Daphne en jessy even een dikke knuff voor jullie en jullie mooie kindjes.. Wat zal het zwaar zijn voor jullie! Hoe is het met de rest van jullie? Houden jullie het nog een beetje vol? Respect voor de dames die nog aan het werk zijn! En beterschap voor de zieke mama's en kindjes onder ons! En ook een voor de hormonale dames of de dames die gewoon een knuffel willen! Ik lees alles mee, en probeer zo nu en dan te reageren, maar heb soms het gevoel dat niemand hier echt zo op me zit te wachten.. Leef ontzettend met jullie mee En vond het na het zien van een aantal mensenhier mooie kamertjes leuk om ook die van ons te komen laten zien.. Wat gaat het hard Liefs n
ook vanaf hier een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft. mammavanbas wat een super leuk kamertje, vind die lamp en badje zo schattig. en die kast ook erg leuk hoe je het ingedeeld hebt met die mandjes erin. zo kom ik nog op ideeen en mammavanbas waarom zou niemand hier op jou zitten wachten?? ik vind het erg leuk om iedereen zen verhalen te lezen, maar wel moeilijk om er op te reageren er gebeurt hier zoveel in een uur dan druk ik op de knop reageer en na de eerste zin weet ik al niet meer wat ik nou allemaal wilde opschrijven of wie zen naam er nou bij moest :schaam: :schaam: sorry dames vind het knap hoe andere dat doen of ik heb het forum misschien nog niet helemaal door.
@Mama van Bas ja echt super leuk kamertje!! Zo schattig allemaal!! Loop hier ook dagelijks kamertje even in!! En wat smurfin al zei is idd onzin dat je denkt dat niemand op je zit te wachten.. Lekker mee kletsen met de dingen die je bij kunt houden want gaat idd snel hier haha en ook al houd je het niet bij kom je gewoon zelf je hart luchten met dingen die je kwijt wilt!! Ik kan ook niet alles bijhouden en zit ik al hele dag thuis haha dus wat ik onthoud reageer ik op denk dat alle dames dat zullen hebben.. Dat is ook niet erg hoor als je iets vergeet.. Allemaal last van zwangerschapsdementie toch @happy ja bij bernheze mocht je daar de vorige x al heen? Tegen mij zeiden ze dat het pas mocht vanaf 32 weken zwanger maar goed ben ook wel benieuwd dat je beetje weet waar je terecht komt.. Als de kleine lang genoeg blijft zitten bij mij kom ik je misschien wel tegen daar @ouderschapverlof en kinderopvang toeslag heb ik me niet in verdiept.. Heb ook geen kinderopvang nodig dus dat scheelt.. Hoop dat het wel blijft word al genoeg bezuinigt en duur allemaal!! Hebben jullie na het wassen van de babykleertjes en spullen bedje enzo weer meteen opgemaakt? Zit dan weer te twijfelen of het niet vies word met stof ofzo haha maar kijkt nu zo saai alles leeg
Ik ben weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige. Kindje is zelfs al een beetje ingedaald, klopte dus toch dat ik dacht dat ik wat meer lucht had de laatste tijd.. Verder hebben we ook een voorbeeldig kind alles volgens het boekje, nu maar hopen dat dit na de bevalling nog zo is.. Haha Nathalie, Zou wat zijn als we langs elkaar in de verloskamers komen te liggen. Ik heb al een carpoolafspraak met mijn zus (2weken later uitgeteld) maar daar pas jij vast makkelijk bij Scheuren we met 3 puffende vrouwen richting het ziekenhuis! Ik heb trouwens alles al gewassen behalve het beddengoed, dat moet ik nog doen, maar weet nog niet precies wanneer iig pas in mijn verlof.. Maar kan me voorstellen dat jij het eerder wil doen, aangezien jij ook zo goed als zeker weet dat jou kindje eerder komt.. Als je het nu of volgende week wast, wordt het echt niet meer vies in die tijd en bedenk ook nog dat als je bv binnen nu en een paar weken al zou bevallen je de kleine naar alle waarschijnlijkheid ook niet meteen thuis hebt... @mamavanBas: Heel mooi en gezellig kamertje, leuk gedaan! En zoals al eerder gezegd is: natuurlijk zitten we WEL te wachten op jou en jouw ervaringen. Daar is dit forum toch voor. We kunnen vragen stellen aan elkaar en ervaringen uitwisselen en soms ook gewoon ff lekker klagen! En dus hoe meer zielen, hoe meer klachten ehh gedachten... Ik schrijf ook niet elke dag en een ander misschien weer wel, maar dat is toch allemaal prima? Dus kom op, zeker de laatste loodjes lekker van je afschrijven hier!
