Ja lieve lezers, het is zover! De eerste mama's van april 2013 zijn ontstaan! We hadden vanmorgen een positieve test! De bevruchting heeft plaatsgevonden op 9 juli. Dus dan kom je uit op: 1 april --> En het is geen grap, al vinden we het wel erg grappig haha
Zojuist bij de huisarts geweest die bevestigde de zwangerschap en heeft meegerekend. Aan haar lach hoorde ik wanneer ze wist welke dag het was. Geweldig! Onze grapjas is meer dan welkom!
Nou dan kom ik jou gezellig gezelschap houden, anders zit je hier zo alleen. Vandaag ook getest met CB digi en hij geeft 1-2 weken aan. Vind het allemaal nog wel een beetje spannend omdat het bij mij al 2x is misgegaan maar we gaan van het beste uit natuurlijk!!!! Mijn uitgerekende datum is 3 april. Laat het maar lekker volstromen hier!!!!!!
Ja je zou zeggen dat er al mensen zijn die moeten weten dat ze in april uitgerekend zijn. We zijn vast niet de enige twee hahaha
Zo, april al... Tijd gaat zo snel voorbij joh! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden! Geniet van jullie rammetjes to be. Manlief is een ram en hij is schitterend (met zijn slechte kantjes natuurlijk )
hey meiden ik ben hier nog even undercover hihi maar gisteren avond posi getest en vanmorgen de digitale gedaan en gaf 1-2 weken aan alleen ik heb geen idee hoever ik ben omda ik een onregelmatig ben geweest sinds de jongste vanwege ik bv gaf, meiden voor jullie allen gefeliciteerd!
Jij ook gefeliciteerd Licia !! Wauw geef je nog borstvoeding?? Fijn dat je dan alweer zo snel zwanger bent. Hoe oud is jullie jongste??
Leuk dat je snel al weer zwanger bent! Ram? Haha, helemaal niet bij stil gestaan, onze grappenmaker wordt waarschijnlijk een rammetje haha
Ik mag me hier ook melden! Als alles goed gaat zijn wij 6 april uitgerekend. Spannend!!! Wij gaan voor ons eerste kindje.
Ik voeg me ook toe!!!!! April mama erbij! Ik heb gisterochtend positief getest op NOD. Heb getest met een kv 2v5 en een clearblue met indicator. En die gaf 1-2 weken aan. Heb de VK gebeld gisteren, anders werd het niet eerder als volgende week dat ik kon bellen. En toen kwam ik erachter dat ik 04-04-2013 uitgerekend ben . Een dag na de verjaardag van vl. Wel enorm onzeker hier! Zou bijna elke dag nog een test willen doen haha .
Er zijn op het moment 2 topics met april mama's. Schrijf nu bij alle 2 maar als het straks gaat volstromen is dat niet meer te doen. Wat nu??? Het andere topic zit bij zw.schapsclubs onder de naam "Wie is er in maart/april uitgerekend" Er is daar ook al een lijstje gemaakt. Het leukste is natuurlijk dat we samen in 1 topic komen aangezien het in het andere topic allemaal april-mama's zijn (op 1 na geloof ik). Wat vinden jullie???
@Nadesy jouw naam komt me bekend voor, hebben we ergens in hetzelfde nodtopic gezeten?? Haha waarom was je undercover??
Minnie: Ik vind dit topic prima. Ik snap het nu alleen niet meer helemaal haha . Komen vast meer mensen hierbij! En anders aansluiten bij het andere topic, vind ik ook geen probleem .