@azu, te veel slaap kan volgens mij niet hoor ieder kindje neemt waar hij genoeg aan heeft. Wout slaapt ook bijna altijd van fles tot fles hij is hooguit 2 uurtjes per dag wakker @het, heb er gewoon geen zin in nog en helemaal niet als hij steeds zo erbovenop zit elke avond laat hij duidelijk merken dat hij wel wilt @voeding, 6x135cc gaan bijna allemaal leeg @ritme, overdag om de 4 uur nachts 1x 5 a 5,5 uur @poep, 1x per dag of per 2 dagen. Gaat hier stuk beter sinds we gestopt zijn met infacol. Hij is rustiger en slaapt ook beter. @bultjes, hier heel erg babyacne in ze gezichtje ziet er zo sneu uit. @slapen, hier juist een mannetje dat steeds minder op schoot wilt slapen en juist in ze bedje
Hier kind die het volhoud om 12u wakker te zijn... Is ool best vermoeiend gewoon allert wakker... Thank god zojuist in slaap gevallen... Op mij... lampen uit... tv uit... etc...
@flashy Hier links ook minder dan rechts en heeft ze na 1 borst ook genoeg (rechts krijgt ze niet eens leeg). Je zou na linls nog even rechts kunnen aanbieden, dan merk je snel genoeg of hij genoeg heeft gehad of niet. Die uitslag komt waarschijnlijk van de hormonen in de voeding. Heeft Cato ook en Fiene heeft het ook gehad. Trekt na een paar weken vanzelf weg. Voor een droog huidje smeer ik balneumcrème op schrale plekken en de olie van balneum op het hele lijfje. Inslapen heeft Cato mij ook bij nodig. Ze zijn nog klein, dat leren ze vanzelf! @azucena Nee hoor, teveel slapen kan niet! Let er op dat hij alert is als hij wakker is en goed drinkt, dan is het prima. @vrijen Nog steeds wat aan het vloeien, dus nog niet. Man hoor ik er niet over, die snapt het gelukkig wel en wacht rustig zijn beurt af.
@droge huid: ik gebruik de bodylotion van Zwitsal. werkt echt heel goed... even iets heel anders. Ik moet een nieuwe tel met abbo. Heb nu een bb met toetsenbord. Heel fijn, maar wil dus een andere tel Iemand een tip voor een fijne telefoon?
Dank voor de antwoorden. Dan mag hij lekker blijven slapen ! @whoppie, dan zeg ik iPhone. Heb ook bb gehad, maar zou niets anders dan iPhone meer willen. Heb nu de 4s en bevalt erg goed. Aanvulling; ben 32 kwijt met 300 belminuten/sms'jes en 500mb internet. Moest 70 bijbetalen voor de telefoon. Morgen een spannende dag! Eerst Quinten weer z'n prik en daarna kunnen we de sleutel gaan halen van ons appartement!
@daphne: bedankt voor je tip. Spannend zeg de sleutel! moet er veel gebeuren? Succes met de prik morgen..
Whoppie: Ik zeg ook Iphone, zou ook niet anders meer willen.. Heb ook een BB gehad.. Daphne: Leuk!! Veel plezier!! Moet er veel geklust gaan worden?
Whoppie, nee gelukkig niet! Oude bewoners woonden er net 1 jaar, dus alles is nog net geverfd in (gelukkig!) mooie kleuren. Van het weekend laminaat erin en volgend weekend gaan we de meubels er in zetten. Dan nog alles inrichten, maar met carnaval verwachten we er wel te zitten.
@zou wel willen dat saar wat meer sliep! Heb het idee dat ze meer last krijgt van reflux. Als ik haar neerleg maakt ze gekke geluiden vind de nachten daarom ook eng. Straks stikt ze erin... @seks: knip doet veel te veel pijn! Denk toch maar bezoekje aan ha. @bv: ik bied altijd beide aan. Heb geen idee of de een meer heeft dan de ander.. Morgen naar cb... Weer wegen en afspraak met arts. Zou ze nu genoeg gegroeid zijn...
Dat van verschil in borsten is trouwens normaal! Bij mij is rechts tietje-favorietje. Daar kolf ik zo'n 20cc meer mee. Volgens lk heel normaal.
Ben kapot (weinig slaap begint vrees ik echt op te breken), dus heb niet alles gelezen... @ Azucena 800 gr in 7 weken is ca 20gr per dag gemiddeld. Mijn meiske kwam eerst zo'n 40gr per dag aan en dat vond de ka eigenlijk teveel. Afgelopen 1,5 week is ze (uit zochzelf) minder gaan drinken en gisteren kwamen we op zo'n 20gr per dag uit - vond de ka juist prima... @ intimiteit Hier ook al weer een poosje veel gedrang, want hij is nu zò lang al 'braaf' geweest, dus nu mag ik wel weer eens aan hèm gaan denken. Nou, vind het nog ff geschikt - ben doodmoe, maar moet toch de meeste dagen alleen en zonder middagslaapje door zien te komen, dus is de zin ver te zoeken. Zie zowieso ook best tegen de 1e keer/keren op, want ook hier steeds best pijnlijk geweest na de vorige 2 zs. @ bv Hier ook 1 borst die meer melk geeft dan de andere - andere is zowieso ook minder favoriet omdat de tepel daar wat vlakker is en het wat moeilijker is daar melk uit te krijgen (ook met de kolf).
Hier enkele foto's van onze 2 kerels!!! http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/580620_323511981087323_2103300841_n.jpg http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/480112_323515174420337_376672952_n.jpg http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/408431_525924204105791_878645150_n.jpg
Mooie foto's Kirasese! En Kat wat schattig! Echt leuk! Hier een jongen die t na drie uur wel gezien heeft en weer honger heeft... Was gister ook al bij de nacht en gister zelfs meer in de fles hedaan. Vandaag ook maar, niet helemaal opgedronken. Ben benieuwd wat ie zo gaat doen... Hopelijk iets langer doorslapen..
Hier ook al vroege nachtdienst. Ze komt nu vaker dan eerst :s. Als ik haar nu gewoon terug kon leggen.... Maar dan komt alles naar boven. Rechtop met haar blijven zitten dus!
Gisteren zat er 6 uur tussen, vandaag slechts 5 maar het was dus niet eenmalig meer dan3 uur. Gaat de goede kant op! En ik kan nu ff naar Xavi kijken, erg lieve foto Kat.
Ahhh kat wat een ventje <3 Whoehoe hier pas net wakker vanaf half 10/10 uur laatste fles!!!! Geven nu 90 en dan kijken hoelaat die zich weer meldt, ene kant hoop ik uurtje of 9 maar dan kom ik vanavond weer in de knoei.... We zien het wel!
Ahhh smelt foto's van allebei!! Hier na fles van 11 uur die hij klein beetje liet staan ging hij niet slapen na 2 uur te hebben gesjouwd maar gewoon klein flesje gemaakt drinkt het meteen op en slaapt tot net.. Niet dat die om 11 uur gewoon z'n fles op drinkt haha.. Benieuwd hoelaat het straks word..