Vind het ook moeilijk om alles bij te houden hoor. Ik lees wel alles, maar reageer misschien 1x in de week of 2 weken. Lees wat over Bernheze/Bernhoven. Ik kom ook daar vandaan! Nu ben ik verhuisd, maar mijn moeder woont nog daar, dus kom er regelmatig. @mamavanbas: leuk kamertje! @wassen: ik heb wel al alles gewassen, maar het bedje nog niet opgemaakt. @taart: zag laatst een leuke voorbijkomen, aappie geloof ik? Goed gelukt hoor! Hou zelf niet zo van marsepein of fondant, maar je kunt er echt de mooiste taarten mee maken! En ook vanaf hier een knuffel voor iedereen die t nodig heeft.
Thx voor jullie reactie meiden! Steunt me wel op deze enorme baaldag. Vanochtend bij de diabetes verpleegkundige geweest en ik moet inderdaad 8 keer op een dag gaan prikken. Vanochtend was mijn waarde na het ontbijt zelfs 12,4. Behoorlijk hoog dus. Ik moet vandaag alles bijhouden, ook wat ik eet en vanavond nog doormailen aan de diabetes verpleegkundige. Morgenvroeg heb ik weer een afspraak en dan starten we met insuline spuiten. Bleh, kan niet goed tegen spuiten, ben al een held op sokken met de kleine bloedprikjes. Maar wat moet dat zal moeten... Vrijdag naar de dieetist en dinsdag naar de gyn voor een groeiecho en naar de internist (voor de schildklier en dus nu ook diabetes) Zo ben ik inmiddels vaste klant van het ziekenhuis, ik zou wel een gratis parkeerkaartje willen Over de bevaling hebben we het nog niet echt gehad omdat ik zo vol emoties zat, die stomme hormonen ook! Maar het is wel al duidelijk dat ik 24-48 uur in het ziekenhuis moet blijven omdat ze de baby regelmatig willen controleren. Maar ook hier zal ik me overheen zetten natuurlijk als het beter is voor onze frummel. Ik zal me er ook al vast op instellen dat ik ingeleid zal worden (in het beste slechtste geval) in week 38. Ik hoop echt geen keizersnede maar met deze groeicurve en een laag voorliggende placenta is dat niet uitgesloten... duimen dat ik dit in ieder geval niet hoef! chocolade en pepernoten dus maar laten liggen en hopen dat ik met de insuline goede waardes krijg. Ben wel heel erg benieuwd hoe groot onze frummel nu is, volgende week dinsdag weer een echo. Bedankt voor het luisteren, ik moest het even kwijt. @mamavan bas, mooi kamertje hoor! @verlof, nog 2,5 weken werken en dan ook eindelijk verlof. Ik vraag me af hoe ik het moet gaan volhouden nu..... @wassen, ik ga pas wassen als ik met verof ben. Nu met de suiker heb ik wel kans op vroeggeboorte maar dan bel ik mijn moeder ofzo wel dat ze maar moet gaan wassen We hebben nu nog zoveel andere zaken die af moeten, babykamer bijvoorbeeld. @ouderschapsverlof, hier op het werk geregeld dat ik de komende 2 jaar 1 dag in de week verlof op kan nemen tegen 40%. Dus ik pis naast de pot in jan - maart 2015. ach ja, er zijn ergere dingen. Daarna ga ik misschien wel structureel 1 dag minder werken.... @Happy, fijn dat je weer goedgekeurd bent!
Flashyfly; pff wat balen allemaal meis! Het zit niet mee voor je.. Bah hou ook niet van spuiten, maar komt vast allemaal Goed. En indd die was komt dan wel joh.. succes!! Mamavanbas; wauw wat een mooie meiden kamer! Verliefd erop! En die lamp wauwie, wauw. Ga zaterdag even kijken of ze m bij ons in de karwei ook nog hebben ! Gaaf. Hihi.. Nu heb ik helemaal zin om t kamertje te maken, nog even geduld. Volgende week kan ik eindelijk beginnen! Hier; vanochtend even langs m'n werk. Week niet geweest maar pff ben blij dat ik thuis zit. Was maar even geweest en kon al niet meer tegen die drukte en geluiden etc. Werk op een kdv! Verder onder ons bed spullen weg gehaald, sjee waarom heb ik daar ooit spullen onder gestopt. Doen we dus niet meer. Een stof niet normaal! Bah. Hahaha..
@mamavanbas Wat een super mooi kamertje! En zoals al vaker gezegd, we zitten echt wel op je te wachten hoor! Ik kan het ook niet altijd even goed bijhouden en reageer ook niet altijd even veel, maar toch fijn om samen ervaringen uit te kunnen wisselen en af en toe even lekker van je af te schrijven. Je bent meer dan welkom hier! @happy Fijn dan alles goed is! @flashyfly Oei, wat is dat een tegenvaller! Heel veel sterkte! @wassen Hier nog niets gewassen. De wieg staat nog niet eens! Bij dochter was alles met 20 weken klaar, maar nu kan ik me er niet zo druk om maken haha! Hoewel we zaterdag de wieg klaar gaan maken en ook de laatsre aanpassingen in de kinderkamer doen. Moeten wat planken voor luiers bij en wat meer kastruimte. Baby komt de eerste maanden bij ons op de kamer en dan bij haar grote zus! Commode stond nog, dus dat scheelt alweer!
