heb uiteindelijk de dokter toch maar gebeld. de assistant vond eerst dat ik moest wachten op de vk dus nog 3 dagen pijnlijden, maar op mijn aandringen heeft ze toch de dokter gevraagd wat hij wilde. en van hem mocht ik komen zodat hij kon kijken wat hij voor mij kon doen. nou hij kon hem erit halen er zaten er 2. degene die pijn deed, was echt een hel om eruit te halen ik heb geschreeuw en gejankt en daarn tranen van opluchting ik kon weer bewegen en weer op een stoel zitten.. me vriend zei hoe hard jij gilde van de pijn zo hard heb je bij de bevalling niet gegild... eenmaal thuis gaat het iets beter an in ieder geval weer zitten zonder pijn maar lopen doet nog erg pijn denk dat de gaatjes ff dicht moeten en na een nachtje slapen het al een stuk beter voelt... die andere hechting wilde hij er ook uithalen maar deed geen pijn als hij eraan zat en hij kreeg hem niet te pakken verder dus heb die laten zitten en als die pijn gaat doet ga ik terug.... wat een verademing zeg...
Leuke foto's Kat en Kirasese! Lekker genoeten van jullie mannen! Chocokoekje:Bedankt voor de tip over de balneum, die lijkt me super geschikt! Ga meteen goed smeren! geluidjes, naast het huilen inderdaad niezen, rochelen, slikken, boeren en stuk geluidjes maken. Best eng af en toe. Maar gelukkig ligt hij naast me zodat ik snel kan zien dat er niks aan de hand is. Kirasese, je kleintje is in goede handen dus lekker genieten (makkelijk gezegd he?) Eet smakelijk Ingrid, ik zou ook wel lekker willen uiteten... ook een hobby van ons. kOmende tijd zit dat er nog ff niet in ivm, borstvoeding.
@uit eten/weg zijn: moet er ook nog niet aan denken.. Mss volgende week. Heb ik etentje/buffet en vl mag ook mee, dus wil Lennox t liefst gewoon meenemen anders moet ik m bij vl achterlaten voor vijf uurtjes... Ik vertrouw m wel hoor, maar wil nog niet! @smurfin: fijn dat ie eruit is... Hopelijk een snel herstel nu.
Hallo iedereen, Vogeltje, is ze goed gegroeit? Hier maakt kleine weinig geluid tijdens slapen. Chila, vervelend die krampjes he, Savannah heeft er helaas ook veel last van, maar ze is goed te troosten, wil dan de hele tijd bij je zijn, en huilt dan bijna niet. Als je der ook maar seconde neer legt dan krijst ze alles bij elkaar.. Hoe is dat bij jouw meisje? Ik geef nu cinababy, heb wel het idee dat het minder hevig is en minder lang duurt gelukkig. Jessyd, gewoon ziekmelden als je aan het werk zou moeten, gekke mensen daar. Wat voor werk doe je eigelik als ik vragen mag? Katalaya, wat een super schattige fotos, kan hiet wachten tot mijn meisje echt gaat lachen. Smurfin, ik had dan ook gewoon naar huisarts gegaan hoor, fijn dat hij je wel kon helpen, ik smeer op hechtingen nu calendula emulsie, was nog tip van kraamzorg, maar dat helpt tegen pijn, kon en kan daardoor beter bewegen. Hoe gaat het met Dani? Aapie20, lijkt wel een blaar, die vullen zich ook steeds opnieuw, maar misschien allergische reactie, ik zou ff aan huisarts vragen hoor. Whoppie, was het gezellig met collegas? Morgen komen er ook 2 collegas en werkgeefster op visite hier. Ingrid, gewoon een keer lekker met ze tweeen uiteten gaan als je daar zin in hebt hoor! Kirasese, veel plezier met uiteten gaan, lekker van genieten! Vandaag wou mijn meisje niet slapen, is wakker geweest van 9.30, tot 17.30.... Ligt nu net uurtje te tukken dus.... Ze was wel gewoon vrolijk, wou alleen niet dat ik er neerlegde... Benieuwd hoe ze straks is.
@mya: Hier vandaag precies hetzelfde. Ook een meisje wat net na de voeding van half 5 in slaap valt... @aapie: Ik denk ook iets van een blaar @smurfin: Ik had ook zo'n last van die inwendige hechting! Gaat gelukkig nu iets beter maar zitten ook nog wat kleine zwellinkjes op de knip... Blijf er last van houden @geluid: Gelukkig dat jullie kleintjes ook veel lawaai maken Bij ons is het 's avonds en 's nachts. Jeugdarts dacht aan verborgen reflux. Saar is weer 145 gr aangekomen en weegt nu 3140. Voor haar doen heel veel en cb was tevreden. Ze moet wel nog wat spekkies kweken omdat ze wat ruim in haar velletje zit... Maar verder was alles goed. Ook zei ze dat het belangrijk was dat ze ook overdag veel slaapt.... ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan bij een kind wat ontzettend veel wakker is overdag. Er zit geen aan en uit knopje op. @weg gaan: Zou wel een keertje weg willen maar weet nu al dat ik het vreselijk ga vinden! Heb al keer nee gezegd tegen sm toen ze vroeg of ze een uurtje met haar mocht wandelen... Maar weet wel dat het goed is om een keer weg te gaan dus dat moeten we binnenkort maar doen. Omdat ik weinig tot niets kolf kan ik het beetje wat ik kolf met kunstvoeding mengen. Dit zei de lactatiekundige. Want dacht zelf dat ik niet weg kon zolang ik niks kolf. Maar dat kan dus gewoon
@Mya: ja was heel erg gezellig! Bij ons komt t afdelingsmanagement apart. Toch btje anders dan als die erbij zijn. Veel plezier morgen!
