@jessy, eindelijk aftellen voor jullie! Yesss Hier hebben we ook zeker geen klagen met Lana, Luca heeft vanaf de 2e week to de 5e week veel gehuild dus ken het gevoel wel.
Hier ook met traantjes je verhaal gelezen Zazz! Mooi geschreven!! Hier gelukkig de huil dagen weer voorbij.. Jessy fijn zeg dat he kleintje bijna thuis komt!!! Net foto's proberen te maken van Luc is maand oud vandaag maar charmant staat die niet op de foto haha.. Kei leuk net z'n hamster met z'n bolle wangen
Slaapt Fiene goed vannacht, zit ik met Cato op de bank. Hartstikke verkouden, ze is echt aan het zagen... Zo durf ik niet te gaan slapen!
Yes... ff samen met hem 1.5u geslapen... Ff weer opheldering... Hopen dat nacht goed gaat en morgen CB... Kan hem wel knuffelen tot hij piept... zo gek ben ik op hem... Zazz... dikke knufffffffff
@Zowie: ik heb vk gebeld toen de weeen om de drie minuten kwamen hopelijk zet t eindelijk door bij jou! Succes!
Vakantie voorbij, zoonlief moet om 8 30 op de psz zijn we lopen op schema Lana moet wel iets eerder eten anders komt ze precies als ik hem weg breng.
@Jkuil: dat vind ik ook nog moeilijk het plannen van de voedingen en dan rekening houden met de tijden waarop ik Demi naar school moet brengen en weer op moet halen. @Zowie: en hebben de krampen doorgezet? Jordy is vandaag al weer een maand oud. Zo voelt het helemaal niet. Heb het idee dat hij er pas net is. Vanmiddag met hem naar het CB.
@ dreames; de krampen/ weeen zijn er nog steeds. Heb vanacht geen oog dicht gedaan. Zou om half 10 een afspraak hebben bj de verloskundige, maar ze komt om 11 uur hierheen.
Zowie spannend!! Hopelijk zet het door! Jessy weer stapje dichter bij huis!! Hij zal het heus wel goed doen,, Hier fijne nacht gehad 10 uur 2 uur 5uur en nu net om 8 uur.. Tussen 5 en 8 ff gespookt vanwege krampjes maar kon hem tenminste troosten dus geen aanhoudende gekrijs 's nachts voor vriendlief ook wel fijn aangezien die moet werken.. Dames met flesvoeding drinken ze bij jullie na badje ook minder? Luc dronk gistere maar de helft hij viel gewoon in slaap..
Zowie zet hem op!! Dreames en jkuil hier geen ervaring mee met voeden op nog gezettere tijden. Misschien proberen schema btje aan tepassen Nathalie geen idee ik voed Sam ook altijd na t badje maar merk geen verschil. Maar t is voor Luc natuurlijk ook wennen van borst naar fles (andere zuigkracht gebruiken) wat ook vermoeiender is. Denk dat dat er mee te maken heeft Jessy jeeh ik ga duimen voor Lucas vsndaag
Dames ff een vraagje: Gebruiken jullie iets tegen de krampjes? Ik los het tot nu toe op met de kleine bij mij neerleggen en over haar buikje wrijven omdat ik twijfel over gebruik van infacol of cinababy. Maar gister waren de krampjes wel heel erg, vind het zo zielig om naar te kijken. Ik geef borstvoeding. Zowie: Succes!
Infacol kun je gerust geven. De werkzame stof wordt niet door het lichaam opgenomen, het beïnvloedt alleen de melk. Infacol is ook voor de bv makkelijk met een pipetje te geven. Het heeft een sinaasappelsmaakje. Als ik het aan Xavi gaf, vroeg ik altijd 'Sinaasappeltje vooraf?', en dan ging zijn mondje al open, en slobberde hij het met smaak van het pipetje.
@Jessy, spannend vandaag! Weer een stap dichter bij huis! Lastig he dat ritme nu ze naar school gaan. Ik kijk hoelaat ze snachts komt en pas daar het schema op aan. Normaal komt ze overdag om de 4 uur. Nu kwam ze snachts om 4:30, 4 uur later is dan geen doen ben ik precies onderweg heb haar om 7:45 gegeven ze dronk alles op dus ging goed. Als ze nu snachts nog later komt krijgt ze als we weer thuis zijn en met halen het zelfde. @infacol, heb gelezen dat dit wel verstopt hebben de kids die het gebruiken hier last van? Hierdoor twijfel ik om het te gebruiken. @zowie spannend hopelijk is het begonnen! Zoja zet hem op!
Infacol het is hier juist wat losser gekomen Sam laat meer echt scheten (waar manlief dan weer jaloers op word haha) en dan schiet er vaak al wat mee... Merk hier nog niks van verstopping Wij noemen hem ook de sinaasappelbaby
Zooo zie het leven weer zonnig hihi Ben lekker met hem op de bank gebleven en flesje, krampje overwinnen en slapen... Hij kwam elke 4u dus mama heeft ff bijgetankt! Papa lekker naar bed gestuurd toen die 03:00u thuis kwam... Dus allemaal beetje kunnen slapen! Nu zo ik voor 1e keer douchen met Kiann!! Yessssss... want hij en ik stinken hahahaha. Ben weer helemaal opgeladen