@zazz Hahaha, ik wil ook niet weten wat er bij ons onder het bed ligt! Prima opberghoekje, niemand die het ziet
@FlashFly Snap je gevoel helemaal, hoor! Heb zoiets zelf ook al 3x gehad (thuis of iig poliklinisch willen bevallen, maar steeds zelfs 5 dagen tot bijna 2 weken moeten blijven ivm (lichte) complicaties)... Al moet ik zeggen dat het de 3e keer al veel minder tegenviel dan de 1e 2 keer. Deze keer ga ik dus ook zowieso maar gelijk voor de 5 dagen zkh die hier eigenlijk standaard zijn (dus ook als er niets aan de hand is). helemaal omdat ik nu al weet dat er 50% kans is dat we ook deze keer zowieso niet eerder weg zullen mogen (ivm verschillende bloedgroepen). Misschien is thuis, in je eigen vertrouwde omgeving wel heel prettig, maar aan de andere kant hoef je in het zkh echt helemaal niets te doen, behalve rusten en van je baby genieten.
@daphne hoop dat het snel weer beter gaat @verlof ik zit al zowat op de helft @ mama van bas wat een leuk kamertje @smurfin ik onthoud ook niet alles waar ik op wil reageren. Gewoon terug lezen met word er naast @flashyfly balen van je diabetes Vanochtend knallende ruzie gehad met me schoonmoeder wat een heks is dat zeg. Ze vind me al niet goed genoeg voor haar zoon ben ik ondertussen wel gewent maar nu is het helemaal erg. Mevrouw gaat een beetje tegen mij zeuren dat ik wel wat beter voor me man kan zorgen nu hij ziek is. Ik denk nou laat maar zitten reageer ik niet op me man en ik weten wel beter. Begint ze daarna weer en ja dat je een hulp in huis heb is ook zn onzin je kan makkelijk zelf schoonmaken. Dus ik stel haar een simpele vraag hoeveel kraamhulp heb jij gehad na de geboorte weet der precieze antwoordt niet meer maar 5 dagen ofzo ik zeg nou ik heb dit jaar met 2 bevallen helemaal niets gehad. Ik race op en neer tussen het ziekenhuis en huis om me aandacht maar zo goed mogelijk te verdelen en dan gaat ze zo zeuren tegen me nou haar hoef ik voorlopig ook niet meer te zien
@jessyd Nou ja zeg! Die weet duidelijk niet waar ze over praat... Probeer haar zoveel mogelijk te laten kletsen meid, je weet zelf beter! Ik vind het echt ontzettend knap hoe je je hier doorheen slaat en meer dan wat je nu doet, kan je gewoon niet doen. Probeer haar maar lekker ver weg te houden, deze onzin heb je nu geen tijd voor. Dikke knuffel!
@mama van bas we zitten wel op je te wachten hoor kom maar op met je verhalen niet zo zitten sippen komt goed.. enne denk dat jullie en meisje krijgen of niet heel gaaf en toch een rustig kamertje @jessy nou zal ze helemaal dat mens!!! verschrikkelijk! probeer dr inderdaad zoveel mogelijk links te laten liggen lekker nergeren! jullie gezin is het belangrijkste!!! @flash gavter balen zeg maar wel fijn dat je morgen alweer terug kan en mag komenlijkt me beter dan in de onzekerheid zitten.. enne die 24-48 uur in het zh blijven bekijk het positief, het eerste bezoek in het zh levert thuis geen rotzooi op
Jessy; nee dat meen je niet!!! Wat een mens zeg... Net of jij nu niks Anders aan je hoofd hebt. Grrr.. Niks van aan trekken en hopelijk doet je man dat ook niet! Knuff
@MamavanBas, dank je lief aangeboden, maar ik heb de karwei hier in de buurt even gebeld omdat ze pas zeiden dat hij niet meer leverbaar was, maar dat kon ook zo weer veranderen. Had ze hem net vanmorgen besteld en ze kwamen maandag binnen. Ik blij, kon hem nl. niet uit mn hoofd zetten. @flashyfly, wat een gedoe meid. Sterkte ermee, snap dat je even flink van baal. Enne, in het zkh blijven vond ik in 1e instantie ook niet leuk, maar uiteindelijk vond ik het echt heeeerlijk. @Jessy, pffff typisch gevalletje schoonloeder dus. In plaats dat zij even aan biedt om eens bij te springen. Heks. Geen energie in steken meid. @wassen, hier nog niks hoor. Doe dat pas vanaf 36 weken ofzo. Weet uit ervaring dat die laatste weken erg lang kunnen duren en dan ben je allang blij datj een babywasje kunt opvouwen en strijken. Pff vanmiddag wel een uur gelopen. Even naar de groenteboer en eendjes gevoerd met dochterlief. Gelukkig liep zijzelf waardoor de slakken ons zelfs nog inhaalden. Maar ik voel het nu wel weer behoorlijk aan de onderkant. Auw, volgens mij geeft ie al kopjes.