@geluid, hou op schei uit het is een en al kreun en steun hier niet normaal. Sinds een paar dagen komen er ook van die hele lieve geluidjes uit als reactie op ons. @smurfin, fijn dat je van die dingen verlost bent! @weggaan, heb ik niet zon moeite mee, met mees ook niet gehad. Zolang het niet voor te lang is kan ik dat prima. De nachten overigens niet hoor want vind het niks als hij er niet is als ik wakker word. hierbij de beloofde lach spam!
Hier vandaag ook naar het cb geweest. Hij is van een geboortegewicht van 3345 naar 4560 gegaan in zijn bijna 5 weekjes en is 2 cm gegroeid, nu dus 52cm. Helemaal goedgekeurd en die 6 flessen van 150 waren prima, maar meer mag het niet worden, dit was het maximum voor hem. Prima, want meer heeft ie ook echt niet nodig. We gaan nu overdag ook volledig over op voeding tegen krampjes (van Friso) en de laatste voeding volledig op extra forte (ook van Friso). Dan had het zeker m.b.t. de krampjes veel meer effect. Na 6 weken zou het waarschijnlijk ook beter gaan, omdat het vaak dan op zijn toppunt zit. En wat betreft weggaan, als het weer enigszins meezit, gaan wij zaterdag naar Gent met een oom en tante. Goed inpakken, matje onder zijn matras ter isolatie en gaan. Doeky zit op de wagen, dus ik kan hem goed afschermen voor de eventuele koude wind, en ik steek hem goed laag in de bak. Ik heb er weer zin in. Smurfin; ik ben blij voor je dat die hechting er nu uit is, wat een hel is dat ding geweest. Wel heftig dat ie zo'n pijn deed!! Ik ga nu ff verder teruglezen. X
Ik haal die speen er dan vaak even uit en daarna gaat het vaak beter. Anders zet ik hem nog wel eens op een andere stand, wilt dat niet helpen, dan is het hier vaak zo dat ie echt klaar is. Ik begin wel op stand 2, zodat hij niet te snel vermoeid raakt, wat ie wel erg vaak had op stand 1.
Oh en wat geluiden betreft hebben wij hier echt een soort van zwijntje (ironisch genoeg met die moslim van me). Soms staan we er echt van te kijken wat hij aan geluiden produceert, en als hij dan slaapt is het helemaal rustig en stilletjes, bijna eng
Mya: ja echt vervelend die krampjes, zo zielig voor ze. De kleine wil ook steeds bij mij zijn. Vandaag ging het goed! Ze heeft zelf geslapen, wel in de kinderwagenbak. Het wiegje krijg ik haar echt niet in. Ze slaapt nu snachts ook bij ons in bed maar wil dat eigenlijk niet meer. Maar savonds lijken de krampjes wel erger te zijn. Ik gebruik ook cinababy.
Ik heb nog een hooivork staan, en een fakkel is zo gemaakt. Dat zal ze leren, aan het werk. Hij is (hoop gevloek) net bij jullie thuis, je zit er qua energie helemaal doorheen (naar wat ik begrijp) en dan moet je weer aan het werk?! Ze kunnen zeer zeker zeggen dat je maandag weer aan het werk moet, maar dan meld je je dus gewoon ziek. Een beetje inlevingsvermogen is ze behoorlijk vreemd merk ik. Jammer dat zulke mensen die macht hebben en het je zo moeilijk kunnen maken. Luister maar naar ons, als wij zeggen dat je niet mag! Je hebt nog altijd meer dan genoeg aan je hoofd, kun je dit er vast ook wel bij gebruiken! Tijd om je plannen voor je eigen bedrijf nog eens goed te bekijken misschien. Zeg het maar wanneer ik de fik in mijn fakkel kan zetten, ik doe het met liefde en die hooivork weet ik heel goed en doelmatig te gebruiken
En Daphne; over 2 weken ook al weer. Idd, je begint nu pas uitgerust te raken, hopelijk duren die 2 weken nog erg lang en is er dan ook nog even een ontkomen aan, al is het voor nog eens 2 weken. Je hebt het van te voren ook al vrij heftig gehad, logisch dat je dan zeker ook even de tijd nodig hebt!
Kat; Wat een superventje, prachtige foto's Kirasese; Leuk! En nog wel 2 dezelfde shirts in zulke verschillende maten.
met ze alle naar Amsterdam heb ze gevraagd om naar kleine baby's grote zorgen te kijken en er nog even over na te denken. de plannen om een eigen bedrijf te staren zijn nu opeens weer een stuk aantrekkelijker