Ik maak hem om 22 uur wakker en liggen we allemaal om 23 uur op bed en hij komt nu vort om 7 uur half 8 voor volgende fles heerlijk dus.. Heb late fles ook weleens overgeslagen dan komt hij om 3 uur en daarna 7 uur ik lig niet om 9 uur al op bed dus vind het wakker maken fijner en daarna doorslapen dan een nachtvoeding.. Heeft wel ff geduurd voordat hij heel die fles opdronk en doorsliep hoor
Hier ook een kwijlert op cb zeiden ze dat dat ontwikkelen van speekkliertjes zijn maar Luc kwijlt al een maand ofzo
Ritme: Hier ook niet zo'n probleem mee! Hij krijgt al een paar weken op vaste tijden 7-11-15-18-23 en dan 150/5, is een ritme wat hij zelf 'aangegeven' heeft! Hij doet het hier super goed op, slaapt door en is tevreden! Slaapjes overdag in zijn bed, is nog wel eens lastig, maar word al steeds beter! Heb hier echt gemerkt dat ik beter zijn ritme kan volgen, dan hem in een ritme wat ik wil proberen te krijgen!! Maar ook ik ben nu heel tevreden.. Smurfin: Thnx voor tip! Kon weer luiers gebruiken! Kwijlen: Ja, Jesse ook al!! Vroeg me ook al af hoe dat zo ineens kwam! Voel geen harde puntjes in zijn tandvlees, dus denk nog geen tanden!
Hier ook kwijlen, enthousiast aangemoedigd door papa en mama: "doe maar lekker kwijlen S, dat is goed voor je ontwikkeling!"
hier idd ook ritme 6/7-11-15-19-23 en normaal allemaal behalve de laatste 150+5 alleen vandaag al 2x 180+6 @kwijlen, hier nog niet. Hoop eigenlijk dat hij daarin op Mees lijkt want die kwijlde bijna niet ook niet als hij tandjes kreeg hier net weer hommeles met Mees tjonge jonge wat is die bezig zeg! heb m zo op ze bed gegooid was r zo klaar mee! achtelijk gedoe steeds!
Marijke, ik voel helemaal met je mee. En hier eentje van 5, nou, dat wordt niet beter. Ze worden juist bijdehanter, al het goede komt van school haha. Hier trouwens zijn eerste rapport gehad. Viel eigenlijk nog tegen. Nu weten we al langer, de meester ook, dat meneer hier heel veel kan en weet, maar het vertikt te laten zien op commando. Voorbeeld; lopen kon hij al met 13 maanden (had ie zichzelf verraden), maar alsnog niet doen en pas met 18 maanden wel doen. Praten; idem dito, zichzelf van tijd tot tijd verraden en maanden later pas echt doen. Fietsen, ook weer hetzelfde verhaal, hij doet het nu, maar nog wel met zijwieltjes (vinden we niet erg, als ie maar fietst). Dit gedrag toont ie ook op school en dus worden sommige dingen op matig/voldoende geplaatst. Zo zonde vind ik dat, omdat hij die dingen wel kan, dat zien we thuis. Dus ik heb rustig met hem gepraat en hij zou het anders doen, want hij vond het niet leuk dat de meester dacht dat hij al die dingen niet kon. Daar is ie erg gevoelig op. Verder had ie ook hele goede punten, luisteren en aan de regels houden bijvoorbeeld en hij is spontaan en zelfstandig. In de kring praat ie nu gezellig mee, dat deed ie ook niet voorheen. Dus al met al is het een mooi rapport, maar het steekt me dat mijn (vooral dat dus) kind lager is beoordeeld dan nodig. Zo stom eigenlijk, en hebben hem natuurlijk ook een compliment gegeven over de vele mooie punten, want hij is terecht meer dan trots op zijn 1e rapport. Het zou alleen zo mooi zijn als ie gewoon laat zien wat ie kan... (sprak mijn mama hart weer)
Daar ben ik ook weer naar een dagje werken morgen nog een dag en dan weer gelukkig 5 vrij. Was rustig op het werk dus zag het maar als uitrusten thuis heb ik het drukker. Wel blij om vanmiddag mijn kids weer in de armen te sluiten. @voeding, bij mij werd bij de etos verteld dat nutrilon de verpakking aan het veranderen is en daarom de vooraad minder was. Bij de jumbo was ook nig maar 1 pak te vinden. Stuur morgen mijn man even op pad om een vooraad in te slaan. @kwijlen, hier lana ook hele tijd vuistjes sabbelen en kwijlen.
@BV uit fles: Mick drinkt zo'n 100cc per keer. Vanmiddag in een keer 140, maar toen had hij een voeding doorgeslapen, dus die had ik maar gekolfd. Hij had enorme honger natuurlijk. @kwijlen: Hier zijn de shirts ook iedere keer nat, maar hij zit ook steeds bellen te blazen. ingrid> Is toch niet erg om af en toe de RRR te laten varen? Stijn heeft meer aan een uitgeruste moeder. En blijkbaar had hij ook wel honger. Ik doe het ook wel met Mick hoor. Aan de tiet, even de oogjes dicht, en je kan weer de hele wereld aan. Ik blij en Mick blij. Mick komt in een keer weer 2x per nacht, hopelijk tijdelijk! Het maakt ook niet uit of ik hem om 22uur nog een keer wakker maak voor een voeding. Hij komt gewoon standaard om 1uur en 5uur. Zzz...
2 shotjes morfine geloof dat het wel goed is gegaan ze hebben het verteld maar heb het niet onthouden
@ingrid: leuk hoor, zo'n kletsert! @kwijlen: hier ook. @smurfin: thnx voor de tip. Super! @luiers: simply dry idd goedkoper. Weet ook niet wat het verschil is. Wij hebben van new baby en active dry gehad. Ga eens kijken wat ze nu bij de wehkamp hebben. enne nog een fotootje van de baby's van de gym. Zo grappig samen op de bank.
volgens mij is het verschil het aantal luiers en staat midi voor klein pak. @simply dry heb keer gevraagd bij etos en ze gaven aan dat dat inderdaad de goedkopere variant is, kan minder opnemen en is wat harder was het volgens mij.
Dames even een vraagje/dilemma Ruben liet straks na de fles van 18:30 een boer en er kwam een hele golf mee. Naar bed gebracht en nu heeft hij al 2x wit waterig overgegeven. Hij is echt misselijk want hij zit nu ook steeds te kokhalzen terwijl er niks meer komt. Moet ik hem nu een fles geven of wat? Ik vind het een beetje eng.