Mama van Bas, Gaaafff kamertje voor de kleine!!! Meiden die het nodig hebben sterkte toegewenst! JessyD zou even met man overleggen, dat jij dit niet meer trekt (betreffende je schoonmoeder) en dat HIJ aangeeft dat ze en te ver is gegaan, en niet meer welkom is tot ze normaal tegen jou kan doen, en je voor de rest met rust laat. Door zoeentje ZOU je juist een postnatale depressie oplopen! En geestelijke mishandeling kan je dit gaan noemen, want je hebt genoeg aan je hoofd en dan zij nog zo doen. Nee meis jullie (je man en jij) moeten nu de grens gaan trekken, en dan met name (ondanks dat hij ziek is) je man. Hij is de enigste die haar tegen kan houden, jij bent er (nog) niet sterk genoeg voor. Sterkte meis, en neem dit van me aan, je kinderen relatie maar voor je eigen IK gaan er aan door zulke, voorkom dat alsjeblieft en sta tegen dr op. Op t moment reageer ik niet veel omdat dit niet zo goed gaat, lichamelijk vooral niet. Kleine groeit (te) hard,de rest wordt jullie bespaard FIjne avond en welterusten alvast en sterkte voor de meiden die het nodig hebben!
even ego! word net gewoon bedreigd aan me eigen deur door me buurjongen! ben echt zooooo klaar met die lui! zit begeleid wonen hiernaast voor jongeren die een slechte jeugd hebben gehad en die nu opgeleid worden om ooit op zichzelf te kunnen. Elke 2 jaar komen er nieuwe jongeren in en tot nu toe weinig problemen gehad met ze. Begeleiding woont aan de overkant dus altijd in de buurt. maar nu sinds een jaar woont er een griet die echt onuitstaanbaar is. veel asociaal gedrag, harde muziek noem maar op. Met haar gepraat en ging stuk beter, Tot half jaar terug ongeveer toen kwam haar vriend bij haar "logeren" ofwel wonen maar niet officieel. Die gozer viel opzich ook mee, was mee te praten ed maar nu!!! Van de week stond ik met de overbuuf te praten op de stoep voor het huis(met 2 kleine kinderen die over de stoep renden) komt hij als een idioot aan met ze scooter en verwacht blijkbaar dat ik aan de kant zou gaan., Nou sorry als jij niet normaal kan vragen of je er langs mag blijf ik ook stokstijf staan komop zeg is de stoep hoor! Maar nee hoor niks vragen, extra gas geven en zowat de overbuuf voor haar sokken rijden! Prima jongen wat jij wilt, verder niks mee gedaan laat maar weet je wel. Tot van t weekend begeleiding aan de deur stond en vroeg of wij iets wisten van een briefje in hun bus over overlast. Dus ik zeg nee komt niet van ons. Vroeg ze gelijk of er mss wel aso gedrag was geweest oid. Dus ik het verhaal over de scooter verteld en dat ze het er met hem over zouden hebben. Staat hij net dus doodleuk aan me deur om verhaal te halen. Dus ik zeg heel rustig (jaja heb relaxhormonen deze zs) dat als hij normaal had gevraagd ik aan de kant had gegaan zonder probleem. Nou ik kreeg me toch een partij scheldwoorden over me heen, dat ik met me arrogante k*t kop wel gewoon aan de kant had mogen gaan noem maar op. Dus ik nog een keer dat ik het normaal vind dat je zoiets vraagt als je met je scooter op de stoep rijd Nou toen had ik t gedaan en begon hij te schelden, en bedreigen en als dit nog een keer dan kan ik je vertellen dit en dat en zus. Heb heel netjes gezegd hier begin ik niet aan en ga nu de deur dicht doen. Staat hij gewoon nog 5 minuten te schelden en vloeken voor me dichte deur!!! Gelijk contact opgenomen met begeleiding en vinden het ook achtelijk maar kunnen er weinig aan doen!!!!! Als het zo erg blijft politie bellen?! uhhmmmm vergis ik me nou of zijn jullie begeleding?! sorry voor dit ego bericht... moest er even uit aangezien ik ook nog s alleen thuis ben (zl op bed)