Azu balen van de draagdoek! Hopelijk kun je hem toch blijven gebruiken. Ongie hier gelukkig nog niet! Komt denk ik door de BV
Hier onze duimende Luc en ja hier wel echt bewust het duimpje maar is ook begonnen met heel die vuist in zijn mond aan het proberen te duwen daarna elke vinger en nu echt duim haha.. Soms ook nog gewoon op handje sabbelen hoor.. En Daphne sterkte hopelijk wend hij snel en slaapt die gewoon goed!
@sweetdreames: schattig hoor! en kleine broer kijkt alsof het heel interesant is allemaal @ongie: hier ook alweer achter de rug, na 6/7 weken ongeveer. Was echt heel weinig en idd ook helderrood. Ben benieuwd of mijn lichaam het weer zo regelmatig gaat regelen als voor de zwangerschap.
Dames vraagje: Welke maat luiers hebben jullie? Wij 2 maar ik vermoed dat we als deze op zijn al wel naar 3 kunnen.
Ik moet zeggen dat ik het wel met Whoppie eens ben. Naast dat ik echt geen 40 euro voor een truitje uit ga geven vind ik het ook lang niet allemaal zo mooi en leuk. Niet meer bijzonder iig dan Hema, H&M, V&D of een andere "gewone" winkel. Daniyar zit hier nog niet zo lang in 62, ik denk nu 2 weken, en nu al worden dingen wat klein. Ik heb het geld er niet voor en niet voor over.
@ luiers: al week of 2-3 in maat 3... @ ongesteldheid: geloof nu dat nummer 2 op de deurnat valt... bah... Dus mirena spiraaltje deze week laten zetten! @ kleertjes: ik vind het echt een UITDAGING leuke merkkleren te kopen voor de prijs van bijvoorbeele V&D kleren... En ik persoonlijk vind het wel leuker staan @ maat kleren: zit nu in 62/68... gaat snel joh!!! @ babyzwemmen: nog 2 wekennnnnnn!! @ prikjes: nog 2 wekennnnnnn! :x
Een van de meisjes mama's belang bij een noppies en/of hema legging? Noppies is langs pijp grijs met roze accentjes, hema is driekwart wit met strikjes. Zijn maat 62. Zaten in een pakket leggings , maar aan roze/strikjes heb ik niet zoveel.
@luiers: hier al vanaf t begin in maat 2 en nog steeds zitten ze goed. Hebben nog voor een maand en dan maar eens verder kijken. Vandaag pasfoto laten maken voor id. Echt zo apart. Hij lijkt al zo groot op de foto.
Kyan heeft nët zijn 2e prikhes gehad. Dikke tranen gehuild. Hij keek me daarbij aan met zon blik van ik vergeef t je nooit meer. Maar ligt nu gelukkig aan de borst. Mamamelk doet vergeven en vergeten! Voor de lijst: ( via gsm geen kleur) 13weken 6395gr 63,5cm Worrdt net zo groot als zijn pa! En heeft net zijn duim gevonden!
@bv: met geen steun krijgen bedoel ik meer 'geen cheers'. Af en toe is t best zwaar en zou t fijn vinden om op die momenten complimenten te krijgen of zo.. t is niet zo dat ik echt tegenstand krijg. Wel een goeie tip om lactatiedeskundige ff langs te laten komen, maakt mijzelf misschien ook weer wat zekerder. @2e kindje: de bevalling zelf is me op zich wel meegevallen, maar we vinden hier de eerste periode ook echt zwaar (heeeel veel huilen, weinig slapen alledrie), dus ook hier wachten we voorlopig wel @lijken op: hier het meest op de papa @maat luiers: hier maat 3, al bijna 6 pakken @maat kleding: 62, past perfect voorlopig @aylen & nathalie: jullie nog naar de beurs geweest? Vond t erg druk! Maar ben wel geslaagd voor een paar dingen: babygym, meetlat (met allemaal safari-diertjes erop), houten puzzel, jasje, 2 blousjes, 2 shirtjes, 2 broekjes. En weer leuke foto's gezien! Kan er geen genoeg van krijgen dus allemaal lekker blijven spammen. Gisteren Bekijk bijlage 309736 Vandaag Bekijk bijlage 309737
Hoe doen ze dat eigenlijk met zo'n kleintje? Wij gaan voor de zomer ook om een paspoort voor Daniyar, maar aangezien ze nog niet kunnen zitten ben ik wel benieuwd. Bij Bezhân ging we met 8 maanden om een paspoort, en toen kon hij al zitten, Bestoun zat toen alleen achter het krukje op de grond verstopt om een hand in zijn rug te houden. Een krukje is ook niet ideaal voor net zittende kinderen.
Wat een ogen! Mijn man ziet net je gebruikersnaam staan en blijkbaar betekent Mishur in zijn taal zorgzaam, mooie betekenis vond ik. @Flashfly; wat een heerlijk mannetje, zo leuk om ze met die duim te zien. Ik weet dat het niet de voorkeur heeft bij het cb, maar wat doe je eraan? Volgens mij trappen ze er ook niet in als je de duim eruit haalt bij slapen en vervangt voor de speen. Heerlijk toch als ze daarmee zoet zijn?
Ze zetten m op een kruk. De kruk wat hoger en omdat Lennox wel geweldig is, maar nog niet zelf kan zitten moest ik m vasthouden bij zijn buik en in zijn nek. De handen mogen niet gezien worden, dus nog ff wat geschuif, maar ging eigenlijk vrij makkelijk. Was in een paar minuten gebeurd. Verder leuke foto's! blijven spammen hoor!
Dat wist ik niet. Wel een erg leuke betekenis. Gebruikersnaam is een mengeling van mijn vriend zijn naam en mijn naam. Jouw man was Afghaans toch?
@flash, bij Mees heb ik wel gel nodig Bij Wout ook niet, na het douchen omhoog kammen en t blijft fantastisch zitten @kleding, mtje 56 zijn nu wat vestjes in 62 die hij past maar dat is omdat ze over meerdere lagen gaan @luiers, mtje 2 is bijna op en dan over naar nr 3 @foto, hier mocht Wout vorige week op schoolfoto in ze eentje en die fotograaf heeft hem in zon bumbo stoeltje gezet en dan kon in m ondersteunen achter ze nekje en dat ging fantastisch @fysio, vandaag weer geweest heeft ze hoofdje opgemeten en krijg volgende week de uitslag. @duimen, zooo schattig!
Luiers hier al paar weken snachts maat 3 en nu sinds 2 weken overdag ook maat 3 Volgend kindje jaaaa heel graag alleen wel pas als Sam 4 is omdat hij dan toch een heleboel zelf moet doen als het weer zo'n lood zware zwangerschap word Kleding sinds 2 weken maat 62 sommige dingen zelfs al 68 Id kaart moeten wij ook laten maken binnenkort Hier hadden we een speenverslaving helaas door mijn tante die een duimpje zo schattig vind staan nu een gefrustreerde baby die zelf nog veel moeite heeft de duim in te houden.... Zo fijn