die ook nog wacht, suc6!
@ Sweetdreams Eet smakelijk vanavond en geniet lekker van de tijd met je man! @ GelukkigeDaphne Hopelijk gaat het snel doorzetten!
Pff, ik word er een beetje verdrietig van.. Twee weken terug intensief gekolft (elke 2 uur) om productie op te hogen. Dat was gelukt. Kolfde zo'n 650-700cc per dag. Dus weer om de 3 uur gaan kolven, is een week goed gegaan en nu loopt het weer terug! Heb om 13:00 gekolft en nu weer, komt er maar 75cc uit. (Eerder kolven kon niet.) Dus kan straks weer een paar dagen intensief gaan kolven, jippie. Als dit steeds zo doorgaat, ben ik er denk ik binnenkort klaar mee en dat zou ik héél zonde vinden van al mijn moeite.
nou dames hier ben ik dan eindelijk. wij zijn gister avond 19:37 uur. trotse ouders geworden van zoon Dani hij weegt 3630 gram... lengte geen idee dat meten ze niet meer. ik heb geen weeen opwekkers gehad want kreeg een uur na de 2de pil van 12:30 al elke minuut weeen. had 2 cm ontsluiting per uur erbij dus ging aardig snel.. was moeilijk op te vangen en mocht pas pijnstilling bij 5 cm dani heeft het even erg moeilijk gehad moest ook op me zij bevallen. heb 20 min geperst en toen heeft ze geknipt want hij moest eruit..... moederkoek/placeta had zen beste tijd gehad dus het was maar goed dat ik gister bevallen ben want ze wisten niet hoe lang de moederkoek/placenta nog had gefunctioneerd, had gekund dat die er vandaag mee was gestopt. dit bericht was wel even schrikken... nu dus gehecht en jee wat brand dat zeg.. kan iemand me vertellen hoe lang dat pijn blijft doen?????
Smurfin, gefeliciteerd! Daar is hij eindelijk en nu lekker gaan genieten. Schrikken van de placenta! Fijn dat jullie knulletje er gezond is.
@smurfin Gefeliciteerd!! @azucena Balen van het kolven! Bij dochter ook fulltime gekolfd (die wilde de borst niet) en merkte dat het terugliep als ik te druk was. Misschien dat je daar nog op kan letten? En 's nachts minstens 1x kolven! Sorry meiden, dat was het even voor nu. Zieke man en dochter en dochter huilt, zeurt en gilt de hele dag. Even een soepje maken en hopen dat ze zo allemaal in slaap vallen, kan ik even met de benen omhoog...
Smurfin GEFELICITEEEEEEEERD!!!! Nu lekker genieten!!!!! Leuke naam en we wachten geduldig af op de 1e foto...
Smurfin gefeliciteerd!!!! Jeetje ook niet echt soepel verlopen dus! De hechtingen ik voel ze helaas nog steeds beetje goed spoelen werkt t beste en ijskompressen vragen en die er lekker tussen doen! Mochten jullie al wel naar huis of heb je nog kunnen genieten van de minibar??
Smurfin gefeliciteerd! Hier bijna geen last gehad van de hechtingen, maar ben dan ook uitgescheurd, niet geknipt. Schijnt minder pijn te doen... @gelukkigedaphne: hopelijk zet t snel door! @acuzena: idd zonde van je moeite, maar kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment wel klaar mee bent... Mups en mamavanbas: ik was wezen winkelen en lunchen, voordat de bevalling begon... Ow ja en mijn neefje heeft de dag ervoor lopen roepen dat de baby eruit moest komen! Mss nog een tip?
Hier werd mijn man zenuwachtig en heeft allerlei klusjes in huis gedaan... Dus hoppa zet je man aan het werk hahahaha
Smurfin, gefeliciteerd met jullie mannetje Dani! Dat zal idd wel schrikken zijn geweest als je zulk nieuws te horen krijgt over de placent, gelukkig is hij eruit en kunnen jullie nu heerlijk van hem genieten!
@smurfin, GEFELICITEERD!! @ritme, hier nog een beetje zoekende. Op zich gaat t prima hoor daar niet van. elke 4 uur fles, eerst verschonen, fles, nog even knuffelen en naar ze bedje. Merk alleen sinds vandaag dat hij bijna na elke fles begint te brullen als we hem wegleggen (wakker). Mss dat hij nog niet moe genoeg is ofzo... Hoeveel zijn jullie kindjes wakker? Wout is per fles denk ik +/- 30 min wakker incl verschonen en knuffelen. wel heeft hij praktisch elke dag na de fles van 15:30-16:00 dat hij rond 17:00 wakker word en dan tot 18:00 rond ligt te kijken in de box en dat ik hem daarna echt bij me moet houden tot de fles van 19:30..... Vannmorgen om 05:00 was hij dus ook klaarwakker en konden we hem niet wegleggen...Zodra onze lamp uitging begon hij te brullen.. Ingebakerd en tussen ons ingelegd en toen is hij nog wel even in slaap gevallen...
Hoe krijgt zo'n mannetje het voor elkaar??? Hier beneden heerlijk rustig bij je liggen en op den duur geeuwen, dus hop naar zijn bedje (dat willen we hem nu langzaamaan ook aan laten wennen) en ja hoor: JANKEN. Ik rek het nu wel tot half 9, zo'n ontaarde moeder ben ik wel , maar dan is het tijd voor zijn volgende voeding, dan zit er weer 4 uur tussen wat ook de tijdsduur is waar we naartoe willen werken. 's Nachts ligt hij nog bij ons op de kamer, dat willen we pas veranderen als hij goed doorslaapt en dus ook overdag goed op zijn kamertje slaapt.