16-31 december 2012 mama's - deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Katalaya, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.225
    525
    113
    Gefeliciteerd met Anna Jessy!! En ik had ook het idee dat Lucas vandaag mee naar huis mocht... Als dat zo is...... Dubbel feest yeeeehh!!!

2. chila

chila Niet meer actief

De kleine meid hier draait geloof ik de dag en de nacht om. Overdag slapen en snachts heeft ze daar moeite mee!

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Taleah doet het gewoon erg goed. Ze gaat er Goed mee om! Vraagt er verder niet veel naar maar weet wel wat er aan de hand is.
    Al dacht ik van de week, toen ze m'n buik aaide en zei even baby zusje kroelen, snapt ze t nu wel?
    Maar gister begon ze over Livah dood en Livah bij de sterretjes. Ze kijkt ook vaak naar de foto en praat dan tegen d'r zusje.

Bedankt allemaal voor de lieve reacties op m'n foto!
    Ze was ook gewoon helemaal klaar en perfect!
    Er was verder niks geks aan te zien behalve aan haar huidje dan..

4. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @jessy gefeliciteerd met je kleine meid!

hier heeft de kleine man t goed gedaan vannacht. 00:00 tot 05:00 en daarna weer tot 08:00 alleen jammer dat Mees om 02:00 wakker was omdat ze deken los was en dat er om 03:00 katten onder het raam aan t vechten waren..

5. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    Nu wat visite en straks ons mannetje ophalen

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wat heerlijk!

7. Appel en Peer

Gefeliciteerd met je dochtertje!
    En woow wat ene goed nieuws, je kleine ventje mee naar huis!
    Mag hij dan gewoon thuis blijven?!

Geniet er van meis. Xx

8. Appel en Peer

Alle nieuwe bevallen mama's; gefeliciteerd.
    Geniet allemaal van jullie kleintjes! Xx

9. miesje24

miesje24 Bekend lid

5 aug 2008
    802
    0
    0
    noord-brabant
    #4889 miesje24, 12 jan 2013
    Laatst bewerkt: 12 jan 2013
    het dames, even wat terug gelezen :) en zag dat de laatste zwangere zijn bevallen
    mups en mamavanbas gefeliciteerd en nu lekker genieten van jullie wondertje

zazz: wat fijn dat jullie meisje naar huis komt. wat is ze mooi meid. wauw echt een meid.

Jessy: hoe gaat het met je ventje meid? mocht hij nou naar huis?? gaat het verder allemaal weer wat beter?? ook met je zelf?
    gefeliciteerd met je meisje , 1 jaar officieel een dreumis nu :) een fijne dag.
    lees net hierboven hij mag naar huis, YESS HEERLIJK MEID, geniet een super mooie dag voor jullie :)

hier verder alles goed. eva doet het super en heeft wel wat last van krampjes en geef ook infalcol maar ze doet het goed! slaapt heerlijk van 12 tot 6 soms 7 uur! heerlijk is dat!

iemand vroeg iets over blaasonsteking! zazz volgens mij, maar hier ook na 6 dagen een blaasontsteking , een kuur van een week gehad en daarna weer een kuurtje van paar dagen! maar oh wat heeft dat pijn gedaan zeg! tja das is weer een nadeel van een katheter!

m'n wond van de keizersnede, bloedde gister weer een beetje! ik doe misschien toch iets te veel! maarja heb er ook nog 1 thuis lopen en tja dan doe je toch al snel veel meer!
    maar goed zal wel goed komen! m'n buik word er alleen niet mooier op twee x een keizersnede! heb nog nooit een strakke buik gehad maar goed heb er twee mooie kindjes voor terug gekregen dus dat is het wel waard! ach komt goed!

10. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @jessy: gefeliciteerd! En eindelijk jullie hele gezinnetje comleet! Hopelijk wordt t vanaf nu bter!

11. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    jeej!!!! wat fijn voor jullie jessy!!! eindelijk!!! lekker genieten nu!!

nog meer kindjes die overdag ineens niet meer in hun bedje willen slapen???
    Wout sliep tot gister de meeste slaapjes in ze bedje maar sinds gister wil hij ineens overdag niet meer in ze bedje..... schreeuwt alles bij elkaar...

12. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Jessy, oh wat een top dag! Gefeliciteerd met Anna en geniet van Lucas als thuisbaby :)! Drinkt hij nou alles zelf?

Ik begin me lichtelijk zorgen te maken. Vanochtend liet Quinten 20cc staan en nu 40cc. Hij hoest al een paar dagen, maar dronk wel alles braaf op. Nu is hij ook wat slaperiger en piept z'n ademhaling soms..
    Hopelijk heeft hij niet mijn griep te pakken en kan het kraamfeest gewoon doorgaan.. Voor mezelf ga ik het niet afzeggen ookal ben ik zo gaar als t maar zijn kan (hoesten, koorts, duf. Je kent het wel.)

13. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.225
    525
    113
    Nu ben ik hier misschien heel truttig in als het Sam is zou ik het denk ik nog even aankijken maar gezien Quintens voor geschiedenis zou ik hier geen risico mee willen lopen en toh even bellen naar de hap of dokter...

14. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jessy, hopelijk heerlijk aan het genieten dat alles thuis is!

Daphne, eens met wat aappie zecht.

Ik zat ineens te denken dat er bij de december babys geen dubbele namen zijn gegeven. toch wel leuk. Vind ook dat ze allemaal een erg mooie naam hebben gekregen!

15. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    lekker thuis met de hele familie
    lucas nog wel aan de sonde om bij te voeden.
    ben zo trots op me kindjes

16. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik word helemaal blij van je berichtje! Het is jullie zo gegund!

17. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @jessy Gefeliciteerd met Anna! Super dat Lucas eindelijk thuis is. Heel veel geluk toegewenst! Ik hoop echt dat jullie aankomend jaar eindelijk eens goed nieuws gaan krijgen. Voor jou, je kindjes en je man.

18. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat Lucas thuis is Jessy!! Lekker genieten en proficiat met je dochter

19. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    zelf nog extreem moe en zal nu alleen maar erger worden met voedingen om de 3 uur. ben nu in de ziekte wet en moet elke week op gesprek komen op me werk om te kijken wanneer ik kan beginnen en of ze iets kunnen doen. ook met zich met opvang e.d ik zie het niet zitten om me mannetje nu al bij een oppas te dumpen

20. jessyd

jessyd Bekend lid

20 mei 2012
    871
    0
    0
    NULL
    haarlem
    ml geeft lucas nu de fles het gaat niet soepel maar er gaat wat naar binnen. wat hij niet meer hoeft gaat via de sonde naar binnen.

anna is flink verwent vandaag

zo raar vorig jaar zat ik met 1 prematuurtje in het ziekenhuis en nu met 2 tevroeg geboren kindjes thuis

Deel Deze Pagina